Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 

Japanese Red Rose - 2022 Mazda3 MT Plus, Style, Sound, G150, Red Soul

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
254 replies to this topic

#19
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,192
  • Înscris: 08.01.2021
Sistemul start - stop de la Mazda mi se pare peste toate sistemele similare de la restul lumii. Cel puțin eu n-am dat peste vreunul mai rafinat pana acum, cu excepția poate a mașinilor full hybrid care pleacă electric de pe loc.
Repornirea motorului se face fără utilizarea demarorului / bateriei pe 12v, doar din scânteie. Eu am avut curiozitatea și am verificat asta prin interfața obd, și e pe bune
https://www.mazda.co...ogy/env/i-stop/


#20
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Din câte stiu, la modelele M-Hybrid, ISG-ul (care înlocuiește alternatorul clasic) este folosit în pornirea motorului (ISG care trage curent din bateria sistemului mild-hibrid). Cum Mazda este foarte secretoasa cu detaliile tehnice, nu știu dacă se mai aplica încă și sistemul de aprindere prin combustie sau nu (adică dacă merg în tandem sau nu). Cert este ca la oprire nu-ți dai seama când s-a oprit (parte din motiv fiind acela ca oricum nu se aude motorul la ralanti în cabina și nici vibratii nu produce la ralanti) iar la pornire simti o ușoară vibratie scurta când pornește efectiv (pornirea este într-adevăr foarte rapida).
Am greșit mai sus când am zis ca repornește când bagi în viteza, de fapt cred ca repornește când începi sa eliberezi ambreiajul (așa e când nu folosești ceva, uiți cum funcționează :) ).

#21
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,192
  • Înscris: 08.01.2021
A mea e automata, n-am de unde sa știu. La mine repornește când ridic piciorul de pe frâna, înainte sa fie complet ridicat (cand n-am chef sa intre țin frâna apăsată doar parțial și motorul nu se mai oprește).

Aș încerca să testez și utilizarea isg-ului pentru repornire însă inca nu ma prind cum :)

Cu motorul oprit nu-s convins ca merge compresorul de clima
Are cineva informații pe tema asta? De ex când e pusa pe dezaburire istopul se dezactivează.

Edited by KiloW, 07 January 2022 - 14:57.


#22
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 552
  • Înscris: 06.01.2022
Multumesc de ganduri bune, sfaturi si informatii colegii, sunt foarte nerabdator sa vina minunea, dar mai am de asteptat Posted Image .
Atat pe hartie cat si din ce am testat eu, pt mine asta este cea mai faina varianta pe care o puteam alege in acest price-range. A 2-a varianta ar fi fost un Kia xCeed dotat asemanator sau chiar peste Mazda la un pret asemanator, si cu 7 ani garantie. Dar la design ma gadila mai tare Mazda decat Kia, atat la interior cat si la exterior.

M-ar fi incantat si automata, dar mi s-a parut putin mai cuminte in condus decat imi permite sa conduc manual, si costa vreo 2-2.5k euro mai mult, buget pe care nu-l aveam. Oricum manuala mi-a placut mult cum se conduce Posted Image .

#23
igor06

igor06

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,192
  • Înscris: 23.07.2007

 A_Stere, on 07 ianuarie 2022 - 10:07, said:

In PDF pretul de lista era 25.390 euro (posibil sa se fi scumpit in 2022, auzisem ca urmeaza sa creasca preturile cam cu 1000 euro si m-am grabit un pic sa comand mai repede Posted Image ).
Sunt foarte multumit de pretul obtinut intradevar masina noua cu toate optiunile pe care mi le doream, frumoasa (din perspectiva mea) si comfortabila la un pret la care altii isi iau masini SH cu peste 100k km la bord, cred ca am facut o afacere buna Posted Image . Poate sunt persoane care au obtinut si preturi mai bune de atat, dar pana la urma tine si de norocul fiecaruia si de momentul in care bati palma.
Chiar ieri am configurat una ca a ta pe site, dar cu cutie automata, iar pretul pe configurator era undeva la 30k.
Daca ar fi asa, asta inseamna ca automata ar putea fi luata la vreo 24k (chiar nu e rau deloc)
Bine de stiut ca ofera si discounturi.
Acum sper sa ma abtin si sa nu fac vreo "prostie" Posted Image

Asteptare usoara si fara decalaj la temenul de livrare!

Edited by igor06, 07 January 2022 - 15:13.


#24
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 552
  • Înscris: 06.01.2022

 igor06, on 07 ianuarie 2022 - 15:11, said:

Chiar ieri am configurat una ca a ta pe site, dar cu cutie automata, iar pretul pe configurator era undeva la 30k.
Daca ar fi asa, asta inseamna ca automata ar putea fi luata la vreo 24k (chiar nu e rau deloc)
Bine de stiut ca ofera si discounturi.
Acum sper sa ma abtin si sa nu fac vreo "prostie" Posted Image

Asteptare usoara si fara decalaj la temenul de livrare!
Salutari colegu Posted Image .Conform tabelului pe care-l am eu, daca ai lua o masina identica cu a mea dar automata ar iesi asa:
GT Plus MT Skyactiv-X  cu Style Pack 27390 + 500 Sound Pack + scumpirea de 1000 de anul asta = 28890 Euro  pret de lista si cu reducere si rabla ai avea : 25790 Euro. (asta e aproximativ, daca te duci sa negociezi personal poate scoti mai mult sau mai putin, plus ca nu sunt sigur daca a aparut acea scumpire de 1000, sau e mai mult sau mai putin)
Din punctul meu de vedere ar fi o prostie sa faceti decizia asta doar daca nu aveti banii si faceti imprumut foarte mare pentru asta, pana la urma e ok si imprumut atata timp cat va permiteti sa-l platiti. Eu am dat mail-uri si la alti dealeri din Bucuresti dar n-am obtinut pret mai bun decat am reusit sa negociez la Asko.
Dar decizia de a lua o Mazda nu va fi niciodata o prostie, sunt fiabile si frumoase, sunt japoneze, benzina aspirata si au tinuta la drum excelenta si comfortabila. Parerea mea sa cititi si postarea colegului closhcutza despre masina sa, da multe detalii faine pe parcurs. Toti reviewerii romani si straini zic de bine, nu neaprat de skyactiv X, dar de G nu am auzit sa se planga nimeni, exceptand oamenii care au asteptari de benzina turbinata de la un motor aspirat, daca conduci manuala si nu stii sa schimbi vitezele astfel incat sa obtii puterea atunci cand ai nevoie de ea, atunci da probabil zici ca-s proaste si ca turbinatele sunt cele mai bune benzinare. Cat despre automata eu am condus-o doar in oras deci nu-mi pot da cu parerea pe extern, dar cred ca stie sa faca down-shift singura daca o calci la fund.Posted Image

#25
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

 KiloW, on 07 ianuarie 2022 - 14:56, said:

Cu motorul oprit nu-s convins ca merge compresorul de clima
Are cineva informații pe tema asta? De ex când e pusa pe dezaburire istopul se dezactivează.
Nu merge. Dacă este necesar sa funcționeze compresorul, nu se oprește motorul. Dacă nu este necesar (temp. din mașină este egala cu cea setată) atunci se oprește dar repornește când trebuie sa răcească din nou. Se poate și vedea în unul din meniuri ce oprește i-stop-ul sa se activeze (temperatura motor, AC). Compresorul de AC este angrenat de motor, nu este electric.

Edited by closchkutza, 07 January 2022 - 15:51.


#26
igor06

igor06

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,192
  • Înscris: 23.07.2007

 A_Stere, on 07 ianuarie 2022 - 15:26, said:

Salutari colegu Posted Image .Conform tabelului pe care-l am eu, daca ai lua o masina identica cu a mea dar automata ar iesi asa:
GT Plus MT Skyactiv-X  cu Style Pack 27390 + 500 Sound Pack + scumpirea de 1000 de anul asta = 28890 Euro  pret de lista si cu reducere si rabla ai avea : 25790 Euro. (asta e aproximativ, daca te duci sa negociezi personal poate scoti mai mult sau mai putin, plus ca nu sunt sigur daca a aparut acea scumpire de 1000, sau e mai mult sau mai putin)
Din punctul meu de vedere ar fi o prostie sa faceti decizia asta doar daca nu aveti banii si faceti imprumut foarte mare pentru asta, pana la urma e ok si imprumut atata timp cat va permiteti sa-l platiti. Eu am dat mail-uri si la alti dealeri din Bucuresti dar n-am obtinut pret mai bun decat am reusit sa negociez la Asko.
Dar decizia de a lua o Mazda nu va fi niciodata o prostie, sunt fiabile si frumoase, sunt japoneze, benzina aspirata si au tinuta la drum excelenta si comfortabila. Parerea mea sa cititi si postarea colegului closhcutza despre masina sa, da multe detalii faine pe parcurs. Toti reviewerii romani si straini zic de bine, nu neaprat de skyactiv X, dar de G nu am auzit sa se planga nimeni, exceptand oamenii care au asteptari de benzina turbinata de la un motor aspirat, daca conduci manuala si nu stii sa schimbi vitezele astfel incat sa obtii puterea atunci cand ai nevoie de ea, atunci da probabil zici ca-s proaste si ca turbinatele sunt cele mai bune benzinare. Cat despre automata eu am condus-o doar in oras deci nu-mi pot da cu parerea pe extern, dar cred ca stie sa faca down-shift singura daca o calci la fund.Posted Image
Chiar si asa, tot e bine.
Pe configurator e 32 180
Am zis "prostie" pt ca am deja un Civic din 2018 si ar fi cam risipa de bani s-o schimb cu Mazda fara un motiv intemeiat.
Recunosc ca sunt multe lucruri care imi plac la Mazda asta Posted Image

Edited by igor06, 07 January 2022 - 23:11.


#27
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
@Igor, come to the dark side, we have cookies!  :)

#28
igor06

igor06

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,192
  • Înscris: 23.07.2007
Daca nu maresc garantia la AC la 10 ani, masina va pleca sigur anul asta.

#29
LeoT

LeoT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 690
  • Înscris: 07.08.2019
del

Edited by LeoT, 08 January 2022 - 01:04.


#30
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,192
  • Înscris: 08.01.2021

 KiloW, on 07 ianuarie 2022 - 14:56, said:


Aș încerca să testez și utilizarea isg-ului pentru repornire însă inca nu ma prind cum :)


Din lipsa de ocupație m-am uitat la curentul care întra și iese în bateria de 24v. Se pare ca într-adevăr folosește isg-ul la repornire. La repornire trage pentru o fracțiune de secunda cca 300a din bateria de 24v. Mai mult decât dublu fata de maximul curentului pe care l-am văzut că-l trage în accelerare când isg-ul contribuie la accelerare (și când nu depășește 150a).
În schimb pe regenerare  baga mai mult, pana la 300a. O sa încerc odată sa vad dacă e o legătură între curentul băgat pe regenerare și indicația din bord. Acum n-am prea avut cum sa fac cine știe ce măsurători, am făcut doar un drum scurt de oras.

#31
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Cu ce jucarie vezi datele astea, daca nu e secret? :)

#32
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,634
  • Înscris: 22.03.2007
http://www.hyundaicl...&comment=227448

Dacă ajută cu ceva...

#33
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,192
  • Înscris: 08.01.2021

 closchkutza, on 08 ianuarie 2022 - 15:48, said:

Cu ce jucarie vezi datele astea, daca nu e secret? :)

Cu un amarat de obdlink mx+ :)

#34
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Ma refeream la software :).

#35
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,192
  • Înscris: 08.01.2021
La software am ajuns la concluzia ca cel mai mult îmi place car scanner, chiar mult decât softul oficial cu care vine obdlink-ul (și care are și un add-on pentru Mazda 2020). Pentru măsurat parametrii sunt comparabile, însă la cautat codurile de eroare car scanner verifica mai multe module, pare mai complet.

#36
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Eu am 8.6 consumul mediu pe 11000 de km. Dar majoritatea traficului e fie autostrada unde o alerg, fie drum lung unde o alerg, fie drumuri scurte de 2-3 km in oras unde nevasta-mea nu schimba peste a treia iar eu deseori nici nu ajung la a treia :D
6 vad doar cand merg in coloana pe pilot automat.

Altfel, nu am deschis manualul, nu am instalat aplicatia, nici prin meniuri nu cred ca am intrat foarte in detaliu, i-am bagat doar benzina si lichid de parbriz. Totul este asa cum trebuie la masina asta astfel incat sa nu trebuiasca sa te gandesti ca sa faci ceva.

Edited by MembruAnonim, 09 January 2022 - 10:15.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate