Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia dispare din preferințele romanilor
#181
Posted 07 May 2022 - 11:01
#182
Posted 07 May 2022 - 12:05
Am inteles tentativa ta de autobaza, dar între un om care muncește și un bașinos de pe forum, ce ai alege?
Îmi aduc aminte când un coleg de liceu a făcut o gluma proasta (ma rog, nu a vrut) la adresa femeii de serviciu. A început aia sa plângă și sa se vaiete cum o desconsidera lumea, când ea se chinuie la serviciu și prin scări de bloc part-time sa câștige bani pentru a putea s-o întrețină pe fii'sa la facultatea de medicina. Pe vremea aia se întra cam greu la medicina.... |
#183
Posted 07 May 2022 - 21:14
#184
Posted 08 May 2022 - 07:02
Normalitatea de care zici tu a trecut de cativa ani, cand si pt saracu de mine masinile mi se pareau ieftine, sincer.
Acum suntem la cotitura (numeste-o involutie daca vrei) , in veci nu se va mai reveni sau macar se ne apropiem de acea "normalitate" si pun ghilimele pt ca nu a fost normal sa fim atat de fomisti dupa schimbare de masini, telefoane etc etc. Pana unde crezi ca poti asa sa consumi in nestire ? Credeti ca nu exista limita de sustenabilitate si putem asa necontenit sa consumam in draci si sa fie pe deasupra si mai ieftin...? Ma uitam consternat acum 5 ani cum drac un mini hot hatchback de 200cp poa sa coste sub 20000 euro, sau un Golf GTI/Focus ST sa coste 22-24000 Euro, chiar eram pe punctul de a zice "da" la un Polo GTI sau Fiesta ST, mi se parea IEFTIN. Ce sa mai zic atunci de un vestic cu situatie materiala mult mai buna. Golf/Focus la un moment dat aveau preturi derizorii cand au facut trecerea la noul model, luai Golf7 cu 16000 Euro, luai Focus cu 13-14000 Euro (asta chiar cu 150 cp) , inuman as spune. Acum indiferent de trecere model vechi/nou etc n-ai sa mai vezi in veci acele preturi pt ca am fost prea disperati dupa cumparaturi. Ca s-au dus prea in sus preturile la toate asa o fi, dar nici asa nu ne-am potolit si partial ii dau dreptate la colegu Hex3fun cand spunea pe alt subiect ca o masina banala va ajunge sa fie 30000 Euro sau mai mult. Din pacate si atunci consum va fi pt ca societatea a acceptat sistemul asta de imbogatire peste masura imaginatiei a unor paturi sociale ( un sfert dintr-un sfert sa ii pui impreuna ar putea cumpara tot pamantu asta si n-ar ramane saraci) si aia vor consuma in nestire in continuare. Deocamdata soarta nostra ca homo sapiens e pecetluita, treaba doar de cateva generatii. Edited by Octavian___, 08 May 2022 - 07:02. |
#186
Posted 08 May 2022 - 15:33
axxel4you, on 07 mai 2022 - 21:14, said:
Aia e involutie nu evolutie. Evolutia normala este sa platesti mai putin pentru ceva mai performant in fiecare an. MembruAnonim, on 08 mai 2022 - 07:35, said:
Octavian__, trebuia sa iti iei de atuncea "Polo GTI" sau ce mașina vroiai tu. Nu Focus sau Logan. Acuma faptul e consumat, preturile s-au mărit și nu se mai întorc niciodată. |
#187
Posted 08 May 2022 - 18:19
ericmario, on 08 mai 2022 - 15:33, said:
Pe care planetă se întâmplă așa ceva? Asa se intampla in mod normal, altfel nu inteleg de ce mai au linii de montaj si nu se apuca toti sa construiasca masinile la fel cum fac aia de la Caterham. Daca voua vi se pare normal sa tot creasca pretul fara motiv este stric problema voastra de consumatori docili integrati perfect in societatea de consum. https://www.investop...sumer-goods.asp Edited by axxel4you, 08 May 2022 - 18:19. |
#188
Posted 08 May 2022 - 18:31
Consumatorul,e din ce in ce mai dezinteresat de ce anume cumpara.Si cine produce a inteles asta,si ofera produse pe masura asteptarilor.Oamenii mai nou nu stiu sa se exprime,sa scrie,daramite despre calitatea produselor.
|
#189
Posted 14 May 2022 - 13:34
Melteanu, on 08 mai 2022 - 18:31, said:
Consumatorul,e din ce in ce mai dezinteresat de ce anume cumpara.Si cine produce a inteles asta,si ofera produse pe masura asteptarilor.Oamenii mai nou nu stiu sa se exprime,sa scrie,daramite despre calitatea produselor. Poate că tu nu ești interesat de ceea ce cumperi, dar eu sunt. ps. Referitor la aia cu oamenii care nu știu să se exprime, să scrie, poate că e momentul să înveți și tu că după .(punct) sau , (virgulă) se pune spațiu. Autocorrect-ul face asta automat, asta dacă spui că ai tastat de pe telefon. |
#190
Posted 14 May 2022 - 13:58
Aia e ultima problema
Trecand peste asta, categoria celor la care se refera el e din ce in ce mai numeroasa din pacate. |
|
#191
Posted 29 May 2022 - 20:30
scoda octavia are 1 problema in Romania specifica. costul.
estul europei se uita STRICT la pret. nu la calitate. in acelasi timp , scoda ca si brand , in vestul europei are alta problema. brandul. de ce ai vrea sa conduci o scoda? sau un renault? sau o dacie? sau un Opel (cel mai rau brand de departe)? |
#192
Posted 09 June 2022 - 07:47
max_01, on 29 decembrie 2021 - 16:12, said:
In perioada 2008-2012, foarte mulți romani își cumpărau Skoda Octavia.In ultimii ani, datorita prețului care a crescut foarte mult, Skoda Octavia nu mai este atractiva pentru foarte mulți romani... Stii cum e? Mergi la bar/birt/terasa si comanzi din meniu: apa chioara 7 lei, citro/bere 8 lei paharul. Cand o skoda "dotata" ajunge sa coste mai mult decat o masina premium basic.. vorba aia, dotarile nu se vad de pe trotuar. Sau cand o skoda costa cat un Duster si un sandero/spring la un loc.. te scarpini pe dupa ureche si te gandesti ca in banii aia iti iei masina de mers la nămol si una de oras. Shcherbina, on 29 mai 2022 - 20:30, said:
scoda octavia are 1 problema in Romania specifica. costul. estul europei se uita STRICT la pret. nu la calitate. in acelasi timp , scoda ca si brand , in vestul europei are alta problema. brandul. de ce ai vrea sa conduci o scoda? sau un renault? sau o dacie? sau un Opel (cel mai rau brand de departe)? Ce te-ai fi asteptat? Sa fie in est doar pretentii de la Maserati in sus? Edited by tfmercedez, 09 June 2022 - 07:50. |
#193
Posted 09 June 2022 - 10:26
tfmercedez, on 09 iunie 2022 - 07:47, said:
Octavia a avut succes si dupa 2012, pana chiar inainte de pandemie. Stii cum e? Mergi la bar/birt/terasa si comanzi din meniu: apa chioara 7 lei, citro/bere 8 lei paharul. Cand o skoda "dotata" ajunge sa coste mai mult decat o masina premium basic.. vorba aia, dotarile nu se vad de pe trotuar. Sau cand o skoda costa cat un Duster si un sandero/spring la un loc.. te scarpini pe dupa ureche si te gandesti ca in banii aia iti iei masina de mers la nămol si una de oras. si occidentul la ce se uita cand investeste in est? Nu cumva la cost? Nu vede vestul estul ca pe o alternativa pentru forta de munca ieftina? Ce te-ai fi asteptat? Sa fie in est doar pretentii de la Maserati in sus? in vest brandurile cheap se vand si ele , insa nimeni nu e mandru ca are o scoda sau un Opel. nu is masini de bune. is masini pe care le iau sa si faca treaba cu ele cativa ani si gata. e imposibil sa indragesti o scoda sau un Renault la fel cum indragesti un Mercedes sau un Audi sau un lexus. asa ca iei scoda si renault si le folosesti ceva timp , apoi scapi de ele , iei lexus sa o tii ca masina de buna. scoda octavia mi se pare o masina destul de misto si de buna. la fel mi se pare si opel Insignia. insa nu vreau sa conduc o scoda si 100% mi se face scarba atunci cand vad un opel. skoda e un brand ieftin de la VW care nu mai e ieftin demult. bineinteles , skoda e cu 100 de ani inaintea daciei , insa brandul low cost si pretul mare is problemele cu care se confrunta. |
#194
Posted 09 June 2022 - 10:34
Shcherbina, on 09 iunie 2022 - 10:26, said: in vest brandurile cheap se vand si ele , insa nimeni nu e mandru ca are o scoda sau un Opel. nu is masini de bune. is masini pe care le iau sa si faca treaba cu ele cativa ani si gata. e imposibil sa indragesti o scoda sau un Renault la fel cum indragesti un Mercedes sau un Audi sau un lexus. asa ca iei scoda si renault si le folosesti ceva timp , apoi scapi de ele , iei lexus sa o tii ca masina de buna. scoda octavia mi se pare o masina destul de misto si de buna. la fel mi se pare si opel Insignia. insa nu vreau sa conduc o scoda si 100% mi se face scarba atunci cand vad un opel. skoda e un brand ieftin de la VW care nu mai e ieftin demult. bineinteles , skoda e cu 100 de ani inaintea daciei , insa brandul low cost si pretul mare is problemele cu care se confrunta. Esti plin de prejudecati puerile. Detin un opel de 15 ani si o skoda de 6. De rele ce sunt nu am renuntat la ele. |
#195
Posted 09 June 2022 - 12:25
Skoda a fost initial o atractie,pretul era atractia.Apoi ca multi altii,au inceput sa ravneasca la altceva decat locul unei masini ieftine pentru ce ofera,si acum se vinde mai putin ca inainte,dar fiind mai scumpa e cam tot aia ca profit,parerea mea.
|
|
#196
Posted 09 June 2022 - 13:13
Unele multinationale aveau "planificate" masini de serviciu pentru o parte din angajati. O metoda de a mai reduce din costuri, era sa se cumpere skoda in loc de audi/seat/vw. Cand se comandau "flote" preturile mai scadeau putin.
Majoritatea pe care-i stiu cu skoda superb sau octavia IV, sunt masini de servici. Firmele romanesti prefera renault/dacia, pentru ca nu au nici un interes sa ingroape banii intr-o masina. Povestea un fost coleg, dupa o delegatie in Elvetia, ca a vazut masini de firma de la Porsche in sus. Asta e nivelul, cu asta defilam. Edited by tfmercedez, 09 June 2022 - 13:14. |
#197
Posted 09 June 2022 - 16:31
tfmercedez, on 09 iunie 2022 - 10:34, said:
Esti plin de prejudecati puerile. Detin un Opel de 15 ani si o skoda de 6. De rele ce sunt nu am renuntat la ele. stii sa citesti in romana? am si spus mai sus ca nu cred ca is masini rele. nu are nimic de a face cu fiabilitatea. e vb de brand. prefer sa conduc un Suzuki mai prost decat un opel mai bun. pur si simplu , opel imi provoaca scarba. la fel si skoda , Renault , etc... mai mult respect Dacia decat renault. insa opel de departe e cel mai jalnic brand. si vauxhall de departe e cel mai jalnic brand din uk. si nu is cele mai proaste masini. |
#198
Posted 12 June 2022 - 10:25
Melteanu, on 09 iunie 2022 - 12:25, said:
Skoda a fost initial o atractie,pretul era atractia.Apoi ca multi altii,au inceput sa ravneasca la altceva decat locul unei masini ieftine pentru ce ofera,si acum se vinde mai putin ca inainte,dar fiind mai scumpa e cam tot aia ca profit,parerea mea. Edited by MembruAnonim, 12 June 2022 - 10:25. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users