Java Tech Support sau Java Internship?
Last Updated: Jan 24 2022 18:00, Started by
elis678
, Jan 22 2022 23:09
·
0
#1
Posted 22 January 2022 - 23:09
Salutare,
Sunt la inceput de drum in IT, si la momentul actual am de ales intre doua oportunitati, si nu sunt sigur care ar fi cea mai buna optiune, asa ca le voi descrie pe ambele, si sper sa pot primi cateva sfaturi. 1.Internship Java, care e pe partea de dev, care imi place, dar durata scurta 2 luni, exista posibilitate de angajare la final, dar e posibilitate nu certitudine 2.Java Tech Support, contract pe perioada nedeterminata, salariu bun(sau cel putin asa cred eu), dar nu stiu cat de mult ma ajuta in cariera, dacă ma dezvolt sau e un job unde raman cam la nivelul la care sunt acum, si nu mai pot sa obtin un job mai bun in viitor Astept cu nerabdare sa aud orice pareri constructive🥰 |
#2
Posted 23 January 2022 - 00:32
Internship. Dupa ce faci unul e mai usor sa faci altul sau sa te angajezi.
|
#3
Posted 23 January 2022 - 00:38
#4
Posted 23 January 2022 - 00:54
la fel: internship. Banuiesc ca ti-au zis 2 luni ca in caz ca nu te descurci sa fie mai usor sa scape de tine.
|
#5
Posted 23 January 2022 - 07:27
#7
Posted 23 January 2022 - 08:56
_Smiley_, on 23 ianuarie 2022 - 08:44, said:
ce face de obicei un "Java Tech Support" ? Din ce a povestit hr-ul nu am reusit sa imi dau seama, din ce am citit pe google se pare ca ceva mentenanta, dar din numele jobului pare ca suna a call center, si eu sper ca cineva de pe aici poate sa aduca mai multe lamuriri 😁 |
#8
Posted 23 January 2022 - 09:07
suna a "call center", dar Java e un limbaj de programare high-level; oare o sa sune cineva sa intrebe cum sa-si denumeasca clasele?
|
#9
Posted 23 January 2022 - 09:18
Nu exista nici un "Java Tech Support", e de fapt suport pentru aplicatii hopefully scrise in Java. Adica firma probabil are mai multe feluri de aplicatii unele in Java, altele in C++ etc si pentru fiecare angajeaza suport si cum sa-i denumeasca ca sa-i diferentieze?
Probabil o sa te sune / bage ticket unii si tu o sa le spui ce sa modifice prin ceva setari ca sa le mearga parascovenia. E un dead-end. Acuma suportu asta e pe mai multe nivele, primu nivel ii ala in care unu care habar n-are de nimic doar raspunde in functie de ceva liste, cum fac aia la RDS de te pun sa resetezi modemu, desi le-ai spus ca l-ai resetat deja de ori. Cu cit nivelul de suport e mai mare cu atit aia implicati sint mai in cunostiinta de cauza si la un moment dat se ajunge si la partea de cod, adica cineva trebuie sa faca modificari in cod ca sa rezolve problema. Problema ii ca jobu ala nu e definit ca tech support ci e job de programator care include si x level support... Pe de alta parte cind ai sarcini de suport, daca exista in SLA retardat poti avea un timp de raspuns maxim obligatoriu foarte mic, ceea ce automat face ca jobul respectiv sa nu fie deloc amuzant |
#10
Posted 23 January 2022 - 09:33
Mosotti, on 23 ianuarie 2022 - 09:18, said: Probabil o sa te sune / bage ticket unii si tu o sa le spui ce sa modifice prin ceva setari ca sa le mearga parascovenia. E un dead-end. @elis678 : in locul tau, as lua legatura cu hr-ul si as clarifica a doua optiune. tine seama ca fiecare firma are "bucataria" proprie si denumirea job-ului s-ar putea sa fie inselatoare, asa ca afla ce anume vei face, nu cum denumesc ei activitatea aia. daca Mosotti are dreptate si este vorba de tech support pt aplicatii scrise in java, atunci prima varianta cred ca e mai buna. |
|
#11
Posted 23 January 2022 - 09:41
Mosotti, on 23 ianuarie 2022 - 09:18, said:
Nu exista nici un "Java Tech Support", e de fapt suport pentru aplicatii hopefully scrise in Java. Adica firma probabil are mai multe feluri de aplicatii unele in Java, altele in C++ etc si pentru fiecare angajeaza suport si cum sa-i denumeasca ca sa-i diferentieze? Probabil o sa te sune / bage ticket unii si tu o sa le spui ce sa modifice prin ceva setari ca sa le mearga parascovenia. E un dead-end. Acuma suportu asta e pe mai multe nivele, primu nivel ii ala in care unu care habar n-are de nimic doar raspunde in functie de ceva liste, cum fac aia la RDS de te pun sa resetezi modemu, desi le-ai spus ca l-ai resetat deja de ori. Cu cit nivelul de suport e mai mare cu atit aia implicati sint mai in cunostiinta de cauza si la un moment dat se ajunge si la partea de cod, adica cineva trebuie sa faca modificari in cod ca sa rezolve problema. Problema ii ca jobu ala nu e definit ca tech support ci e job de programator care include si x level support... Pe de alta parte cind ai sarcini de suport, daca exista in SLA retardat poti avea un timp de raspuns maxim obligatoriu foarte mic, ceea ce automat face ca jobul respectiv sa nu fie deloc amuzant Multumesc pentru descriere, chiar aveam nevoie. Din felul in care ai descris jobul de support, pare ca internshipul ar fi o alegere mai buna |
#12
Posted 23 January 2022 - 11:49
Evident ca poti intreba concret ce o sa faci si daca vezi ca umbla cu zaharelu e de belea
|
#13
Posted 23 January 2022 - 12:25
Daca vrei sa programezi, mergi direct pe programare. Nu pe ocolite (support, QA, testare, ...) ca te indepartezi tot mai mult si va fi tot mai greu sa revii pe calea initiala.
|
#14
Posted 23 January 2022 - 13:15
asta incercam si noi sa ne dam seama: "Java Tech Support" este tech support sau programare?
|
#15
Posted 23 January 2022 - 13:28
elis678, on 23 ianuarie 2022 - 00:38, said:
Credeam ca dupa ce se termina internshipul, pur si simplu va incepe un nou sir nesfarsit de aplicari, urmate de refuzuri. |
|
#16
Posted 23 January 2022 - 15:01
dani.user, on 23 ianuarie 2022 - 12:25, said:
Daca vrei sa programezi, mergi direct pe programare. Nu pe ocolite (support, QA, testare, ...) ca te indepartezi tot mai mult si va fi tot mai greu sa revii pe calea initiala. Pe programare vreau sa merg, jobul asta de support ajunsese o varianta pentru ca singura oferta pe care o mai am e un internship, iar jobul parea sa ofere mai multa siguranta financiara, dar acum imi dau seama ca nu imi va fi util pe termen lung |
#17
Posted 23 January 2022 - 15:22
#18
Posted 23 January 2022 - 19:40
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users