Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bariera acces auto - cum/unde gas...

Localizare prin IMEI

Problema ușa la inchidere

Telefon de back-up.
 Vivando Unirii

Recomandare Egger culoare

Recomandare cafea de duzina pentr...

Pisicuta bagacioasa intra in dulap
 Statie incarcare PRACHT ALPHA MON...

Cum se completeaza o declaratie d...

TVA de recuperat - Germania

beau mult? voi ce credeti?
 La Multi Ani de Sfantul Andrei!

Proces verbal acasa

Ted (2024 _ ...)

Care e cea mai sigura si buna mas...
 

De ce e numai la americani

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#19
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,322
  • Înscris: 12.01.2018
Cand cobori dealul clujului ramai fara frane.acum au facut centura si au interzis camioanele dar pana la asta in fiecare an aproape cate un camion facea ravagii

#20
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,763
  • Înscris: 24.02.2006

View Postdtd234, on 05 ianuarie 2022 - 23:03, said:

De ce exista numai la americani ....
sunt destule si prin europa

View Postdtd234, on 05 ianuarie 2022 - 23:03, said:

Eu n-am vazut asa ceva in ro niciodata
da-ne un exemplu, unde ai vrea tu o astfel de rampa?

#21
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,581
  • Înscris: 20.10.2015

View Postdtd234, on 05 ianuarie 2022 - 23:54, said:

Mi se pare extrem de scumpa solutia asta de a opri tirul.
De ce nu se scoate tirul din viteza si se opreste singur fara rampa?

Solutia asta se foloseste doar la mersul cu spatele.
Desigur,  nu inteleg de ce tirurile nu merg permanent cu spatele. Ar fi fost mai ieftin, dar, hey, e plina lumea de tantalai

#22
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,695
  • Înscris: 15.08.2014

View Post_Smiley_, on 06 ianuarie 2022 - 07:03, said:


sunt destule si prin europa

da-ne un exemplu, unde ai vrea tu o astfel de rampa?
Pe Cheia, Tihuta, Reghin-Borsec, Transfagarasan, Gutîi, Balota, Intorsura Buzaului, Bicaz.

#23
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,780
  • Înscris: 21.06.2016
La fiecare serpetina...
Chestiile astea functioneaza numai daca e soseaua dreapta. Ca daca are serpetine iesi la prima curba.

#24
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,695
  • Înscris: 15.08.2014
Dealul Negru, Ilia-Faget, Motru-Tg Jiu, Stîrmina

View Postvrajitoruldinoz, on 06 ianuarie 2022 - 08:06, said:

La fiecare serpetina...
Chestiile astea functioneaza numai daca e soseaua dreapta. Ca daca are serpetine iesi la prima curba.
Pe cuv de o oare ? Francezii de prosti or fi favut si pe DN-uri cu serpentine ? Citi km ai cu camionul ? Si ça fd i Usa ai MMTA 38 T, in Ro 40,F 44. 6 in plus o f mult o fi putin, calculeaza tu.

#25
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,780
  • Înscris: 21.06.2016
Pai nu stiu, dar explica-mi tu.
Daca esti pe transfagarasan si iti cad frinele la un tir incarcat, cam cite serpetine reusesti sa stai pe sosea? are rost sa pui rampe?
Bineinteles ca sint sosele cu serpetine peste tot in lumea asta dar nu prea sint tiruri pe ele.

Edited by vrajitoruldinoz, 06 January 2022 - 08:18.


#26
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,695
  • Înscris: 15.08.2014

View PostTsunnnami, on 06 ianuarie 2022 - 07:54, said:



Solutia asta se foloseste doar la mersul cu spatele.
Desigur,  nu inteleg de ce tirurile nu merg permanent cu spatele. Ar fi fost mai ieftin, dar, hey, e plina lumea de tantalai
La USA au camioanele intardere retardere sau macar decompresoare ? Frinele is pe placute sau au ramas la tamburi ? Desi la automobile au automata la camioane is réticent, in EU e invers, rar mai vezi un ZF manual 8*2 cu gama si bataie, asta pt cine stie.

View Postvrajitoruldinoz, on 06 ianuarie 2022 - 08:17, said:

Pai nu stiu, dar explica-mi tu.
Daca esti pe transfagarasan si iti cad frinele la un tir incarcat, cam cite serpetine reusesti sa stai pe sosea? are rost sa pui rampe?
Bineinteles ca sint sosele cu serpetine peste tot in lumea asta dar nu prea sint tiruri pe ele.
Intreaba i pe inginerii francezi, chiar ii recomanda experienta.
In plus, pe drumurile numite de mine mai si sectoare in aliniament, stii ce viteza isi iau 40T  in 2 km pe panta de 8%?decolezi si alta nu.
Se da acul de la kilomètre peste cap.

#27
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,780
  • Înscris: 21.06.2016
Pai alea la francezi or fi facute altfel, eu intrebam de Transfagarasan.

#28
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,695
  • Înscris: 15.08.2014
Mda, inF muntii is altfel
D415, adica judetean, nici macar DN.

Attached Files


Edited by petit_christian, 06 January 2022 - 08:29.


#29
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,780
  • Înscris: 21.06.2016

Quote

La USA au camioanele intardere retardere sau macar decompresoare ?

O multime de camioane in SUA sint facute de europeni (e plin de Volvo de exemplu).

#30
Turcalet

Turcalet

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 274
  • Înscris: 26.12.2020
E chiar simplu, la Americani banii publici se duc la proiecte, la noi se duc la baietii deştepti.

#31
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,780
  • Înscris: 21.06.2016

View Postpetit_christian, on 06 ianuarie 2022 - 08:27, said:

Lapoutroie
https://maps.app.goo...9Vk1ZLp446yHjq7
D415, adica judetean, nici macar DN.

E foarte misto dar e de bicicleta nu de tir :)
Si nu prea are serpetine.

#32
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,590
  • Înscris: 03.12.2005

View Postdtd234, on 05 ianuarie 2022 - 23:54, said:

Mi se pare extrem de scumpa solutia asta de a opri tirul.
De ce nu se scoate tirul din viteza si se opreste singur fara rampa?

Brainiac much?

#33
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,695
  • Înscris: 15.08.2014
Vezi ca am éditat, am pus captura de écran cu banda de opririn marginea de D415
N am intrebat cine le face, ci ce dotari au. Volvo se face in UE, USA RPC si Brasil, crezi ca au aceleasi dotari ? Ca n au nici macar aceeasi cabina sau sasiu.

#34
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,780
  • Înscris: 21.06.2016
Pai asta am spus si eu. D415 e un drum relativ drept unde ai din loc in loc rampe.
Pe TTransfagarasan si in general pe orice drum cu serpentine nu ai unde sa le pui si solutia nu e practica. Pentru ca daca iti cad frinele nu ramii pe drum nici 1km. La primul ac de par esti gata.

Edited by vrajitoruldinoz, 06 January 2022 - 08:39.


#35
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,695
  • Înscris: 15.08.2014
Uita te bine pe harta sa vezi ce serpentine are. Logic ça au favut banda unde e o portiune relativ a fara curbe. Ça fd in zona asta e 30 pt camioane. Si drumurile citate de mine mai au si portiuni drepte, 1 km e suficient sa zbori. Si de ce sa pici in ripa sau sa intri peste alti nevinovati cind se pot face benzi de oprire ?

#36
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

View Postpetit_christian, on 06 ianuarie 2022 - 08:22, said:

La USA au camioanele intardere retardere sau macar decompresoare ? Frinele is pe placute sau au ramas la tamburi ? Desi la automobile au automata la camioane is réticent, in EU e invers, rar mai vezi un ZF manual 8*2 cu gama si bataie, asta pt cine stie.
Americanii au automata de dinainte ca europenii sa invete in masa ce e aia automata.
Chestia e ca la coborarile lungi in panta, cea mai importanta piesa e cea dintre scaun si volan.
Daca piesa aia nu stie sa foloseasca in principal frana de motor, franele de la roti in prostia lor isi ridica temperatura de lucru pana cand renunta sa mai functioneze.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate