Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Ax hidrofor invarte greu

Problema recepție

Credit nou,refinanțare,etc...
 Incalzire procesor.

Plecari Grecia 2022

Problema recuperare parola yahoo ...

Parere Ultrabook Asus Vivobook 14...
 Problema AC Ford Focus MK3

Recomandare firma vanzare si inst...

Bolt sau Uber

Temperatura vara in casa
 Modem-stick care nu mai merge

cat costa renovarea unui apartame...

Cutie automata Hyundai 7DCT - cu ...

Memorie plina file Documents
 

Java Tech Support sau Java Internship?

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
elis678

elis678

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 26.09.2020
Salutare,
Sunt la inceput de drum in IT, si la momentul actual am de ales intre doua oportunitati, si nu sunt sigur care ar fi cea mai buna optiune, asa ca le voi descrie pe ambele, si sper sa pot primi cateva sfaturi.

1.Internship Java, care e pe partea de dev, care imi place, dar durata scurta 2 luni, exista posibilitate de angajare la final, dar e posibilitate nu certitudine

2.Java Tech Support, contract pe perioada nedeterminata, salariu bun(sau cel putin asa cred eu), dar nu stiu cat de mult ma ajuta in cariera, dacă ma dezvolt sau e un job unde raman cam la nivelul la care sunt acum, si nu mai pot sa obtin un job mai bun in viitor

Astept cu nerabdare sa aud orice pareri constructive🥰

#2
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,915
  • Înscris: 24.02.2007
Internship. Dupa ce faci unul e mai usor sa faci altul sau sa te angajezi.

#3
elis678

elis678

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 26.09.2020

 dani.user, on 23 ianuarie 2022 - 00:32, said:

Internship. Dupa ce faci unul e mai usor sa faci altul sau sa te angajezi.

Multumesc pentru răspuns. Credeam ca dupa ce se termina internshipul, pur si simplu va incepe un nou sir nesfarsit de aplicari, urmate de refuzuri. 😊

#4
vladut01

vladut01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 886
  • Înscris: 23.12.2015
la fel: internship. Banuiesc ca ti-au zis 2 luni ca in caz ca nu te descurci sa fie mai usor sa scape de tine.

#5
elis678

elis678

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 26.09.2020

View Postvladut01, on 23 ianuarie 2022 - 00:54, said:

la fel: internship. Banuiesc ca ti-au zis 2 luni ca in caz ca nu te descurci sa fie mai usor sa scape de tine.

Nu stiu, din cate am vazut toate internshipurile au perioda determinata,de la 1 luna pana la 6 luni in functie de companie

#6
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,017
  • Înscris: 24.02.2006
ce face de obicei un "Java Tech Support" ?

#7
elis678

elis678

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 26.09.2020

View Post_Smiley_, on 23 ianuarie 2022 - 08:44, said:

ce face de obicei un "Java Tech Support" ?

Din ce a povestit hr-ul nu am reusit sa imi dau seama, din ce am citit pe google se pare ca ceva mentenanta, dar din numele jobului pare ca suna a call center, si eu sper ca cineva de pe aici poate sa aduca mai multe lamuriri 😁

#8
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,017
  • Înscris: 24.02.2006
suna a "call center", dar Java e un limbaj de programare high-level; oare o sa sune cineva sa intrebe cum sa-si denumeasca clasele? :)

#9
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,029
  • Înscris: 21.04.2004
Nu exista nici un "Java Tech Support", e de fapt suport pentru aplicatii hopefully scrise in Java. Adica firma probabil are mai multe feluri de aplicatii unele in Java, altele in C++ etc si pentru fiecare angajeaza suport si cum sa-i denumeasca ca sa-i diferentieze? :w00t:

Probabil o sa te sune / bage ticket unii si tu o sa le spui ce sa modifice prin ceva setari ca sa le mearga parascovenia. E un dead-end.

Acuma suportu asta e pe mai multe nivele, primu nivel ii ala in care unu care habar n-are de nimic doar raspunde in functie de ceva liste, cum fac aia la RDS de te pun sa resetezi modemu, desi le-ai spus ca l-ai resetat deja de  ori. Cu cit nivelul de suport e mai mare cu atit aia implicati sint mai in cunostiinta de cauza si la un moment dat se ajunge si la partea de cod, adica cineva trebuie sa faca modificari in cod ca sa rezolve problema. Problema ii ca jobu ala nu e definit ca tech support ci e job de programator care include si x level support...

Pe de alta parte cind ai sarcini de suport, daca exista in SLA retardat poti avea un timp de raspuns maxim obligatoriu foarte mic, ceea ce automat face ca jobul respectiv sa nu fie deloc amuzant :w00t:

#10
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,017
  • Înscris: 24.02.2006

View PostMosotti, on 23 ianuarie 2022 - 09:18, said:

Probabil o sa te sune / bage ticket unii si tu o sa le spui ce sa modifice prin ceva setari ca sa le mearga parascovenia. E un dead-end.
ce spui tu este intr-adevar "tech support" clasic, fara nici un soi de Java :). si un programator face asta doar ca solutie de avarie (pana isi gaseste ceva mai bun).

@elis678 : in locul tau, as lua legatura cu hr-ul si as clarifica a doua optiune. tine seama ca fiecare firma are "bucataria" proprie si denumirea job-ului s-ar putea sa fie inselatoare, asa ca afla ce anume vei face, nu cum denumesc ei activitatea aia.
daca Mosotti are dreptate si este vorba de tech support pt aplicatii scrise in java, atunci prima varianta cred ca e mai buna.

#11
elis678

elis678

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 26.09.2020

View PostMosotti, on 23 ianuarie 2022 - 09:18, said:

Nu exista nici un "Java Tech Support", e de fapt suport pentru aplicatii hopefully scrise in Java. Adica firma probabil are mai multe feluri de aplicatii unele in Java, altele in C++ etc si pentru fiecare angajeaza suport si cum sa-i denumeasca ca sa-i diferentieze? :w00t:

Probabil o sa te sune / bage ticket unii si tu o sa le spui ce sa modifice prin ceva setari ca sa le mearga parascovenia. E un dead-end.

Acuma suportu asta e pe mai multe nivele, primu nivel ii ala in care unu care habar n-are de nimic doar raspunde in functie de ceva liste, cum fac aia la RDS de te pun sa resetezi modemu, desi le-ai spus ca l-ai resetat deja de  ori. Cu cit nivelul de suport e mai mare cu atit aia implicati sint mai in cunostiinta de cauza si la un moment dat se ajunge si la partea de cod, adica cineva trebuie sa faca modificari in cod ca sa rezolve problema. Problema ii ca jobu ala nu e definit ca tech support ci e job de programator care include si x level support...

Pe de alta parte cind ai sarcini de suport, daca exista in SLA retardat poti avea un timp de raspuns maxim obligatoriu foarte mic, ceea ce automat face ca jobul respectiv sa nu fie deloc amuzant :w00t:

Multumesc pentru descriere, chiar aveam nevoie. Din felul in care ai descris jobul de support, pare ca internshipul ar fi o alegere mai buna

#12
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,029
  • Înscris: 21.04.2004
Evident ca poti intreba concret ce o sa faci si daca vezi ca umbla cu zaharelu e de belea :w00t:

#13
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,915
  • Înscris: 24.02.2007
Daca vrei sa programezi, mergi direct pe programare. Nu pe ocolite (support, QA, testare, ...) ca te indepartezi tot mai mult si va fi tot mai greu sa revii pe calea initiala.

#14
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,017
  • Înscris: 24.02.2006
asta incercam si noi sa ne dam seama: "Java Tech Support" este tech support sau programare?

#15
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,390
  • Înscris: 30.07.2003

View Postelis678, on 23 ianuarie 2022 - 00:38, said:

Credeam ca dupa ce se termina internshipul, pur si simplu va incepe un nou sir nesfarsit de aplicari, urmate de refuzuri. ��
E foarte posibil, totul tine de cate cunostinte profesionale acumulezi pana cand un angajator vede profit din cati bani iti da si cat obtine dupa munca ta.

#16
elis678

elis678

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 26.09.2020

View Postdani.user, on 23 ianuarie 2022 - 12:25, said:

Daca vrei sa programezi, mergi direct pe programare. Nu pe ocolite (support, QA, testare, ...) ca te indepartezi tot mai mult si va fi tot mai greu sa revii pe calea initiala.

Pe programare vreau sa merg, jobul asta de support ajunsese o varianta pentru ca singura oferta pe care o mai am e un internship, iar jobul parea sa ofere mai multa siguranta financiara, dar acum imi dau seama ca nu imi va fi util pe termen lung

#17
elis678

elis678

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 26.09.2020

View Postneagu_laurentiu, on 23 ianuarie 2022 - 13:28, said:


E foarte posibil, totul tine de cate cunostinte profesionale acumulezi pana cand un angajator vede profit din cati bani iti da si cat obtine dupa munca ta.

Si exact asta ma sperie, ca dupa internship raman cu ochii-n soare

#18
BucsaMobilul

BucsaMobilul

    Bucșeanul

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,302
  • Înscris: 02.11.2016

View Postelis678, on 23 ianuarie 2022 - 15:22, said:

Si exact asta ma sperie, ca dupa internship raman cu ochii-n soare

Si ce faci? O sa te sperii pentru totdeauna sa dai piept cu realitatea? Macar asa vezi cat stii sa faci.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate