Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masina pana in 30.000 Euro
#37
Posted 19 January 2022 - 13:05
Ok, am fost la test drive la Renaul: Megane si Arkana.
Testat: Megane diesel sedan. Pro: interiorul e dragut, pare destul de confortabil pe sosea. Contra: Comenzile volan ciudate tipic Renault si cea mai MARE PROSTIE pe care o fac producatorii in privinta masinilor noi este consola centrala URIASA! M-am lovit de vreo 4 cu genunchiul de ea, are si un plastic tare, sunt tot vanat! Imi place sa stau cu piciorul in unghi de 80% cand ma relaxez la drum lung, asa ma obliga sa tin piciorul drept. Nu are Android Auto Wireless in 2022! Nu are padele. Oferta primita pentru Renault Megane RS Line TCE 160, DCT cu urmatoarele dotari suplimentare vopsea, sistem avertizare distronic, Pachet Easy Parking, Lumini Adaptive, Cruse control adaptiv, Incarcare wireless si inca cateva minore a fost de 26066.24 Euro cu TVA. Nota 4/10 momentan. Testat: Arkana Intens TCE140 Renault Arkana Intens TCE 160, DCT, cu urmatoarele dotari optionale culoare, Scaun cu incalzire sofer, trusa de securitate a fost 25593.27 Euro cu TVA. In standard erau ACC, Parcare Automata, afisaz de bord de 7 cu harta inclusa, easy link de 9.3. Pro: imi place cum arata, are forme, fundul ala imi aduce aminte de o femeie cu posterior bombat (chestie de gusturi). Vizibilitatea in spate surprinzator de buna. Pozitia la volan buna, e o masina cu oarecare "prestanta" cum zicea un coleg mai sus. Nu e asa de inalta pe cat pare. Sta binisor pe curbe. Motorul de 140 de cai trage surprinzator de bine, cutia schimba bine, am ramas impresionat. Imi place ca poti modifica taria directiei si modurile de condus. Mi-ar fi placut sa fi fost multe posibilitati de customizare. Am testat ACC-ul si line assist, masina s-a descurcat bine pe o vreme destul de urata. Masina nu pare asa de mare, nefiind nici foarte inalta. Ma duce cu gandul la un model Alpine vechi customizat pentru Dakar. Contra: nu stiu daca are padele pe Intens. Suspensia nu filtreaza gropile atat de bine pe cat ma asteptam, poate si din cauza jantelor pe 18. Din nou m-am lovit cu piciorul de consola centrala, dar fiind mai inalta a fost mai usor de evitat, si asta parca are un material o idee mai moale (marginal). Scaunele nu sunt extraordinare. Iar lipsa Android Auto Wireless. Camera spate nu e protejata de pietricele si nu are o rezolutie de top. Nota 7/10. Concluzie. Arkana imi place. A fost o surpriza pentru mine asa ca o voi lua in calcul pentru o eventuala achizitie. |
#38
Posted 19 January 2022 - 14:52
Poate fi si Mazda 3 o alegere interesanta, mai ales ca nu cauti masini foarte inalte. Modelul GT line cu motor de 186Cp, cutie automata cu convertizor, pleaca de pe la 26700 euro inainte de reduceri. Avantajul e ca e o marca destul de fiabila iar modelul nu e asa comun pe strazi, deci e imposibil sa nu intoarca priviri pe strada. Plus ca la finisajele interioare nu stiu daca are rival in gama.
|
#39
Posted 19 January 2022 - 21:13
paranoiaaaa, on 19 ianuarie 2022 - 13:05, said:
Contra: nu stiu daca are padele pe Intens. Iar lipsa Android Auto Wireless. Pe masina anterioara (Mondeo V) am avut padele, si au fost foarte rare momentele cand le-am folosit, pe la inceput, dupa care am uitat de ele. Te obisnuiesti sa vorbesti cu cutia din pedala. AAW-ul ar fi dragut, mai ales ca pe Dacia se poate, greu de inteles... Pana la urma, o sa te obisnuiesti si cu legatura pe cablu. Incearca sa faci un drive test si cu un Arkana E-tech, s-ar putea sa-ti placa. Edited by mannick, 19 January 2022 - 21:18. |
#40
Posted 19 January 2022 - 22:31
#41
Posted 20 January 2022 - 10:37
razvaldinho, on 19 ianuarie 2022 - 14:52, said:
Poate fi si Mazda 3 o alegere interesanta, mai ales ca nu cauti masini foarte inalte. Modelul GT line cu motor de 186Cp, cutie automata cu convertizor, pleaca de pe la 26700 euro inainte de reduceri. Avantajul e ca e o marca destul de fiabila iar modelul nu e asa comun pe strazi, deci e imposibil sa nu intoarca priviri pe strada. Plus ca la finisajele interioare nu stiu daca are rival in gama. Greu cu test drive-ul, una dotata cu una alta se duce dupa 30 de k. Arata bine, cutia probabil ca e fiabila fiind automata simpla dar probabil e mai inceata. Poti sa pui toate prostiile pe masina aia, iti vand orice la suprapret, vezi preturile la aparatorile de noroi. mannick, on 19 ianuarie 2022 - 21:13, said:
Pe masina anterioara (Mondeo V) am avut padele, si au fost foarte rare momentele cand le-am folosit, pe la inceput, dupa care am uitat de ele. Te obisnuiesti sa vorbesti cu cutia din pedala. AAW-ul ar fi dragut, mai ales ca pe Dacia se poate, greu de inteles... Pana la urma, o sa te obisnuiesti si cu legatura pe cablu. Incearca sa faci un drive test si cu un Arkana E-tech, s-ar putea sa-ti placa. Totusi incerc sa le am. Daca nu se poate, o sa trec peste. Totusi lipsa AAW mi se pare un pic "ciudat"! Arkana E-tech e foarte scump. Mai stau si eu pe motoare pe combustie cativa ani. |
#42
Posted 20 January 2022 - 10:42
paranoiaaaa, on 20 ianuarie 2022 - 10:37, said: Totusi incerc sa le am. Daca nu se poate, o sa trec peste. Totusi lipsa AAW mi se pare un pic "ciudat"! Arkana E-tech e foarte scump. Mai stau si eu pe motoare pe combustie cativa ani. Si fara padele poti pune cutia in mod "Manual" si sa schimbi vitezele. Merge daca vrei sa schimbi intr-o viteza inferioara in depasire.Cutia trebuie pusa in mod manual la plecare cand masina sta pe loc si pedala de frana e apasata. Spun asta pt a nu intelege unii colegi ca iti recomand sa treci cutia in modul manual in timpul mersului, ceea ce e imposibil |
#43
Posted 21 January 2022 - 10:32
unknown_35, on 20 ianuarie 2022 - 10:42, said:
Si fara padele poti pune cutia in mod "Manual" si sa schimbi vitezele. Merge daca vrei sa schimbi intr-o viteza inferioara in depasire.Cutia trebuie pusa in mod manual la plecare cand masina sta pe loc si pedala de frana e apasata. Spun asta pt a nu intelege unii colegi ca iti recomand sa treci cutia in modul manual in timpul mersului, ceea ce e imposibil Uite asta nu stiam, dar stau si ma intreb de ce producatorii nu spun treaba asta? Mi-am facut programare la Ford. Daca stiti pe cineva cu Mazda 3 dispus sa ma lase sa ma uit la ea dati un mesaj in privat. |
#44
Posted 21 January 2022 - 10:42
paranoiaaaa, on 21 ianuarie 2022 - 10:32, said: Nu e o schimbare de viteze "adevarata", adica misti schimbatorul inainte si inapoi pt a creste sau scadea treptele de viteza. Totusi daca nu schimbi vitezele "la timp" masina nu te va laza sa omori motorul, le va schimba pt tine . Si nici nu te lasa sa muti in treapta superioara daca nu are viteza necesara pt treapta respectiva. http://www.masini.ro...-inedite/21027/ https://www.google.c...iw=1903&bih=947 |
#45
Posted 21 January 2022 - 21:32
Eu zic că ar merita văzută noua Imprezza cu eboxer (150cp+16 electric) și CVT. Neapărat și Mazda 3, cutie automată clasică, în buget cred că s-ar încadra SkyActive X-ul de 186cp.
Chiar dacă nu are foarte mulți cai (123 mi se pare), cred că ar merita luată în calcul și Hyundai Elantra. E foarte frumoasă, făcută-n Coreea, dotări bune, sigur intră în buget. Succes la căutări. |
#46
Posted 22 January 2022 - 09:28
Kia ceed cu cutie automata: 19.000 Euro.
https://www.autovit....5-ID7GTtxo.html https://www.autovit....5-ID7GUd2z.html 160CP. |
|
#47
Posted 22 January 2022 - 09:58
Yo-carman, on 22 ianuarie 2022 - 09:28, said:
Kia ceed cu cutie automata: 19.000 Euro. https://www.autovit....5-ID7GTtxo.html https://www.autovit....5-ID7GUd2z.html 160CP. |
#48
Posted 22 January 2022 - 10:36
La mers "normal", nu mi s-a părut diferita de a mea (aisin eat8).
|
#49
Posted 22 January 2022 - 13:30
Rene1984, on 21 ianuarie 2022 - 21:32, said:
Eu zic că ar merita văzută noua Imprezza cu eboxer (150cp+16 electric) și CVT. Neapărat și Mazda 3, cutie automată clasică, în buget cred că s-ar încadra SkyActive X-ul de 186cp. Chiar dacă nu are foarte mulți cai (123 mi se pare), cred că ar merita luată în calcul și Hyundai Elantra. E foarte frumoasă, făcută-n Coreea, dotări bune, sigur intră în buget. Succes la căutări. Nu ma intereseaza Elantra cu motorul ala. Care ar fi ideea? Subaru Impreza nu am vazut pe strazi si am de mers la Bucuresti pentru un test. Mazda trei e in calcul, doar ca iti cer bani pentru fiecare "prostioara" in plus gen aparatorile de noroi. Yo-carman, on 22 ianuarie 2022 - 09:28, said:
Kia ceed cu cutie automata: 19.000 Euro. https://www.autovit....5-ID7GTtxo.html https://www.autovit....5-ID7GUd2z.html 160CP. Nu are ACC, faruri led si alte optiuni pe care le vreau. Daca era asa o luam si aveam si bani sa plec in Japonia. BaXXXon, on 22 ianuarie 2022 - 09:58, said:
Cutie DCT= NU. Sper ca pana dau comanda sa se prinda si ei de problemele astea. Iar DCT au cam toate acum: Renault, VW, Skoda, Seat, Kia, Hyundai etc. Cu cutie simpla nu prea gasesti. |
#50
Posted 22 January 2022 - 14:41
paranoiaaaa, on 18 ianuarie 2022 - 15:15, said:
Nu am reprezentanta Honda dar iau in calcul. Citisem ceva cu uleiul si cu un radiator, nu pare asa fiabila. |
#51
Posted 22 January 2022 - 14:47
unknown_35, on 20 ianuarie 2022 - 10:42, said:
Si fara padele poti pune cutia in mod "Manual" si sa schimbi vitezele. Merge daca vrei sa schimbi intr-o viteza inferioara in depasire.Cutia trebuie pusa in mod manual la plecare cand masina sta pe loc si pedala de frana e apasata. Spun asta pt a nu intelege unii colegi ca iti recomand sa treci cutia in modul manual in timpul mersului, ceea ce e imposibil Prima e o chestie pe care o faci de doua trei ori in prima luna cu automata pana te prinzi ca si din felul cum accelerezi incepe sa retrogradeze, iar a doua e o simpla prostie. Padelele daca-s montate pe volan sunt degeaba. Daca-s montate pe coloana de directie sunt fun, dar nu utile. Sau daca ai nevoie sa tot schimbi aiurea ai luat modelul sau motorizarea gresita. |
|
#52
Posted 22 January 2022 - 14:54
#53
Posted 22 January 2022 - 15:03
paranoiaaaa, on 22 ianuarie 2022 - 13:30, said:
Nu ma intereseaza Elantra cu motorul ala. Care ar fi ideea? Subaru Impreza nu am vazut pe strazi si am de mers la Bucuresti pentru un test. Mazda trei e in calcul, doar ca iti cer bani pentru fiecare "prostioara" in plus gen aparatorile de noroi. Nu are ACC, faruri led si alte optiuni pe care le vreau. Daca era asa o luam si aveam si bani sa plec in Japonia. Sper ca pana dau comanda sa se prinda si ei de problemele astea. Iar DCT au cam toate acum: Renault, VW, Skoda, Seat, Kia, Hyundai etc. Cu cutie simpla nu prea gasesti. Kia asta arata intru-un mare fel (parerea mea) https://www.autovit....d-ID7GUoAk.html Sau asa ceva https://www.autovit....8-ID7GWGoP.html https://www.autovit....s-ID7GS9GB.html |
#54
Posted 22 January 2022 - 16:23
BaXXXon, on 22 ianuarie 2022 - 14:54, said:
Noile modele sunt cu AT . DCT = probleme . Noile modele de la cine? C63AMG, on 22 ianuarie 2022 - 15:03, said:
Incurci EDC de la Renault cu DCT de la Kia.Pana la urma ce fel de masina vrei?Crossover,sedan,hatchback?Sa stim cum te ajutam pentru ca Arkana este crossover,Megane este sedan sau hatchback. Kia asta arata intru-un mare fel (parerea mea) https://www.autovit....d-ID7GUoAk.html Sau asa ceva https://www.autovit....8-ID7GWGoP.html https://www.autovit....s-ID7GS9GB.html EDC nu sunt cu dublu ambreiaj? De cand? Nu incurc nimic. Inca nu stiu ce vreau legat de forma caroseriei, dar e bine sa fiu deschis la orice! Acum cross-overele au garda de sol ca o masina veche de acum cativa ani. Caut solutia cea mai buna. Imi place sa analizez din toate punctele de vedere! Nu am zis niciodata de Megane sedan, pe asta il aveau la test. As lua Megane hatback daca ar fi vorba de el. Toyota C-HR nu imi place dar momentan nu am ajuns la test drive la ei. Plus ca vreau o masina cu peste 150 de cai cum am scris mai sus. Yaris Cross e prea mica. Iar e o problema de motor. Kia aia imi place maxim, dar pe alta culoare. Problema e cu motorul care cred ca foarte insetat. E pe lista! Poate motorul de 160 de cai e un compromis rezonabil. Edited by paranoiaaaa, 22 January 2022 - 16:29. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users