Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Benzina vs Motorina
#1
Posted 05 February 2022 - 01:06
Se mai merita sa cumperi o mașină din 2008 -2010 fiind euro 4?
Dacă da, sa fie pe benzina sau motorina? |
#2
Posted 05 February 2022 - 01:11
Daca e intretinuta bine, merita! Benzina vs motorina, asta daca te intereseaza consumul, mergi pe motorina, daca nu te intereseaza, ia benzina, recomand turbo!
|
#3
Posted 05 February 2022 - 01:16
#4
Posted 05 February 2022 - 02:24
Benzina Euro4 inca nu are restrictii. Nu stiu de ce(bine,stiu,dar nu zic) dar autoritatile spun ca dieselul E4 este mai poluant decat Benzina E4. Asa ca,mergi pe un benzinar E4 sau mai sus. Natural aspirat(cica astea au viata mai lunga..).Cilindree mare,sa fie treaba. Daca este injectie multipunct,merge si o instalatie GPL. Daca este injectie directa treaba cu GPL-ul este mai scumpa si mai complicata. Vezi tu. Spor.
|
#5
Posted 05 February 2022 - 04:19
Benzina pentru masini, motorina pentru tractoare.
Acum ca sa fiu serios, consumul in plus de la benzina l-ai baga in piesele de schimbat ale unei masini diesel. Mai pica un turbo, un egr, mai cade dpf-ul... plus taxele ce vor fi peste diesel-uri. |
#6
Posted 05 February 2022 - 05:21
horhescu, on 05 februarie 2022 - 04:19, said:
Benzina pentru masini, motorina pentru tractoare. BMW seria 7, Mercedes S Klasse, Audi A8, niște tractoare nu? autowp.ru_seat_leon_wtcc_41.jpg 78.32K 14 downloads petredraghici, on 05 februarie 2022 - 01:06, said:
Se mai merita sa cumperi o mașină din 2008 -2010 fiind euro 4? Dacă da, sa fie pe benzina sau motorina? Nu ”se mai merită”. Dar ai mare grijă la rugină. Orice se poate repara la motor, dar dacă ai rugină pe sub, poți să uiți de mașina aia. Toată lumea zice ”bă, ce motor are, toarce ca o pisică!”. Eu zic dă-l dracu motor, te costă 300 euro să-l schimbi, dar caroseria și șasiul cine ți le schmbă dacă-s mâncate de rugină? Edited by ericmario, 05 February 2022 - 05:24. |
#7
Posted 05 February 2022 - 07:01
#9
Posted 05 February 2022 - 07:23
horhescu, on 05 februarie 2022 - 04:19, said:
Benzina pentru masini, motorina pentru tractoare. Acum ca sa fiu serios, consumul in plus de la benzina l-ai baga in piesele de schimbat ale unei masini diesel. Mai pica un turbo, un egr, mai cade dpf-ul... plus taxele ce vor fi peste diesel-uri. Cade drobul de sare. Intr un milion de km cu 4 mașini diesel am schimbat o turbină și un ambreiaj. La o diferență de consum de 2 litri la sută de km, rezultă că am economisit 20.000 de litri de carburant. Ce zici, care e mai mult, carburantul sau piesele.schimbate ? Globul de cristal sau Nostradamus ți a zis de taxele alea ? |
#10
Posted 05 February 2022 - 07:27
|
#11
Posted 05 February 2022 - 08:08
costurile de intretinere sunt mai mari la diesel. Chiar daca teoretic consumul e mai mic, cheltuielile sunt mai mari..daca vrei sa ai o masina buna. Plus ca iarna un diesel.....
Si prevad ca pe masura ce se raresc dieselurile o sa apara iar diferenta de pret intre benzina si motorina. Acum dieselu e mai scump ca benzina si acum ceva ani era mai ieftin . Inca o dovada ca pretul nu e dictat de costurile de productie ci doar de lacomia comerciantilor si de cerere Edited by A10, 05 February 2022 - 08:10. |
#12
Posted 05 February 2022 - 08:27
A10, on 05 februarie 2022 - 08:08, said:
costurile de intretinere sunt mai mari la diesel. Chiar daca teoretic consumul e mai mic, cheltuielile sunt mai mari..daca vrei sa ai o masina buna. Plus ca iarna un diesel..... În momentul ăsta am 2 mașini: un TDI (Euro 4) și o benzinară (Euro 6). Reviziile: 1. La TDI avem așa: Cele 4 filtre de aer, habitaclu, ulei și diesel (Mann WK 853/3x, C37 153, HU 726/2x, CUK 2862) + 5 L Motul XClean 5W40 = 350 lei 2. La benzinară avem așa: Cele 3 filtre de aer, habitaclu și ulei (Mann W712/95, C 29 015, LA 809) + Inel etansare surub drena ulei FEBI BILSTEIN 39733 + 4L ULEI MOTOR CASTROL EDGE PROFESSIONAL TITANIUM VW LONGLIFE III 5W30 = 353 lei Tragi concluziile singur... A10, on 05 februarie 2022 - 08:08, said:
Plus ca iarna un diesel..... petredraghici, on 05 februarie 2022 - 01:06, said:
Se mai merita sa cumperi o mașină din 2008 -2010 fiind euro 4? Dacă da, sa fie pe benzina sau motorina? Ia un TDI verificat la sânge și ai mașină pe viață. Edited by _R_A_D_U, 05 February 2022 - 08:25. |
#13
Posted 05 February 2022 - 08:33
Acuma, fiecare cum prefera.
Unii nu suporta zgomotul si vibratia unui diesel la rece. Pe mine unul, de exemplu, nu ma deranjeaza. Totusi, cand ai nevoie de cuplu, dieselul da cu plus. (In sensul ca e una sa-ti iei masina mai mica, sa faci zilnic naveta la servici, si altceva sa-ti iei o masina de familie, cu care sa-ti faci concediile, excursiile ) Edited by Hunor_66, 05 February 2022 - 08:38. |
#14
Posted 05 February 2022 - 08:34
Eu cred că mulți care comentați pe aici nu ați condus un diesel și vă gândiți cum era la ARO, când îi punea flacără la admisie ca să pornească...
Iarna un diesel modern pornește la sfert și bagă căldură din primul minut. Reviziile se fac la același interval de timp/km și se schimbă fix aceleași lucruri, ulei, filtre etc. Din necesitatea de a rezista la explozii mai puternice motorul diesel aste din start construit mai robust decât un benzinar. Că, din aceleași motive, nu poate fi la fel de silențios, asta e adevărat. La fel și că se plafonează mai repede in turații. Dar, hai să fim obiectivi, fără povești. |
#15
Posted 05 February 2022 - 08:37
|
#16
Posted 05 February 2022 - 08:40
am condus dieselurile vechi ale cumnatilor, fani VAG-uri amandoi. e adevarat, cuplul e bun si consumul e mai bun. dar, la rece atat benzina cat si motorina consuma, oricat de economicos ar fi diesel. incalzirea teoretic e mai rapida pe benzina, dar nu vorbim de masini moderne unde s-a mai schimbat problema cum zicea si cineva mai sus. iar costurile de reparatie sunt cum sunt, adica comparabile daca ai grija de masina teoretic. pe VAG-uri insa am vazut multe probleme cu emisiile, turbine, EGR, etc...care se pot extrapola cat de cat daca vorbim de diesel turbo in general
|
#17
Posted 05 February 2022 - 08:51
DarthBane, on 05 februarie 2022 - 08:34, said:
Iarna un diesel modern pornește la sfert și bagă căldură din primul minut. Din primul minut, caldura de la motor nu baga nici benzinarul. Nu vorbim de caldura din aeroterme sau webasto. Karhu, on 05 februarie 2022 - 08:37, said:
Ce face iarna un diesel? Că eu circul și la -30° cu al meu… swayzak_master, on 05 februarie 2022 - 08:40, said:
pe VAG-uri insa am vazut multe probleme cu emisiile, turbine, EGR, etc...care se pot extrapola cat de cat daca vorbim de diesel turbo in general (Si VAG o avut si motoare proaste, unele la care le sarea distributia de la punct in garaj, la rece. ) Si depinde foarte mult, si in multe cazuri, de piesa dintre scaun si volan. ''Stil de conducere'' se mai numeste. Eu, de exemplu, la un ix35 diesel AT, de 6 ani, am DPF-ul ca nou (3%). De ce ? Fiindca AT-ul nu lasa soferul sa mearga subturat, isi ia turatia care-i trebuie motorului, permanent. Edited by Hunor_66, 05 February 2022 - 08:52. |
#18
Posted 05 February 2022 - 08:52
Nu de la motor, evident, sistemul PTC, practic o aerotermă.
Nu știu câți wați are, dar e eficientă, in 5 minute trebuie să o opresc, face prea cald. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users