Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Emag refuza sa publice un review negativ

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
196 replies to this topic

#37
404Error

404Error

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 01.09.2015

View PostMembruAnonim, on 27 ianuarie 2022 - 17:51, said:

Pai trebuie sa precizezi in review si de la ce seller ai cumparat ca sa stim sa ne ferim de el, sa nu cumparam produse vandute de el.

Se pare ca nu cunosti nimic despre Emag sau in general cumparturile online.
Tu intri pe Emag si cauti produsul "A", ies fel si fel de oferte de la mai multi vanzatori care vand produsul "A" uneori cu diferente destul de mari la pret.
Intri la fiecare in parte si citesti descrierea si review-urile (daca sunt) apoi hotarasti de la care vrei sa cumperi. Ai inteles?
Deci review-ul tau nu e de fapt doar despre produsul in sine, pentru acela in 90% de cazuri esti deja lamurit cu vlog-uri care analizeaza in detaliu ce intentionezi sa cumperi. Review-ul tau descrie mai mult experienta ta cu acel vanzator, asa funcioneaza in lumea moderna, nu si in Romania din cate se pare

#38
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Post404Error, on 27 ianuarie 2022 - 18:31, said:

Se pare ca nu cunosti nimic despre Emag sau in general cumparturile online.
Tu intri pe Emag si cauti produsul "A", ies fel si fel de oferte de la mai multi vanzatori care vand produsul "A" uneori cu diferente destul de mari la pret.
Intri la fiecare in parte si citesti descrierea si review-urile (daca sunt) apoi hotarasti de la care vrei sa cumperi. Ai inteles?
Deci review-ul tau nu e de fapt doar despre produsul in sine, pentru acela in 90% de cazuri esti deja lamurit cu vlog-uri care analizeaza in detaliu ce intentionezi sa cumperi. Review-ul tau descrie mai mult experienta ta cu acel vanzator, asa funcioneaza in lumea moderna, nu si in Romania din cate se pare


Se pare ca tu esti ala care habar nu are ce inseamna comertul online. Cand intri pe emag de exemplu, nu exista "Intri la fiecare in parte si citesti descrierea si review-urile (daca sunt) apoi hotarasti de la care vrei sa cumperi." Un produs este listat o data si vandut de mai multi selleri. Deci o abertaie ce spui ca cica trebuie sa intri la fiecare seller in parte pt acelasi produs.

Edited by althea, 28 January 2022 - 09:29.
esti prea sensibil + ai dat raport, dar limbajul tãu era mai agresiv ca al lui


#39
404Error

404Error

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 01.09.2015
Deci sa inteleg ca asta e tot acelasi produs?

Attached File  Screenshot_20220127_184315.png   216.73K   99 downloads

#40
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,534
  • Înscris: 15.06.2004
De vreo cateva luni s-au pus pe respins orice sub motivul ca e "sesizare"

Eu i-am raspuns cuiva ce intreba de puterea unei boxe Bose. I-am zis ca Bose nu da puterea muzicala ci doar puterea consumata si i-am zis care e aia.
Nu au publicat raspunsul pe motiv de "sesizare".

Ori eu am dat exact rasp[unsul coect - singurul care l-ar fi primit si direct de la Bose. Eu il stiam ca le scrisesem :D

#41
valyvis100

valyvis100

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 11.01.2022
Eu am luat mai multe produse de care am fost mulțumit.
La niciunul dintre ele, chiar dacã review-ul a fost pozitiv, nu mi-au aprobat pãrerea mea despre produs.
Am și renunțat sã mai încerc.


#42
Romaryho

Romaryho

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 201
  • Înscris: 15.06.2016
Am patit si eu ceva de genul acum vreo 2 ani. Motivul? Nici pana in ziua de azi nu il inteleg, doar ca am dat vina pe Sameday?. Adica come on, eu platesc ceva si vine in halul asta?

Las pozele aici sa trageti voi concluziile:



https://i.ibb.co/RCqbWsx/g103.png
https://i.ibb.co/N69dcfL/g101.png
https://i.ibb.co/27TfP83/g102.png
https://i.ibb.co/xKnpgRd/logitech.png

Edited by Romaryho, 27 January 2022 - 19:48.


#43
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,564
  • Înscris: 08.03.2017
Sfat : nu folosi lantul !
Datorita inertiei va forta angrenajul ori la capul de atac ori sus la cuplajul motor si va trebui sa schimbi tija - teava + interiorul
Am luat eu, l-am bagat la buruieni si ...am cumparat tije noua Posted Image
Nu e greu de schimbat, nu e scumpa dar greu de gasit la anumite diametre .

Edited by ldpe, 27 January 2022 - 20:09.


#44
varzeanu

varzeanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 586
  • Înscris: 21.01.2006

View Postbai3tzash, on 27 ianuarie 2022 - 17:54, said:

Vă place, nu va place, asta e poltica eMag. E ca și cum m-aș duce la cineva in casă încălțat, el are regulă că intri doar descălțat, și nu mă lasă să intru. Apoi urlu in gura mare problema mea. Când cumperi de la eMag ești de acord și cu faptul că poți scrie păreri despre produse, nu despre vânzători.

Stai asa ca nu-i asa. De la Emag am primit mail sa fac un review pentru comerciant, nu pentru produs. Si am scris ca a venit alt produs decat cel comandat si ca a venit foarte tarziu (din vina comerciantului, ca a chemat livratorul la 3 zile dupa comanda/plata). Nu apare nicio urma de review de vreo 2 saptamani de cand i-am dat submit.

#45
tandrei99

tandrei99

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,257
  • Înscris: 20.09.2007
Eu am facut mai multe reviewuri pozitive si nu mi le-au aprobat.  Le-am scris sa nu ma mai deranjeze cu "care a fost experienta ta...". Nu-i mai bag in seama. In plus, nu mai am incredere in reviewurile care apar la ei. Ma informez si din alta parte.

#46
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,230
  • Înscris: 27.10.2007

View PostMembruAnonim, on 27 ianuarie 2022 - 17:51, said:

Pai trebuie sa precizezi in review si de la ce seller ai cumparat ca sa stim sa ne ferim de el, sa nu cumparam produse vandute de el.

m-am uitat prin istoric comenzi. era vandut si livrat de emag.
iar frigiderul arata asa. a fost lovit si apoi vopsit intr-o vopsitorie, e dat si cu ceva chit. efectiv e refurbished, dar e vandut ca nou. nu resigilat, refurbished.
la cateva zile dupa ce l-am despachetat s-a decolorat insa.
noroc ca partea aceea e spre perete si nu se vede.
Attached File  frigider.jpg   76.08K   91 downloads

Edited by strongsss, 27 January 2022 - 20:48.


#47
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Poststrongsss, on 27 ianuarie 2022 - 20:46, said:


Anpc.

#48
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006

View Post404Error, on 27 ianuarie 2022 - 17:13, said:

..iata altu care lucreaza pentru Emag
sigur, toti care te contrazic pe tine lucreaza la emag Posted Image Posted Image


View Post404Error, on 27 ianuarie 2022 - 18:31, said:

Se pare ca nu cunosti nimic despre Emag sau in general cumparturile online.....
e clar ca cineva are problema descrisa de tine, dar nu cred ca realizezi cine o are Posted Image

hai sa incercam asa:
- pe emag poti avea acelasi produs la mai multi vanzatori (A, B si C)
- sa zicem tu ai cumparat de la vanzatorul A si primesti un produs resigilat
- daca tu lasi un review la acel produs si spui "e resigilat in loc de nou", review-ul tau o sa apara si atunci cand vanzatorul este B sau C (fiind vorba de acelasi produs)
- avand in vedere ca problema ta e cu vanzatorul A (ti-a trimis un produs resigilat in loc de unul nou), tu trebuie sa lasi feedback pe pagina vanzatorului A, nu un review pe pagina produsului (si care sa afecteze si vanzarile lui B sau ale lui C)

Edited by _Smiley_, 27 January 2022 - 21:04.


#49
daddypuff

daddypuff

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 07.01.2014
Emag nu acceptă review-uri legate de împachetare/transport pe rubrica de review-uri tehnice.

Edited by althea, 28 January 2022 - 09:24.
limbaj


#50
Moshu_ro

Moshu_ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 21.03.2007
Din peste 10 intentii de review-uri, doar 3 au fost aprobate. De aprox 2 ani nu ma mai chinuiesc sa scriu review la produsele cumparate. (ca vad ca nu are rost, este normal sa accepti un review cu bune si cu rele ale acelui produs)

#51
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,986
  • Înscris: 14.03.2013

View Post404Error, on 27 ianuarie 2022 - 16:39, said:

Nu inteleg cum review-ul meu ar incalca regulile de publicare.
Nu jignesc pe nimeni, am si urcat poze doveditoare cum ca este vorba de un produs resigilat vandut ca nou si este a doua oara ce imi refuza postarea review-ului.

Ala nu este review. Trebuie sa inveti diferenta.
Daca eu ma uit la un produs la review-uri, ma astept sa vad o parere referitor la produs, daca are probleme, e bun/rau, merge bine sau nu etc. Nu ca ti-a venit intr-o cutie care tie nu iti place. Ala este spam din punctul meu de vedere nu review. Este ok ca ti-a respins. I-a legatura cu comerciantul si explica-i problema.

Pe emag si eu am scris destule review-uri la produse. Un singur review mi-a fost respins pentru ca am scris ca il gasesti pe ebay la jumatate de pret. In rest, toate au fost aprobate si au fost ok.

Edited by jm2010, 28 January 2022 - 13:28.


#52
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Post404Error, on 27 ianuarie 2022 - 16:39, said:

Nu inteleg cum review-ul meu ar incalca regulile de publicare.
Nu jignesc pe nimeni, am si urcat poze doveditoare cum ca este vorba de un produs resigilat vandut ca nou si este a doua oara ce imi refuza postarea review-ului.

Emag are niste reguli pe care trebuie sa le respecti. Nu vrei sa respecti regulamentul emag? Foarte bine, nu te va lasa sa postezi. Este casa lor si trebuie sa ii respecti.
Emag ti-a pus la dispozitie doua modalitati de a lasa review. Eu vreau sa citesc fix review cu parere despre produs , nu sesizari.

1. lasi review cu privire la produs
2. lasi review cu privire la seller/vanzator (oricare ar fi ala) in care descrii experienta avuta: impachetare, transport, etc

Ti-au spus si colegii mai sus, la review produs scrii doar despre produs si nu despre alte chestiuni ce nu tin de produs ci de seller. (sesizari).
Ma bucur ca emag face curatentie si nu ti-a publicat reviewul. Astfel pot sa citesc review strict pe produs, nu sesizari.



https://www.emag.ro/...-produs-reusit/

"AI COMANDAT UN PRODUS DE LA NOI? LASA-NE UN REVIEW! ��

Ne dorim sa aflam parerea ta despre experienta cu produsele comandate de pe site-ul eMAG. Fie ca esti foarte multumit de comanda sau ai intampinat dificultati, review-ul tau ne ajuta sa ne imbunatatim pe zi ce trece.
Iti oferim cu drag cateva sfaturi de care te incurajam sa tii cont atunci cand redactezi un review:
Transmite-ne motivul pentru care ti-a placut/ nu ti-a placut produsul.
Spune-ne daca produsul se ridica la nivelul asteptarilor tale.
Incearca sa fii cat mai detaliat in exprimare, fara a include link-uri externe sau informatii referitoare la pret si competitie.
Spune-ne daca si din ce motiv ai recomanda produsul si altor clienti.
Exista situatii in care review-urile pot fi respinse pentru nerespectarea unuia sau mai multor criterii din cele de mai jos. Asigura-te ca acestea nu sunt incluse in mesajul tau.
Limbaj neadecvat:
Evita folosirea unor termeni care pot jigni sau afecta alti utilizatori si incearca sa transpui mesajul intr-un limbaj prietenos. ��

