Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Implementare plata recurenta Netopia
Last Updated: Jan 26 2022 12:51, Started by
promovariafaceri
, Jan 17 2022 14:10
·
0
#1
Posted 17 January 2022 - 14:10
Buna ziua, ma poate ajuta cineva cu realizarea unui script pentru plata recurenta pe un site Wordpress?
|
#2
Posted 17 January 2022 - 15:54
Deci vrei ca printr-un script sa initiezi o plata cu cardul la anumite intervale?
Nu va fi plata recurenta dpdv Visa / MC, va fi o plata initiata de client, si de cele mai multe ori ti se va cere autentificare (2FA sau OOB, depinde de card). Vezi mai bine daca providerul permite plati recurente printr-un alt canal. |
#3
Posted 17 January 2022 - 17:05
#4
Posted 18 January 2022 - 09:13
nick_blaster, on 17 ianuarie 2022 - 15:54, said:
Deci vrei ca printr-un script sa initiezi o plata cu cardul la anumite intervale? Nu va fi plata recurenta dpdv Visa / MC, va fi o plata initiata de client, si de cele mai multe ori ti se va cere autentificare (2FA sau OOB, depinde de card). Vezi mai bine daca providerul permite plati recurente printr-un alt canal. Plata recurenta este disponibila in platforma celor de la Netopia. Am nevoie de un programator sa realizeze acel script. Cine ma poate ajuta? Solutia noastra pentru plata recurenta necesita existenta unui API dezvoltat de catre programatorul dumneavoastra, care sa initieze si sa gestioneze platile. Acest tip de implementare are o serie de criterii care trebuie luate in considerare: 1. In prima faza clientul trebuie sa isi dea acordul pentru acest tip de plata si trebuie sa primeasca toate informatiile despre ce presupune plata recurenta. 2. Se face o prima plata standard, in urma careia in IPN vi se trimite un token, pe langa celelalte detalii asociate platii. Acel token, impreuna cu data sa de expirare, trebuie asociat unui client. Token-ul este valid la nivelul intregii companii (deci daca o companie are mai multe site-uri, token-ul poate fi folosit pentru plati pe toate site-urile sale). 3. Token-ul se genereaza o singura data si este trimis exclusiv in primul IPN venit la (pre)aprobarea tranzactiei de catre banca procesatoare. In cazul in care nu a fost procesat la momentul trimiterii, acel Token este pierdut, el nu poate fi retrimis. 4. Platile ulterioare se fac trimitandu-se in request token-ul impreuna cu datele platitorului care acum devin obligatorii (nume, prenume, email, adresa, telefon); la fiecare plata recurenta se genereaza un nou token asociat acelui instrument de plata si este recomandat sa se suprascrie vechiul token chiar daca el ramane valid din motive de legacy. 5. Contul de comerciant are nevoie de un flag, care se pune la cerere, deci va trebui sa ne spuneti pe ce cont de comerciant lucrati, trimitand o solicitare in acest sens catre [email protected]. 6. Este necesar sa va adaugati un alt user mobilPay de tip admin, acesta nu trebuie folosit pentru login in platforma, ci exclusiv pentru operatiuni SOAP. Userul trebuie sa fie denumit de forma 'user.api', dupa adaugarea acestuia, va rugam sa ne comunicati denumirea pentru a ii seta drepturile necesare apelurilor de tip DoPayT. Cam asta mi-au spus cei de la Netopia pe email. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users