Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40
 Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren
 

Cadou de Revelion Garnitura Chiulasa?

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
XantoS441

XantoS441

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 31.03.2015
Salut! Detin (desi parca nu mai vreau) un Golf Mk5 1.6 8Valve de 102 cai din anul 2006, 228.000 kilometri (aparent). M-am uitat la rece sub capacul uleiului de motor si am observat niste depuneri de culoarea ness-ului. Masina a mancat anul asta foarte incet antigel, doar o data a aparut martorul de lichid de racire low (vara). In aceasta iarna s-a blocat termostatul pe deschis, ajunge la 90 de grade doar daca sunt parcat, la relanti. Baga caldura in interior la drum dar nu se compara ceva in parametri normali. Cand merg la un drum mai lung masina sta si la 60-75 de grade, destul de constant. Initial credeam ca trebuie schimbat doar termostatul dar vad ca incep niste probleme mai grave. Pe joja nu e nimic (depuneri de "ness", ca ulei are). Vara era capacul curat, vad ca in iarna asta au inceput simptomele. Inca o chestie, lichidul de racire din vasul de expansiune nu pare contaminat, tot de culoarea g12 roz-rosu e.


Am atasat niste poze. Prima e inainte sa pornesc motorul, rece. A doua este dupa ce am mers vreo 7 km (nu indraznesc mai mult, o duc la service dupa evenimentul din context).

Concluzii? Imi vine sa o fac tichet si sa-mi iau Logan nou (glumesc, parca in up! ai mai mult confort), nu e prima ei "abatere"

Fum alb sau condens?

Attached Files



#2
baubig

baubig

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 569
  • Înscris: 15.10.2010
Ce garnitura de chiulasa visezi ,e normal sa se faca nesul ala ce vorbesti tu iarna e de la condens acumulat...tu ai habar ce simptome are o masina cu garnitura arsa ,sau e de la ulei prea vascos

#3
tranzistor21

tranzistor21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 308
  • Înscris: 02.01.2010
Acestea nu sunt semne de garnitura de chiuloasa cu probleme.
Iti recomand urmatoarele:

- Sa schimbi termostatul ( "'obligatoriu"') deoarece motorul nu o sa functioneze deloc in parametrii ,iar in schimb cresti si uzura acestuia.
- Sa schimbi garnitura de cauciuc de la acel capac de la ulei unde face acea spuma de ''ness''.
- Sa folosesti o solutie lichida de etansare fisuri pentru sistemul de racire, costa vreo 40 lei. ( si atentie la nivelul lichidului de racire o perioada de la folosirea solutiei)

"'Fumul'' acela ce l -ai aratat in clip este normal in zilele roacoroase.

Edited by tranzistor21, 30 December 2021 - 23:09.


#4
laur_radu

laur_radu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,005
  • Înscris: 11.12.2013
nu mai deschid alt subiect, dar poate ma ajuta cineva. In urma cu 2 ani am schimbat antigelul, iar acum e maroniu. Oare ce problema am ?
Inca o problema: lichidul de frana este aproape negru.

#5
stevetlangat

stevetlangat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,737
  • Înscris: 24.10.2019

View Postlaur_radu, on 30 decembrie 2021 - 23:20, said:

nu mai deschid alt subiect, dar poate ma ajuta cineva. In urma cu 2 ani am schimbat antigelul, iar acum e maroniu. Oare ce problema am ?
Inca o problema: lichidul de frana este aproape negru.

Problema e ca nu tratezi cu seriozitate.

Iti deschizi propriul topic.
Cu propriile poze.
Cu propriile detalii specifice.






--------------
On: Nu pare garnitura de chiulasa. Cel putin nu in stare avansata.
Lichidul il poti pierde pe la vreo garnitura imbatranita.

Termostat nou pentru mersul la temperatura sub 90 de grade.

Edited by stevetlangat, 30 December 2021 - 23:43.


#6
laur_radu

laur_radu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,005
  • Înscris: 11.12.2013
Nu-mi e greu sa deschid alt topic, dar sunt contra ''poluarii'' cu zeci de topicuri zilnic. puteai sa nu iei in considerare intrebarea mea si sa raspunzi la mesajul initiatorului nu ma suparam. Acum poluam amandoi inutil.

#7
XantoS441

XantoS441

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 31.03.2015
Multumesc pentru sfaturi. Am sa urmez ce mi-ati propus.  Posibil sa ma fi panicat eu si am aplicat repede Legea lui Murphy.

Schimbarea termostatului coincide si cu revizia anuala. Momentan masina are Castrol Magnatec A3/B4 , 5w40. Cei care aveti/ ati avut benzinare VW, ce parere aveti de Motul X-Cess 8100, tot 5w40? Sau sa trec pe un 5w30?

#8
Mike1alike

Mike1alike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,010
  • Înscris: 02.08.2020

View PostXantoS441, on 30 decembrie 2021 - 22:14, said:

A doua este dupa ce am mers vreo 7 km (nu indraznesc mai mult, o duc la service dupa evenimentul din context).
Exact de asta se face spuma/maioneza aceea. Pt ca tu nu incalzesti motorul si se face condens in interior. Fa cum ti s-a recomandat: inlocuieste garnitura si termostatul.

View Postlaur_radu, on 30 decembrie 2021 - 23:20, said:

nu mai deschid alt subiect, dar poate ma ajuta cineva. In urma cu 2 ani am schimbat antigelul, iar acum e maroniu. Oare ce problema am ?
Inca o problema: lichidul de frana este aproape negru.
Antigelul e posibil sa fie maroniu din cauza ruginei de pe interior a tevii din componenta sistemului de racire. Ar fi bine sa o inlocuiesti si apoi sa pui antigel nou.
Lichidul de frana cat de vechi este? E negru el sau sunt in el depuneri negre, ca fragmente de garnituri?

#9
laur_radu

laur_radu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,005
  • Înscris: 11.12.2013
Antigelul l-am schimbat pt ca am spart radiatorul. Desi avea 8 ani vechime era verde. Acum si-a schimbat culoarea intr-un an. Lichidul de frana e negru tot. nu am vazut bucati de cauciuc in el.
Multumesc si un  AN Nou Fericit !

#10
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,022
  • Înscris: 07.11.2006

View Postlaur_radu, on 31 decembrie 2021 - 01:15, said:

Antigelul l-am schimbat pt ca am spart radiatorul. Desi avea 8 ani vechime era verde. Acum si-a schimbat culoarea intr-un an. Lichidul de frana e negru tot. nu am vazut bucati de cauciuc in el.
Multumesc si un  AN Nou Fericit !

De unde mama saraciei sa intre cauciuc in lichidul de frana?

#11
Mike1alike

Mike1alike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,010
  • Înscris: 02.08.2020

View Postadisz, on 31 decembrie 2021 - 08:47, said:



De unde mama saraciei sa intre cauciuc in lichidul de frana?
Din garnitura pompei de ambreiaj, de exemplu (valabil pt situatia in care rezervorul de lichid este comun pt frane si ambreiaj).

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate