Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Noua lege a Educatiei
 Eliminarea primului element dintr...

Memory (2022)

Avertisment sonor outlook doar pe...

Internet in locuri retrase
 modalitati de iesire din indivizi...

QNAP TS-673A - jurnal, discutii

Substrat vs pamant de flori

bicicleta cu Motor 2T
 Monitorizarea plaților cash ...

Problema Canale Decodor Digi

rana purulenta-recomandare chirurg

Termoizolatie celulozica - experi...
 

Suda, sora mai mare a Springului

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#1
stdalionutpwr

stdalionutpwr

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,742
  • Înscris: 08.04.2020
Mi-am achizitionat un astfel de EV, care este relativ ieftin -  9900 eur cu tva si seamana cu ZOE ZE40.
Are acelasi motor si aceeasi baterie, acceasi masa proprie 1400kg.
Caroseria este practic la fel construita, e o carserie normala de Suzuki S-Cross.

Pentru mine este greu de condus, mai ales manevre in parcare. Nu ma descurc daca nu actionez frina cu stangul sau sa  folosesc de frina de mana.

Pedala are o accelerare destul de rapida si nu prea  are cuplu la viteza  foarte mica, e foarte greu sa faci manevre pe loc pe teren in panta sau cu denivelari.

Nu stiu daca se duce pe panta la vale cu spatele daca esti in drive si opresti la intersectie? daca se duce e nasol, trebuie musai tinuta frina cu stangul.

Frina de mana e normala ca la orice masina clasica.

Alta problema, pentru mine e aproape imposibil sa citesc displayurile am vederea slaba si textul e mic, o conduc practic in orb, e la fel ca springul, are o sumedenie de butoane pe volan foarte mici cu ilumnare led simbolurile sunt foarte mici, pentru mine sunt useless.

La capitolul costuri  folosirea unui EV e costisitoare nu e cum se lauda unii, pe langa masina a trebuit sa mai cumpar o baterie tampon de 30 kwh sa o pot incarca acasa la sistemul solar, mai costa si aia 4k usd probabil voi fi nevoit sa o dublez, deci utilizarea unui EV nu e deloc ieftina, totul tine de durata de viata acelei baterii tampon, daca tine  cat 2 baterii de EV ar putea fi ceva mai ieftin, daca nu e scump rau.

#2
qwertyasdfg

qwertyasdfg

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 152
  • Înscris: 17.12.2021
Si la ce te asteptai de la o coaja de 10 mii euro? Mai bine iti luai Logan.

Acum, sa-ti iei si o remorca sa cari bateriile alea suplimentare.

#3
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 53,867
  • Înscris: 05.11.2009
ce masina ai achizitionat mai pe romaneste?

#4
dan1980_25

dan1980_25

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,718
  • Înscris: 06.07.2007
Da.
O sora de-a Springului, nu e ZOE dar seamana perfect la caroserie, are caroserie de S cross dar nu e S cross.
Cam asta am inteles eu.

Edited by dan1980_25, 14 January 2022 - 08:58.


#5
geos

geos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,080
  • Înscris: 04.12.2003
https://en.wikipedia...ki/Suda_(marque)

#6
tandrei99

tandrei99

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,234
  • Înscris: 20.09.2007
Cred ca asta: https://evmarket.ro/...ieftina-16352/.

#7
ldpe

ldpe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,338
  • Înscris: 08.03.2017
Un Logan faza 1 chel, volan, 4 roti ...
Cu un logan 3 Tce ieseai mai bine parerea mea

#8
cumparator

cumparator

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,890
  • Înscris: 11.03.2006
Suda, scrie in titlu.
Vad ca nu are airbaguri si ESP?! Aoleo, e din aia cu 0 stele Euro NCAP.  Nu e prea buna pentru RO.

#9
ldpe

ldpe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,338
  • Înscris: 08.03.2017
"trebuit sa mai cumpar o baterie tampon de 30 kwh"
La 200km autonomie declarata oficial care e pmpo , real 120 km trebuie generator diesel si o remorca .

#10
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,386
  • Înscris: 08.03.2015
Bateria tampon e ultima ta problema.
Usile si hayounul copiate dupa sau de SX4 mk1 nu inseamna neaparat ca si trenul de rulare e de SX4 sau mai stiu eu ce alte elemente de genul asta.
Posibil sa nu gasesti nicio piesa nicaieri in timp util.

Ieseai mai bine cu o masina electrica sh daca voiai neaparat sa transformi soarele in lucru mecanic.

#11
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 53,867
  • Înscris: 05.11.2009
nu vreau sa imi inchipui cum va arata masina aia dupa vreo 3-4 ani de utilizare. Tin minte cat de rablagite aratau geely-urile alea vandute de noi in Romania acum vreo 10 ani, ce semanau cu Mercedes c-class din fata, care dupa 2-3 ani de folosinta, semanau cu masinilea alea cubaneze , tinute in viata de prin anii 50...

#12
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,495
  • Înscris: 22.11.2006
vai de capul tau, ce ti-a trebuit mizeria aia ? Oamenii nici acum nu-si dau seama ca produsele proaste din China iti fac cea mai mare gaura in buzunar ca ramai practic fara bani, dar cu multi nervi. Sincer, Spring era de 10x mai corecta, sau cum ziceau colegii, un Logan cinstit.

Apropo, pune poze, sa vedem utilajul.

Edited by bluesnake, 14 January 2022 - 09:21.


#13
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 20,817
  • Înscris: 22.05.2003
1. Tu nu vezi nici tastatura?
Am editat ceea ce ai scris, pt ca in mod normal nu trebuia sa treci de cls a 4-a, la cum scrii.
Ai greseli de sintaxa, de logica, de scriere cuvinte.

2. Ai cumparat un gunoi si acum te plangi.

3. Nu ai nevoie obligatoriu de baterie pt a incarca din PV.
Exista si pe acest forum topic despre ce si cum se face, ca sa incarci pe Type 2, direct de la PV.

Estimez ca costurile totale sunt sub 500 EUR.

#14
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,807
  • Înscris: 21.02.2005
Cred că ăsta este mirobolantul vehicul…Suda SD01.
[ https://cdn1.wattev2buy.com/wp-content/uploads/2017/05/28201337/Henan-Suda-Lanse.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://cdn1.wattev2buy.com/wp-content/uploads/2017/05/28201337/Henan-Suda-Lanse.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#15
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,020
  • Înscris: 16.04.2007
Suda SA01 are un motor electric de 80 kW, amplasat în față, care acționează roțile din față. Pe suprafețe umede, modelul electric fără program electronic de stabilitate (ESP) devine greu de controlat după o viteză de 70 km/h și poate derapa ușor, spune ADAC.
Mașina electrică ieftină are probleme și la frânare. Berlina de 1,4 tone are nevoie de 41,8 metri pentru a oprit de la 100 km / h. Pentru comparație: un Opel Corsa-e are nevoie de aproximativ 32,3 metri. Altfel spus, în momentul în care Corsa electrică se oprește, Suda SA01 încă are aproape 50 km / h.
Mașina chineză nu poate comunica cu toate stațiile de încărcare și uneori nu poate fi incarcată. Reîncărcarea la stațiile publice de încărcare DC este imposibilă.
Cum se comportă Suda SA01 la testele de siguranță

Impactul frontal la o viteză de 64 km / h ne arată că șoferul ar fi suferit răni grave într-un accident real. Sistemele de reținere și celula de pasageri sunt la nivelul de la sfârșitul anilor 1990: nu există deloc airbag-uri și nici măcar nu au fost montate cabluri pentru dispozitivele de tensionare a centurilor de siguranță față.

#16
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,752
  • Înscris: 05.06.2002
Attached File  vrj3w9tf5s781.jpg   20.84K   95 downloads

#17
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,262
  • Înscris: 16.03.2007
asta face Dacia sa para lux.

#18
bostanu_4u

bostanu_4u

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 213
  • Înscris: 30.12.2020
Acum vreo 20 de ani cu 20.000 de euro iti luai o masina de lux, sau ceva premium.
Azi se pare ca iei maxim un morman de plastice care nici nu se stie daca supravietuieste perioada de garantie.
Si vad ca majoritatea sunt multumiti de situatie.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate