Telekom Romania Communications este acum parte a grupului Orange – accesul in reteaua mobila Orange
Last Updated: Jun 07 2022 18:34, Started by
TKR_Helper
, Jan 18 2022 16:23
·
0
#415
Posted 24 May 2022 - 09:49
Oare mi-l schimba și-n magazinele Orange? Eventual și partenere sau doar in cele Orange Communication?
|
#416
Posted 24 May 2022 - 10:00
Nu stiu, initial am intrat intr-un magazin Orange Shop, credeam ca se va rezolva printr-o resetare a profilului, dar flacaul de acolo m-a indrumat catre un magazin Orange Communications, spunea ca ei au acces limitat (doar pot vedea contul, fara a putea face operatiuni in el).
Edited by l_dan, 24 May 2022 - 10:03. |
#418
Posted 24 May 2022 - 19:19
Mi-am schimbat sim-ul astăzi într-un magazin Orange. Am aceleași probleme, pica netul și trebuie să trec în mod avion
|
#420
Posted 27 May 2022 - 14:34
Am schimbat SIM-ul magenta cu SIM portocaliu după ce pe forumul Orange am primit confirmarea că, după această schimbare, voi avea acces la serviciile VoLTE și VoWiFi. Țeapă! Am înlocuit SIM-ul și degeaba. Nu merg VoLTE și VoWiFi. Scrie pe noul SIM Orange Hello, deci seria și IMSI-ul SIM-ului au ca bază OROC. Cu această ocazie am observat că SIM-urile OROC au acces la multe servicii Orange întocmai ca SIM-urile ORO, însă nu la toate serviciile ORO. Deci există două feluri de SIM-uri.
Deci ORO și OROC sunt împreună, dar diferiți, sau sunt împreună numai până la un anumit punct... Noi însă suntem privați de a ști până unde. Ni se spune oficial celor ce am fost cu SIM-uri colorate cu magenta că suntem acum portocalii cu totul, însă adevărul este că suntem doar împestrițați cu portocaliu: habar nu avem la ce servicii ORO avem acces și la ce servicii ORO nu avem acces! Nici angajații Orange nu au fost informați. Francezii cărpănoși ca de obicei în combinație cu șefii români cu salarii imense au prezentat aceste informații către angajații Orange doar de la high-level. Sfidători față de noi clienții, nici un fel de informație în acest sens nu au furnizat oficial pe suportul intern al firmelor cărora li s-a încredințat serviciul de Relații cu Clienții, și nici pe suportul accesibil angajaților din Orange Shop. Nu mai zicem de Orange Store: nu au deloc acces la clienții OROC. Omul de rând merge „din poartă-n poartă” unde vede și el că scrie cu portocaliu „Orange” și primește răspunsuri mai presus de înțelegerea unui neștiutor, fără să i se rezolve ceva, iar angajații sunt obligați să convingă omul că „știi, nu la noi, trebuie să mergi dincolo”. La fel se întâmplă și când omul neștiutor sună la 300 la cei ce ar trebui să știe, dar nu au de unde să știe, fiindcă nu li se oferă acces la știință. |
#421
Posted 27 May 2022 - 14:38
Nici nu s-a spus că vei avea volte sau vowifi 🙂. Cei care au schimbat, printre care și eu, aveau probleme cu netul 🙂
|
#423
Posted 30 May 2022 - 08:43
sarighiol, on 27 mai 2022 - 14:34, said:
Am schimbat SIM-ul magenta cu SIM portocaliu după ce pe forumul Orange am primit confirmarea că, după această schimbare, voi avea acces la serviciile VoLTE și VoWiFi. Țeapă! Am înlocuit SIM-ul și degeaba. Nu merg VoLTE și VoWiFi. Scrie pe noul SIM Orange Hello, deci seria și IMSI-ul SIM-ului au ca bază OROC. Cu această ocazie am observat că SIM-urile OROC au acces la multe servicii Orange întocmai ca SIM-urile ORO, însă nu la toate serviciile ORO. Deci există două feluri de SIM-uri. Deci ORO și OROC sunt împreună, dar diferiți, sau sunt împreună numai până la un anumit punct... Noi însă suntem privați de a ști până unde. Ni se spune oficial celor ce am fost cu SIM-uri colorate cu magenta că suntem acum portocalii cu totul, însă adevărul este că suntem doar împestrițați cu portocaliu: habar nu avem la ce servicii ORO avem acces și la ce servicii ORO nu avem acces! Nici angajații Orange nu au fost informați. Francezii cărpănoși ca de obicei în combinație cu șefii români cu salarii imense au prezentat aceste informații către angajații Orange doar de la high-level. Sfidători față de noi clienții, nici un fel de informație în acest sens nu au furnizat oficial pe suportul intern al firmelor cărora li s-a încredințat serviciul de Relații cu Clienții, și nici pe suportul accesibil angajaților din Orange Shop. Nu mai zicem de Orange Store: nu au deloc acces la clienții OROC. Omul de rând merge „din poartă-n poartă” unde vede și el că scrie cu portocaliu „Orange” și primește răspunsuri mai presus de înțelegerea unui neștiutor, fără să i se rezolve ceva, iar angajații sunt obligați să convingă omul că „știi, nu la noi, trebuie să mergi dincolo”. La fel se întâmplă și când omul neștiutor sună la 300 la cei ce ar trebui să știe, dar nu au de unde să știe, fiindcă nu li se oferă acces la știință. Ce IMSI (serie) are SIM-ul ? Incepe cu 894003 sau 894010 ? |
#424
Posted 30 May 2022 - 09:14
|
#425
Posted 30 May 2022 - 15:44
Adevarul e ca da prost sa scrii Orange fix, ex Telekom Fix, ex Romtelecom…
|
#427
Posted 03 June 2022 - 10:14
#428
Posted 03 June 2022 - 10:18
Fiindca nu-i core-ul orange d'aia nu functioneaza. Daca vrei servicii orange atunci te portezi la.... Orange!
|
#429
Posted 03 June 2022 - 13:56
Cum adica "nu-i core-ul orange" ? Orange are 2 core, unul pentru ORO si altul pentru OROC ?
|
|
#430
Posted 03 June 2022 - 14:31
theMisuser, on 19 ianuarie 2022 - 17:22, said:
Viteza la 4G se va schimba ? In localitatea mea la TLK e aproximativ dubla fata de Orange. Adica TLK mergea cel mai bine la mine la net mobil. Screenshot_2022-01-19-16-34-36-820_org.zwanoo.android.speedtest.jpg Din fericire, viteza e la fel Screenshot_2022-06-03-15-27-47-040_org.zwanoo.android.speedtest.jpg 76.08K 30 downloads ps - acum e mai putin ca-i inca ziua, in general merge fix la fel |
#432
Posted 03 June 2022 - 20:31
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users