NewMotion Home Basic / Renault Edition 11kW - EVSE
Last Updated: Feb 20 2022 07:00, Started by
Courage
, Jan 18 2022 23:42
·
2

#19
Posted 22 January 2022 - 11:38

Asa este, deci scoatem L2 si L3 de pe placa de baza
![]() EVSE crede ca are doar o faza alimentarea si e "destept", deci crede ca e alt model => baga 32A pe L1, dar la noi se realizeaza toate conexiunile. Daca face figuri, scoatem si transformatoarele de pe L2 si L3. Attached FilesEdited by Courage, 22 January 2022 - 11:50. |
#20
Posted 22 January 2022 - 12:57

Editare ulterioara: m-am uitat mai bine in poza si curentul de sarcina nu trece prin placa de baza.
La iesirea din clema-sir este un pin terminal DUBLU. Un fir se duce in placa de baza pentru masurarea tensiunii L1, L2, L3. Al doilea fir trece prin transformatorul de curent (sub contactor) si apoi merge la intrarea in contactor. Ramane insa valabil ce s-a discutat deja: se poate pacali statia sa creada ca are bransament monofazat daca placa de baza vede tensiune doar pe L1 si atunci permite pana la 32A. Transformatoarele pe L2 si L3 sunt ocolite (excluse din circuit) pentru ca bagam L2 si L3 de la retea direct pe bornele de intrare ale contactorului. Curentul consumat de masina nu mai trece prin firele "citite" de transformatoarele L2 si L3. Edited by kolfleading, 22 January 2022 - 13:06. |
#21
Posted 18 February 2022 - 16:26

Nu reusesc sa o fac pe 32A neam. Am eliminat 2 faze , am lasat doar L1 , si masina incarca tot cu 16A ( asta ca sa testez si pe monofazic )
Setarea pe 7, degeaba. Gresesc cu ceva?Mai trebuie modificat ceva? |
#24
Posted 20 February 2022 - 07:00

Eu nu am montat statia inca, dar chiar si dupa ce o montez, nu as avea cu ce sa testez, a mea masina e limitata la 11 kW.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users