Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
S.U.V. mania - de unde a pornit?
Last Updated: Jan 30 2022 17:24, Started by
djl
, Jan 24 2022 15:28
·
0
#19
Posted 24 January 2022 - 16:24
#20
Posted 24 January 2022 - 16:27
[ https://assets.puzzlefactory.pl/puzzle/275/855/original.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Armata americana este de vina....Hummer H1 a fost inceputul. |
#21
Posted 24 January 2022 - 16:28
Cu 'Jeep Gran Cherooke' am mers şi eu, în anii '90 şi probabil din 2000. Avea o rudă bogată. Dar mai mult pentru în afara oraşului.
Se pot face şi turisme (maşini mici/medii) cu garda de sol ridicată. Cu 'Volga' clasică (M21/M22) te puteai duce pe drumuri mai nasole şi te puteai sui pe borduri înalte. |
#22
Posted 24 January 2022 - 16:31
sirgoofy, on 24 ianuarie 2022 - 16:23, said:
Asta e ca si cum ai spune - Am nevoie de spatiu deci cumpar matiz Acum depinde si ce suv ai in vedere... daca e cat microbuzu atunci da, ai spatiu Unul in care sa am spatiu Mi-ar placea Alfa Romeo Stelvio, Volvo XC60, Mazda CX5, AudiQ5,Q7. Mie imi plac SUV-urile in general. |
#23
Posted 24 January 2022 - 16:50
#24
Posted 24 January 2022 - 16:56
giuliani, on 24 ianuarie 2022 - 16:31, said:
Unul in care sa am spatiu Mi-ar placea Pentru spatiu exista Maybach GLS [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5jSAltWZjMM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Bursul, 24 January 2022 - 17:00. |
#25
Posted 24 January 2022 - 17:00
Bursul, on 24 ianuarie 2022 - 16:56, said:
Hai sa nu fim modesti [ https://www.urbanautomobile.ro/img/products/39_a8ca95f4ebf15f6ce00c2bfdaf12d932_IMG_6022.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Acest Lamborghini Urus nu arata a SUV... |
#27
Posted 24 January 2022 - 17:04
Europenii, cel putin cei din est, le vor pentru capacitatile minime de off-road pe care le au. Nu se bat cu Patrol sau Land Cruiser dar pe ulitele desfundate pe care trebuie sa circuli sunt foarte bune si crossover-urile si suv-urile. Nissan a dat tonul cu Qashqai si dupa au impartit in grupul Renault - Nissan tehnologia si a aparut si Duster-ul, mai ieftin si deci mai usor de bagat pe ulite.
|
#29
Posted 24 January 2022 - 17:19
xmanyacs77, on 24 ianuarie 2022 - 17:00, said:
[ https://www.urbanautomobile.ro/img/products/39_a8ca95f4ebf15f6ce00c2bfdaf12d932_IMG_6022.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Acest Lamborghini Urus nu arata a SUV... Damn...cat e de urat, aproape ca e mai urat decat un Renault (daca o exista asa ceva) |
#30
Posted 24 January 2022 - 18:04
Prin anii 2000, au inceput oamenii sa aiba bani si sa-si faca case in locuri unde nu erau drumuri. Acestia si-au luat masini de teren.
Dar repede a devenit o moda si in randul celorlalti care nu aveau case in zone fara drumuri, sa arate prin asta ca au case in locuri fara drumuri. Si apoi moda a devenit o obisnuinta. |
#31
Posted 24 January 2022 - 18:09
#32
Posted 24 January 2022 - 18:23
cam in jurul anilor 2000 a ajuns moda la noi. o cunostinta de a mea isi cumparase la vremea aia un Opel frontera si era tare mandru de ea, punea placa clasica a detinatorilor de suv-uri actuali: siguranta, spatiu, drumuri proaste... in fond e doar o chestie de imagine, vrei sa arati ca traiesti pe picior mare si pe sosea sa transmiti mesajul "da-te bah, sa treaca je!".
din cate stiu totul a inceput pe la Ford care au scos prin anii 90 un model de suv, destinat celor care cu adevarat aveau nevoie de asa ceva si s-a vandut intr-un numar extraordinar de mare. practic au ajuns sa aiba un succes a carui reteta n-o stiau. au inceput sa faca cercetari de piata sa vada cine si de ce cumpara acel suv. au observat ca pare parte din public era format din femei carora le dadea sentiment de siguranta la volan. ulterior au imbracat designer-ii in fusta, le-au dat posete, unghii false ca sa adapteze cat mai bine produsul pt publicul target. Edited by Fane, 24 January 2022 - 18:24. |
#33
Posted 24 January 2022 - 18:28
Originea a plecat de la carutele trase de cai, catari, magari, boi, etc.
Au existat modele SUV si la automobile din sec 19 ca sa nu zic chiar 17... Din anii '30 sec 20 a devenit insa populara utilizarea lor, nu doar in armata. Mai intai au fost modele speciale, apoi au aparut modele de serie. Din 1934-1935 se fabrica modele station wagon in serie, Chevrolet Suburban/ carryall-suburban. Din 1937 a aparut si GMC Suburban, redenumirea Yukon XL aparand abea in 2000. Apoi au facut si DeSoto, Dodge, Plymouth, Studebaker, Nash, Chevrolet si GMC. Numele (Westchester) Suburban a fost de fapt un brand al U.S. Body and Forging Co. din Tell City, Indiana, care a fabricat caroserii din lemn pt. toate brandurile mentionate, plus sasiuri pt camionete si altele. Din 1937 pana in '45, GAZ -61. Din 1936 Kurogane Type 95 din Japonia. Tot din '36 si Opel Geländesportwagen. Din '41 Volkswagen Kommandeurswagen sau VW typ 87 care e un gandac/broscuta 4WD. Din 1953 a aparut si International Harvester Travelall care a produs pana in '75. Din 1962 a aparut Wagoneer by Kaiser Motors si din '63 a aparut Jeep Wagoneer, apoi numele a fost folosit din '71 si de AM, apoi din '87 si de Chrysler. Din '65-'66 a aparut prima generatie de Ford Bronco. La clasa mare de SUV exista Ford Expedition din 1997 si Excurtion din 1999. Din 1949 au apatut cu 4WD modele de station wagon. SUVul modern este considerat Jeep Cherokee (XJ) aparut in 1984. Dupa asta a explodat productia cu foarte multe modele si producatori, aparand si clasa mica de SUV, medie, mare, crossover, etc. Este irelevant sa amintim doar de un brand anume, de genul Range Rover, sau Land Rover Dyscovery, pt. ca sunt sute de altw modele si branduri. In Europa au aparut dupa cum se vede mai sus tot din anii '30 sec 20 ca si in SUA si Japonia. Deci a existat cerere si nevoie de ele mereu, nu doar prin popularizare in filme americane. Si in SUA si in Japonia si in Europa a explodat cererea si productia, din 1984-1985 incoace, si raspandirea a fost usurata si datorita companiilor multinationale si multicontinentale, precum Nissan si GM. Datsun si Nissan a facut multe modele SUV de serie mare inca din anii '70, si apoi din 81 si mai multe, si din '85 aveau SUVuri moderne de genul Pathfinder. Inca de la inceputul anilor '90 era deja si prin RO popular Opel Frontera care era facut dupa Isuzu Wizard din 89, apoi a aparut si Nisan Terano II si multe altele. Pe langa SUVuri si crossovere au existat in paralel si masini de teren serioase precum Mercedes G, Toyota LandCruiser, Nissan Patrol GR, sau mici precum Suzuky Samurai, si din ele au aparut modele noi cu performante mai slabe, mai apropiate de SUV uzual, ca de ex noile modele de LandCruiser, Jimny, etc. Mercedes G si-a pastrat capabilitatile dar a devenit mult mai luxos si confortabil, si au aparut alte modele SUV Mercedes precum GL, ML, etc. Brandurile coreene au fost prezente din anii '90 cu Ssanhyong cu motorizari Mercedes, apoi a intrat tare si Hyunday care si acum e in topul alegerilor la SUV si crossover. Edited by loock, 24 January 2022 - 18:34. |
|
#34
Posted 24 January 2022 - 18:30
look aici discutam de suv-ul ca moda, stil de viata , nu suv-ul destinat celor care au cu adevarat nevoie de asa ceva.
Edited by Fane, 24 January 2022 - 18:33. |
#35
Posted 24 January 2022 - 18:34
Quote in fond e doar o chestie de imagine, vrei sa arati ca traiesti pe picior mare si pe sosea sa transmiti mesajul "da-te bah, sa treaca je!" Nop, not at all. Ca or fi și unii care își iau SUV din motivul asta, sunt convins. Dar aia nu știu ce își cumpara, cam cum fac 99% din bombardierii care își iau G Klasse cu jante de 22-24 și pe urma plâng pentru banii dați. Cine știe ce înseamnă un SUV, și-l ia pentru avantajele lui, ca are destule. Quote Au existat modele SUV si la automobile din sec 19 ca sa nu zic chiar 17... |
#36
Posted 24 January 2022 - 18:50
Automobilul cu aburi a aparut in sec 17, ca sa nu zic in antichitatea Egiptului antic, dar am scris ca sa nu zic 17.
Legat de raspandirea SUVurilor, la inceput au fost luate de oameni care aveau nevoie, inclusiv drumuri proaste pana la casa de vacanta, sau noua casa chiar din zona metropolitana - si acum sunt strazi neasfaltate in jurul Bucurestiului cu toate ca zonele sunt pline de viloace, si drumurile sunt proaste si in oras pt ca se asfalteaza prost si pt ca se da cu sare care dizolva bitumul si se fac gropi anual, apoi sunt si decopertate din cand in cand, etc. Apoi raspandirea urmareste si alte criterii obiective: 1. Inaltime mai mare - vizibilitate mai buna la distanta, mai ales pt un trafic nebun si dezordonat. 2. Masa mai mare - rezistenta mai mare la impact - aici trebuie insa precizat ca nu e o garantie pt modele vechi care nu erau concepute cu deformare intentionata pt amortizare, si un Jeep din '84 e facut complet praf de o masina de clasa mica moderna. Exista mereu parerea ca unii sau unele isi iau masini ca status simbol, sau din snobism de curve, posibil sa fie si adevarat in unele cazuri, dar multi oameni isi cumpara lucruri pt. ca le plac sau considera ca ii ajuta, si nu din sobism cum cred multi. Sigur ca pare wey overkill sa vezi o tipa care conduce singura un GL imens, insa sunt sigur ca in 99,999% din cazuri nu il ia din snobism ci pt. ca ii ofera atat vizibilitate mai mare datorita inaltimii, cat si protectie si siguranta mai mare. Si atunci doar Unimog ar fi overkill daca ar fi folosit doar pe post de SUV de oras... Edited by loock, 24 January 2022 - 19:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users