Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

ANAF Zile lucratoare mai 2022/ de...
 baterie laptop nou

Unde incarci butelia cu argon pen...

Munteanu Gheorghe Piatra Neamt Lu...

Rammstein - Dicke Titten, adica t...
 Ce este asta?

Retinut permis fara proces verbal

Salamander sau Aluplast

Cumparare stocuri de la firme in ...
 setup minidlna pe linux mint

Caut scurtmetraje romanești

Putere semnal

Asigurare Pad credit ipotecar
 

Program numar 300 - suport clienti Orange

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,222
  • Înscris: 14.04.2002
Mai nou, din cauza reducerii cheltuielilor, nu mai exista relatii clienti in w/e sau sarbatori legale.
O prostie fara margini
La mine in sat toata reteaua de fibra e jos (la propriu, rupte legaturile de pe stalpi si fibra atarna in zig-zag pe strada) si se tot agata masinile de fire. Am sunat la 300, nu e nimeni. Pierderea lor si a abonatilor, fiind totul rupt.
Cand am constatat dimineata erau doar jos firele si nu era rupt nimic (aparent).
Cum sa ii anunt?

#2
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,575
  • Înscris: 01.12.2001
Le trimiți un mail. Îți vor răspunde în...30 zile. Poate.

Totuși de când nu mai au program CC in weekend și sărbători legale? Nu prea cred asta.

Edit
Adevărat
Luni-vineri 8-20
Dar nimic de sărbători legale

Attached File  Screenshot_2022-01-24-13-47-35-549_com.android.chrome.jpg   66.98K   55 downloads

Edited by dorin_2k, 24 January 2022 - 13:49.


#3
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,033
  • Înscris: 25.10.2008
D-aia sunt "cei mai buni", iar digi cei mai "prosti".

Edited by kopilu_198, 24 January 2022 - 13:51.


#4
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,222
  • Înscris: 14.04.2002
Azi era lacatul pe telefon si e sarbatoare legala.
Suna la 300 si afli in 10 sec :)

#5
Maryus89

Maryus89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 606
  • Înscris: 02.05.2008
parca era o clauza in contract, sunt obligati sa asigure serviciul x% din timp. Reziliati tot satul si asteptati sa va sune sa va intrebe de ce. Sau reclamatie la anpc cu ora cand ati facut prima sesizare (sau ati incercat) si ora cand a revenit serviciul.

Edited by Maryus89, 24 January 2022 - 13:53.


#6
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,033
  • Înscris: 25.10.2008
SLA-ul e calculat pe o peruoada de 1 an de zile. Ca ai tu probleme 2 zile in tot anul, e egal cu 0

#7
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,501
  • Înscris: 15.04.2019
Cum de s-au rupt legaturile de pe stalpi? Toate deodata? In caz contrar, de cat timp au inceput sa se rupa?

#8
w21

w21

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,759
  • Înscris: 04.04.2008
Pana si Telekom Mobile, in situatia in care a ajuns, tot are suport in weekend si sarbatori legale.

Asta e reteaua care se vrea premium si #1 in Romania, singurii cu program de mini market la call center.

Obiectiv vorbind, la cat de inutil este suportul lor in general, mare pierdere nu e. (pentru mobil cel putin, ca la fix intr-adevar nu stiu daca ii alerteaza vreo alarma de segmentele finale cazute pe o rețea PON).

Edited by w21, 24 January 2022 - 14:00.


#9
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,286
  • Înscris: 25.07.2004
Asta era mișto la Telekom, aveau suport 24/24. La servicii fixe tehnicul tot asa avea suport. Sunt curios cat va mai tine. Partea de comercial deja a fost trecută la program de lauze

#10
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,575
  • Înscris: 01.12.2001

 morogan, on 24 ianuarie 2022 - 13:51, said:

Azi era lacatul pe telefon si e sarbatoare legala.
Suna la 300 si afli in 10 sec :)
Am sunat și...după 1:53 minute am ajuns la opțiunea de transfer la operator pt sesizări.


#11
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,222
  • Înscris: 14.04.2002

 dorin_2k, on 24 ianuarie 2022 - 14:05, said:

Am sunat și...după 1:53 minute am ajuns la opțiunea de transfer la operator pt sesizări.
O fi doar pe business....

 __Dan__, on 24 ianuarie 2022 - 13:56, said:

Cum de s-au rupt legaturile de pe stalpi? Toate deodata? In caz contrar, de cat timp au inceput sa se rupa?
Asa am gasit la 9 dimineata. Habar nu am de cand au cazut

#12
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,575
  • Înscris: 01.12.2001
Ce business? Am cartela prepay. :)
300 și asculți meniul de acolo. Apeși pe câteva cifre și ... gata.
Nu am așteptat să îmi răspundă la CC că nu am ce le zice.

#13
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,415
  • Înscris: 13.07.2010
Încearcă  să suni la 300 și apoi varianta, 1-1-1-0. Dar cu pauze intre ele. La mine merge să intru în legătură cu ei.

Edited by vio73, 24 January 2022 - 15:15.


#14
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,222
  • Înscris: 14.04.2002

 vio73, on 24 ianuarie 2022 - 15:14, said:

Încearcă  să suni la 300 și apoi varianta, 1-1-1-0. Dar cu pauze intre ele. La mine merge să intru în legătură cu ei.
Al meu e business account

#15
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,441
  • Înscris: 06.03.2004
N-au program in weekend la business.

#16
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,415
  • Înscris: 13.07.2010
Sună de pe alt număr.

Edited by vio73, 24 January 2022 - 15:38.


#17
maccip

maccip

    44 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,677
  • Înscris: 06.01.2007
Am avut si eu vreo 10 ani abonament bisnis(de fapt o flota, la un moment dat de vreo 400 de abonamente), dar pe vremea aia raspundeau imediat, aveam cateva persoane dedicate si raspunsurile erau la obiect si deplin satisfacatoare.
Am avut un soc cand am iesit din reteaua de bisnis a lor. Am avut un soc, repet. Nu stiu ce cuvinte sa folosesc sa ma fac mai clar, am avut un soc din care nu mi-am mai revenit.
:)

#18
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,399
  • Înscris: 08.02.2011
Sigur nu au astia un numar "premium" unde sa suni din orice retea pentru deranjamente ? Ca reteaua de fibra nu-i conditionata de numar de mobil. Sau este ?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate