Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Scârțâit la franare

- - - - -
  • Please log in to reply
74 replies to this topic

#55
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,850
  • Înscris: 27.01.2016

View PostGee-Gee, on 04 ianuarie 2022 - 16:25, said:



da, prin zona noastra toti bucatarii s-au facut mecanici, si acum orice problema as avea, trebuie sa invat eu cum functioneaza piesa ca sa stiu cum ii dau de cap. De ex. am niste amortizoare curse pe fata de care iarasi ma tem sa le schimb, ca cine stie ce alte belele patesc.
Pai si nu le mai schimbi deloc? Mergi cu ele oricum?

#56
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
uneori alea vechi sunt mai bune decat unele noi montate cu polonicul.

#57
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,850
  • Înscris: 27.01.2016

View Postarg, on 04 ianuarie 2022 - 19:42, said:

uneori alea vechi sunt mai bune decat unele noi montate cu polonicul.
Sunt bune câtă vreme isi fac treaba.

#58
mannyx92

mannyx92

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,008
  • Înscris: 15.04.2017

View Postcostin001, on 04 ianuarie 2022 - 15:31, said:

Uite un exemplu, la mine frana de parcare este electrica si placuta este putin mai mare, la fel si discul, iar placutele metalice sunt mai mici, cam la jumatate.
Man, la multe masini, daca nu majoritatea, fara placutele metalice, efectiv placute de frana au joc considerabil.
Fix TRW am montat eu anul trecut pe masina si crede-ma ca s-au potrivit la fix. In fine, fiecare cu propriile convingeri.
Nu atinge absolut nimic pe disc.

#59
Gee-Gee

Gee-Gee

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 02.11.2007
da, astea curse care nu mai lucreaza corect sigur tot sunt mai bune ca unele montate de un bucatar gras, cu degetele unsuroase si cu durere in p..erciuni. E nevoie de scoli superioare sa schimbi niste amortizoare. De acord ca trebuie si flanse in cele mai multe cazuri. La naiba, daca as avea presa, le-as schimba eu.

#60
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,850
  • Înscris: 27.01.2016
Pai du-te asa cu ele atunci.

#61
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013

View Postmannyx92, on 04 ianuarie 2022 - 22:13, said:

Man, la multe masini, daca nu majoritatea, fara placutele metalice, efectiv placute de frana au joc considerabil.
Fix TRW am montat eu anul trecut pe masina si crede-ma ca s-au potrivit la fix. In fine, fiecare cu propriile convingeri.
Nu atinge absolut nimic pe disc.

La mine, la Renault si la Ford placutele au niste arculete foarte tari si cu alea se centreaza, tablitele sunt efectiv degeaba si daca am observat ca in timp creeaza probleme le-am eliminat

View PostHUTAN1234, on 04 ianuarie 2022 - 15:34, said:

Placutele fabricate mai nou scartaie pt ca sunt ecologice, au mai multe insertii de metal.

Am trecut prin aceeasi chestie, schimbat placute, discuri, brate, arcuri, capete de bara, sunetul la franare nu a disparut.

Din ce am auzit placutele care scartaie mai putin sunt cele ate sau trw. Urmeaza sa cumpar unele in curand.

Nu este asa, placutele ecologice sunt mai prafoase, de regula se monteaza pe masina de noua, sunt mai moi si se muleaza mai bine pe disc, iar cele aftermarket in ideea ca trebuie sa te tina mai mult sunt mai dure si au pe ele undeva inscriptia "heavy metal" si contin de regula bronz in compozitie. astea din urma iti fac discul praf la maxim 2 seturi si scartaie teribil.
Daca vrei placute moi si eficiente cumperi Textar, daca vrei calitate per ansamblu ATE sau Ferodo. TRW-urile au dat cu standardele de podea de cand au fost cumparati de marele concern german ZF.

View PostGee-Gee, on 05 ianuarie 2022 - 08:27, said:

da, astea curse care nu mai lucreaza corect sigur tot sunt mai bune ca unele montate de un bucatar gras, cu degetele unsuroase si cu durere in p..erciuni. E nevoie de scoli superioare sa schimbi niste amortizoare. De acord ca trebuie si flanse in cele mai multe cazuri. La naiba, daca as avea presa, le-as schimba eu.

In toate cazurile trebuie sa schimbi flasele si rulmentii, pentru ca faci asta odata in viata masinii si cu siguranta nici flansa, nici rulmentul nu mai duc inca pe atat.

#62
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,165
  • Înscris: 29.01.2008
Mai scârțâie și plăcuțele ecologice. Am Captur 2019, dinainte de 20.000 km (cam de acum un an) plăcuțele (originale Renault) au început să scârțâie la rece, o dată sau de două ori la pornire, după staționare de cel puțin câteva ore. La revizia din octombrie mi-a spus că sunt plăcuțe ecologice și de aceea mai scârțâie. Ca uzură erau cel mult la jumătate, spunea mecanicul că la revizia de anul viitor verifică dacă trebuie schimbate sau nu (probabil că dacă nu e sigur că mai merg cel puțin un an - până la revizia următoare - le schimbă). Oricum, nu mă deranjează, până ies dintre blocuri la drumul principal nu mai scârțâie la frânare și prind foarte bine.

Edited by alin2pas, 05 January 2022 - 10:15.


#63
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,165
  • Înscris: 29.01.2008
Dacă scârțâie doar pe partea dreapta față și se și încălzește e clar că o plăcuță (sau amândouă) de pe acea parte rămân lipite de disc. La Vectra C de două ori am avut astfel de probleme, dar pe roata stânga spate: o dată d-a blocat mecanismul de compensare a uzurii plăcuțelor pistonașul e din două bucăți, cu un filet cu pas mare între ele, prin desfiletare compensează uzura. S-a blocat acel sistem și presa continuu pe roată.
A doua oară s-au blocat bucșele de ghidaj de la sistemul de frânare (care permit să se aplice o presiune egală atât pe plăcuța din exterior, cât și pe cea din interior - au niște burdufuri mici de cauciuc pe ele pentru a împiedica pătrunderea mizeriei) și o plăcuță a rămas presată pe disc, pistonașul deplasând doar cealaltă plăcuță. Scuze că nu sunt destul de explicit, cam asta cred că e piesa la VW:
https://cdn.autodoc....ro&ccf=94077826
https://www.autodoc24.ro/fte/12005471

#64
FARAROTI

FARAROTI

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 729
  • Înscris: 27.12.2007
Si? Ai rezolvat?

#65
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020
Intreb si eu aici, n-am gasit "scartait la pedala ambreiaj", am un Logan 1.4 benzina si a inceput sa-mi scartaie pedala, presupun ca punctul de sprijin al parghiei pedalei e undeva ft sus ca ajung foarte greu la el, intrebari:

_daca-mi pun o salopeta si ma contorsionez cat mai jos prin habitaclu, ajung s-o ung ?
_trebuie uns ceva si sub capota ?
_este posibil sa fie cablul (sa fi ros mansonul la orificiul de trecere) ?

Scartaitul se aude inauntrul habitaclului, sunet inalt, dupa 5-10 min de condus, la pornire nu se aude (condens etc?) .

Acum 6 ani mi-au schimbat la service cablul de acceleratie, s-a rupt terminatia care se cupla in parghia pedalei insa n-am avut nici un avertisment atunci, nici un scartait etc

Mecanicul mi-a zis ca e o problema frecventa, ca nu-s solidare in garnitura orificiului, de la vibratii ajunge manson-tabla si se roade masonul, cablul otelului cedand cu vremea. N-am simtit deloc la pedala ca freaca, am ramas fara acceleratie atunci si eram in concediu intre munti, bine ca era Dacia  si am gasit la vreo 12 km cablu si mecanic. Am condus cu un socar tras pe geam , eu conduceam fara pedala si prietena tragea de socar, asa am am ajuns in service atunci.

Acum am alta noua, n-o sa mai raman intre munti cu Loganul, doar la pescuit mai merge insa totusi am zis sa nu fie ceva care sa degenereze...

Edited by Malineanu, 06 April 2022 - 11:46.


#66
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,527
  • Înscris: 08.03.2017
"scartait la pedala ambreia, am un Logan 1.4 benzina"
Cablul de ambreiaj.
Nu se poate gresa , se schimba , este vorba de camasa de teflon din interior .

Mai ar fi o problema putin mai sofisticata - furca de comanda a rulmentului de presiune (cea in care se prinde cablul de ambreiaj) , cauta pe yt cum se da jos mansonul si cum se greseaza ca nu am cuvinte in limba romana sa explic cum se executa operatiunea daca nu vezi practic Posted Image

#67
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020
Multumesc de raspuns.

furca de comanda a rulmentului de presiune - nu e sub capota? La mine scartaie super clar sub volan

Edited by calinkgb, 06 April 2022 - 17:53.


#68
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Postldpe, on 06 aprilie 2022 - 12:57, said:

"scartait la pedala ambreia, am un Logan 1.4 benzina"
Cablul de ambreiaj.
Nu se poate gresa , se schimba , este vorba de camasa de teflon din interior .

Mai ar fi o problema putin mai sofisticata - furca de comanda a rulmentului de presiune (cea in care se prinde cablul de ambreiaj) , cauta pe yt cum se da jos mansonul si cum se greseaza ca nu am cuvinte in limba romana sa explic cum se executa operatiunea daca nu vezi practic Posted Image
se pune cablu nou skf. Citeste pe forumul monomarca loganclub,ca e arhidiscutat :D
cauta posturile lui crististreulea.
acolo se scoate cutia de viteze si se inlocuieste nuca de la furca,ia oe Renault.Nu prea rezolvi cu gresare in pozitia actuala.

#69
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020
De-asta am zis ca se aude din habitaclu, s-ar fi auzit altfel daca era tocmai din fata unde ajunge cablul in cutia de viteze ...

Din ce am citit unde zici, unii apreciaza ca a disparut scartaitul dupa ce au uns osia pedalei ...

Edited by calinkgb, 06 April 2022 - 17:53.


#70
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
nu ai nici o treaba,nu e de acolo.Nu ai citit bine
Bafta
ps:Eu ii raspunsesem lui ldpe,nu stiu de ce ma citezi.

#71
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020
Ok , merci mult, idpe imi raspunsese mie si am crezut ca ... ce ai scris tu are legatura cu ce mi-a scris el mie, nu-i bai, o sa vad eu cum ajung la pedala sus

Edited by calinkgb, 06 April 2022 - 17:53.


#72
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,843
  • Înscris: 15.08.2008
@Malineanu
Nu mai cita mesajul imediat anterior. nu are sens.
Multumesc.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate