Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Insotitoare de zbor la 35+?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
74 replies to this topic

#19
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,781
  • Înscris: 12.01.2018

View PostFriskey, on 22 ianuarie 2022 - 06:37, said:

Cunosc insotitoare de zbor la 37 de ani.
care a inceput la 25 de ani si acuma incepe sa se gandeasca la altceva fiindca nu-i o slujbă tocmai usoară mai ales pe extern

View Postalensava, on 22 ianuarie 2022 - 07:20, said:

Dar inca nu am primit raspuns
nici n-ai să primești vreodată  un așa răspuns.au să-ți spună că ești bună și să te prezinți la interviu când dau ei anunțuri de angajare.
cu un răspuns de genul ești hoașcă bâtrână pentru noi sună a discriminare așa că-ți zâmbesc frumos că asta nu costă

View PostMindArchitect, on 22 ianuarie 2022 - 08:55, said:

duc lipsa de personal in perioada asta.
da.se calcă pe picioare așa lipsă este acum când nu se  mai  zboară așa mult

#20
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,822
  • Înscris: 10.12.2006
Parerea mea e ca nu te angajeaza nicio companie aeriana din orient cu cursuri de 3000 de lei facute in Romania.

#21
rim80

rim80

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,172
  • Înscris: 06.04.2020

View Postalensava, on 22 ianuarie 2022 - 06:13, said:

Ma tenteaza de ceva timp ideea unui job de insotitoare de zbor dar ma intreb ce sanse mai am daca ma aflu in grupa de varsta 35-40 de ani? De aratat varsta nu prea mi-o arat. Acum exista numeroase cursuri contra cost de scurta durata care te pregatesc pentru interviurile cu companii aeriene, inclusiv cu CV si poze dar ar fi dezamagitor pentru mine sa cheltui bani pe cursuri daca nu prea am sanse sa obtin un job in domeniu din cauza varstei.
Ne poti arata si noua un profil ceva ca sa ne pronuntam?Posted Image

#22
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 25.08.2009
Scuze de off:
Femeile (doamnele, domnisoarele) au farmecul lor, indiferent de varsta.
Revenind la intrebare, exprimandu-ma ca un outsider, consider ca exista totusi o discriminare in privinta varstei.
Ganditi-va cati ani de serviciu in profesia respectiva poate avea o persoana de 20-25 ani in raport cu una de 3-40 ani.
Toretic, daca o companie angajeaza o persoana mai tanara, are speranta ca se va folosi mai mult timp de serviciile ei.
Pe de alta parte, o persoana mai in varsta (fiind constienta de aceasta) va fi mai stabila, mai echilibrata, eventual mai docila si cu un raspuns pozitiv fata de cereri.
In concluzie, nimic nu e imposibil dar trebuie analizate foarte bine argumentele pro si cele contra.
Succes!

Edited by altuser09, 22 January 2022 - 09:54.


#23
florinpopa1

florinpopa1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,021
  • Înscris: 16.05.2021
Daca iti place atat de mult te poti angaja ca insotitoare. Dar nu primeste chiar pe oricine.

#24
Sef-chenko

Sef-chenko

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,471
  • Înscris: 17.04.2006
Scuzati usorul offtopic, dar ce inseamna asta mai exact?

You live or are ready to move within 60 minutes of your chosen base and prepared to make this journey upon work schedule

#25
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,917
  • Înscris: 25.06.2007
Am vb cu un tip finlandez care a fost mai mulți ani însoțitor de zbor la Finnair.
Era inaltuț, slim, cu dantura refăcută pt a arată impecabil. La limbi străine e obligatorie engleza și încă una la nivel conversațional bun, în rest avantaj cât mai multe limbi străine la nivel utilizabil in relația cu pasagerii (ati reușit să închideți centura, cum sunteți, doriți asta, doriți aialaltă, doriți sa cumpărați ceva din catalog, vă e rău, va e cald, va e frig, vreti păturică etc etc).
Condiție eliminatorie e și să știi să înoți.
Tipul făcea frecvent long haul (Tokio, Bangkok, Seul, Miami, New York, LA etc).
Salariu nu foarte spectaculos, în jur 2500 euro net (la început mai puțin).

#26
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,957
  • Înscris: 03.12.2005

View PostSef-chenko, on 22 ianuarie 2022 - 10:08, said:

Scuzati usorul offtopic, dar ce inseamna asta mai exact?

You live or are ready to move within 60 minutes of your chosen base and prepared to make this journey upon work schedule

Inseamna ca trebuie sa locuiesti la 60 minute timp de calatorie de aeroportul unde vei fi amplasat pentru operare, nu faci naveta.

La flight attendants sunt doua rute viabile pentru a accede.
Fie programul propriu al unei companii, care selecteaza fara calificare si fara experienta prealabila dar vine la pachet cu salariu mai mic si/sau obligatia de a lucra pentru companie un numar de ani in baza de operare decisa de ei, fara drept de apel.
Fie cursuri organizate de diverse organizatii de pregatire eventual cu type rating pe un tip comun de aeronava si apoi vanat angajare pe unde-i disponibil, dar in conditii ceva mai libere, in limitele ofertei disponibile. Probabil mai ramane de facut vreun curs minor de conversie si cele de politica companiei etc dar nimic care sa duca la obligatii majore.

In ambele cazuri, concurenta exista iar angajatorii au de unde alege. Cei care ofera mai multi bani au baza de selectie mult mai mare, evident. Cei care evolueaza local vin la pachet cu pasagerii locali, care-s aia pe care ii stim cu totii.

Oricum, in ambele cazuri intai asigura-te ca stii sa inoti si ca intrunesti criteriul de inaltime/reach pentru avionasele pe care speri sa lucrezi.

#27
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,383
  • Înscris: 24.09.2017
da de ce e concurenta? ca in principiu esti un vanzator care vinde intr-un avion, lucru care nu mi se pare asa interesant. salariile nu cred ca-s asa mari. sau poate ma insel? iar unora le place sa calatoreasca?

si trebuie sa faci cursuri? ca sa ce? din cele destul de multe dati cat am fost cu avionul, rolul principal era sa se asigure ca ne punem centura si sa ne serveasca cu bauturi. nu ma intelegeti gresit, n-am nimic cu fetele astea, nevasta-mea lucra la profi. dar cand aud de competitie si cursuri, mi se pare ”funny”. plus ca ai avioane care pleaca la miezul noptii, zboruri de 12 ore s.a.m.d. plus ca daca te duci la companii ieftine, dai de niste oameni care dupa 100 de ceva, o sa faca show.

Edited by bobitad, 22 January 2022 - 11:36.


#28
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,963
  • Înscris: 04.10.2007

View PostMizu, on 22 ianuarie 2022 - 09:21, said:

Parerea mea e ca nu te angajeaza nicio companie aeriana din orient cu cursuri de 3000 de lei facute in Romania.
Cursul ala de 3000 ron e defapt pregatirea sa treci interviul... cursul real se face de compania aeriana si daca ar fi sa il faci pe cont propriu ar costa multe mii e euro...
Nu ai inteles defapt ce vrea initiatoarea..

#29
sgn30

sgn30

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 20.08.2016

View Postbobitad, on 22 ianuarie 2022 - 11:23, said:

salariile nu cred ca-s asa mari. sau poate ma insel?

Nu sunt deloc mari... am avut-o pe varamea insotitoare de zbor... se locase in Irlanda. Primea undeva la 1800 Lire/luna... Ala e salariu de vanzator in mall la ei.

#30
alensava

alensava

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 26.03.2019

View Postemeral, on 22 ianuarie 2022 - 08:49, said:

Păi e curs de însoțitoare de zbor sau curs de ce trebuie să faci la interviu ca să te angajezi însoțitoare de zbor ?

E ca în filmele cu proști dacă e curs de ce trebuie să faci ca să te angajezi undeva.

Curs de ce trebuie să faci ca să iei interviul pentru angajare insotitoare de zbor + tot ce se mai cere, CV, poze, etc. Interviurile sunt complexe, formate din mai multe etape eliminatorii si e concurenta de aia un asemenea curs poate ajuta dar eu la varsta mea ma intreb ce sanse mai am de asa natura incat sa stiu daca merita sa platesc un asemenea curs sau nu.

#31
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,857
  • Înscris: 20.10.2015

View Postalensava, on 22 ianuarie 2022 - 11:36, said:

Curs de ce trebuie să faci ca să iei interviul pentru angajare insotitoare de zbor + tot ce se mai cere, CV, poze, etc. Interviurile sunt complexe, formate din mai multe etape eliminatorii si e concurenta de aia un asemenea curs poate ajuta dar eu la varsta mea ma intreb ce sanse mai am de asa natura incat sa stiu daca merita sa platesc un asemenea curs sau nu.

iubi, "vreau_sa_fiu_stewardessa.ro" e teapa din start
Iei frumusel internetul si cauti posturi de asa ceva.
Acolo, la cerinte vezi ce se cere.

Altfel, daca zici ca arati bine, nu schimba nimic si trimite-mi mie, "also good looking" si cu motor tare, 2,000 lei. Vezi din start pierzi mai putin
:lol:

Succes,
Mergi insa pe calea logica

#32
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017
"Pana la varsta de 37-39 de ani aveti totusi sanse sa incepeti o cariera in acest domeniu. Atat in tara noastra cat si in Europa, SUA sau Orient. Deja dupa aceasta varsta lucrurile incep sa se complice si sa o luati de la zero intr-un alt domeniu, companiile considera prea dificil si nu dau multe sanse."
https://www.cumajung...-ca-stewardesa/

#33
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,957
  • Înscris: 03.12.2005

View Postbobitad, on 22 ianuarie 2022 - 11:23, said:

da de ce e concurenta?


si trebuie sa faci cursuri? ca sa ce?

Pentru ca se prezinta mai multe persoane decat numarul de locuri disponibile.


Pentru ca pe langa chestiile de zi cu zi, in caz de urgenta cabin crew conduc evacuarea, acorda prim ajutor, iau masuri de stingerea/limitarea incendiului samd. E suficient sa uite un tobogan sigurantat cand deschid usa si s-au dus cca 50k euro pe apa sambetei. Si asta e una din cele mai simple chestii pe care o pot comite in viata de zi cu zi, si o si comit periodic.

View Postmirel3003, on 22 ianuarie 2022 - 11:23, said:

Cursul ala de 3000 ron e defapt pregatirea sa treci interviul... cursul real se face de compania aeriana si daca ar fi sa il faci pe cont propriu ar costa multe mii e euro...
Nu ai inteles defapt ce vrea initiatoarea..

Ba parca ceva de gen costa. Nu e asa mare dificultate in pregatirea de cabin crew si se poate face cu grupe numeroase.

#34
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009
Eu cunosc pe cineva care a facut cursul separat la 30+ ani (a fost platit de ceva ONG) in 2015.

Acum lucreaza la ryanair si e multumita.

Deci se poate; la companiile europene te poti angaja. Inclusiv la alea legacy in general (KLM, AF, LH, ROT, LOT) vezi muraturi batrane si e ok.

A fost creata o imagine de tinerete de companiile din golf, ala se uita la cum arati...


ps, scuze de termenul de muraturi, dar m-am referit in general la AF... ca la ei gasesti acrituri pe post de FA :lol:

Edited by Lex404, 22 January 2022 - 12:54.


#35
Hailztorm

Hailztorm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 571
  • Înscris: 13.02.2012

View Postalensava, on 22 ianuarie 2022 - 06:13, said:

Ma tenteaza de ceva timp ideea unui job de insotitoare de zbor dar ma intreb ce sanse mai am daca ma aflu in grupa de varsta 35-40 de ani? De aratat varsta nu prea mi-o arat. Acum exista numeroase cursuri contra cost de scurta durata care te pregatesc pentru interviurile cu companii aeriene, inclusiv cu CV si poze dar ar fi dezamagitor pentru mine sa cheltui bani pe cursuri daca nu prea am sanse sa obtin un job in domeniu din cauza varstei.
cursurile acelea sunt doar sa te pregateasca pentru interviu, atat!
pregatirea o faci la compania respectiva, am prietene care au prins la Emirates, una stiu ca a facut cursul, unde doar a pregatit-o de inverviu iar apoi dupa ce a trecut de interviu a primit pregatire exact pe aeronavele pe care urma sa lucreze si pe modelele ce le detine compania.
Si eu am vrut sa fiu Steward, dar eu am picat la ultima proba unde eram o echipa si colegii au ales strategia gresita in privita "incidentului" de la bord, totul fiind o sceneta despre cum ati actiona in cazul incidentului X, asta fiind cu 7-8 ani in urma.
Acum privind varsta, nu cred sa fie o problema, desi avantaj vor avea cele tinere, but you never know.

PS: eu zic sa incerci sa mergi la interviuri , nu te da batuta, loc este si pentru tine, doar sa lasi pretentiile si sa aplici, apoi cand mai auzi ca se angajeaza incerci iar , si altfel e cand ai putina experienta.

#36
viotl

viotl

    Straight ahead ... middle of the road

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,552
  • Înscris: 03.04.2013
"Muraturi" se mai vad/angajeaza si pentru salariu mai mic. Nu sunt toate zborurile long haul, si pe regionale mai neimportante scutesc bani seriosi cu "muraturi".

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate