Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Limitatoare de viteza pe masinile noi...din 2022
#55
Posted 30 December 2021 - 22:09
shymano, on 30 decembrie 2021 - 21:29, said:
Si o sa ajungem la situatii de genul celor in care marele Maps te baga pe aratura, ca p-acolo stie el (sau ea, dracu s-o ia de aplicatie) ca este drumul. Fix azi, marele Maps m-a "indrumat" prieteneste catre un cimitir, in incercarea de a ajunge la o adresa primita de cumnata prin "share location". N-avea nicio treaba cu adresa finala ... Si de cate ori nu te trezesti cu mesajul "s-a pierdut gps-ul" ...!!! Ce faci in situatia in care masina "entelijenta" pierde semnalul gps ?? Incepi sa te rogi ??!!!... Asta este urmatorul pas... cand vor integra masina,volanul,AI si GPS-ul ! In articol de pe YT spune ca cei de la litera T au facut zgomot ca sistemul nu este valid,nu este d eincredere si nu poate fi implementat in masina. Dar,cel de la T deja bat tare tobele cu masina lor are auto pilot si self driving caracterisitici. Deci,ce se intampla acolo,ce stiu eu si nu stim noi !? Am condus masini ce au "auto lane assist" si daca este enabled, cand depasesti linia alba de pe strada,iti tiuie SI,atentie,trage de volan ca sa tina masina dreapta,in interiorul benzii. Cand nu mai este linia alba,te-ai dus la cautare de cosciug,pe brazda. |
#56
Posted 30 December 2021 - 22:25
Asta spune Renault:
"Groupe Renault has announced a new safety feature which will limit the top speed of upcoming Renault and Dacia models to 180 km/h. Renault has announced they will limit the top speed of all their upcoming models to 180 km/h. The speed limit will be implemented on all future Renault and Dacia models. " Volvo o are deja din 2020 pe masinile lor. Doamne da multi visatori sinteti pe aici... Am mers cu masini cu recunoasterea semnelor, benzilor, si da functioneaza insa departe de 99,99% cit sa spunem ca ar fi limita de siguranta. |
#57
Posted 30 December 2021 - 22:28
https://www.hotnews....oferite-gps.htm
Si limitarea se va face pe baza indicatiilor gps-ului??? Sper ca da 🤣🤣... Edited by Nukem, 30 December 2021 - 22:28. |
#58
Posted 30 December 2021 - 22:35
Or fi bifat si ei inclusiv drumuri agricole pe gps...
Asa aveam si eu insa nu aveam curaj sa intru totdeauna pe unde imi indica si eram infinit mai bine pregatit decit amaritii aia. Mai era o faza minunata cind imi indica sa virez dreapta desi drumul mergea in stinga, in dreapta era o casa, poate nimeream pe poarta in curte! Asta o facea constant acolo de ori de cite ori am mers acolo cu el! |
#59
Posted 30 December 2021 - 23:22
conduc 2 masini, acelasi fabricant/acelasi model, una 1996, cealalta 2000. ambele au limitator de viteza de origine, ambele limitate la ~175Km/h GPS (engine governor). acel governor are niste “timbre metalice” care, in caz ca erau deteriorate (eg scoaterea governor), anula asigurarea masinii (regula aplicata respectivului model in tara de origine). masinile, atunci cand am inceput sa le conduc, au mai primit suplimentar cate un limitator electronic de viteza, respectiv. ~140km/h GPS, courtesy tatal meu…
ce vreau sa spun: acele limitatoare sint la locul lor, mereu au fost la locul lor, functioneaza la parametrii prevazuti recte nu pot depasi 140Km/h, si cu toate astea personal ma simt bine, foarte bine, apetit alimentar si sexual exacerbate, in special dimineata, dar nimic foarte ingrijorator… |
#60
Posted 31 December 2021 - 00:45
Incepeti de aici:
https://www.youtube.... SPEED LIMITERS Freaka-the-Disk, on 30 decembrie 2021 - 23:22, said:
conduc 2 masini, acelasi fabricant/acelasi model, una 1996, cealalta 2000. ambele au limitator de viteza de origine, ambele limitate la ~175Km/h GPS (engine governor). acel governor are niste “timbre metalice” care, in caz ca erau deteriorate (eg scoaterea governor), anula asigurarea masinii (regula aplicata respectivului model in tara de origine). masinile, atunci cand am inceput sa le conduc, au mai primit suplimentar cate un limitator electronic de viteza, respectiv. ~140km/h GPS, courtesy tatal meu… ce vreau sa spun: acele limitatoare sint la locul lor, mereu au fost la locul lor, functioneaza la parametrii prevazuti recte nu pot depasi 140Km/h, si cu toate astea personal ma simt bine, foarte bine, apetit alimentar si sexual exacerbate, in special dimineata, dar nimic foarte ingrijorator… Corect ceea ce spui,din punct de vedere mecanic si practic la condus. Diferenta dintre acelea ce ai tu ce e" nimic foarte ingrijorator" este ca TU ca, conducator stii ca esti limitat la 140 / 175 ( plus or minus 10%). Serios,sa atingi acele viteze este raritate si nicidecum ceva normal,cand mergi cu masina la serviciu sau in weekend. Ceea ce se propune acuma nou este ca TU ca,conducator posbili sa fii inlocuit de AI de pe masina,probabil intr-o depasire a unui camion sau biciclete sa ti te taie din pedala de accelratie ... sau... la viteza mica sa o poata lua aleator, la o viteza mai mare decat tu te asteptai,afectand reactiile de condus. Edited by calinkgb, 31 December 2021 - 12:26. |
#61
Posted 31 December 2021 - 00:50
loock, on 30 decembrie 2021 - 20:32, said:
E insa foarte riscant sa mergi cu viteze peste 280-300 km/h, chiar daca masina poate 370-411+++, nu doar de frica politiei ci pt ca se poate pierde controlul foarte usor si la 360 km/h faci 100m/s. Energia de mișcare (cinetică, adică) e proporțională cu pătratul vitezei. Adică la 80km/h îți trebuie de 4 (patru) ori mai mulți metri să oprești decât la 40 km/h. Sau dacă la 100 km/h frânezi în 20 de metri, la 200 de km/h frânezi în 80 de metri, |
#62
Posted 31 December 2021 - 03:37
eu trec de 140km/h in drum spre serviciu..si nu e autostrada..nu stiti sa va dati..
eu o sa-mi hakeresc gps-ul sa ma accelereze la 200km/h pe oriunde..si daca ma prinde radarul atunci el e de vina! |
#63
Posted 31 December 2021 - 03:49
Un Porsche 911 GT2/GT3 din anii 2000 incoace, cu frane de top absolut Porsche/Brembo are nevoie de 36m ca sa franeze de la 100 km/h la 0, poate 34m la modele mai recente, hai 32m la un GT CUP cu discuri de carbon preincalzite, si performanta mai buna nu o sa gasesti la nimeni.
Un Jaguar din anii '80 - (un XJ Series 3 era si o sa ramana berlina absoluta), care era un etalon de performanta in stare buna, combinatia suprema dintre design elegant si rafinat cu performanta sportiva, daca avea frane ceva mai obosite avea nevoie chiar si de 1,6 km ca sa opreasca de la 160 km/h... |
#64
Posted 31 December 2021 - 05:16
Acuma norma la masinile sport mai de top e 28 m. https://supercarlist...istance-100-kph
Masinile astea iarna nu mai vad nici un semn. La fel de bine le poti lipi un abtibild, eventual iti iei si un jammer gps si gata, asta prin absurd presupunand ca nu s-ar putea dezactiva limitarile. Renault ramane la masini banale ca si acum si tot ce e mai interesant o sa fie sub Alpine. Si cam o sa fie vorba de limitarile specifice masinilor electrice ca nu le prieste la unele baterii descarcarea la viteza mare. Freaka-the-Disk, on 30 decembrie 2021 - 23:22, said:
conduc 2 masini, acelasi fabricant/acelasi model, una 1996, cealalta 2000. ambele au limitator de viteza de origine, ambele limitate la ~175Km/h GPS (engine governor). acel governor are niste “timbre metalice” care, in caz ca erau deteriorate (eg scoaterea governor), anula asigurarea masinii (regula aplicata respectivului model in tara de origine). masinile, atunci cand am inceput sa le conduc, au mai primit suplimentar cate un limitator electronic de viteza, respectiv. ~140km/h GPS, courtesy tatal meu… ce vreau sa spun: acele limitatoare sint la locul lor, mereu au fost la locul lor, functioneaza la parametrii prevazuti recte nu pot depasi 140Km/h, si cu toate astea personal ma simt bine, foarte bine, apetit alimentar si sexual exacerbate, in special dimineata, dar nimic foarte ingrijorator… Daca taicamiu traia la 18 ani il cafteam bine si plecam de acasa. Eu n-am avut niciodata parinti sa imi zica cum sa conduc sau alte aberatii de genul. Singura data cand cineva a incercat sa imi explice condusul fara sa aiba permis macar, am lasat-o in statia de autobuz. Edited by SpeedDemon, 31 December 2021 - 05:22. |
|
#65
Posted 31 December 2021 - 08:41
JurasikMan, on 30 decembrie 2021 - 19:39, said:
Si daca iesi in Jermanica pe autostrazi fara limita ...cu limitata ta din 2022 ...si te faruieste toata lumea, cine raspunde daca te ia careva dindarapt ? |
#66
Posted 31 December 2021 - 09:01
DeliriumSilence, on 30 decembrie 2021 - 19:46, said:
O sa se SPANZURE bombardierii peste vreo cativa ani cand nu vor mai exista decat masini limitate electronic...blasfemie, cum sa mearga ei regulamentar? Masinile viitorului nu vor fi doar limitate la viteza maxima, vor verifica ,,soferul'' daca nu este baut, obosit si nu te vor lasa sa depasesti viteza pe segmentul de drum pe care te deplasezi... nasol, dar asta e viitorul, nu vrea lumea sa evoluam? |
#67
Posted 31 December 2021 - 09:07
Păi n-o sa se poata scoate nimic. Ia incerca sa scoti limitările dintr-un iphone. Dacă e hard coded in procesor la revedere si un praz verde
|
#68
Posted 31 December 2021 - 09:12
murdar, on 31 decembrie 2021 - 09:07, said:
Păi n-o sa se poata scoate nimic. Ia incerca sa scoti limitările dintr-un iphone. Dacă e hard coded in procesor la revedere si un praz verde Ii pui ECU nou special pt modificari si faci absolut ce vrei cu parametrii motorului. Si asa ca idee sa stii si tu ca om necunoscator in domeniul auto, si in prezent ECU e protejat, la unele dureaza chiar cativa ani pana sparge cineva ECU. Iar la Iphone exista mereu jailbreak. Fara jailbreak sau root telefoanele sunt naspa. La android te lasa destul de multe si fara root, dar la iphone Jailbreak-ul e must have. Singura limitare reala e la BEV-uri, alea triste sunt limitate la 180-200 sa nu se strice bateria. Dar se poate si mai mult, Tesla Plaid duce 322 km/h. Edited by SpeedDemon, 31 December 2021 - 09:17. |
#69
Posted 31 December 2021 - 09:19
Nu e asa. Nu schimbi niciun ECU. Mai ales la hibride sau electrice.
+te poftesc sa faci un jailbreak la ios 15. Edited by murdar, 31 December 2021 - 09:22. |
|
#70
Posted 31 December 2021 - 09:25
Pai ECU aftermarket e solutia standard in industria tuning-ului cand vrei putere mai serioasa sau un tuning safe si cat se poate de corect. Cat ai un motor ICE fizic, ii poti tranti fara probleme ECU aftermarket sa miste cilindrii.
Pe partea de electrica la final tot la o baterie si niste motoare electrice se rezuma totul. Pana si la Tesla care are acceasi atitudine oribila ca Apple in privinta dreptului de reparatie, tot s-a invatat lumea sa le repare neautorizat. Sa mai zic de ucrainieni si John Deere? La hibrid poti ignora partea EV, oricum aia se strica prima si nu prea o repara lumea din cauza costurilor absurde. Poti rula un hibrid si fara baterie. Edited by SpeedDemon, 31 December 2021 - 09:27. |
#72
Posted 31 December 2021 - 09:29
Pentru ca inca nu e obligatoriu sistemul desi exista deja pe multe masini e inca posibil sa fie dezactivat dar intr-o zi dupa o revizie tehnica te vei trezi ca e activ ca a primit un update de soft sau poate nu-i trebuie niciun update poate e setat sa devina activ dupa o data oarecare.
Edited by calinkgb, 31 December 2021 - 12:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users