Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Reprezentanta refuza reparatie pe RCA
Last Updated: Jan 14 2022 18:44, Started by
CosminModew
, Jan 11 2022 12:29
·
0
#1
Posted 11 January 2022 - 12:29
Salutare, am avut un accident usor iar ieri am fost la biroul de constatari de la asiguratorul vinovatului si am primit foile pt reparatie; iar astazi cand am sunat la reprezentanta Hyundai (am un auto cumparat nou in 2019, cu garantie pana in 2024), acestia mi-au spus ca tinichigeria/vopsitoria sunt inchise o luna (posibil acesta este si termenul in care trebuie sa repar masina) si mi-au inchis. Au voie sa faca asa ceva ? Refuza un client deoarece nu doresc sa se chinuie sa ia banii de la asigurator ? Vinovatul are RCA la Groupama deci eu cred ca nu ar fi greu de recuperat banii. Se poate face ceva in acest caz, sau caut alt service ? Eu nu pot crede ca au service-ul inchis atata timp cat reprezentanta serveste clientii si din Galati, si din Braila. Va multumesc!
|
#2
Posted 11 January 2022 - 12:38
Nu ai limita de timp pentru reparatii...
fa-ti programare peste o luna ca sa iti demontezi conspiratiile si zis mersi ca nu te-a lovit unu cu City |
#3
Posted 11 January 2022 - 12:38
Are limita referitor la circulatia cu masina nereparata.
|
#4
Posted 11 January 2022 - 12:39
#5
Posted 11 January 2022 - 12:43
#6
Posted 11 January 2022 - 12:44
pasilla, on 11 ianuarie 2022 - 12:38, said:
Are limita referitor la circulatia cu masina nereparata. Cf OUG 195/2002 Art 148 Se interzice conducătorului de autovehicul sau de tramvai: 20. să circule cu autovehiculul avariat mai mult de 30 de zile de la data producerii avariei; Daca esti oprit de politie se sanctioneaza ca si contraventie cu 1-2 puncte amenda (145/290 lei) Si eu am avut accident si am depasit cele 30 zile. E util Waze-ul ca sa incerci sa eviti politia chiar si spre drumul spre service daca ai trecut de 30 zile, altfel ramai fara banuti in buzunar. |
#7
Posted 11 January 2022 - 12:45
de ce vrei neapărat reparația la reprezentanță?
s-a schimbat regula de muuult service-ul tre să aibă agreere RAR... și experiență |
#8
Posted 11 January 2022 - 12:46
Da-le telefon din nou si solicita o programare la tinichigerie. O anulezi mai tarziu daca primesti programarea. Vezi ce spun. Nici un cuvand despre RCA.
Inainte de expirarea autorizatiei de reparatie soliciti o prelungire de inca o luna. |
#9
Posted 11 January 2022 - 12:48
#10
Posted 11 January 2022 - 12:48
Leo2006, on 11 ianuarie 2022 - 12:46, said:
Da-le telefon din nou si solicita o programare la tinichigerie. O anulezi mai tarziu daca primesti programarea. Vezi ce spun. Nici un cuvand despre RCA. Inainte de expirarea autorizatiei de reparatie soliciti o prelungire de inca o luna. |
|
#12
Posted 11 January 2022 - 13:00
Salut, tot Hyundai si eu, Elantra cumparata in 2020. Am avut numeroase interventii in service la reprezentanta facute fie pe casco fie pe RCA (am cu decontare directa). Poti cere masina de schimb chiar daca reparatie e gata si ei asteapta aprobare de la asigurator. Iti vor da ceva din aceeasi clasa/an. Eu am primit Opel Astra K.
Ca si conditii: 1. nu ai voie mai mult de 100 km/ zi (media). 2. ai voie doar in judetul de resedinta 3. sa o dai cu aceeasi cantitate de benzina inapoi 4. Ai casco cu franciza 100 euro. |
#13
Posted 11 January 2022 - 13:18
suna prima data la importatorul Hyundai sa vezi de zice de patanie:
https://www.hyundai-...ai-info#contact el e cel care are tote instrumentele sa-i disciplineze pe dealeri. Edited by Fane, 11 January 2022 - 13:24. |
#14
Posted 11 January 2022 - 13:24
GlCA_Contras, on 11 ianuarie 2022 - 12:43, said:
Ce faci cand te loveste ala de la City si nici dosarul de reparatii nu-l poti deschide in 2 luni ? Edited by BaXXXon, 11 January 2022 - 13:25. |
#15
Posted 11 January 2022 - 14:01
Caută altă reprezentanță care să vrea să lucreze. Eu am avut accident în septembrie iar reprezentanța a zis că nu poate să-mi repare mașina că nu a primit de la asigurător (Țiriac) aplicația prin care să înregistreze operațiunea de decontare. Am așteptat până prin noiembrie și am căutat altă reprezentanță. A mai durat puțin să achiziționeze și piesele necesare și mi-au reparat-o efectiv la mijlocul lui decembrie.
Nu m-a întrebat nici un polițist de ce nu am reparat-o în 30 zile. |
|
#16
Posted 11 January 2022 - 14:16
Dar de ce vrei neapărat să o repari la reprezentanță?
Caută un alt service serios şi cu actele în regulă şi repar-o acolo. Iar cu reprezentanța treci fizic pe la ei şi întreabă un muncitor, nu recepționera, despre tinichigerie vopsitorie, fără să spui ceva de garanția ta. Dacă te-au mințit, pe de o parte nu este deloc ok, dar pe de altă parte, tu ai mai insista să îți facă ei reparația? Adică îți mai laşi maşina la aşa oameni? Cred că interesul tău este să îți faci reparația şi să îți poți folosi maşina. Şi în acelaşi timp, e foarte posibil ca ceea ce ți-au spus să fie adevărat. Edited by Mike1alike, 11 January 2022 - 14:18. |
#17
Posted 11 January 2022 - 14:20
Salut, eu :
1) as pune un prieten / sotie sa sune fictiv daca au deschis la vopsitorie, contra cost (fara rca); Daca zic ca da poate mere prietenul e nasol. (atunci le-as scrie la Hyundai) Daca zic ca Nu e inchis ca sa stricat ceva la ei - asta este se mai intampla oriunde, nu e vina lor atunci ! 2) as cauta alt service, dar sa ai in scris refuzul scris ca e inchis. Poate nu te afecteaza la garantie daca repari altundeva. 3) Poti mere la Hyundai in alt oras tot la reprezentanta - amu nu o fi toti inchisi. Vorbeste cu Inspectorul de dauna ! Anunta-l pe el. Mike1alike, on 11 ianuarie 2022 - 14:16, said:
Dar de ce vrei neapărat să o repari la reprezentanță? Probabil ca sa nu piarda garantia care zicea ca are pana in 2024. Dar nu o fi singura reprezentanta din Romania. As duce si 3 judete mai incolo daca e nevoie + Plus as cere si masina la schimb fix unde il duc, de la Inspectorul de Dauna, si predau masina cand a mea e gata ! |
#18
Posted 11 January 2022 - 14:27
@CosminModew, nu stiu la ce reprezentanta apelezi tu, ma refer dintre cele de la Hyundai, dar eu am avut o experienta nefericita la cei de la Casa Auto de la Iasi si tot asa ca si tine mi-am reparat in urma unui accident la reprezentanta pe ideea ca masina fiind in garantie orice interventie trebuie facuta de cineva autorizat si care sa nu-mi afecteze garantia.
Eu aveam garantie la vopsea, de la producator de 3 ani. Patania (culpa celuilalt, un carutas mai exact) am avut-o in primul an si am apelat la CASCO. Ei bine, la mine a trebuit revopsita o poritera, vopeaua dupa 1 an jumatate incepea sa se coscoveasca. Mi-au spus de la reprezentanta ca ei asigura garantie doar 1 an, iar cei de la Hyundai mi-au spus ca cei 3 ani se ofera doar reperelor la care nu se intervine. Asa ca morala e: mergi si cauta un service de tinichigerie si vopsitorie despre care ai auzit doar vorbe bune de-a lungul timpului si nu mai pierde vremea cu reprezentanta! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users