Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
De ce imi taie curentul?
#55
Posted 04 January 2022 - 14:14
Nu stiu cum e cu contorul smart, dar aici la casa la mine , e unul "analog" si transmit cand am chef eu index-ul pe pagina la furnizator, si din 3 in 3 luni sau 6 luni, vine si o echipa in teren ce verifica contorul respectiv, momentan nici vorba sa mi-l schimbe )
Dar si cu asta analog, daca aduc un aparat de sudura si conectez mai multe chestii pe langa ala, imi sare siguranta jos la contor, si daca consum mult, se vede pe factura , n-am avut probleme gen, sa depasesti limita de consum impusa in contract si sa te deconecteze , doar te taxeaza suplimentar daca e cazul, asta la Electrica. Si multi inca au contoare si de alea mai vechi cu sigurante tip dulie =)) |
#56
Posted 04 January 2022 - 14:34
eiffel, on 04 ianuarie 2022 - 12:38, said:
Si trifazicul are bube. Trebuie sa ai incarcari similare pe faze... Daca ai echipamente trifazice daca iti pica o faza stai cu ele pe bara... Plus ca mai apar si alte belele gen tensiuni diferite pe faze... Pui stabilizator, iarasi probleme la trifazice... eiffel, on 04 ianuarie 2022 - 12:41, said:
Cerere la distribuitor ptr cresterea puterii. Evident trebuei verificata si instalatia aferenta. Nenorocit de contor inteligent are deja cam toata lumea. |
#57
Posted 04 January 2022 - 14:43
BaXXXon, on 04 ianuarie 2022 - 13:53, said:
Deci vina e exclusiva a retelei nu a tipului de bransament si nici vorba de echilibrare pe faze - ok , am lamurit-o si pe asta Depinde de consumatori , Unii au ceva mai multe electrice decat altii cu un uscator de par si un fier de calcat . Eu de ex am toata incalzirea pe electric ( ipel ) si totul e pe electric ( boiler , cuptor , gratar , ap cafea , microunde etc ), daca nu as avea trifazic , n-as putea functiona. DianaXO, on 04 ianuarie 2022 - 14:14, said:
Dar si cu asta analog, daca aduc un aparat de sudura si conectez mai multe chestii pe langa ala, imi sare siguranta jos la contor, si daca consum mult, se vede pe factura , n-am avut probleme gen, sa depasesti limita de consum impusa in contract si sa te deconecteze , doar te taxeaza suplimentar daca e cazul, asta la Electrica. Si multi inca au contoare si de alea mai vechi cu sigurante tip dulie =)) 1) Nah vezi BaXy ca ai lamurit-o si pe asta ma bucur, daca totul a mers ok, si dintrodata sare tot, probabil e de la ei care au pus contoare noi. Poate nu contoru in sine e devina ci legaturile, sau faptul ca Nu exista impamantare - functionala - nu doar un tarus in pamant si separare TN-C-S facuta calumea. 2) Baietii cu Uscatorul de par si fierul de calcat, fetele cu aparatul de sudura E tare ! Ai dreptate Diana, mai bine ramanem momentan la solutia veche (contor analogic) - totusi sigurantele ar trebui schimbate de la "tip dulie veche" la tablou modern si toti sa avem si RCBO uri pe acolo prin tablou - ca alea ne salveaza viata! Edited by MembruAnonim, 04 January 2022 - 14:48. |
#58
Posted 04 January 2022 - 15:53
dar s a gandit cineva ca e posibil sa aiba si contact slabit la consola de pe casa sau chiar de la stalp? eu am patit o, de exemplu daca aprindeam tv-ul sau pc se oprea curentul si pe contor numai afisa nimic[ contor luna] in momentul in care scoteam tot din priza dupa un timp contorul incepea sa afiseze iar si puteam sa folosesc maxim 5 min un bec, ulterior mi am dat seama ca era in functie de cum batea vantul problema fiind la consola de pe casa, contacte slabite facea atingere doar cand batea vantul, au venit cei de la deranjamente si au remediat problema, la vreo 2 luni povestea se repeta doar ca de data aceasta problema era direct de la stalp , acum slava domnului s a rezolvat [permanent, sper eu :D ]
|
#59
Posted 04 January 2022 - 16:27
BaXXXon, on 04 ianuarie 2022 - 12:02, said:
Ar trebui sa decupleze diferentialul . N-a zis nimic de treaba asta . Deci ori instalatie electrica de la casa are probleme ori is povesti. |
#60
Posted 04 January 2022 - 17:03
Eu va recomand sa va verificati puterea din contract ca poate sa fie aiurea....
Nu am contor inteligent inca, dar! La bloc nou (3 ani). Am verificat acuma factura si am 3.5 kw... Si am verificat proiectul tehnic si ghici cat scrie 6kw Asta inseamna ca ATR-uo este facut gresit de cei de la distributie |
#61
Posted 04 January 2022 - 17:09
#62
Posted 04 January 2022 - 17:34
In facturile electrica nu gasesc aceasta informatie...
Heavyd, on 04 ianuarie 2022 - 17:03, said:
Eu va recomand sa va verificati puterea din contract ca poate sa fie aiurea.... Nu am contor inteligent inca, dar! La bloc nou (3 ani). Am verificat acuma factura si am 3.5 kw... Si am verificat proiectul tehnic si ghici cat scrie 6kw Asta inseamna ca ATR-uo este facut gresit de cei de la distributie Edited by manu-el, 04 January 2022 - 17:34. |
#63
Posted 04 January 2022 - 20:21
BaXXXon, on 04 ianuarie 2022 - 12:19, said:
Parerea mea e sa cautati un electrician autorizat sa va verifice instalatia electrica a casei , cap- coada . Si asta se poate intampla. De aia e bine sa ai trifazaic Asta cu "pica o faza si merg restul" este un mit, am trifazat si cand pica, pica tot, cand se rupe un cablu sau se deterioreaza e clar ca in acelasi cablu sunt si restul de faze si nu lucreaza nimeni sub tensiune ca mai are gigel inca 2 faze in casa |
#64
Posted 04 January 2022 - 20:24
ccristyan, on 04 ianuarie 2022 - 20:21, said: Asta cu "pica o faza si merg restul" este un mit, am trifazat si cand pica, pica tot, cand se rupe un cablu sau se deterioreaza e clar ca in acelasi cablu sunt si restul de faze si nu lucreaza nimeni sub tensiune ca mai are gigel inca 2 faze in casa |
|
#65
Posted 04 January 2022 - 20:32
Probabil ca la Bucuresti se intervine foarte repede si nu se asteapta 24 ore pana se apuca de remediat avaria )
In 5-6 ani o singura avarie a tinut 5 ore, in rest le remediaza in maxim 1-2 ore. |
#66
Posted 04 January 2022 - 22:42
Deci este valabila treaba cu deconectarea comandata de furnizor : https://www.digi24.r...ificari-1790973
|
#67
Posted 05 January 2022 - 05:22
Oameni buni, mai uitati-va si la stiri sa va informati ca de ceva timp ruleaza pe toate canalele subiectul asta.
Deci, in mare treaba sta cam asa, cine este abonat la compania Enel pe bransament monofazat va avea montat un contor smart care va citi consumul si va tine legatura cu furnizorul non stop, nu mai trebuie sa cititi nimic sau sa trimiteti vreun index. Acest contor va deconecta clientul la depasirea puterii contractate, de obicei 6-7 Kw. Deci ca sa nu va deconecteze trebuie sa fiti atenti sa nu folositi simultan consumatorii mari din casa ca sa depasiti acest prag. Cand se intampla sa va deconecteze de cateva ori, furnizorul va trimite acasa o instiintare, dupa cum au si spus cativa de aici ca au primit deja, in care va anunta de acest sistem si va recomanda sa cereti un spor de putere daca nu va este suficient ce aveti in prezent. Dupa ce are loc o deconectare automata a contorului, aveti 2 variante ca sa-l reconectati, ori apasati butonul galben de pe el timp de 10 secunde, ori scoateti toti consumatorii din priza si asteptati 10 secunde si el va reconecta automat. Mai multe detalii in acest filmulet: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xSh02xFClTo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Aceste contoare sunt in curs de montare la toti consumatorii persoane fizice, unora li s-a montat de ceva timp, pentru ceilalti e doar o chestiune de timp. Mai multe informatii oficiale si o pagina unde chiar puteti verifica cand se va monta si in zona voastra aici: https://www.e-distri...inteligent.html |
#68
Posted 05 January 2022 - 06:44
@manu-el: cautã pe pagina cu detalii, unde este trecut POD-ul, seria de contor, ai și Putere avizatã.
Attached Files |
#69
Posted 05 January 2022 - 07:46
Heavyd, on 04 ianuarie 2022 - 17:03, said:
Eu va recomand sa va verificati puterea din contract ca poate sa fie aiurea.... Nu am contor inteligent inca, dar! La bloc nou (3 ani). Am verificat acuma factura si am 3.5 kw... Si am verificat proiectul tehnic si ghici cat scrie 6kw Asta inseamna ca ATR-uo este facut gresit de cei de la distributie Bucura-te ca e asa si nu invers. Adica hardware-ul duce 6KW - daca projectul e si executat corect, si tu ai contractat doar 3.5KW din aia 6. Daca era invers sa fi contractat 6KW pe un hardware (adica fire) care duc numai 3.5 KW - aia clar era inselatorie ! Am vazut filmuletul @valirex - Dupa ce ca anii trecuti am devenit toti experti in Economie credite, apoi Covid si medicina acuma ne scolesc astia pe toti sa fim electricieni. Porcarie, nu cred ca in strainatate te pune cineva sa faci debug pe instalatia lor sa iti dai seama ce nu merge, sa scoti sa bagi consumatorii in priza. Edited by MembruAnonim, 05 January 2022 - 07:56. |
|
#70
Posted 05 January 2022 - 10:23
valirex, on 05 ianuarie 2022 - 05:22, said:
Oameni buni, mai uitati-va si la stiri sa va informati ca de ceva timp ruleaza pe toate canalele subiectul asta. Deci, in mare treaba sta cam asa, cine este abonat la compania Enel pe bransament monofazat va avea montat un contor smart care va citi consumul si va tine legatura cu furnizorul non stop, nu mai trebuie sa cititi nimic sau sa trimiteti vreun index. Acest contor va deconecta clientul la depasirea puterii contractate, de obicei 6-7 Kw. Deci ca sa nu va deconecteze trebuie sa fiti atenti sa nu folositi simultan consumatorii mari din casa ca sa depasiti acest prag. Cand se intampla sa va deconecteze de cateva ori, furnizorul va trimite acasa o instiintare, dupa cum au si spus cativa de aici ca au primit deja, in care va anunta de acest sistem si va recomanda sa cereti un spor de putere daca nu va este suficient ce aveti in prezent. Dupa ce are loc o deconectare automata a contorului, aveti 2 variante ca sa-l reconectati, ori apasati butonul galben de pe el timp de 10 secunde, ori scoateti toti consumatorii din priza si asteptati 10 secunde si el va reconecta automat. Mai multe detalii in acest filmulet: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xSh02xFClTo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Aceste contoare sunt in curs de montare la toti consumatorii persoane fizice, unora li s-a montat de ceva timp, pentru ceilalti e doar o chestiune de timp. Mai multe informatii oficiale si o pagina unde chiar puteti verifica cand se va monta si in zona voastra aici: https://www.e-distri...inteligent.html Am priceput ca e vorba de monofazat, acolo poti depasi consumul, la trifazic cum am eu nu ai cum sa depasesti pentru ca co$ta. |
#71
Posted 05 January 2022 - 16:28
Da ce e ciudat e faptul ca acum cand sunt 13 grade afara(acilea in sud) s-au gandit toti sa forjeze toate aparatele din casa
|
#72
Posted 05 January 2022 - 16:34
^ Nu, acum au cei de la distribuție infrastructura să le limiteze. Cu vechile contoare nu puteau. Au instalat la majoritatea consumatorilor și mai mulg ceva parale pe ATR-uri. Plus că nu vor să contracteze de pe spot la prețurile de acum pentru a susține consumul.
Edited by marianvasile, 05 January 2022 - 16:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users