Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Masina pana in 30.000 Euro

* * * - - 1 votes
  • Please log in to reply
318 replies to this topic

#37
paranoiaaaa

paranoiaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 14.05.2012
Ok, am fost la test drive la Renaul: Megane si Arkana.

Testat: Megane diesel sedan.

Pro: interiorul e dragut, pare destul de confortabil pe sosea.

Contra: Comenzile volan ciudate tipic Renault si cea mai MARE PROSTIE pe care o fac producatorii in privinta masinilor noi este consola centrala URIASA! M-am lovit de vreo 4 cu genunchiul de ea, are si un plastic tare, sunt tot vanat! Imi place sa stau cu piciorul in unghi de 80% cand ma relaxez la drum lung, asa ma obliga sa tin piciorul drept. Nu are Android Auto Wireless in 2022! Nu are padele.

Oferta primita pentru Renault Megane RS Line TCE 160, DCT cu urmatoarele dotari suplimentare vopsea, sistem avertizare distronic, Pachet Easy Parking, Lumini Adaptive, Cruse control adaptiv, Incarcare wireless si inca cateva minore a fost de 26066.24 Euro cu TVA.

Nota 4/10 momentan.

Testat: Arkana Intens TCE140

Renault Arkana Intens TCE 160, DCT, cu urmatoarele dotari optionale culoare, Scaun cu incalzire sofer, trusa de securitate a fost 25593.27 Euro cu TVA.
In standard erau ACC, Parcare Automata, afisaz de bord de 7 cu harta inclusa, easy link de 9.3.

Pro: imi place cum arata, are forme, fundul ala imi aduce aminte de o femeie cu posterior bombat (chestie de gusturi).
Vizibilitatea in spate surprinzator de buna. Pozitia la volan buna, e o masina cu oarecare "prestanta" cum zicea un coleg mai sus. Nu e asa de inalta pe cat pare. Sta binisor pe curbe. Motorul de 140 de cai trage surprinzator de bine, cutia schimba bine, am ramas impresionat. Imi place ca poti modifica taria directiei si modurile de condus. Mi-ar fi placut sa fi fost multe posibilitati de customizare. Am testat ACC-ul si line assist, masina s-a descurcat bine pe o vreme destul de urata. Masina nu pare asa de mare, nefiind nici foarte inalta. Ma duce cu gandul la un model Alpine vechi customizat pentru Dakar.

Contra: nu stiu daca are padele pe Intens. Suspensia nu filtreaza gropile atat de bine pe cat ma asteptam, poate si din cauza jantelor pe 18. Din nou m-am lovit cu piciorul de consola centrala, dar fiind mai inalta a fost mai usor de evitat, si asta parca are un material o idee mai moale (marginal). Scaunele nu sunt extraordinare. Iar lipsa Android Auto Wireless. Camera spate nu e protejata de pietricele si nu are o rezolutie de top.

Nota 7/10.

Concluzie. Arkana imi place. A fost o surpriza pentru mine asa ca o voi lua in calcul pentru o eventuala achizitie.

#38
razvaldinho

razvaldinho

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 08.04.2008
Poate fi si Mazda 3 o alegere interesanta, mai ales ca nu cauti masini foarte inalte. Modelul GT line cu motor de 186Cp, cutie automata cu convertizor, pleaca de pe la 26700 euro inainte de reduceri. Avantajul e ca e o marca destul de fiabila iar modelul nu e asa comun pe strazi, deci e imposibil sa nu intoarca priviri pe strada. Plus ca la finisajele interioare nu stiu daca are rival in gama.

#39
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,007
  • Înscris: 08.08.2018

View Postparanoiaaaa, on 19 ianuarie 2022 - 13:05, said:

Contra: nu stiu daca are padele pe Intens. Iar lipsa Android Auto Wireless.

Pe masina anterioara (Mondeo  V) am avut padele, si au fost foarte rare momentele cand le-am folosit, pe la inceput, dupa care am uitat de ele. Te obisnuiesti sa vorbesti cu cutia din pedala. AAW-ul ar fi dragut, mai ales ca pe Dacia se poate, greu de inteles... Pana la urma, o sa te obisnuiesti si cu legatura pe cablu. Incearca sa faci un drive test si cu un Arkana E-tech, s-ar putea sa-ti placa.

Edited by mannick, 19 January 2022 - 21:18.


#40
dacis2

dacis2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,497
  • Înscris: 03.01.2007

View PostYthrixium, on 18 ianuarie 2022 - 11:14, said:

30k nu sunt bani sa nu ai un pic de prestanta pe strazi, sau in fata vecinilor, deci exclus Renault, Mazda, skoda, Hyundai, Kia si alte masini de genu', traiesti in Romania si aici masina face omu'
Ceva de la Audi sau BMW, in cel mai rau caz VW.
Una dintre cele mai faine postari de pe SP din ultima vreme!...  Posted Image

View Postcsi1, on 18 ianuarie 2022 - 11:25, said:

"prestanta " nu obtii cu un fier pe 4 roti
Depinde cine ti-s vecinii!

#41
paranoiaaaa

paranoiaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 14.05.2012

View Postrazvaldinho, on 19 ianuarie 2022 - 14:52, said:

Poate fi si Mazda 3 o alegere interesanta, mai ales ca nu cauti masini foarte inalte. Modelul GT line cu motor de 186Cp, cutie automata cu convertizor, pleaca de pe la 26700 euro inainte de reduceri. Avantajul e ca e o marca destul de fiabila iar modelul nu e asa comun pe strazi, deci e imposibil sa nu intoarca priviri pe strada. Plus ca la finisajele interioare nu stiu daca are rival in gama.

Greu cu test drive-ul, una dotata cu una alta se duce dupa 30 de k. Arata bine, cutia probabil ca e fiabila fiind automata simpla dar probabil e mai inceata. Poti sa pui toate prostiile pe masina aia, iti vand orice la suprapret, vezi preturile la aparatorile de noroi.

View Postmannick, on 19 ianuarie 2022 - 21:13, said:

Pe masina anterioara (Mondeo  V) am avut padele, si au fost foarte rare momentele cand le-am folosit, pe la inceput, dupa care am uitat de ele. Te obisnuiesti sa vorbesti cu cutia din pedala. AAW-ul ar fi dragut, mai ales ca pe Dacia se poate, greu de inteles... Pana la urma, o sa te obisnuiesti si cu legatura pe cablu. Incearca sa faci un drive test si cu un Arkana E-tech, s-ar putea sa-ti placa.

Totusi incerc sa le am. Daca nu se poate, o sa trec peste. Totusi lipsa AAW mi se pare un pic "ciudat"! Arkana E-tech e foarte scump. Mai stau si eu pe motoare pe combustie cativa ani.

#42
unknown_35

unknown_35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,829
  • Înscris: 20.05.2013

View Postparanoiaaaa, on 20 ianuarie 2022 - 10:37, said:



Totusi incerc sa le am. Daca nu se poate, o sa trec peste. Totusi lipsa AAW mi se pare un pic "ciudat"! Arkana E-tech e foarte scump. Mai stau si eu pe motoare pe combustie cativa ani.

Si fara padele poti pune cutia in mod "Manual" si sa schimbi vitezele. Merge daca vrei sa schimbi intr-o viteza inferioara in depasire.Cutia trebuie pusa in mod manual la plecare cand masina sta pe loc si pedala de frana e apasata. Spun asta pt a nu intelege unii colegi ca iti recomand sa treci cutia in modul manual in timpul mersului, ceea ce e imposibil :)

#43
paranoiaaaa

paranoiaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 14.05.2012

View Postunknown_35, on 20 ianuarie 2022 - 10:42, said:

Si fara padele poti pune cutia in mod "Manual" si sa schimbi vitezele. Merge daca vrei sa schimbi intr-o viteza inferioara in depasire.Cutia trebuie pusa in mod manual la plecare cand masina sta pe loc si pedala de frana e apasata. Spun asta pt a nu intelege unii colegi ca iti recomand sa treci cutia in modul manual in timpul mersului, ceea ce e imposibil Posted Image

Uite asta nu stiam, dar stau si ma intreb de ce producatorii nu spun treaba asta?

Mi-am facut programare la Ford. Daca stiti pe cineva cu Mazda 3 dispus sa ma lase sa ma uit la ea dati un mesaj in privat.

#44
unknown_35

unknown_35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,829
  • Înscris: 20.05.2013

View Postparanoiaaaa, on 21 ianuarie 2022 - 10:32, said:

Uite asta nu stiam, dar stau si ma intreb de ce producatorii nu spun treaba asta?

Mi-am facut programare la Ford. Daca stiti pe cineva cu Mazda 3 dispus sa ma lase sa ma uit la ea dati un mesaj in privat.

Nu e o schimbare de viteze "adevarata", adica misti schimbatorul inainte si inapoi pt a creste sau scadea treptele de viteza. Totusi daca nu schimbi vitezele "la timp" masina nu te va laza sa omori motorul, le va schimba pt tine :) . Si nici nu te lasa sa muti in treapta superioara daca nu are viteza necesara pt treapta respectiva.

http://www.masini.ro...-inedite/21027/

https://www.google.c...iw=1903&bih=947

#45
Rene1984

Rene1984

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 01.11.2011
Eu zic că ar merita văzută noua Imprezza cu eboxer (150cp+16 electric) și CVT. Neapărat și Mazda 3, cutie automată clasică, în buget cred că s-ar încadra SkyActive X-ul de 186cp.

Chiar dacă nu are foarte mulți cai (123 mi se pare), cred că ar merita luată în calcul și Hyundai Elantra. E foarte frumoasă, făcută-n Coreea, dotări bune, sigur intră în buget. Succes la căutări.

#46
Yo-carman

Yo-carman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 20.01.2022
Kia ceed cu cutie automata: 19.000 Euro.

https://www.autovit....5-ID7GTtxo.html

https://www.autovit....5-ID7GUd2z.html

160CP.

#47
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021

View PostYo-carman, on 22 ianuarie 2022 - 09:28, said:

Cutie DCT= NU.

#48
Yo-carman

Yo-carman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 20.01.2022
La mers "normal", nu mi s-a părut diferita de a mea (aisin eat8).

#49
paranoiaaaa

paranoiaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 14.05.2012

View PostRene1984, on 21 ianuarie 2022 - 21:32, said:

Eu zic că ar merita văzută noua Imprezza cu eboxer (150cp+16 electric) și CVT. Neapărat și Mazda 3, cutie automată clasică, în buget cred că s-ar încadra SkyActive X-ul de 186cp.

Chiar dacă nu are foarte mulți cai (123 mi se pare), cred că ar merita luată în calcul și Hyundai Elantra. E foarte frumoasă, făcută-n Coreea, dotări bune, sigur intră în buget. Succes la căutări.

Nu ma intereseaza Elantra cu motorul ala. Care ar fi ideea? Subaru Impreza nu am vazut pe strazi si am de mers la Bucuresti pentru un test. Mazda trei e in calcul, doar ca iti cer bani pentru fiecare "prostioara" in plus gen aparatorile de noroi.

View PostYo-carman, on 22 ianuarie 2022 - 09:28, said:


Nu are ACC, faruri led si alte optiuni pe care le vreau. Daca era asa o luam si aveam si bani sa plec in Japonia.

View PostBaXXXon, on 22 ianuarie 2022 - 09:58, said:

Cutie DCT= NU.

Sper ca pana dau comanda sa se prinda si ei de problemele astea. Iar DCT au cam toate acum: Renault, VW, Skoda, Seat, Kia, Hyundai etc. Cu cutie simpla nu prea gasesti.

#50
LeonBlanco

LeonBlanco

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 144
  • Înscris: 30.05.2019

View Postparanoiaaaa, on 18 ianuarie 2022 - 15:15, said:

Nu am reprezentanta Honda dar iau in calcul. Citisem ceva cu uleiul si cu un radiator, nu pare asa fiabila.
Sa știi ca Honda Civic iti bifează toate dotarile cerute. Te încadrezi în buget pt un 5D Sport Plus sau un Sedan Executive, ba chiar îți mai rămân bani pt ca acum sunt reduceri fiind la final de generație. Eu am motorul 1.5 t 182 cp cu CVT și am faruri full led, ACC, Lane assist, scaune fata/spate incalzite, bord digital, padele pe volan, android auto/Apple car play. Din tot ce ai înșirat tu, lipsește doar volanul incalzit. Problema cu radiatorul a existat la varianta pre-facelift, l-am înlocuit și eu pe garantie (extinsa oricum la 10 ani pt A/C). De la facelift, n-au mai fost issues cu radiatorul. Iar problema cu uleiul...e un mit și nimic mai mult. Pt cât oferă masina, e un best buy. Ia-o în considerare și fa un test.

#51
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,729
  • Înscris: 03.12.2005

View Postunknown_35, on 20 ianuarie 2022 - 10:42, said:

Si fara padele poti pune cutia in mod "Manual" si sa schimbi vitezele. Merge daca vrei sa schimbi intr-o viteza inferioara in depasire.Cutia trebuie pusa in mod manual la plecare cand masina sta pe loc si pedala de frana e apasata. Spun asta pt a nu intelege unii colegi ca iti recomand sa treci cutia in modul manual in timpul mersului, ceea ce e imposibil Posted Image

Prima e o chestie pe care o faci de doua trei ori in prima luna cu automata pana te prinzi ca si din felul cum accelerezi incepe sa retrogradeze, iar a doua e o simpla prostie. Padelele daca-s montate pe volan sunt degeaba. Daca-s montate pe coloana de directie sunt fun, dar nu utile. Sau daca ai nevoie sa tot schimbi aiurea ai luat modelul sau motorizarea gresita.

#52
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021

View Postparanoiaaaa, on 22 ianuarie 2022 - 13:30, said:


Sper ca pana dau comanda sa se prinda si ei de problemele astea. Iar DCT au cam toate acum: Renault, VW, Skoda, Seat, Kia, Hyundai etc. Cu cutie simpla nu prea gasesti.
Noile modele sunt cu AT .
DCT = probleme .

#53
C63AMG

C63AMG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 670
  • Înscris: 21.06.2012

View Postparanoiaaaa, on 22 ianuarie 2022 - 13:30, said:

Nu ma intereseaza Elantra cu motorul ala. Care ar fi ideea? Subaru Impreza nu am vazut pe strazi si am de mers la Bucuresti pentru un test. Mazda trei e in calcul, doar ca iti cer bani pentru fiecare "prostioara" in plus gen aparatorile de noroi.



Nu are ACC, faruri led si alte optiuni pe care le vreau. Daca era asa o luam si aveam si bani sa plec in Japonia.



Sper ca pana dau comanda sa se prinda si ei de problemele astea. Iar DCT au cam toate acum: Renault, VW, Skoda, Seat, Kia, Hyundai etc. Cu cutie simpla nu prea gasesti.
Incurci EDC de la Renault cu DCT de la Kia.Pana la urma ce fel de masina vrei?Crossover,sedan,hatchback?Sa stim cum te ajutam pentru ca Arkana este crossover,Megane este sedan sau hatchback.
Kia asta arata intru-un mare fel (parerea mea) https://www.autovit....d-ID7GUoAk.html
Sau asa ceva https://www.autovit....8-ID7GWGoP.html
https://www.autovit....s-ID7GS9GB.html

#54
paranoiaaaa

paranoiaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 14.05.2012

View PostBaXXXon, on 22 ianuarie 2022 - 14:54, said:

Noile modele sunt cu AT .
DCT = probleme .

Noile modele de la cine?

View PostC63AMG, on 22 ianuarie 2022 - 15:03, said:

Incurci EDC de la Renault cu DCT de la Kia.Pana la urma ce fel de masina vrei?Crossover,sedan,hatchback?Sa stim cum te ajutam pentru ca Arkana este crossover,Megane este sedan sau hatchback.
Kia asta arata intru-un mare fel (parerea mea) https://www.autovit....d-ID7GUoAk.html
Sau asa ceva https://www.autovit....8-ID7GWGoP.html
https://www.autovit....s-ID7GS9GB.html

EDC nu sunt cu dublu ambreiaj? De cand?
Nu incurc nimic. Inca nu stiu ce vreau legat de forma caroseriei, dar e bine sa fiu deschis la orice! Acum cross-overele au garda de sol ca o masina veche de acum cativa ani. Caut solutia cea mai buna. Imi place sa analizez din toate punctele de vedere! Nu am zis niciodata de Megane sedan, pe asta il aveau la test. As lua Megane hatback daca ar fi vorba de el.

Toyota C-HR nu imi place dar momentan nu am ajuns la test drive la ei. Plus ca vreau o masina cu peste 150 de cai cum am scris mai sus. Yaris Cross e prea mica. Iar e o problema de motor. Kia aia imi place maxim, dar pe alta culoare. Problema e cu motorul care cred ca foarte insetat. E pe lista! Poate motorul de 160 de cai e un compromis rezonabil.

Edited by paranoiaaaa, 22 January 2022 - 16:29.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate