Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Optiuni valorificare Dacia 1310 (1996)

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
jadcomp

jadcomp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 27.09.2006

View Postalin2pas, on 08 ianuarie 2022 - 20:35, said:

Trebuie să te împaci cu gândul că acum Dacia ta e un deșeu, nu o mașină.
Nu știu în ce stare e mașina dar știind ce tablă proastă aveau 1310 probabil deja structura e mâncată de rugină deci nu va lua un ITP și probabil e și riscant să circuli cu ea la viteze mai mari.
De pornit se rezolvă ușor dar bănuiesc că e cu carburator non-euro la anul 1996. Per total e o mașină foarte proastă de nouă, depășită tehnologic de atunci și lucrată cu piese și materiale de foarte proastă calitate. În plus mai are și 25 de ani. Nu merită investit niciun leu în ea. Găsește samsar de tichete și dă-o cu câți bani ți se oferă dar să se ocupe el de tot, platformă, radiere, etc. Mai pui 2-3 mii lei și iei o mașină mult mai bună și mai nouă, asta dacă ai efectiv nevoie. Dacă nu ai, mai bine nu îți mai lua mașină deloc. Doar asigurarea RCA, ITP și locul de parcare te costă minim 100 lei lunar, asta fără să miști mașina.

#20
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009

View Postalin2pas, on 08 ianuarie 2022 - 20:35, said:

Trebuie să te împaci cu gândul că ... Dacia ... e un deșeu, nu o mașină.
Daca ar înțelege asta și cei care le cumpără de noi ar fi o treabă. 😈

#21
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,330
  • Înscris: 29.01.2008
Depinde pentru ce ai nevoie de mașină. Dacă ai nevoie să mergi în limitele legale, eventual cu cartofi la piață sau cu sculele în portbagaj la lucru, e mai bun Loganul decât Megane RS. Dar "no fun".

#22
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Nu sunt de acord cu ce zici. Loganul in general e sedan in Romania că a rămas boala sedanului de la 1310, are metal in spatele portbagajului și nu se poate rabata bancheta. adică e super inutil că spatiu.
Cu RS-ul am cărat sul de 2m de acoperiș, am cărat bare metalice, am cărat 4 jante + 4 anvelope + 4 roti (janta + anvelopa), am cărat stâlpi, lemne, butelii, etc. Mașina e super practica, culci bancheta și scaunul fata și îți incap toate nebuniile. Am câteva paturi groase sa nu stric nimic și aia e. Sigur, am prieteni cu break, inclusiv un prieten italian cu Logan MCV in Italia care duc caratul la alt nivel, oamenii ăia parca au mai multe scule în mașina decât eu in atelier acasă și mașina e mai pe burtă decât RS-ul, dracu știe câte kg o fi cântărind toate nebuniile.
Și cum suspensia e rigida la RS poți pune greutate, Loganul una doua îl făceam low rider cu niște saci de ciment in spate, RS-uk, te uiți la el și nici nu zici ce "tonaj" are.
La cărat break > suv > hatchback > sedan/coupe > sedan fara bancheta rabatabila. 😑
Probabil am cărat mai multe scule și unelte cu RS-ul decât majoritatea loganistilor. Îmi încape la limita cu scaunul fata culcat motocositoarea. 😁
Când am chestii chiar voluminoase totuși îmi sun prietenul cu platforma 3.5t.

Nici nu știu de unde mai găsesc românii sedan-uri sh că în Germania cred 90% din mașini sunt hatch/SUV/break.  Număr 10-15 mașini pe contrasens fara să văd un sedan și când îl văd defapt e coupe, din ăla in 2 uși că nici coupe nu mai înseamnă 2 uși in zilele noastre.

Edited by SpeedDemon, 09 January 2022 - 17:24.


#23
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,330
  • Înscris: 29.01.2008
Pentru cărat chestii voluminoase sau grele există Logan MCV (break). Nu cred că-ți convine să mergi cu mașina ta la muncă, în salopete și în general în condiții mai grele pentru mașină, că te costă prea scump „distracția”. Cu Loganul (sau frații săi Sandero sau MCV) faci așa ceva, pentru că ai nevoie doar să mergi cu costuri cât mai reduse din A în B, fără pretenții de confort sau sportivitate. Fiecare mașină are publicul ei țintă; să zicem că pentru tine (sau pentru mine) nu e potrivit Loganul, asta nu înseamnă că nu e potrivit pentru alții, dovadă vânzările din occident.

#24
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
In  occident nu se vinde loganul sedan. Ala se vinde doar in Ro ca vor romanii aberatia aia de masina. Nici viteza, nici spatiu de stocare, consumul asa si asa, manevrabilite 0.
Sandero e o masina mult mai practica decat Logan. Conceptul de sedan e o aberatie in sine. Nemtii au inchis de tot Passatul sedan, de acum ramane doar break.
E mult mai spatios si practic oricare hothatch decat un logan sedan, asa de naspa e masina aia.
Logan MCV e bun ca e spatios, parca rivalizeaza cu A6 la spatiu, stiu ca se vorbea cat de spatios e in teste.

Edited by SpeedDemon, 09 January 2022 - 20:03.


#25
gico04

gico04

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 124
  • Înscris: 12.01.2016
A aparut azi o stire ca poti sa primesti bani de la fondul de mediu fara sa-ti iei o masina noua: sursa

#26
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,851
  • Înscris: 25.01.2007
Câți vor renunța pentru 1500 lei? Fix tot aia care dau țigările pentru cupon. Deci, probabil, se vor scumpi voucerele, ca ala ia direct 1500, nu-i va ma conveni sa se încurce cu vouerul.

#27
jadcomp

jadcomp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 27.09.2006
E vorba de 3000 lei nu de 1500. Posibil să tenteze pe cei cu mașini foarte vechi și puțin folosite.https://adevarul.ro/...8749/index.html

#28
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,851
  • Înscris: 25.01.2007
E vorba ca statul sa 1500. Pe aia pui baza. Restul sunt opțiunea primăriei dacă-i da sau nu. Cam câte primarii or sa aibă bani de asa ceva? Din alea care ar avea câte or sa considere ca nu au alte lucruri mai bune de făcut cu banii?

#29
jadcomp

jadcomp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 27.09.2006

 slai, on 10 ianuarie 2022 - 21:08, said:

E vorba ca statul sa 1500. Pe aia pui baza. Restul sunt opțiunea primăriei dacă-i da sau nu. Cam câte primarii or sa aibă bani de asa ceva? Din alea care ar avea câte or sa considere ca nu au alte lucruri mai bune de făcut cu banii?
Problema este în orașele mari, acolo mașinile foarte vechi dar puțin folosite sufocă străzile. Primăriile alea AU BANI. Coroborat cu scumpirea locurilor de parcare și iminenta mărire a impozitelor pe mașini, în special pentru cele vechi și cu EURO mic, s-ar putea să convingă pe mulți să renunțe la mașini.

#30
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,330
  • Înscris: 29.01.2008
Ar trebui să fie interzisă păstrarea pe domeniul public a mașinilor care nu au drept de circulație, adică neînmatriculate, fără ITP sau RCA. Chiar dacă nu sunt ridicate imediat de autoritățile locale, câteva amenzi i-ar convinge pe proprietari să intre în legalitate ssu să renunțe la rable.

#31
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014

View Postxelayda, on 07 ianuarie 2022 - 23:23, said:

Salutare tuturor,

Detin o Dacia 1310 din 1996 ce nu mai porneste si nu mai are ITP. Imi e destul de greu sa o misc masina dintr-un loc de parcare in altul atunci cand primesc cate o notificare sa o mut (altfel urmeaza a fi ridicata) si am ajuns la concluzia ca trebuie sa ma despart de ea. Am in vedere urmatoarele optiuni si nu stiu care e cea mai buna:

1. sa o dau la programul rabla, insa nu am nevoie de o masina noua. Astfel, voi primi acel voucher de 7500 ron, poate chiar si eco-bonus in functie de masina aleasa, dar va trebui sa investesc o suma considerabila pe o masina noua care va sta mai mult parcata si va rugini.

2. sa vand voucher-ul, dar nu cred ca voi lua mare lucru pe acel voucher (poate 1000 ron?)

3. sa dau masina la fier vechi (la fel ca optiunea anterioara, nu voi lua mare lucru pe ea)

4. sa nu iau nici o actiune si sa o pierd cu totul (masina fiind ridicata de autoritati)

Voi ce ati face? Exista si alte optiuni de a valorifica masina? Ma gandesc ca poate daca achizitionez o masina noua sa o inchiriez sau sa o dau spre a fi folosita pe UBER/BOLT? E rentabil?

Multumesc,
Adrian
Mai nou, acum se da 3000 de lei.

#32
jadcomp

jadcomp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 27.09.2006

 alin2pas, on 11 ianuarie 2022 - 13:56, said:

Ar trebui să fie interzisă păstrarea pe domeniul public a mașinilor care nu au drept de circulație, adică neînmatriculate, fără ITP sau RCA. Chiar dacă nu sunt ridicate imediat de autoritățile locale, câteva amenzi i-ar convinge pe proprietari să intre în legalitate ssu să renunțe la rable.
Alea pot fi ridicate chiar azi, există bază legală, inițiatorul este în această situație.
Era vorba de mașini vechi, puțin folosite, dar care au ITP și RCA valabile. Majoritatea sunt deținute de bătrâni sau sunt a 2-a sau a 3-a mașină din gospodărie ținute de rezervă, cărat chestii grele/murdare, mers pe coclauri, etc.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate