Schimbari de autentificare pe HBO Go
Last Updated: Jan 12 2022 10:26, Started by
gogu1905
, Jan 11 2022 21:33
·
0
#1
Posted 11 January 2022 - 21:33
Astazi la ora 11:14 am primit de la Vodafone urmatorul email:
“ În perioada următoare, din cauza unor lucrări de mentenanță, este posibil să fii deconectat de la HBO GO, serviciu inclus în abonamentul tău. Pentru a te bucura în continuare de filmele și serialele tale preferate, este nevoie să te reconectezi: selectează Vodafone din lista de operatori și, apoi, introdu adresa de e-mail și parola contului tău HBO GO.” Pana acum autentificarea pe HBO Go o faceam cu Vodafone fix&tv. Care e poanta? A ajuns Vodafone sa isi unifice sistemele, facturile, si etc? |
#2
Posted 11 January 2022 - 21:54
Toți au primit această informare. Deocamdată merge fara probleme.
|
#3
Posted 11 January 2022 - 22:05
Sigur ca au primit toti informarea. Asta e evident. Ce e interesant e ca autentificarea in varianta noua, cea cu Vodafone, nu cu Vodafone fix&tv merge si ea. Am incercat-o.
|
#4
Posted 11 January 2022 - 23:14
Au anuntat schimbarea ca va trebui sa te autentifici selectand "Vodafone" si te mira ca functioneaza?
|
#5
Posted 11 January 2022 - 23:38
Da, da-mi voie sa ma mir. De regula, la Vodafone lucrurile merg cum trebuie la trei luni dupa ce sunt anuntate.
|
#6
Posted 12 January 2022 - 08:50
Nu tine de vodafone, ci de HBO Romania, au copiat in baza de date un tabel cu utilizatori din Vodafone fix&tv in Vodafone, that's it. Au anuntat in caz ca sunt probleme, nu stii niciodata.
Eu am avut UPC, a fost cumparat de vodafone si ma logam si eu prin Vodafone fix&tv, am incercat acum si totul functioneaza. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users