Date personale:
Ne preocupa confidentialitatea datelor personale. De aceea, te rugam sa nu incluzi in review informatii legate de adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.
Referire la firma concurenta sau link extern:
Ne place concurenta, dar preferam sa o tinem la distanta. �� Te rugam nu faci referire in review la alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii si sa nu incluzi URL-uri din alte site-uri comerciale.

Informatii legate de pret:
Preturile nu se schimba dupa cum bate vantul, insa ele pot intra la apa in functie de anumite perioade promotionale. De aceea, te rugam sa nu incluzi in review acest tip de informatie, intrucat pretul poate diferi in momentul vizualizarii produsului de catre alt client.
Incadrare gresita a continutului:
Ne dorim sa raspundem tuturor nelamuririlor tale, insa aceasta sectiune este destinata strict review-urilor de produs. Daca ai intrebari, te rugam sa le adresezi in categoria “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si echipa eMAG te va ajuta cu un raspuns in cel mai scurt timp.

Continut in limba straina:
Limba noastra-i o comoara, de aceea vrem sa o folosim pe toate caile de comunicare. �� Ajuta-ne cu un review in limba romana pentru a ne face intelesi in randul tuturor utilizatorilor. Exceptie fac expresiile sau cuvintele de provenienta internationala utilizate pe o scara larga (ex: mouse, notebook, etc.)

Spam:
Apreciem ca esti prezent pe site-ul nostru si speram ca esti multumit de produsele eMAG. Te invitam sa folosesti aceasta sectiune pentru a comunica strict informatii legate de produsele pe care le-ai comandat.
Continut dublat:
Ne plac review-urile detaliate, dar…nu e nevoie sa fie si dublate. ��

Detalii ce nu tin de produs:
Review-ul tau este foarte important pentru noi si clientii nostri. De aceea, te rugam sa incluzi aici cat mai multe detalii care sa se refere strict la produsul pe care l-ai achizitionat (ex: caracteristici, mod de utilizare etc.).
Review fara continut:
Vrem sa aflam parerea ta. �� Te invitam sa impartasesti aici experienta cu produsele pe care le-ai comandat de la noi (ex: caracteristici, mod de utilizare etc.).

Sesizare:
Daca vrei sa faci o sesizare, te rugam sa folosesti Formularul de Reclamatii si Sesizari. Echipa eMAG te va contacta in scurt timp pentru a iti oferi o solutie.
In momentul inregistrarii unui anumit Review / Comentariu pe Site, Utilizatorii / Clientii / Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut."

Edited by MembruAnonim, 28 January 2022 - 14:42.


#53
adryano112

adryano112

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 30.12.2017
mi se pare normal sa-ti refuze review-ul,deoarece ceea ce ai scris tu nu este un review,ci o sesizare.
am vazut multi care la review-uri despre un anumit produs scriu ca a ajuns cu amlabajul nu stiu cum,sau ca a intarziat livrarea si dau o nota super mica pentru asta,desi produsul in sine e foarte bun si functioneaza perfect,apoi eu ma uit si vad 2 stele la acel produs si nu-l cumpar  deoarece am impresia ca nu e ok ,cand de fapt problemele erau de livrare.

#54
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,287
  • Înscris: 13.01.2011
Pot să vă umplu aici, 60 de pagini cu păreri care în mod normal, după regulamentul lor, nu ar avea de ce să fie publicate.

Așa că, freaca" dă" disc", vorbe goale.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate