Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cadou de Revelion Garnitura Chiulasa?
Last Updated: Dec 31 2021 14:16, Started by
XantoS441
, Dec 30 2021 22:14
·
0
#1
Posted 30 December 2021 - 22:14
Salut! Detin (desi parca nu mai vreau) un Golf Mk5 1.6 8Valve de 102 cai din anul 2006, 228.000 kilometri (aparent). M-am uitat la rece sub capacul uleiului de motor si am observat niste depuneri de culoarea ness-ului. Masina a mancat anul asta foarte incet antigel, doar o data a aparut martorul de lichid de racire low (vara). In aceasta iarna s-a blocat termostatul pe deschis, ajunge la 90 de grade doar daca sunt parcat, la relanti. Baga caldura in interior la drum dar nu se compara ceva in parametri normali. Cand merg la un drum mai lung masina sta si la 60-75 de grade, destul de constant. Initial credeam ca trebuie schimbat doar termostatul dar vad ca incep niste probleme mai grave. Pe joja nu e nimic (depuneri de "ness", ca ulei are). Vara era capacul curat, vad ca in iarna asta au inceput simptomele. Inca o chestie, lichidul de racire din vasul de expansiune nu pare contaminat, tot de culoarea g12 roz-rosu e.
Am atasat niste poze. Prima e inainte sa pornesc motorul, rece. A doua este dupa ce am mers vreo 7 km (nu indraznesc mai mult, o duc la service dupa evenimentul din context). Concluzii? Imi vine sa o fac tichet si sa-mi iau Logan nou (glumesc, parca in up! ai mai mult confort), nu e prima ei "abatere" Fum alb sau condens? Attached Files |
#2
Posted 30 December 2021 - 23:00
Ce garnitura de chiulasa visezi ,e normal sa se faca nesul ala ce vorbesti tu iarna e de la condens acumulat...tu ai habar ce simptome are o masina cu garnitura arsa ,sau e de la ulei prea vascos
|
#3
Posted 30 December 2021 - 23:03
Acestea nu sunt semne de garnitura de chiuloasa cu probleme.
Iti recomand urmatoarele: - Sa schimbi termostatul ( "'obligatoriu"') deoarece motorul nu o sa functioneze deloc in parametrii ,iar in schimb cresti si uzura acestuia. - Sa schimbi garnitura de cauciuc de la acel capac de la ulei unde face acea spuma de ''ness''. - Sa folosesti o solutie lichida de etansare fisuri pentru sistemul de racire, costa vreo 40 lei. ( si atentie la nivelul lichidului de racire o perioada de la folosirea solutiei) "'Fumul'' acela ce l -ai aratat in clip este normal in zilele roacoroase. Edited by tranzistor21, 30 December 2021 - 23:09. |
#4
Posted 30 December 2021 - 23:20
nu mai deschid alt subiect, dar poate ma ajuta cineva. In urma cu 2 ani am schimbat antigelul, iar acum e maroniu. Oare ce problema am ?
Inca o problema: lichidul de frana este aproape negru. |
#5
Posted 30 December 2021 - 23:43
laur_radu, on 30 decembrie 2021 - 23:20, said:
nu mai deschid alt subiect, dar poate ma ajuta cineva. In urma cu 2 ani am schimbat antigelul, iar acum e maroniu. Oare ce problema am ? Inca o problema: lichidul de frana este aproape negru. Problema e ca nu tratezi cu seriozitate. Iti deschizi propriul topic. Cu propriile poze. Cu propriile detalii specifice. -------------- On: Nu pare garnitura de chiulasa. Cel putin nu in stare avansata. Lichidul il poti pierde pe la vreo garnitura imbatranita. Termostat nou pentru mersul la temperatura sub 90 de grade. Edited by stevetlangat, 30 December 2021 - 23:43. |
#6
Posted 31 December 2021 - 00:33
Nu-mi e greu sa deschid alt topic, dar sunt contra ''poluarii'' cu zeci de topicuri zilnic. puteai sa nu iei in considerare intrebarea mea si sa raspunzi la mesajul initiatorului nu ma suparam. Acum poluam amandoi inutil.
|
#7
Posted 31 December 2021 - 00:34
Multumesc pentru sfaturi. Am sa urmez ce mi-ati propus. Posibil sa ma fi panicat eu si am aplicat repede Legea lui Murphy.
Schimbarea termostatului coincide si cu revizia anuala. Momentan masina are Castrol Magnatec A3/B4 , 5w40. Cei care aveti/ ati avut benzinare VW, ce parere aveti de Motul X-Cess 8100, tot 5w40? Sau sa trec pe un 5w30? |
#8
Posted 31 December 2021 - 00:50
XantoS441, on 30 decembrie 2021 - 22:14, said:
A doua este dupa ce am mers vreo 7 km (nu indraznesc mai mult, o duc la service dupa evenimentul din context). laur_radu, on 30 decembrie 2021 - 23:20, said:
nu mai deschid alt subiect, dar poate ma ajuta cineva. In urma cu 2 ani am schimbat antigelul, iar acum e maroniu. Oare ce problema am ? Inca o problema: lichidul de frana este aproape negru. Lichidul de frana cat de vechi este? E negru el sau sunt in el depuneri negre, ca fragmente de garnituri? |
#9
Posted 31 December 2021 - 01:15
Antigelul l-am schimbat pt ca am spart radiatorul. Desi avea 8 ani vechime era verde. Acum si-a schimbat culoarea intr-un an. Lichidul de frana e negru tot. nu am vazut bucati de cauciuc in el.
Multumesc si un AN Nou Fericit ! |
#10
Posted 31 December 2021 - 08:47
laur_radu, on 31 decembrie 2021 - 01:15, said:
Antigelul l-am schimbat pt ca am spart radiatorul. Desi avea 8 ani vechime era verde. Acum si-a schimbat culoarea intr-un an. Lichidul de frana e negru tot. nu am vazut bucati de cauciuc in el. Multumesc si un AN Nou Fericit ! De unde mama saraciei sa intre cauciuc in lichidul de frana? |
|
#11
Posted 31 December 2021 - 14:16
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users