Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 

Loc de munca si facultate.O parere

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
Mihalciuc

Mihalciuc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 253
  • Înscris: 30.08.2019
Buna Ziua.Sunt student la facultatea de inginerie,specializarea electronica si telecomunicatii,anul  3.As vrea sa lucrez din  vara  si in continuarea anulu 4 ,dar intrebarea ii daca merita.Am vazut ca is multe locuri de munca pentru tehnicieni electricieni si electronisti.Voi ce ati  face?Adica as vrea totusi  sa invat si practic putina meserie,nu numai  bazele teoretice de la facultate si pe langa asta, sa am  si putina experienta de scris in cv,dupa ce termin facultatea.Voi ati lucrat in timpul facultatii sau doar dupa?Ce imi recomandati sa fac?

#2
Nevrax18

Nevrax18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 583
  • Înscris: 15.06.2011
Dacă se continuă cu lucratul/învățatul de acasă, ai o șansă bună să jonglezi între ele. Dacă trebuie să mergi fizic la ambele, o să fie mai greu să te împarți între ele și să fugi dintr-o parte în alta, dar nu imposibil. Eu ți-aș recomanda un internship la vară pe care să-l continui cu un job part time din toamnă, când începe anul 4.

#3
obosit

obosit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 371
  • Înscris: 31.12.2018
fizic nu e posibil - studiul o sa ramana pe locul 2 (poate chiar mai jos). aia cu 3 joburi + studenti e vrajeala de film.