Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Touareg 2.5 TDI 7L BAC (2005) Probleme la pornire
Last Updated: Jan 11 2022 16:59, Started by
victor29cr
, Jan 08 2022 19:01
·
0
#1
Posted 08 January 2022 - 19:01
Va salut.
Cand pornest masina, se aude cum invarte, aud combustia(ca si cum ar fi pornit) dar refuza sa porneasca definitiv. Se aude electromotorul cum invarte. Apoi se opreste. Trebuie reluat procesul. Dupa 4-5-7 repetari, porneste si nu mai am probleme pana a doua zi. In timp ce aveam pataniile astea, s-a ars alternator. Am profitat de ocazie si am schimbat si bujiile incandescente odata cu alternatorul. M-am gandit ca nu incalzea motorina cum trebuie. Bateria are 5 luni, nu are probleme. Schimbat si releu, curea alternator. Legata la tester nu are nici o eroare. Uneori, daca o imping o jumate de metru( ca nu pot mai mult depinde cum e pozitionata masina), porneste. Dar nu in timp ce o imping. Efectiv dupa ce s-a miscat roata 1-2 secunde. Nu este o regula, caci nu incerc asta mereu. Dar de cele 4-5 dati cand am incercat, a mers dupa ce s-a miscat un pic in fata si in spate. Evident, trebuie mers la service. Dar as vrea sa aud cateva pareri inainte, altfel efectiv or sa faca ucenicie cu banii platiti pana ajung efectiv la problema. Unde sa verific? Care ar putea fi una din cauze? Uneori, aleatoriu, o ia din prima, fara nicio problema. Nu neaparat cand e mai cald afara. Am patit-o si cand am fost sa o iau de la service dupa ce au schimbat alternatorul. I-au dat si cu spray, nu a vrut. Legata la alta baterie, nu asta era problema. Au si impins-o, la ei nu a vrut impinsa. Pana la urma, a pornit singura dupa 8-10 incercari si am plecat. Sa verific totusi si daca am vreun curent parazit? Efectiv o aud cum porneste si se opreste ca si cum nu a avut destula putere. Uneori, scoate si fum dupa atatea incercari. Uneori fumul e alb. Azi a fost mai intunecat. Ce cred eu: - prinde aer pe undeva, probabil pe la filtru? - probleme cu un consumator/scurt/ceva? - vreo siguranta stricata/arsa/care ia prea mult curent la pornire? - senzor de turatie? Stiu ca pot fi N cauze, dar ma gandesc ca de obicei e ceva comun care e de vina si speram sa stiti voi sau sa ma indrumati pe drumul cel mai eficient. Daca o duc la un tester iar, ce sa ii pun sa verifice? Presiunea motorinei? Turatia electromotorului? Ce ar fi mai amanuntit unde nu verifica ei decat daca le spui? Va multumesc frumos si imi cer scuze pentru descrierea lunga de mai sus. Da, stiu, masina este veche. Trebuie inlocuita. Este pe lista. |
#2
Posted 08 January 2022 - 19:02
Verificat electromotorul si bateria si pompa de motorina ( posibil se dezamorseaza ).
Edited by BaXXXon, 08 January 2022 - 19:03. |
#3
Posted 08 January 2022 - 20:21
Un tester nu ai pus pe ea? Stai ca acum am vazut ca scrie si de tester.
Masoara-i presiunea de alimentare. Vezi ce presiune ai pe teava care vine dinspre rezervor . Verifica daca filtrul isi face treaba. Si tot asa pana ajungi la motor. Tu ai luat-o invers, dinspre motor spre rezervor. De obicei asa este mai scump. Pot fi multe lucruri care sa produca astfel de manifestari. Cati km are motorul ? Edited by JurasikMan, 08 January 2022 - 20:26. |
#4
Posted 08 January 2022 - 20:22
Dacainvarte electromotorul si sti ca ai bateria relativ noua, atunci ai o problema la alimentare
|
#5
Posted 08 January 2022 - 20:34
Clapeta aer egr rămâne deschisă. Prin vibrații se întâmplă să se închidă și pornește.
|
#6
Posted 08 January 2022 - 21:28
sergius, on 08 ianuarie 2022 - 20:34, said:
Clapeta aer egr rămâne deschisă. Prin vibrații se întâmplă să se închidă și pornește. @JurasikMan are 280,000(cred). Cand am luat-o acum 10 ani avea 215.000. Probabil vreo 350,000 reali. |
#7
Posted 08 January 2022 - 23:34
Ar fi bun si un test de compresie. Sunt kilometri destui si depinde ce ulei a primit si cum a fost ulitizata si inainte sa o cumperi tu. Nu este greu de facut si nici scump la orice servis. Macar elimini o cauza . Daca este de vina compresia poti sa tot schimbi pe motor ca nu se rezolva nimic .
|
#8
Posted 09 January 2022 - 00:56
Pune nene un tester pe ea. Daca o misti si porneste e posibil sa fie un senzor obosit la volanta sau la axul cu came. SI tu schimbi juma' de masina.
|
#9
Posted 09 January 2022 - 01:25
victor29cr, on 08 ianuarie 2022 - 19:01, said:
Evident, trebuie mers la service. Dar as vrea sa aud cateva pareri inainte, altfel efectiv or sa faca ucenicie cu banii platiti pana ajung efectiv la problema. ... Stiu ca pot fi N cauze, dar ma gandesc ca de obicei e ceva comun care e de vina si speram sa stiti voi sau sa ma indrumati pe drumul cel mai eficient. ... Speri să descoperi acea unică piesă vinovată pentru întreaga problemă sau speri că există cineva care ştie unde să se ducă direct. Schimbă abordarea pentru că nu este cea câştigătoare. Caută un service care să îţi spună cinstit totalul devizului de reparaţii şi care dispune de oameni calificaţi. |
#10
Posted 09 January 2022 - 09:19
Fa test de compresie,motorul e cel mai prost diesel VAG.
|
|
#11
Posted 09 January 2022 - 09:30
Daca impinsa porneste inseamna ca electromotorul sau conexiunile fac probleme. Sa observi daca au tendinta sa se stinga luminile de bord la conectarea electromotorului, ca sa elimini ca si cauza bateria sau conexiunile. Mai mult ca sigur electromotorul e problema. O astfel de problema nu e detectata la diagnoza.
|
#12
Posted 09 January 2022 - 17:24
sergius, on 08 ianuarie 2022 - 20:34, said:
Clapeta aer egr rămâne deschisă. Prin vibrații se întâmplă să se închidă și pornește. Am verificat azi la EGR. In primul rand, clapeta sta mereu deschisa. Cand sistemul actioneaza, il inchide. Probabil ai vrut sa spui ca ramane inchis, si prin vibratii cand dau sa pornesc, se deschide? Am curatat pe langa clapeta. Intr-adevar, era foarte multa calamina. Daca o actionam pe inchis cu mana, dupa 10 secunde, si luam mana de pe ea, nu se mai deschidea singura. Ramanea blocata. Am curatat acolo. A pornit din prima. INSA, desi o turam la 3000 de exemplu, nu am vazut clapeta sa inchida. Ramane pe deschis mereu. Nici nu prea ma pricep sa stiu cum trebuie sa functioneaze EGR. Nu prea sunt 100% sigur ca era de acolo. Caci sunt zile cand porneste din prima fara probleme. Sper sa fi fost asta problema. O sa merg zilele astea cu ea sa ii fac un test de compresie. Ca si efect placebo, am mers un pic cu ea, si mi se pare ca merge si mai bine? S-o fi blocand in mers, cine stie. Nu mi-a mai scos fum, deci ceva s-a intamplat. Am repetat mai tarziu si a fost ok. Dar nici nu a fost prea frig(Craiova). Am o parte a curtii in panta, am parcat-o acolo. Vazusem undeva ca poate trage aer pe undeva si se dezamorseaza. Acum sta cu botul in jos. Sper sa o ia din prima si maine, ca am multe drumuri de facut. Apoi la un service cu ea. Va multumesc frumos pentru sfaturi. Pacolino7, on 09 ianuarie 2022 - 09:30, said:
Daca impinsa porneste inseamna ca electromotorul sau conexiunile fac probleme. Sa observi daca au tendinta sa se stinga luminile de bord la conectarea electromotorului, ca sa elimini ca si cauza bateria sau conexiunile. Mai mult ca sigur electromotorul e problema. O astfel de problema nu e detectata la diagnoza. L.E. Dupa ce am curatat EGR, si am pornit, eroarea din bord de supraincalzire(sau nivel antigel, deci nivelul este la maxim) a disparut ca prin minune. Nu imi dau seama ce legatura are, insa. Pana acum am crezut ca e senzorul stricat. O aveam in bord de 4-5 luni, de cand am probleme cu pornirea. |
#14
Posted 09 January 2022 - 17:57
#15
Posted 09 January 2022 - 17:58
Asa am patit si eu. La mine problema a fost, dupa vreo trei luni de cautari, senzorul de turatie de la vibrochen (senzor impulsuri arbore cotit).
Nu dadea eroare pe tester, l-am schimbat numai la banuiala si dupa ce mi-au zis si altii cu Touareg ca au patit la fel. Dupa ce am schimbat senzorul nu am mai avut probleme la pornire. Ajunsesem pana acolo ca am schimbat (comandat si programat cheie noua) cheia, dar si dupa aia mi-a facut figuri in continuare. Schimba senzorul ala, ia unul nou, incearca ca nu e scump, mai mult ca sigur ca asta e problema. |
|
#16
Posted 09 January 2022 - 22:50
Clapeta de "shut - off" nu se inchide de tot. Pozitia initiala este semi-deschisa . In functionare este deschisa tare , la oprire taie fluxul de aer pentru a opri motorul controlat . Modelul tau constructiv are EGR electric sau vacuumatic ? Daca are electric , se poate sa fi fost o problema de conectica/ cablaj si cand ai umblat sa o cureti sa fi facut contact cum trebuie. Insa asta ar fi trebui sa iti apara pe tester. Esti sigur ca testerul ala a facut ceva? Intreb pentru ca din ce ai spus tu , aveai un martor de bord aprins, dar testerul nu iti dadea nici o eroare , ceea ce este destul de improbabil .
|
#17
Posted 09 January 2022 - 23:52
JurasikMan, on 09 ianuarie 2022 - 22:50, said:
Clapeta de "shut - off" nu se inchide de tot. Pozitia initiala este semi-deschisa . In functionare este deschisa tare , la oprire taie fluxul de aer pentru a opri motorul controlat . Modelul tau constructiv are EGR electric sau vacuumatic ? Daca are electric , se poate sa fi fost o problema de conectica/ cablaj si cand ai umblat sa o cureti sa fi facut contact cum trebuie. Insa asta ar fi trebui sa iti apara pe tester. Esti sigur ca testerul ala a facut ceva? Intreb pentru ca din ce ai spus tu , aveai un martor de bord aprins, dar testerul nu iti dadea nici o eroare , ceea ce este destul de improbabil . Nu cred ca m-am exprimat bine. Nu era niciun martor, doar o avertizare pe ecranul lcd. Cat despre tester, ce pot sa zic. Eram langa el, imi arata ca nu e nicio eroare. Nici eu nu am dezvoltat, nici el. Cand a pornit masina cu ei de fata, au zis sa mai bag motorina ca probabil era aer pe traseu. Eroarea de antigel nu apare mereu. Ciudat insa ca ieri aparea, azi dupa ce am curatat nu mai apare. Desi nu am curatat cine stie ce. Era murdar, dar nu mi s-a parut ceva iesit din comun. Pana si conducta de plastic de admisie mi s-a parut decent. Ce a ramas murdar si nu am facut mare lucru este valva dinauntru EGR. Ma gandesc ca este mecanismul de vacuum. Aia e plina de mizerie. Am incercat sa o curat eu rudimentar, dar nu cred ca am facut mare lucru. Daca se dovedeste ca problema era EGR, o sa schimb toata partea respectiva, vad ca e pana in 300 ron si pare usor de facut. Senzorul de turatie era pe lista. Desi pretul este derizoriu, schimbarea lui probabil o sa faca de 6-8 ori pretul senzorului ) Ma duc maine la alt service sa imi faca un test sau mai multe cum trebuie. Va multumesc frumos |
#18
Posted 10 January 2022 - 07:34
victor29cr, on 09 ianuarie 2022 - 17:57, said: Este valabil chiar daca nu am nicio pierdere? Ma refer vizibil, pe jos. Masina, de regula, sta 48-72 de ore si merge 2-3. Pun si asta pe lista maine sa verifice. Multumesc. Pai motorina curge inapoi in rezervor. In mod normal e o supapa de sens care previne dezamorsarea dar care in timp poate sa nu mai etanseze bine. Unele masini aveau o "basica" pe traseu pt amorsarea manuala a instalatiei. Poate ai si tu... Edited by underb, 10 January 2022 - 07:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users