![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Programele Rabla Plus si Clasic 2022

#469
Posted 05 September 2023 - 09:47

Multumesc pentru screenshot. Trebuie sa recunosc ca acum sunt mai confuz decat eram.
![]() |
#470
Posted 05 September 2023 - 10:08

Pentru PF trebuie sa iei legatura cu un dealer si el iti spune daca mai sunt fonduri pentru rabla plus (electrice).
Pentru PJ, mai sunt fonduri doar la rabla clasic. Pentru electrice nu. |
#471
Posted 05 September 2023 - 10:20

Afm-ul anunțã cum se terminã fondurile.
Deocamdatã doar PJ și instituțiile publice pentru rabla + s-au terminat. https://www.afm.ro/ |
#472
Posted 05 September 2023 - 11:20

Cred ca incep sa inteleg.
Dealerii au depus dosare pentru persoane fizice ce doresc achizitia de EV care acopera toate sumele ce au fost facute disponibile in sesiunea asta. Cam asta e ce arata screenshot-ul lui petman. Dar dosarele se proceseaza cateva pe zi, si vedem in fiecare zi suma "disponibila" pe http://psipan.afm.ro...gin?ReturnUrl=/ scazuta pe masura dosarelor aprobate. Daca sunt dosare care nu se aproba, atunci sumele cerute in dosarele respective apar la sectiunea "Disponibil (expirate/anulate)". Deci, practic deja sunt depuse atat de multe dosare care sa acopere tot, practic alte dosare mai pot fi primite doar daca se anuleaza din cele depuse acum. Sau poate nu inteleg nimic si in screenshot-ul lui petman apar ciudateniile de cazuri din ghidul de depunere unde anumite UAT-uri si altele sunt instruite sa depuna dosare drept "Persoane Private". Faptul ca exista o diferenta intre suma alocata pentru persoane fizice pe psipan si in screenshot-ul lui petman ma nedumereste. Later edit: oh, observ acum ca suma trecuta la categoria "Rabla Plus Privati" in screenshot-ul lui petman e fix suma alocata pentru "Buget persoane juridice" in "Calendarul de desfãșurare a sesiunilor de înscriere" de pe site-ul AFM: ![]() Deci ce e inscreenshot-ul lui petman se refera doar la persoane juridice, desi scrie acolo "Rabla Plus Privati". Se vede ca suntem in Romania. ![]() Edited by mhstamate, 05 September 2023 - 11:34. |
#473
Posted 05 September 2023 - 12:18

Pai persoane juridice sunt private sau publice. In screen shot se vede clar cã au diferențã între cei privați și instituțiile publice.
Edited by danfizesan, 05 September 2023 - 12:18. |
#474
Posted 27 October 2023 - 12:13

Stiti cumva, daca mi-am cumparat acum 3 ani o masina electrica si vreau sa o schimb, mai pot apela la Rabla Plus in continuare?
|
#475
Posted 27 October 2023 - 12:15

#476
Posted 27 October 2023 - 12:26

#477
Posted 31 October 2023 - 12:41

Programul Rabla ar putea fi modificat astfel încât să poată fi cumpărate doar mașini mai ieftine
Guvernul ia în calcul modificarea Programului Rabla, astfel încât beneficiarii voucherelor să poată cumpăra doar mașini mai ieftine, au declarat pentru G4Media surse guvernamentale. Scopul eventualei modificări este încurajarea producției auto interne, dat fiind că în România producătorii Dacia și Ford livrează mașini din gamele populare. Deci pentru rabla plus vor accepta doar Dacia Spring si Ford Puma electric ![]() Edited by 2cata, 31 October 2023 - 12:42. |
#478
Posted 31 October 2023 - 14:00

|
#479
Posted 31 October 2023 - 14:37

#480
Posted 01 November 2023 - 09:44

That's all fine and dandy, dar cat timp ramane 10k EUR sau cat era acum, n-am facut nimic. In mod evident anumite brand-uri au preturile umflate cu pompa (looking at you, Dacia) astfel incat sa primeasca maximul posibil de la stat.
Ar fi MULT mai bine daca ar injumatati prima Rabla Plus sau chiar reduce la o treime, ar lasa-o cum era inainte (fara "rabla" efectiv, aia e ok pentru "rabla clasic") si ar vedea ce efect are asupra vanzarilor EV. Trebuie gasit un echilibru intre cati bani se cheltuie si cate EV-uri aduci pe strazi. |
#481
Posted 01 November 2023 - 10:08

Bani aruncati. Ganditi-va ce investitii se puteau face cu multele miliarde de euro ajunse in buzunarele producatorilor. Cate parcuri fotovoltaice, modernizare si eficientizare CET-uri, dezvoltare samd. Dar noi gandim inca in termeni de pomeni, cu viziunea mai slabut.
|
#482
Posted 01 November 2023 - 10:23

Eh, nu-i un joc cu suma nula. Faptul ca sunt dati niste bani pentru a avea masini mai putin poluante (fie ele EV-uri sau HEV-uri sau doar ICE-uri cu emisii scazute) nu inseamna ca automat exista mai putini bani pentru investitii in eoliene sau imbunatatit CET-uri.
Cu siguranta beneficiile reabilitarii liniilor de tramvai si aducerii transportului public din Bucuresti la nivelul secolului 21 va avea un efect mult, mult mai mare decat plantarea a 20000 de Spring, ZOE si Model 3 pe Iuliu Maniu. Dar, in acelasi timp, le putem avea pe toate. Daca maine ar trebui sa aleg intre masini electrice si tramvai, cu siguranta as vota cu doua maini pentru tramvai. Dar nu cred ca suntem pusi in fata acelei alegeri, le putem avea pe toate si un oras in care mare parte din masini ar fi hibride sau electrice ar fi un oras mult mai respirabil ![]() |
#483
Posted 01 November 2023 - 11:53

Bani aruncati. Ganditi-va ce investitii se puteau face cu multele miliarde de euro ajunse in buzunarele producatorilor. Cate parcuri fotovoltaice, modernizare si eficientizare CET-uri, dezvoltare samd. Dar noi gandim inca in termeni de pomeni, cu viziunea mai slabut. Scopul a fost incurajarea adoptiei EV in 2 moduri. Sa te faca pe tine utilizator sa consider un EV si 2 sa ajute OEM-urile care nu sunt inca capabile sa fie competitive sa "doreasca" sa investeasca timp si bani in development EV. Aia cu modernizarea transportului public de suprafata ca si alternativa e o prostie. Sa va fie clar, transportul public de suprafata nu concureaza cu masina personala, sunt foarte putini cei care ar lasa masina acasa daca conditiile in tramvai ar fi mai bune. Vezi Cluj-N, conditiile in mijloacele de transport sunt foarte bune, exista inclusiv transport dedicat elevi si totusi.... nu se poate circula de cate masini sunt la orele de varf. Si eu sunt unul din cei ce prefera masina personala. De ce? imi place spatiul personal si vreau sa ma relaxez cu gandurile mele, muzica mea sau sa schimb idei cu familia in coditiile in care calatoria dureaza la fel. Singurul care ar putea sa ma faca sa las masina e un metrou ca in Viena. E rapid, reliable si usor accesibil chiar si cand e aglomerat. Edited by andreyvsjoker, 01 November 2023 - 11:55. |
|
#484
Posted 01 November 2023 - 12:17

Sa va fie clar, transportul public de suprafata nu concureaza cu masina personala, sunt foarte putini cei care ar lasa masina acasa daca conditiile in tramvai ar fi mai bune. Vezi Cluj-N, conditiile in mijloacele de transport sunt foarte bune, exista inclusiv transport dedicat elevi si totusi.... nu se poate circula de cate masini sunt la orele de varf.
Si eu sunt unul din cei ce prefera masina personala. De ce? imi place spatiul personal si vreau sa ma relaxez cu gandurile mele, muzica mea sau sa schimb idei cu familia in coditiile in care calatoria dureaza la fel. Singurul care ar putea sa ma faca sa las masina e un metrou ca in Viena. E rapid, reliable si usor accesibil chiar si cand e aglomerat.
Bani aruncati. Ganditi-va ce investitii se puteau face cu multele miliarde de euro ajunse in buzunarele producatorilor. Edited by utopium, 01 November 2023 - 12:13. |
#485
Posted 01 November 2023 - 21:23

Sa va fie clar, transportul public de suprafata nu concureaza cu masina personala
Singurul care ar putea sa ma faca sa las masina e un metrou ca in Viena. E rapid, reliable si usor accesibil chiar si cand e aglomerat. ![]() Ca idee, n-ajungem de unde suntem acum cu infrastructura la nivel de Viena / Praga / Berlin / you name it, fara investitii. Si n-ajungi sa misti eficient multi oameni cu masini personale. Exemple de succes avem si in Bucuresti - de la liniile de tramvai 41, 21, 32, 1, 10, 25, la toate magistralele de metrou sau la rutele Buc - Chitila - Buftea / Buc - Mogosoaia - OTP pentru tren. Toate sunt pline de navetisti la ore de varf, toate-s pline de corporatisti. Ami cer scuze pentru offtopic la domni moderatori, putem continua in alta parte ![]() |
#486
Posted 02 November 2023 - 08:57

”Îți dau voucher și îți cumperi Tesla?”, s-a întrebat premierul Marcel Ciolacu. El a dat dispoziție ca Programul Rabla să fie modificat astfel încât că acele vouchere să nu mai poată fi achiziționate mașini de lux.
„Nu mi se pare corectă adresabilitatea. Îți dau voucher și îți cumperi Tesla. Cred că voi scădea pragul pentru adresabilitate până într-un anumit cost“, a declarat Ciolacu în ședința de Guvern, citat de surse politice. Drept urmare, este probabil ca programul Rabla să fie revizuit prin plafonare – atât varianta tradițională, cât și cea destinată autovehiculelor electrice –, astfel încât acesta să încurajeze într-o mai mare măsură producția locală și achiziționarea autovehiculelor cu prețuri mai accesibile sau în plaja tarifelor medii. Concret, vorbim de mașini cu prețuri între 10.000 și 15.000 de euro, respectiv între 30.000 și 40.000 de euro, date care ar corespunde celor două programe. ![]() ![]() Edited by 2cata, 02 November 2023 - 08:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users