Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

Achizitie Golf >2012, >100CP, <€11,000

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#19
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,574
  • Înscris: 17.08.2007
Toata lumea vorbeste din auzite, am avut G7 primul model aparut 1.6TDI si nu am avut nicio problema 4 ani cat l-am avut, apoi am trecut la 1.4 TSi 125cp, am aproape 70 000km cu el abs fara probleme, merge ca in prima zi. Ambele luate de noi. Dupa 2014 s-au remediat toate problemele cu distributia la TSI dar si cele vechi merg bine mersi daca au fost ingrijite.

#20
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,804
  • Înscris: 20.10.2015

View PostJurasikMan, on 09 ianuarie 2022 - 22:15, said:

Pe toata "familia " VAG, singurele motoare aspirate euro 5 pe benzina au fost cele de 1.6 si ...105 CP ( parca) . Motoare bune insa consuma mult , in special in regim de oras. am avut motorul pe o Octavia 2. Cam slab, cuplu mic in turatie mica.
Mai repede afli ce sa nu iei . Sa nu iei 1.6 TDI , 1.2 TSI , 1.4 TSI , 1.8 TSI .
Dintre motoarele TSI , cele mai scapate de probleme sunt cele de 1.5 TSI si 150 CP. La Diesel , motorul de 2 litri a fost bun .
Daca as cumpara pentru mine dintre acestea doua as alege.  Consumul este sesizabil mai mare la TSI.

Deci pana acum am retunit
1.5 TSI
sau
2L Diesel

Multumesc

#21
DeliriumSilence

DeliriumSilence

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 124
  • Înscris: 27.04.2021
Eu am golf 6 diesel 2.- TDI 110 cai, masina are cuplu bun, merge foarte bine. La un Golf 7 ti-as recomanda tot 2.0 tdi de 140 cai.

#22
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

View PostTsunnnami, on 10 ianuarie 2022 - 11:07, said:



Deci pana acum am retunit
1.5 TSI
sau
2L Diesel

Multumesc
https://forum.softpe...6#entry28676512

#23
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Ca posesor de 1.0 TSI si om capabil de a judeca obiectiv ( vezi jurnalul unde am zis tot ce era rau despre masina ) , iti pot recomanda motorul asta clar. Nu stiu cum sta la rulaje mari, dar daca a fost uleiul schimbat la timp, ar trebui sa fie ok, n-am prea auzit de bube mari si consumuri de ulei.
E un motor foarte placut la condus si vioi fata de un 1.6 aspirat ( urca in ture foarte bine mai ales in treptele 3-4 , are consum bun, ai si ceva cuplu, iar masina e bine antifonata, nu iti taie elanul sa scoti tot ce poti din motor).
Ca dezavantaj, cam cere benzina de 99-100, altfel tremura cam tare la relanti ( probabil si tampoanele motor imbatranesc la 2-3 ani si mai trebuie schimbate ). Dar e foarte potrivit pe Golf, iar masina fiind foarte usurica , ai reprize comparabile cu un Passat b6/7 2.0 Tdi 140 cai.

Edited by Mihai_mb, 10 January 2022 - 15:13.


#24
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View PostAmenofis, on 10 ianuarie 2022 - 09:26, said:

Ok. Deci combinatia buna motor cutie automata ar fi?..........Tot de Golf 7 vorbim daca se poate.....Golf 6 parca este prea vechi, 8 prea scump.......

GTI sau 2.0tdi :) motorizarile puternice , care au cuplu mai mare, au dsg-uri mai bine :))

View PostMihai_mb, on 10 ianuarie 2022 - 15:11, said:

Ca dezavantaj, cam cere benzina de 99-100, altfel tremura cam tare la relanti ( probabil si tampoanele motor imbatranesc la 2-3 ani si mai trebuie schimbate ). Dar e foarte potrivit pe Golf, iar masina fiind foarte usurica , ai reprize comparabile cu un Passat b6/7 2.0 Tdi 140 cai.

Atunci ce sa zica tampoanele la un motor diesel de 10 ani ?
Mai taie din ele cu reprizele...

#25
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,185
  • Înscris: 26.06.2009

View PostAmenofis, on 10 ianuarie 2022 - 09:26, said:

Ok. Deci combinatia buna motor cutie automata ar fi?..........Tot de Golf 7 vorbim daca se poate.....Golf 6 parca este prea vechi, 8 prea scump.......
Golf 7 am luat si eu: motor 1.4 TSI (pe curea, nu lant) si cutie manuala. Si evident 2.0 TDI (150cp ideal) si cutie manuala/DSG dupa preferinte si buget.

Eu am gandit asa: unde merg preponderent? Aveam cam 50-60% in oras asa ca am ales 1.4 TSI (variant - cu 2 adulti, 3 copii si Thule pe masina am consum de 6.5l la drum lung pe autostrada). Daca mergi >70% in afara orasului atunci mergi pe diesel.

View PostMihai_mb, on 10 ianuarie 2022 - 15:11, said:

Ca dezavantaj, cam cere benzina de 99-100,
Un alt dezavantaj sunt depunerile pe supape (n-ai ce face... injectie directa). Dar pe principiul asta iti iei un 2.0 TSI care are 8 injectoare (si injectie directa si MPI), dar te usuca la pretul de achizitie :-)

Oricum o dai tot o sa gasesti "bube" la orice masina. Intrebarea este: ce bube imi permit sa repar si ce bube sa evit? Eu am evitat DSG uscat pentru ca nu (vreau sa) imi permit 2000 euro pe o reparatie de DSG.

#26
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View PostTruculMagic, on 10 ianuarie 2022 - 18:55, said:

Atunci ce sa zica tampoanele la un motor diesel de 10 ani ?
Mai taie din ele cu reprizele...
La un motor diesel in 4 cilindri nu vor zice chiar atatea ca e mai bine echilibrat.

Nu tai, ca stiu ce zic. Daca era vreo lesinatura, ziceam ca-i o lesinatura, ca nu ma leza la orgoliu in vreun fel. Am destule critici la adresa masinii in sine ( vopseaua se ciobeste cand te uiti la ea urat, bucsele fac zgomot la 30000 km etc), dar legat de motor, am condus suficiente masini cu destule motorizari: e mult mai infipta ca un 1.6 tdi/hdi/tdci/cdti etc pus pe aceeasi clasa compacta si se compara cu un 2.0 diesel de putere mica pusa pe o masina de clasa superioara 1600-1700 kg si datorita diferentei de greutate. Plus ca ai plaja de turatii mai mare disponibila, incepi o depasire la 80-90 cu a 3a si o poti termina la 140 tot cu a 3a, deci dieselul pierde si pe schimburile mai dese de viteza. Poti baga si o căutare pe zeperfs, eu m-am convins conducand masinile cu motoarele respective.
Asta nu inseamna ca un 2.0 tdi sau un 1.5 tsi pe golf nu-s mai rapide, ci doar ca 1.0 isi face treaba mai mult decat onorabil.

Edited by Mihai_mb, 10 January 2022 - 23:31.


#27
Amenofis

Amenofis

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 600
  • Înscris: 23.03.2007
Fac foarte putini kilometri pentru diesel, asa ca tot benzina ma incanta. Si mare parte din drum va fi oras.......desi parca si manuala ar merge. Sa evit deci dsg ul uscat, insa cel umed poate fi intalnit cu 1.4TSI? si daca da din ce perioada?

#28
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,185
  • Înscris: 26.06.2009
Pe 1.4 TSI si 1.6 TDI ai doar ambreiaje uscate (din cauza cuplului mai mic au considerat ca “merge si asa”. La drept vorbind daca nu ar mergem nult in oras ar fi ok si un DSG uscat, dar riscurile sunt mai mari). La 1.8 TSI ai ambreiaje umede. Daca gasesti un 2.0 TSI de generatie noua (cred ca motor EA888 generatia a 3-a) ala ar fi ideal (are Si DSG umed ca are putere mare). Are si injectie directa si MPI (deci nu mai ai nici depuneri de carbon pe supape). Dar pe Golf nu s-a pus (cred) moror din ala. Pe Octavia sau Passat gasesti, dar mai rare - se vand super rapid si cele intretinute se dau la familie/prieteni ;-)

Edited by Xman_ghio, 11 January 2022 - 08:13.


#29
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,767
  • Înscris: 05.08.2007
La 1.8TSI (EA888 generatia 3) ai ambreiaje umede doar in versiunea 4x4.

#30
dem3ntor

dem3ntor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,136
  • Înscris: 16.04.2007
Golf 2014 - 1.6tdi, 50k in 2 ani, mixt.
COnsum urban 6-11l in functie de sezon si aglomeratie.
Consum extra 3.5 - 5.5 in functie de talpa
Cumparat la 170k.
Probleme ZERO.
Singurul sfat, indiferent ca este benzina sau motorina: talpa nene, nu le mesajati! In oras vede rar a 4-a si foarte des 3000+ rotatii!

Recomand. De ce ai lua un motor de 2.0 si 150cp daca nu iti trebuie?!? Vrei sa contribui mai mult la buget? Fa donatie!

#31
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,804
  • Înscris: 20.10.2015

View Postdem3ntor, on 11 ianuarie 2022 - 08:33, said:

Recomand. De ce ai lua un motor de 2.0 si 150cp daca nu iti trebuie?!?

Imi trebuie.
Cand ii spun sa "tzâsneasca", vreau s-o faca.
EU "vin" de la un FOcus cu 260CP, asa ca intelegi care e treaba

#32
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View PostTsunnnami, on 11 ianuarie 2022 - 09:29, said:

Imi trebuie.
Cand ii spun sa "tzâsneasca", vreau s-o faca.
EU "vin" de la un FOcus cu 260CP, asa ca intelegi care e treaba

Pai zi asa ca stam si ne racim gura de pomana cu 1.0 TSI si 1.6 TDI pe aici Posted Image .
Eu as lua in calcul si GTD-ul de 180 de cai, vine parca si in varianta break.

Edited by Mihai_mb, 11 January 2022 - 09:38.


#33
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,804
  • Înscris: 20.10.2015

View PostMihai_mb, on 11 ianuarie 2022 - 09:37, said:

Pai zi asa ca stam si ne racim gura de pomana cu 1.0 TSI si 1.6 TDI pe aici Posted Image .
Eu as lua in calcul si GTD-ul de 180 de cai, vine parca si in varianta break.

Nu, pentru ca e un compromis.
Am zis doar ca vreau peste suta de cai sa fie cat mai fiabil, sa fie usor de gasit piese, sa fie nascut dincolo de 2012 si sa aiba pe la 100,000km.
Mersi

#34
wer123

wer123

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 14.05.2019
Cand va aud ca am luat masina nou si am 100k km si nu am avut nicio problema cu ea blabla, ce probleme sa ai cu un motor la sub 150k km? altii iau diesel Audi/BMW/Mercedes la 300k km si le duc la 500k km si mai au viata in ele sa nu mai zic de motoarele diesel de la aceste grupuri mai mari de 2.0
Orice TDI duce 500-600k km chiar si cel de 1.6TDI

https://www.mobile.d.../336855493.html
https://www.mobile.d.../336136713.html
https://www.mobile.d.../334956490.html

Din grupul VAG ar trebui sa iei doar diesel, diferenta intre benzinare si diesel e prea mare la fiabilitate, si daca cumperi de pe olx macar daca iei diesel cu km dati in spate tot mai duce

#35
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,804
  • Înscris: 20.10.2015

View Postwer123, on 11 ianuarie 2022 - 10:06, said:

Orice TDI duce 500-600k km chiar si cel de 1.6TDI

Nu cumpar ligheane, am zis 100,000km

#36
jakota

jakota

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,663
  • Înscris: 22.05.2011
Pai VW si-a  setat/segmentat  bine plajele de oferta in ce priveste motorizarile  :

-la benzina pornesti 1.2 TSI 4cyl ( 85 - 110 CP) - pina prin 2015,  si mai noi 1.0 TSI 3cyl (90 - 115CP)  dar primele's buget/flote lesinate bine, manuale cu 5 viteze, celelalte scot pe la 10 sec 0-100kmh  

- apoi ai nivelul de 1.4  si 1.5  TSI  (110 - 150 CP)  mai castigi 1 , 1/5 secunde la acceleratie , 1.8 TSI e vechi si rar -consuma;   si  mai ai  2.0 TSI  pe GTI   Posted Image

-TDI ar avea cam aceeasi filozofie 1.6 (90-115 CP) dar manuala vine cu 5 viteze (interesant pe Passat e dus la 120 CP+6v sau pe A3 are 6v/retras odata cu Golf8) - si  2.0 TDI care e workhorse/vedeta grupului  cu variatii de la 110 - 140 -150 si 180 CP  pe GTD)

daca nu te coafeaza si vrei mai mult , te orientezi spre GTI ,  sau Audi S, RS unde ai si 400CP, 2.5TSI 5 cyl. ( din cauza avatarului lui Tsu ! )

Edited by jakota, 11 January 2022 - 11:20.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate