Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 

Limitatoare de viteza pe masinile noi...din 2022

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
211 replies to this topic

#73
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Nu traiesc in nici un trecut. Si acum se face treaba asta la masini 2020. Da, nu o sa vezi pe masini noi noute 2021 dar o sa se intample si la alea.
Nu am nici o vina ca voi efectiv nu cunoasteti nimic despre industria tuning-ului, oamenii care isi cumpara masini noi sa mearga din A in B si inghit deprecieri de 50%.
Voi cum credeti ca apar toate masinile alea la 500+ cai fata de stock?
De exemplu momentan la Toyota Supra asta noua tot ce e ECU inainte de iulie 2020 e programabil. La ecu nou o sa mai dureze. Sunt masini la care a durat 3-4 ani.
Dar de schimbat ECU cu aftermarket schimbi la orice masina, la a mea stiu sigur ca se poate si e 2016.
Dincolo de aburelile care le cititi in brosuri si la dealeri, motorul ICE e cam la fel ca acum 30 de ani, singura chestie naspa e injectia directa, bine nu vorbesc de Dacia 1310, aia era la nivelul anilor 50-60 chiar daca in Ro era populara in 2004.
https://www.ecutek.c...-litre-engines/
https://www.supramkv...ed.6464/page-76

La final poti ignora complet electronica unei masini si sa iti vezi doar de motor, poti sa ii pui si bord aftermarket.

Edited by SpeedDemon, 31 December 2021 - 09:49.


#74
murdar

murdar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,862
  • Înscris: 24.05.2020
Bine...

#75
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009

View PostEmeraldCountryHouse, on 30 decembrie 2021 - 19:24, said:


Ca,din cauza lor accelerezi sa ii depasesti si atunci poti iesi in calea unui nevinovat din sens opus, "head on" accident...
Lesin de curiozitate sa aflu articolul care defineste depasirea obligatorie.

#76
newusername123

newusername123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,799
  • Înscris: 05.09.2019
Astia nu au reusit sa limiteze trotinetele si se apuca de masini.
Cei care dau ca exemplu Germania,vorbesc sa se afle in treaba. Ieri am mers Berlin - Frankfurt. Si la 160 km/h mi am luat flashuri la greu. Nu toti o ard eco/ ingrijorati sau la consum. Paradoxal,aia cu breakuri conduc cel mai tare.

Problema reala e ca toti limitatii au carnet si masina.

#77
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,967
  • Înscris: 06.04.2007
In Germania e plin de break-uri, dar sunt motorizate, nu ascutitori de 1.0 , ma rog, din ce am vazut si aia mici merg tare unde se poate, 160+ fara stres.
Dar break-urile cum zici, mergi "linie" cu 160-170 si te depasesc de n-ai aer...200-220 fara stres...dar la multi vezi si doua dude de evacuare in spate.

Daca  baga treaba asta cu limitarea, cred ca vor fi mai multi care vor merge in limitare ~180, adica media generala de viteza va fi mai mare, un efect invers de ce se doreste

Edited by Octavian___, 31 December 2021 - 10:12.


#78
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
In Germania vad socant de multe RS6 Avant, astea noi, care au un pret absurd si sar de 300 km/h de fabrica. Si M5 nou e popular dar ala nu e break. Posted Image

Edited by SpeedDemon, 31 December 2021 - 10:23.


#79
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,867
  • Înscris: 27.04.2010

View Postnewusername123, on 31 decembrie 2021 - 10:03, said:

Ieri am mers Berlin - Frankfurt. Si la 160 km/h mi am luat flashuri la greu.
Poate nu erai pe banda potrivita ...
Altfel ... multi de-aici nu fac diferenta intre limitarea vitezei maxime si limitarea data de sistemul AI, fata de limitarile vitezei pe portiuni de drum.

Edited by shymano, 31 December 2021 - 10:33.


#80
newusername123

newusername123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,799
  • Înscris: 05.09.2019

View PostOctavian___, on 31 decembrie 2021 - 10:11, said:

In Germania e plin de break-uri, dar sunt motorizate, nu ascutitori de 1.0 , ma rog, din ce am vazut si aia mici merg tare unde se poate, 160+ fara stres.
Dar break-urile cum zici, mergi "linie" cu 160-170 si te depasesc de n-ai aer...200-220 fara stres...dar la multi vezi si doua dude de evacuare in spate.

Daca  baga treaba asta cu limitarea, cred ca vor fi mai multi care vor merge in limitare ~180, adica media generala de viteza va fi mai mare, un efect invers de ce se doreste
Exact asa se va intampla.Nu se va mai merge 200+,dar se va merge cat tine limitarea. Sa vezi atunci accidente,cand incerci sa schimbi banda si sa depasesti in forta,dar intra limitarea.
Daca tu mergi cu 160 si din spate iti vine deja unul cu 180,nu mai are masina resursa ca sa poti accelera in forta si sa schimbi banda.Ti ai bagat pl in ea masina.
Majoritatea pe break Mercedes au de la 2.2 in sus si pe BMW si Audi 3 litri.

View Postshymano, on 31 decembrie 2021 - 10:32, said:

Poate nu erai pe banda potrivita ...
Altfel ... multi de-aici nu fac diferenta intre limitarea vitezei maxime si limitarea data de sistemul AI, fata de limitarile vitezei pe portiuni de drum.
Teoretic eram pe banda de viteza,practic...m au mutat unii mai in dreapta.

#81
Freaka-the-Disk

Freaka-the-Disk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 06.10.2021

View PostEmeraldCountryHouse, on 31 decembrie 2021 - 00:45, said:

@obosit si :@freacaDiskul

Daca va lansati in atacuri personale si/sau jigniri,te rog sa aduci si o justificare !
....

...
Diferenta dintre acelea ce ai tu ce e" nimic foarte ingrijorator" este ca TU ca, conducator stii ca esti limitat la 140 / 175 ( plus or minus 10%).
Serios,sa atingi acele viteze este raritate si nicidecum ceva normal,cand mergi cu masina la serviciu sau in weekend.
...


View PostEmeraldCountryHouse, on 30 decembrie 2021 - 19:24, said:

Pe mine nu ma "omoara" cei ce conduc cu viteza mare...pe mine ma omoara fizical si mental cei ce conduc cu 60-80 in zona de peste 100 !
De ce nu fac ceva sa mareasca viteza pentru adormitti aia ce ar trebui sa stea acasa si nu pe drumuri !??
Ca,din cauza lor accelerezi sa ii depasesti si atunci poti iesi in calea unui nevinovat din sens opus, "head on" accident...

nu arati foarte stabil...

#82
quantico2708

quantico2708

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,148
  • Înscris: 15.07.2008

View PostEmeraldCountryHouse, on 30 decembrie 2021 - 19:24, said:



Pe mine nu ma "omoara" cei ce conduc cu viteza mare...pe mine ma omoara fizical si mental cei ce conduc cu 60-80 in zona de peste 100 !

unii ar argumenta ca este mult mai ușor de frânat/evitat un accident la 80kmh decat la 120kmh.

alții ar argumenta ca
mersul cu 80 in limita de 100 e ca si cum ai avea făcute 3 doze de vaccin.
mersul cu 100 in limita de 100 e ca si cum ai avea 2 doze făcute.
iar mersul cu 120 e ca si cum ai avea zero doze plus ai fi ascultător de Dan Bitman si votant AUR

Problema este ca in societatea noastră nu mai este loc de compromis.
Ăștia ca mine i-ar dezmembra "fizical" pe viu pe ăștia ca tine ...si in plus ar folosi sare iodata in timpul acestui proces.

Nu mai exista cale de împăcare, nu mai exista loc pentru dezbatere. Ori emigram, ori război civil . Trebuie sa recunosc ca din păcate nu avem majoritate numerica.

#83
mistique

mistique

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 09.04.2006
In momentul in care 5G va fi implementat masiv (max 10 ani), orice depasire a limitelor de viteza va fi imposibila, orice depasire va fi facuta doar daca are acceptul AI-ului din masina si a sistemului general, orice masina va "vorbi" cu cele din jurul ei deci toata lumea va conduce ordonat, in sir fara a putea interveni. Deja mi-e mila de bombardieri...

#84
Freaka-the-Disk

Freaka-the-Disk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 06.10.2021

View Postdanvlas, on 31 decembrie 2021 - 10:00, said:

Lesin de curiozitate sa aflu articolul care defineste depasirea obligatorie.

Posted Image  +10

View Postnewusername123, on 31 decembrie 2021 - 10:03, said:

Ieri am mers Berlin - Frankfurt. Si la 160 km/h mi am luat flashuri la greu.

esti constient cate prejudecati ai auncat la gunoi, doar cu 2 fraze?  Posted Image

#85
newusername123

newusername123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,799
  • Înscris: 05.09.2019
Nu inteleg la ce te referi. Detaliaza

#86
Freaka-the-Disk

Freaka-the-Disk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 06.10.2021

View PostSpeedDemon, on 31 decembrie 2021 - 05:16, said:

Japonia avea/are limita asta de multi ani

la masinile susceptibile de a merge pe Circuit/Touge asigurarea accepta (cunosc doar perioada 1994 - 2004) doar limitatoare electro-mecanice cu respectivele "timbre" de securitate iar limitarea se facea asupra vitezei maxime, nu existau "praguri"

View PostSpeedDemon, on 31 decembrie 2021 - 05:16, said:

Eu n-am avut niciodata parinti sa imi zica cum sa conduc sau alte aberatii de genul.

1. am facut scoala  de soferi cu ex-politist care mi-a spus cum ca daca vreodata va afla ca am depasit viteza maxima admisa, sau orice alta porcarie, ma va cauta, ma va gasi, ma va bate si ma va viola.
2. ulterior scolii de soferi am facut cursuri de conducere defensiva/circuit/performanta, 104 zile/all-in-all. instructor a fost un marocan-algerian, din Rif, figura tipica de maquisard algerian, cu un discurs si mai "urat" decat ex-politistul de mai sus apropos de "dragoni" la volan.
intelegi, cred, ca in momentul in care cele 2 masini au ajuns la mine, eu eram deja "dresat". mentionez, pentru conformitate, ca pe durata scolii de soferi si o anumita perioada dupa ce am primit permisul am condus Dacia Logan.





View Postnewusername123, on 31 decembrie 2021 - 12:24, said:

Nu inteleg la ce te referi. Detaliaza

de exemplu:

View PostTonic Water, on 31 decembrie 2021 - 08:41, said:

Pe tine te faruieste lumea in Germania daca mergi cu 140? Cred ca tot un mioritic ca tine face asta ca nemtii sigur nu.

Edited by Freaka-the-Disk, 31 December 2021 - 12:33.


#87
newusername123

newusername123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,799
  • Înscris: 05.09.2019
1. am facut scoala  de soferi cu ex-politist care mi-a spus cum ca daca vreodata va afla ca am depasit viteza maxima admisa, sau orice alta porcarie, ma va cauta, ma va gasi, ma va bate si ma va viola.
Sigur asta s a intamplat in scoala de soferi si nu mai devreme,sub forma de rollplay?

Am avut naivitatea sa cred ca ti ai revenit. La fel de troll insipid ai ramas.

Nu e vina noastra ca tu ai o caruta de masina care,la 140 la ora,isi pierde rotile.

#88
Freaka-the-Disk

Freaka-the-Disk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 06.10.2021

View Postquantico2708, on 31 decembrie 2021 - 11:55, said:

Ăștia ca mine i-ar dezmembra "fizical" pe viu pe ăștia ca tine ...si in plus ar folosi sare iodata in timpul acestui proces.


EmeraldLoundryMouse, ca orice exemplar asemenea lui, devine extrem de “popular” si asta si numai dupa 2 interjectii scoase pe gura. nu cred ca il voi mai vedea pe aici, sigur s-ar fi bucurat de aceasta “popularitate”, ca masura a unei inteligente hors normes.

#89
chilly willy

chilly willy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,594
  • Înscris: 23.10.2006
da mai, de asta au succes toate tiraniile. Oameni cu probleme au inceput sa faca aici un fel de religie a "nedepasirii vitezei legale" si cum sustin ei 100% orice masura care le mai limiteaza niste drepturi si cum merg ei cu 20km/h sub viteza legala ca sa fie siguri ca nu sunt tentati. Atata bullshit rar am avut ocazia sa vad. De fapt aceste masini au scopul de a limita drepturile si libertatea pulimii si mobilitatea. Crede careva ca fortele de securitate vor folosi masini blocate? O sa fie o urmarire la 50km/h intre 2 masini blocate? Nu, fortele de securitate si politicienii o sa aiba acces la masini unlocked. AI-ul ala crede careva ca raspunde doar la semnele de circulatie? Cu siguranta are si semne pe care le poate folosi politia ca sa te opresca cand vrea asta daca ar fi miscari sociale sa zicem. Nici nu trebuie sa te urmareasca, scoate un carton cu un cod din buzunar masina il vede si franeaza. Poate si blocheaza usile sa te retina.
Daca vor sa limiteze mobilitatea oamenilor e suficent sa puna niste semne de limitare a vitezei (asa cum sunt si acum dar nu sunt respectate pe portiuni de drum cu 2 benzi si limitare la 50km/h). In fapt toate semnele de limitare a vitezei sunt puse arbitrar nu ca urmare a unor algoritmi cat ar fi safe pe drumul respectiv. Cineva de la politie a stabilit ca pune 50 chiar daca pe drumul ala s-ar putea merge cu 100 fara probleme. Si soferii simt cat e viteza optima si merg mai repede si politistii stau ascunsi si dau amenzi.

#90
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,867
  • Înscris: 27.04.2010
Asta-i una din marile probleme, ca poate pune limitari orice dobitoc, atat de la Politie, cat si de la primarii.
Au fost destule cazuri in care nush ce primar s-a gandit el ca e buna o limitare, intr-un anumit loc; si, hop, a pus el niste semne, ca le avea de la ma-sa mostenire.
O alta problema e ca sistemele astea AI s-au dovedit a nu fi chiar atat de perfecte, si chiar s-a murit din cauza lor.
Sunt o gramada de exemple, cu accidente in care au fost implicate masini "autonome".
Decat sa implementeze tampenii d-astea, mai degraba ar perfectiona sistemul de preventie si verificare, ar asigura personal si tehnica necesare unei prezente mult mai ample pe sosele, ar asigura o infrastructura mult mai buna, sa nu mai crapi cand feresti cate o groapa/canal destupat/dâmb/etc, sa avem sosele cu 2-3-4 benzi pe sens, sa nu mai fie haosul de-acum (oamenii se vor deplasa si de-acum incolo, poate chiar mult mai mult, asigura-le conditii mai bune de drum). Chiar si cu bombardierii de-acum, daca am avea sosele mai late, cu mai multe benzi, nu s-ar mai crea atatea ambuteiaje, n-ar mai fi oamenii atat de nervosi la volan, o foarte mare parte din cei ce mai calca pedala acum ar fi motivati sa mearga mult mai linistiti, stiind ca viteza de croaziera "obisnuita" le asigura un drum mult mai linistit.
Sunt multe de facut, insa cretinii care iau decizii n-au astfel de idei.
Pe ei ii intereseaza cum sa faca sa ia mai multi bani, din ce sa ia mai multi bani, cum sa limiteze, cum sa amendeze, cum sa ... dracu sa-i ia.

Edited by shymano, 31 December 2021 - 16:19.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate