Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Henry Kissinger: Ucraina trebuie ...
 La multi ani @BlueKing-69!

La multi ani @CostyNn96!

The importance of being an archit...

City break de 3-4 zile ce locatie...
 Mission: Impossible – Dead ...

Amenajare parcare interioara

Trotineta electrica noua cu 0,7 k...

Netflix despagubeste statul itali...
 Unde depun declaratia 230 redirec...

Reset la Windows 10 si reinstalar...

Redline T30 DVB T2/C

Inchiriere auto intre 2 firme
 

Impozitarea curentului pt EV si controlul puterii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#55
bullterrorist

bullterrorist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,646
  • Înscris: 18.10.2007
In ciuda faptului ca majoritatea soferilor conduc bine, ma uit inainte sa trec strada, tu o faci sau crezi ca e conspiratie?

#56
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,917
  • Înscris: 27.10.2007
regulamentul poate fi citit aici si nu spune nimic despre guvern (in textul lui nu apare deloc cuvantul guvern!), taxe, si altele, dar e mult mai usor sa dam in teoria conspiratiei decat sa gandim.
de fapt regulamentul anticipeaza situatia critica a distribuitorilor de energie, cand numarul de masini electrice va creste.
Sa facem niste calcule:
in Bucuresti sunt oficial 1.4 milioane autovehicule. cand 10% vor fi electrice, =>140.000 autovehicule electrice. la ora 17, proprietarii ajung acasa de la munca si putem presupune ca 10% din ei isi pun masina la incarcat =>14.000 de masini se incarca deodata. de fapt, intervalul 17-18 va fi mult mai aglomerat pt ca unii vor merge la cumparaturi anume cu gandul ca fac cumparaturi si baga si masina la incarcat iar altii vor ajunge acasa si vor pune masina la incarcat din reflex.
daca luam o putere medie de incarcare 20Kw (desi incarcarea rapida se face cu pana la 50 KW, sau mai mult) =>280.000KW=280 MW care trebuie pompati in Bucuresti. este o putere destul de mare, vor fi zone in care sistemul nu va putea prelua aceste varfuri de sarcina. nu poti porni o termocentrala instant, oricat ar crede unii ca se poate.
solutia este ca statiile mari sa fie legate in mod inteligent la distribuitor, iar acesta sa le poata prioritiza. adica sa se poata aplica o logica de tipul "la statia asta sunt 6 masini care sunt incarcate 60%, reducem puterea, pentru ca la statia cealalta sunt 4 masini, incarcate doar 20%, si acolo trebuie sa crestem puterea".
pentru impozitare si restul nu era nevoie de statii inteligente, oricum distribuitorul stie ce si cat trimite intr-o statie.

Edited by strongsss, 16 January 2022 - 17:26.


#57
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,935
  • Înscris: 15.12.2009

View Poststrongsss, on 16 ianuarie 2022 - 17:26, said:

daca luam o putere medie de incarcare 20Kw
Puterea medie de incarcare este de 3KW. Majoritatea isi incarca acasa masina cu "granny charger" - 240V/10-13A.
Eu in cei 20.000 Km, am incarcat 2/3 la A/C de cel mult 11KW, restul de 1/3 la DC in excursii si drumuri lungi, statii care nu sunt "in oras".

#58
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,786
  • Înscris: 23.04.2007

View Poststrongsss, on 16 ianuarie 2022 - 17:26, said:

adica sa se poata aplica o logica de tipul "la statia asta sunt 6 masini care sunt incarcate 60%, reducem puterea, pentru ca la statia cealalta sunt 4 masini, incarcate doar 20%, si acolo trebuie sa crestem puterea".
viitorul suna bine  Posted Image

#59
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,935
  • Înscris: 15.12.2009
Vai, dar cat de spiritual ... m-am cacat pe mine de ras !

NOT!

#60
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,786
  • Înscris: 23.04.2007

View Postro_explorer, on 16 ianuarie 2022 - 18:47, said:

m-am cacat
NOT!
Daca e NOT ... atunci dedicatie   Posted Image

#61
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,408
  • Înscris: 08.03.2015

View Postbullterrorist, on 15 ianuarie 2022 - 17:46, said:

In ciuda faptului ca majoritatea soferilor conduc bine, ma uit inainte sa trec strada, tu o faci sau crezi ca e conspiratie?

Bine spus. Da' vezi ca ai inversat personajele si fara sa vrei imi dai dreptate.
Tu erai ala cu increderea oarba nu eu ;)
Cel putin in legatura cu lucrurile de care am scris in prima postare.

Legat de conspiratie, nici vorba. Doar niste semne de intrebare.

#62
stdalionutpwr

stdalionutpwr

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,755
  • Înscris: 08.04.2020
EV ul e bun daca se poate incarca acasa offgrid, altfel nu merita, din pacate nu au charger solar onboard sa le incarci de la panourile de pe garaj, eu am renuntat din acest motiv.

Probabil se poate face un charger solar, dar nu stiu cum se comporta softul daca incarci bateria fara stirea lui,

Personal vreau ceva simplu  si ieftin care il pot face acasa cu un tranzistor cu carbura, o dioda cu carbura 2 condensatori un inductor si un controller pwm clasic, mai am facute pentru sistemul solar si incarca la 150v cu 3kw,(20a) la 400v poate incarca cu 7 kw (acelasi charger) piesele sunt la 900v tranzistorii si 600v condensatorii, auxiliara merge pana la 2 kv are un tranzistor de 3,3kv.

#63
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,935
  • Înscris: 15.12.2009
Pai iti iei un inverter solar -> 240V AC si folosesti un charger "clasic". O sa ai niste pierderi de conversie dar totul o sa fie mainstream/standard.

#64
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,917
  • Înscris: 27.10.2007
Regulamentul in cauza nu se refera la statiile casnice.
Scrie explicit in el, spre deosebire de partea cu impozitare, pret diferit si altele.

View Postro_explorer, on 16 ianuarie 2022 - 18:09, said:


Puterea medie de incarcare este de 3KW. Majoritatea isi incarca acasa masina cu "granny charger" - 240V/10-13A.
Eu in cei 20.000 Km, am incarcat 2/3 la A/C de cel mult 11KW, restul de 1/3 la DC in excursii si drumuri lungi, statii care nu sunt "in oras".


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate