Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
pc-urile din rețeaua locala ...

Dpreview se inchide

Vibratii perete aer conditionat

Vreau sa ma apuc de un fel de ...
 Complexe rezidențiale Timpur...

Columbo - modern days equivalent ...

Cine are videoclipul sau unde il ...

Care sunt perioadele cu cele mai ...
 Cuptor aragaz cu probleme

Inghetata cu insecte

recomandare combo gril-afumatoare

Accident minor
 Bmw F30 vs Audi A4/A5/A6 ( 15.000...

Racirea suprafețelor expuse ...

Placa de dezvoltare Arduino cu ef...

HUCULSKE Radio Ucraina
 

Navman 5600 LM - rescrie "device.xml" cum vrea el la boot-are...

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
galbenpal

galbenpal

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 26.11.2006
Acum vreo luna de zile am cumparat in Olanda un GPS: Navman 5600 LM. I-am descarcat softul pentru update, si-a luat hartile actualizate, ce sa zic - mergea bine, eram multumit de cum se prezinta, cauta rute noi in cazul in care nu respectam traseul indicat de el pentru deplasarea din punctul A in punctul B.

Singura problema - semnalul GPS nu actualiza data si ora. AM gasit pe site-ul australian a lui Navman un patch... L-am instalat conform pasilor indicati si la final imi spune: "Th product key is not valid. Please recover using Navdesk" (navdesk - softul de actualizare) - Bagam pe Navdesk - conectre la PC prin USB si el imi spune: trebuie sa bag un cod (se afla pe cutie) cand aparatul este deconectat de la PC. De atunci am incercat diverse variante,, inclusiv sa instalez Windows CE - dar nu pot sa determin Windows Mobile Device Center sa imi citeasca Navman-ul...

AM reusit in schimb, sa reinstalez un back-up al softului initial, si totul arata bine si frumos - adica, dupa back-up, deschid Navdesk - imi cere update-uri ii dau, dureaza ceva timp - dar si le face fara probeme. In momentul in care deconectez Navman-ul de la PC si incepe sa boot-eze imi zice iar ca " Thys product key is no longer valid"...

Printre fisierele din root am gasit un fisier "device.xml" care, am inteles ca este ca o baza de informatii, dar care la boot-are sunt sterse o multime de informatii.

Cod din back-up:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="yes"?>
<device>
<kernel>
<version>1612071126</version>
</kernel>
<bootloader>
<version>47</version>
<checksum>0</checksum>
</bootloader>
<hardware>
<type>JANGMI_S5000</type>
<displayname>Navman Series</displayname>
<version>788</version>
<id>31303030303030303030373332326536</id>
<base>Jangmi</base>
</hardware>
<application>
<firstuse>14:03:22 19/08/2017</firstuse>
</application>
<sku>
<projectcode>N502</projectcode>
<skuid>8152</skuid>
</sku>
<region>
<lcid>1033</lcid>
<version>1</version>
</region>
<processor>
<type>ARM</type>
<level>ARM version 4</level>
<revision>00000003</revision>
</processor>
<os>
<version>00050000</version>
</os>
<memory>
<size>0x7000000</size>
</memory>
<storage>
<size>0xf0000000</size>
</storage>
</device>


Cod dupa boot-are:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="yes"?>
<device>
<kernel>
<version>1612071126</version>
</kernel>
<bootloader>
<version>47</version>
<checksum>0</checksum>
</bootloader>
<hardware>
<type>


Ce il impiedica sa imi lase codul in pace?

Edited by galbenpal, 28 December 2021 - 15:41.


#2
pompilik

pompilik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 292
  • Înscris: 17.02.2008
Intreaba aici https://gpszone.ro!

#3
galbenpal

galbenpal

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 26.11.2006

View Postpompilik, on 28 decembrie 2021 - 19:16, said:

Intreaba aici https://gpszone.ro!

Salut, multumesc pentru recomandare...

Am postat, am gasit o varianta... sa schimb softul cu Igo.
Este o optiune...

Multumesc frumos...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate