Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Clarificari despre viitorul auto
Last Updated: Dec 30 2021 12:55, Started by
krtyna
, Dec 27 2021 13:13
·
0
#37
Posted 27 December 2021 - 15:46
#38
Posted 27 December 2021 - 15:50
Initiatorul isi face griji ca tine numa 10 ani.
omule, pt astia care sunt spalati pe creier cu electricele, 10 ani e enorm. ce le pasa lor ca peste 10 ani nu mai tine bateria?! astia sunt pe multi bani, in 4,5,7 ani isi schimba masina. involuntar, cei care sustineti masinile astea electrice sustineti si directia de a se ajunge ca doar putini oameni sa mai detina o masina. adica masinile sa ramana doar pt cei bogati restul sa se uite si sa se intoarca la anii 80,90 cand te uitai cu jind la ala care isi permitea o masina. |
#39
Posted 27 December 2021 - 15:55
E bine de stiut ca exista oameni care nu pot sa doarma despre ce va fi peste 10-20 de ani
La cum se topesc ghetarii, niste lectii de inot ar putea fi de mare ajutor, la fel un aeroglisor. 1. Dupa ce iese din garantie pt majoritatea reparatiilor nu mai treci pe la reprezentanta, daca iti iubesti portofelul. La fel e si in acelei Tesla. Bateriile sunt modulare. Se desfac si se schimba modulele defecte, dar asta nu se face la reprezentanta. Omul a aruncat masina in aer ca "publicity stunt". E ca si cum mergi la Dacia si le zici ca trebuie reparat motorul, iar ei iti pot oferi doar unul nou. 2. Garantia este 8 ani la bateriile masinilor electrice. Bateriile auto nu sunt cele pe car ele ai tu in laptop si telefon. In plus, mai au o chestie numita management termic (unele). 3. Parcul auto romanesc are varsta medie 16.5 ani => viitorul suna naspa pentru saraci (ca noi), dar viitorul nu se impiedica de asta. 4. Realist, daca nu apare o revolutie in domeniul bateriilor si energetic, masina electrica NU prea are cum sa fie viitorul, nu in viziunea actuala, cand toti avem 1-2 masini. Pe scurt, viitorul sux, adica transportul in comun e viitorul, asa cum vezi mai la vest, unde orasul NU e sufocat de masini. O mare problema e ca la noi romanul sta in cubicul, dar sta in buricul targului (pe verticala), dar e o problema locala. 5. In urmatorii 50 de ani, in Romania vor circula inca masini ICE, iar daca nu mai produc astia ICE, vom produce local o varianta de Dacia 1310, ne descurcam noi cumva, nu ne lasam fara masini personale. 6. Orice masina scumpa are o curba uriasa de depreciere, pt ca o masina scumpa e greu de intretinut. |
#40
Posted 27 December 2021 - 15:57
jm2010, on 27 decembrie 2021 - 15:32, said:
Vezi tu, romanul s-a invatat cu masina. Pana la magazinul din colt, la mare, la padure. Chiar si electrice de-ar fi, romanul isi va lua de la o baba din Germania, 30 000 Km, pret nou 70 000, SH, 15 000. Deci, tot ne vom lua. Cu cat vor exista mai multe, cu atat vor fi mai ieftine. Dar, aglomeratia in trafi tot va exista, asa ca a trebuit sa iau si asta in calcul. Oricum, cine nu si-a piermit decat un diesel de 15 ani, nu-si va permite o electrica noua, tot SH, tot poluare, tot in Romania.
|
#41
Posted 27 December 2021 - 15:58
Freaka-the-Disk, on 27 decembrie 2021 - 15:45, said:
interesant. analizele imi ies constant bune. N-as zice. Tu compara Germania cu Franta, daca vrei sa fie echitabil la necesarul pe cap de locuitor? Cat consuma 5,3 mil si cat consuma 83,5 mil? Iti spun eu de cel putin 16 ori, asta in conditiile in care si industria care sustine acei 5,3mil de oameni este egala la consumuri cu cea care sustine 83,5 mil de oameni, in caz contrar diferenta se mareste proportional. |
#42
Posted 27 December 2021 - 16:04
alexpet, on 27 decembrie 2021 - 15:39, said:
Vezi tu, unde am crescut pe locurile in care sunt si acum. Stiu si eu de la scoala ca au existat perioade de genul. Dar propaganda e aia care iti spune ca trecerea de la 4, la doua anotimpuri intr-o zona cu clima temperata, pe parcursul a 40 ani si nu a erelor geologice, este ceva absolut normal. Sau poate crezi ca permafrostul se topeste natural, odata cu topirea ghtarilor, ca de la -25 grade in decembrie acum 20 ani, la plus 7 este iarasi, un fenomen complet normal. Vrei-nu vrei, bataie-ti iei. Este o gluma asta, dar nu trebuie sa credem noi ca incalzirea este reala. Pentru unii, nici subtierea stratului de ozon nu era reala, pentru altii, nici elementele radioactive nu erau letale. Pentru ca, vezi tu, nu-i omorasera pe ei. Esti liber sa crezi ce vrei. Lumea moderna actuala iti permite sa ai succes in viata si in deplina ignoranta. |
#43
Posted 27 December 2021 - 16:09
Stii ce a declarat ăla de detine Bloomberg? Daca nu marim taxele si impozitele pentru poluator, poluarea nu se va oprii niciodata. Asta in conditiile in care el detine 5 aeronave de linie si o flota auto de 42 de masini, din care niciuna nu este electrica, si de care se bucura, din spusele sale, ori de cate ori are timp.
Venise cu propunerea ca " doar o masina de familie, indiferent cat de multi membri are". Edited by costin001, 27 December 2021 - 16:10. |
#44
Posted 27 December 2021 - 16:21
Conform bunului obicei totul o ia pe aratura, laptop pe benzina n-am vazut, doar alimentat pe generator insa exista masini de gaurit pe benzina...
La modul serios, EV-urile sint demult cunoscute, prima masina care a depasit 100Km/h a fost electrica, Jamais Contente dar cea care a depasit 200Km/h a fost cu abur...Stanley https://en.wikipedia...nd_speed_record Care-i relevanta?simplu de tot, sint tehnologii cunoscute deja si vedem ce se va intimpla, momentan politicul impinge in fata EV-ul, cum si cit va dura iarasi vom vedea. Despre aruncat Tesla in aer iara e o stupiditate, adica iei ceva care stii ca poate avea probleme si nu te intrebi cit te costa inlocuirea bateriei?? Ca anduranta bateria aia ar trebui sa duca 300KKm fara nici o problema, ma rog ii duce dar in pasi mici, ca ani...acolo este totusi o problema, 10 ani sint multi la LiIon orice tehnologie s-ar folosi si oricit i-ai incarca cu grija. In esenta vom trai si vom vedea dar pina atunci ar fi uti sa cititi si referatele anuale ale Society of Automotive Engineers of Japan. https://www.jsae.or....earbook_e/2020/ Merita! |
#45
Posted 27 December 2021 - 16:25
Daca va uitati la clip, Louis spune clar ca bateriile Tesla nu sunt modulare.
Nu se pot schimba decat integral si numai la ei in service. Tesla nu ofera, si din cate stiu nimeni nu ofera documentatie si suport tehnic pentru service-uri terte, din motive evidente. La fel face si Apple, cei cu tractoarele si multi altii. Reparatiile, sau mai bine zis inlocuirile de componente, sunt o sursa de castig semnificativ pentru ei, de ce are renunta la aceasta circumstanta favorabila? Nici la masini pe combustibil fosili producatorii nu cred ca oferau documentatie dar cel putin pana recent nu era nevoie de ea pentru ca majoritatea componentelor sunt mecanice sau usor de inlocuit. La masinile electrice insa alta e situatia pentru ca o mare parte din masina reprezinta circuite integrate si fara documentatie nu poti face nimic decat eventual sa schimbi cu totul un ansamblu, si poate nici asa daca sunt imperecheate. Daca il urmariti pe Louis o sa vedeti cum se repara produsele Apple, de la programe specializate dezvoltate pe baza de inginerie inversa, pana la piese importate din China pe canale neoficiale cu riscurile aferente. |
#46
Posted 27 December 2021 - 16:25
costin001, on 27 decembrie 2021 - 16:09, said:
Stii ce a declarat ăla de detine Bloomberg? Daca nu marim taxele si impozitele pentru poluator, poluarea nu se va oprii niciodata. Asta in conditiile in care el detine 5 aeronave de linie si o flota auto de 42 de masini, din care niciuna nu este electrica, si de care se bucura, din spusele sale, ori de cate ori are timp. Venise cu propunerea ca " doar o masina de familie, indiferent cat de multi membri are". Corect , pina la urma totul se rezuma la costuri, revolutia electrificarii fara resurse ieftine sau cel putin accesibile este un nonsens . Am impresia ca nu numai in Ro suntem condusi de idioti si la EU este la fel , te dai pe verde cu resurse putine si extrem de scumpe care din cauza cererii o sa fie si mai scumpe i mai putine, exact logica de idioti care a dat peste cap toata Europa cu preturile la energie vezi doamne s-a trecut la energie curata asa peste noapte |
|
#47
Posted 27 December 2021 - 16:33
#48
Posted 27 December 2021 - 16:37
Pai nu-s idioti.
Inflatia plus tehnologiile declarate verzi fac parte din razboiul economic vs China + Rusia. Europenii or sa cumpere mai putine gaze ca urmare a "liberalizarii". Mai putine produse chinezesti ca urmare a costurilor crescute de transport si intarzierilor. Mai putine produse in general ca urmare a inflatiei. Si ca sa nu iti sara lumea-n cap, ai nevoie de o scuza buna. Oare care o fi aia... Edited by stevetlangat, 27 December 2021 - 16:41. |
#49
Posted 27 December 2021 - 16:47
carturarulobosit, on 27 decembrie 2021 - 16:33, said:
Asta se intampla cand pui niste fosile sa te conduca, asta dupa ce au trait in puf toata viata. Le pun eu? Se pun ei , dai draku, l-am pus eu pe tractoristul de Stanescu la ANRE ? stevetlangat, on 27 decembrie 2021 - 16:37, said:
Pai nu-s idioti. Inflatia plus tehnologiile declarate verzi fac parte din razboiul economic vs China + Rusia. Europenii or sa cumpere mai putine gaze ca urmare a "liberalizarii". Mai putine produse chinezesti ca urmare a costurilor crescute de transport si intarzierilor. Mai putine produse in general ca urmare a inflatiei. Aha , deci cumparam mai putin din cauza saraciei provocata de o administrare proasta facuta de idioti . Nu poti sa fi decit tampit cind o dai pe verde cind nu esti capabil sa produci sau esti dependent de altul sa acoperi consumul pe verde , e ceva de genul ca am sa produc 1 mil de MW di instalatii solare importate din china si amplasate la polul nord , noapte , bezna totala Electrificarea auto e ca si poanta aia care zice ca Romania incalzirea locuintelor se face electric |
#50
Posted 27 December 2021 - 17:02
alexpet, on 27 decembrie 2021 - 15:39, said:
propaganda pentru fraierii creduli platitori de taxe, in istoria relativ recenta in timp geologic temperaturile medii au fost chiar mai mari decat in prezent fara nicio legatura cu poluarea. Cauzele sunt multiple, modificarile climatice nu sunt de ieri de azi. Dacă insiști îți pun și link. Edited by sandel1, 27 December 2021 - 17:03. |
#51
Posted 27 December 2021 - 17:32
|
#52
Posted 27 December 2021 - 17:41
Mai sa dea gaia! da nu sinteti unii mai buni ca altii!
EV este o prezenta si in fapt fiecare trebuie sa speculeze/discute ce este bun pentru el si de ce nu sa faca flame. Este clar ca ceva se schimba, cind, cit se va schimba aia noi n-o putem spune, doar dam cu banul ca globul e chior. Marea intrebare este cind vor inceta guvernele suportul pentru EV? la fel, cum vor taxa energia ca daca se trece masiv pe electrice ca va fi tristete mare la buget din cauza lipsei accizei la combustibili. |
#53
Posted 27 December 2021 - 18:33
Ion_Bumbu, on 27 decembrie 2021 - 17:41, said:
Marea intrebare este cind vor inceta guvernele suportul pentru EV? la fel, cum vor taxa energia ca daca se trece masiv pe electrice ca va fi tristete mare la buget din cauza lipsei accizei la combustibili. |
#54
Posted 27 December 2021 - 18:45
krtyna, on 27 decembrie 2021 - 13:13, said:
Urmaresc de ceva vreme acest domn pe youtube si niste precizari ale sale din ultimul video m-au pus pe ganduri Bateria devine inutilizabila dupa 10 ani, in sensul ca masina nu mai poate parcurge decat cativa km, dar oare nu cumva ii scad performantele mult mai devreme? In solicitari mari o baterie uzata nu mai poate face fata, a se vedea scandalul Apple. Ce se intampla la o masina cand bateria ajunge la 80% viata de exemplu? Intra in limp-mode ca o masina clasica defecta? Se rezolvă, o bagi pe GPL! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users