Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Pot intra in somaj daca am PFA ?

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
allah2

allah2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 06.12.2006
Salutare,

Eu lucrez ca inginer la o firma, dar am si PFA (din care realizez venituri mult mai ok decat la job-ul meu unde sunt angajat)


Firma unde sunt angajat ar cam dori sa ma dea afara, eu as cam dori sa plec Posted Image) insa fiecare ne sfiim sa facem pasul final


As vrea sa intru in somaj (pentru ca se considera vechie in munca, contribui la pensie si mai iau si ceva bani), si am cateva nelamuriri:


1) Pot intra in somaj daca eu am si activitate de PFA ?


2) Daca imi dau eu demisia, prespun ca nu mai pot intra in somaj, nu ?


3) Cum ar fi cel mai ok mod sa "fiu dat afara" ca sa intru in somaj ?


Multumesc Posted Image

#2
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,999
  • Înscris: 14.03.2013
1. Nu.
2. Asa-i, nu poti.

Edited by jm2010, 10 January 2022 - 12:57.


#3
popicoo

popicoo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 890
  • Înscris: 07.03.2012

 allah2, on 10 ianuarie 2022 - 12:55, said:


1) Pot intra in somaj daca eu am si activitate de PFA ?
Nu

2) Daca imi dau eu demisia, prespun ca nu mai pot intra in somaj, nu ?
Nu

3) Cum ar fi cel mai ok mod sa "fiu dat afara" ca sa intru in somaj ?