Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Optiuni valorificare Dacia 1310 (1996)
Last Updated: Jan 11 2022 20:21, Started by
xelayda
, Jan 07 2022 23:23
·
0
#19
Posted 08 January 2022 - 21:02
alin2pas, on 08 ianuarie 2022 - 20:35, said:
Trebuie să te împaci cu gândul că acum Dacia ta e un deșeu, nu o mașină. De pornit se rezolvă ușor dar bănuiesc că e cu carburator non-euro la anul 1996. Per total e o mașină foarte proastă de nouă, depășită tehnologic de atunci și lucrată cu piese și materiale de foarte proastă calitate. În plus mai are și 25 de ani. Nu merită investit niciun leu în ea. Găsește samsar de tichete și dă-o cu câți bani ți se oferă dar să se ocupe el de tot, platformă, radiere, etc. Mai pui 2-3 mii lei și iei o mașină mult mai bună și mai nouă, asta dacă ai efectiv nevoie. Dacă nu ai, mai bine nu îți mai lua mașină deloc. Doar asigurarea RCA, ITP și locul de parcare te costă minim 100 lei lunar, asta fără să miști mașina. |
#22
Posted 09 January 2022 - 17:18
Nu sunt de acord cu ce zici. Loganul in general e sedan in Romania că a rămas boala sedanului de la 1310, are metal in spatele portbagajului și nu se poate rabata bancheta. adică e super inutil că spatiu.
Cu RS-ul am cărat sul de 2m de acoperiș, am cărat bare metalice, am cărat 4 jante + 4 anvelope + 4 roti (janta + anvelopa), am cărat stâlpi, lemne, butelii, etc. Mașina e super practica, culci bancheta și scaunul fata și îți incap toate nebuniile. Am câteva paturi groase sa nu stric nimic și aia e. Sigur, am prieteni cu break, inclusiv un prieten italian cu Logan MCV in Italia care duc caratul la alt nivel, oamenii ăia parca au mai multe scule în mașina decât eu in atelier acasă și mașina e mai pe burtă decât RS-ul, dracu știe câte kg o fi cântărind toate nebuniile. Și cum suspensia e rigida la RS poți pune greutate, Loganul una doua îl făceam low rider cu niște saci de ciment in spate, RS-uk, te uiți la el și nici nu zici ce "tonaj" are. La cărat break > suv > hatchback > sedan/coupe > sedan fara bancheta rabatabila. 😑 Probabil am cărat mai multe scule și unelte cu RS-ul decât majoritatea loganistilor. Îmi încape la limita cu scaunul fata culcat motocositoarea. 😁 Când am chestii chiar voluminoase totuși îmi sun prietenul cu platforma 3.5t. Nici nu știu de unde mai găsesc românii sedan-uri sh că în Germania cred 90% din mașini sunt hatch/SUV/break. Număr 10-15 mașini pe contrasens fara să văd un sedan și când îl văd defapt e coupe, din ăla in 2 uși că nici coupe nu mai înseamnă 2 uși in zilele noastre. Edited by SpeedDemon, 09 January 2022 - 17:24. |
#23
Posted 09 January 2022 - 19:54
Pentru cărat chestii voluminoase sau grele există Logan MCV (break). Nu cred că-ți convine să mergi cu mașina ta la muncă, în salopete și în general în condiții mai grele pentru mașină, că te costă prea scump „distracția”. Cu Loganul (sau frații săi Sandero sau MCV) faci așa ceva, pentru că ai nevoie doar să mergi cu costuri cât mai reduse din A în B, fără pretenții de confort sau sportivitate. Fiecare mașină are publicul ei țintă; să zicem că pentru tine (sau pentru mine) nu e potrivit Loganul, asta nu înseamnă că nu e potrivit pentru alții, dovadă vânzările din occident.
|
#24
Posted 09 January 2022 - 20:01
In occident nu se vinde loganul sedan. Ala se vinde doar in Ro ca vor romanii aberatia aia de masina. Nici viteza, nici spatiu de stocare, consumul asa si asa, manevrabilite 0.
Sandero e o masina mult mai practica decat Logan. Conceptul de sedan e o aberatie in sine. Nemtii au inchis de tot Passatul sedan, de acum ramane doar break. E mult mai spatios si practic oricare hothatch decat un logan sedan, asa de naspa e masina aia. Logan MCV e bun ca e spatios, parca rivalizeaza cu A6 la spatiu, stiu ca se vorbea cat de spatios e in teste. Edited by SpeedDemon, 09 January 2022 - 20:03. |
#26
Posted 10 January 2022 - 20:32
Câți vor renunța pentru 1500 lei? Fix tot aia care dau țigările pentru cupon. Deci, probabil, se vor scumpi voucerele, ca ala ia direct 1500, nu-i va ma conveni sa se încurce cu vouerul.
|
#27
Posted 10 January 2022 - 20:47
E vorba de 3000 lei nu de 1500. Posibil să tenteze pe cei cu mașini foarte vechi și puțin folosite.https://adevarul.ro/...8749/index.html
|
#28
Posted 10 January 2022 - 21:08
E vorba ca statul sa 1500. Pe aia pui baza. Restul sunt opțiunea primăriei dacă-i da sau nu. Cam câte primarii or sa aibă bani de asa ceva? Din alea care ar avea câte or sa considere ca nu au alte lucruri mai bune de făcut cu banii?
|
|
#29
Posted 11 January 2022 - 11:53
slai, on 10 ianuarie 2022 - 21:08, said:
E vorba ca statul sa 1500. Pe aia pui baza. Restul sunt opțiunea primăriei dacă-i da sau nu. Cam câte primarii or sa aibă bani de asa ceva? Din alea care ar avea câte or sa considere ca nu au alte lucruri mai bune de făcut cu banii? |
#30
Posted 11 January 2022 - 13:56
Ar trebui să fie interzisă păstrarea pe domeniul public a mașinilor care nu au drept de circulație, adică neînmatriculate, fără ITP sau RCA. Chiar dacă nu sunt ridicate imediat de autoritățile locale, câteva amenzi i-ar convinge pe proprietari să intre în legalitate ssu să renunțe la rable.
|
#31
Posted 11 January 2022 - 14:15
xelayda, on 07 ianuarie 2022 - 23:23, said:
Salutare tuturor, Detin o Dacia 1310 din 1996 ce nu mai porneste si nu mai are ITP. Imi e destul de greu sa o misc masina dintr-un loc de parcare in altul atunci cand primesc cate o notificare sa o mut (altfel urmeaza a fi ridicata) si am ajuns la concluzia ca trebuie sa ma despart de ea. Am in vedere urmatoarele optiuni si nu stiu care e cea mai buna: 1. sa o dau la programul rabla, insa nu am nevoie de o masina noua. Astfel, voi primi acel voucher de 7500 ron, poate chiar si eco-bonus in functie de masina aleasa, dar va trebui sa investesc o suma considerabila pe o masina noua care va sta mai mult parcata si va rugini. 2. sa vand voucher-ul, dar nu cred ca voi lua mare lucru pe acel voucher (poate 1000 ron?) 3. sa dau masina la fier vechi (la fel ca optiunea anterioara, nu voi lua mare lucru pe ea) 4. sa nu iau nici o actiune si sa o pierd cu totul (masina fiind ridicata de autoritati) Voi ce ati face? Exista si alte optiuni de a valorifica masina? Ma gandesc ca poate daca achizitionez o masina noua sa o inchiriez sau sa o dau spre a fi folosita pe UBER/BOLT? E rentabil? Multumesc, Adrian |
#32
Posted 11 January 2022 - 20:21
alin2pas, on 11 ianuarie 2022 - 13:56, said:
Ar trebui să fie interzisă păstrarea pe domeniul public a mașinilor care nu au drept de circulație, adică neînmatriculate, fără ITP sau RCA. Chiar dacă nu sunt ridicate imediat de autoritățile locale, câteva amenzi i-ar convinge pe proprietari să intre în legalitate ssu să renunțe la rable. Era vorba de mașini vechi, puțin folosite, dar care au ITP și RCA valabile. Majoritatea sunt deținute de bătrâni sau sunt a 2-a sau a 3-a mașină din gospodărie ținute de rezervă, cărat chestii grele/murdare, mers pe coclauri, etc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users