Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Transfer bagaje escala lunga
Last Updated: Feb 03 2022 18:13, Started by
T Irina
, Jan 04 2022 21:03
·
0
#19
Posted 03 February 2022 - 16:09
Na ca m-am si intors si Air France tot nu a raspuns la solicitare. Le-am trimis si factura de la hotel pentru escala, degeaba! Nu am unde sa-i mai contactez!
Bagajul l-am luat la hotel in escala lunga si l-am redepus ziua urmatoare. |
#20
Posted 03 February 2022 - 16:26
Se mai poate încerca pe paginile de social media: facebook sau twitter. Asta în cazul în care AF are așa ceva (ar trebui sa aibă). Fiind pagini cu acces public, sunt interesați sa răspundă la solicitări și reclamații pentru a nu crea imagine proasta. Sper sa se rezolve așa, eu așa am rezolvat cu o companie africana. Succes!
|
#21
Posted 03 February 2022 - 16:34
T Irina, parca o data ai avut si problema ca Air France nu-ti vedea la conexiune un zbor Tarom, desi pe site-ul Tarom zborul ala era programat/book-uibil. S-a rezolvat cumva?
|
#22
Posted 03 February 2022 - 17:16
mdt, on 03 februarie 2022 - 16:34, said:
T Irina, parca o data ai avut si problema ca Air France nu-ti vedea la conexiune un zbor Tarom, desi pe site-ul Tarom zborul ala era programat/book-uibil. S-a rezolvat cumva? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users