![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
De ce e numai la americani
Last Updated: Jan 12 2022 22:58, Started by
dtd234
, Jan 05 2022 23:03
·
0

#19
Posted 06 January 2022 - 06:59

Cand cobori dealul clujului ramai fara frane.acum au facut centura si au interzis camioanele dar pana la asta in fiecare an aproape cate un camion facea ravagii
|
#20
Posted 06 January 2022 - 07:03

#21
Posted 06 January 2022 - 07:54

Mi se pare extrem de scumpa solutia asta de a opri tirul. De ce nu se scoate tirul din viteza si se opreste singur fara rampa? Solutia asta se foloseste doar la mersul cu spatele. Desigur, nu inteleg de ce tirurile nu merg permanent cu spatele. Ar fi fost mai ieftin, dar, hey, e plina lumea de tantalai |
#22
Posted 06 January 2022 - 08:02

#23
Posted 06 January 2022 - 08:06

La fiecare serpetina...
Chestiile astea functioneaza numai daca e soseaua dreapta. Ca daca are serpetine iesi la prima curba. |
#24
Posted 06 January 2022 - 08:13

Dealul Negru, Ilia-Faget, Motru-Tg Jiu, Stîrmina
La fiecare serpetina... Chestiile astea functioneaza numai daca e soseaua dreapta. Ca daca are serpetine iesi la prima curba. |
#25
Posted 06 January 2022 - 08:17

Pai nu stiu, dar explica-mi tu.
Daca esti pe transfagarasan si iti cad frinele la un tir incarcat, cam cite serpetine reusesti sa stai pe sosea? are rost sa pui rampe? Bineinteles ca sint sosele cu serpetine peste tot in lumea asta dar nu prea sint tiruri pe ele. Edited by vrajitoruldinoz, 06 January 2022 - 08:18. |
#26
Posted 06 January 2022 - 08:22

Solutia asta se foloseste doar la mersul cu spatele. Desigur, nu inteleg de ce tirurile nu merg permanent cu spatele. Ar fi fost mai ieftin, dar, hey, e plina lumea de tantalai
Pai nu stiu, dar explica-mi tu. Daca esti pe transfagarasan si iti cad frinele la un tir incarcat, cam cite serpetine reusesti sa stai pe sosea? are rost sa pui rampe? Bineinteles ca sint sosele cu serpetine peste tot in lumea asta dar nu prea sint tiruri pe ele. In plus, pe drumurile numite de mine mai si sectoare in aliniament, stii ce viteza isi iau 40T in 2 km pe panta de 8%?decolezi si alta nu. Se da acul de la kilomètre peste cap. |
#27
Posted 06 January 2022 - 08:26

Pai alea la francezi or fi facute altfel, eu intrebam de Transfagarasan.
|
#28
Posted 06 January 2022 - 08:27

Mda, inF muntii is altfel
D415, adica judetean, nici macar DN. Attached FilesEdited by petit_christian, 06 January 2022 - 08:29. |
|
#30
Posted 06 January 2022 - 08:28

E chiar simplu, la Americani banii publici se duc la proiecte, la noi se duc la baietii deştepti.
|
#31
Posted 06 January 2022 - 08:29

#32
Posted 06 January 2022 - 08:29

#34
Posted 06 January 2022 - 08:38

Pai asta am spus si eu. D415 e un drum relativ drept unde ai din loc in loc rampe.
Pe TTransfagarasan si in general pe orice drum cu serpentine nu ai unde sa le pui si solutia nu e practica. Pentru ca daca iti cad frinele nu ramii pe drum nici 1km. La primul ac de par esti gata. Edited by vrajitoruldinoz, 06 January 2022 - 08:39. |
#35
Posted 06 January 2022 - 08:58

Uita te bine pe harta sa vezi ce serpentine are. Logic ça au favut banda unde e o portiune relativ a fara curbe. Ça fd in zona asta e 30 pt camioane. Si drumurile citate de mine mai au si portiuni drepte, 1 km e suficient sa zbori. Si de ce sa pici in ripa sau sa intri peste alti nevinovati cind se pot face benzi de oprire ?
|
#36
Posted 06 January 2022 - 09:15

La USA au camioanele intardere retardere sau macar decompresoare ? Frinele is pe placute sau au ramas la tamburi ? Desi la automobile au automata la camioane is réticent, in EU e invers, rar mai vezi un ZF manual 8*2 cu gama si bataie, asta pt cine stie. Chestia e ca la coborarile lungi in panta, cea mai importanta piesa e cea dintre scaun si volan. Daca piesa aia nu stie sa foloseasca in principal frana de motor, franele de la roti in prostia lor isi ridica temperatura de lucru pana cand renunta sa mai functioneze. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users