Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Limp Mode - Skoda Octavia 2 - 1.9 BLS

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
eug3n92

eug3n92

    Mechanical Engineer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 28.09.2009
Salutare tuturor,

Am o problema la masina mea Skoda Octavia 2, 1.9 TDI - cod motor BLS, din 2007.
Ieri in timp ce conduceam s-a aprins martorul "Check Engine" si ala de bujii. Evident, nu mai avea putere la accelerare, turbina nu mai intra. Cand am ajuns acasa am pus VCDS-ul si am primit eroarea atasata.
Astazi le-am luat eu pe toate la verificat si am constatat urmatoarele:
1. Actuatorul functioneaza corect si geometria nu e blocata ( le-am testat pe ambele cu o pompa de vacuum manuala, iar actuatorul tine presiune si urca si coboara fara agatari ).
2. Electrovalva N75 functioneaza, am testat cu alta si e aceeasi treaba ( tensiunea de alimnetare a electrovalvei e intre 11,15 V si 11,20V - aici nu sunt sigur daca e o problema sau tensiunea e buna ).
3. La pornirea motorului, exista vacuum la actuator, daca scot furtunul de vacuum de la actuator urca si daca il pun coboara tija actuatorului - problema apare cand accelerez motorul, efectiv in secunda 2 nu mai am vacuum aproape deloc, nu se mai simte la deget nimic.

Din punctul meu de vedere singura problema ar fi pompa de vacuum/tandem, exclud furtunele pentru ca le-am verificat si oricum daca era vreunul spart pierdea vacuum tot timpul, nu doar cand si cand.

Voi ce parere aveti ? Ce ar putea fi ?

Multumesc.

Attached Files


Edited by eug3n92, 26 December 2021 - 16:56.


#2
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,192
  • Înscris: 06.07.2007
Nu pierzi vacuum pe la mustiucul pompei tandem? Ai joc acolo?

#3
eug3n92

eug3n92

    Mechanical Engineer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 28.09.2009

 dan1980_25, on 26 decembrie 2021 - 17:25, said:

Nu pierzi vacuum pe la mustiucul pompei tandem? Ai joc acolo?
Nu are joc, ideea e ca nu mai e vacuum aproape deloc dupa ce accelerez, revine vacuumul dupa o perioada de mai bine de 30 secunde, sau nu mai revine deloc decat dupa oprirea si pornirea motorului.

Edited by eug3n92, 26 December 2021 - 17:41.


#4
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
In prima faza schimba garnitura pompei de vacuum. Este ieftina. La pompa in sine ....nu prea are ce sa se strice. Tu ai verificat partea dinaintea turbinei. Uita-te si la partea de dupa. Sonda presiune inainte de intercooler ( conectica , cablaj )  , integritate intercooler si furtune . Limp mode intra si cand ai semnale diferinte inainte si dupa turbina . in mod normal, cand ai o defectiune mecanica care se manifesta intermitent , limp mode nu se stocheaza ca eroare. Se stocheaza ca eroare doar daca o percepe la pornire si asta din senzori . Daca se manifesta pe o anumita plaja de turatie , cand opresti motorul dispare si apare doar dupa ce duci motorul in tegimul de turtie care face ca problema sa se manifeste.

Edited by JurasikMan, 26 December 2021 - 20:33.


#5
GTDONE

GTDONE

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 21.06.2012
16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

Possible Symptoms
Reduced Power Output
Limp Mode
Possible Causes
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking
Charger Pressure Control defective
Turbocharger faulty
Diverter Valve faulty
Possible Solutions
Check Hoses/Pipes to/between Components
Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
Check Turbocharger
Check Diverter Valve
Special Notes
If the Turbocharger is faulty due to mechanical / internal problems or the exhaust system is restricted (typically the Catalyst) this fault may be the end result.
When found in the 1.9 L TDI-PD (BLS):
Check vacuum supply from the vacuum reservoir located in the valve cover for leaks. Using a vacuum gauge, wiggle the valve cover and hose connections to check for a leak.



#6
eug3n92

eug3n92

    Mechanical Engineer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 28.09.2009
Astazi am luat de proba o a 2-a electrovalva, pe care nici nu stiam ca o are...si se pare ca problema ar fi de la furtunurile de vacuum de la electrovalva respectiva.
Cand tensionam putin furtunurile incepea sa vina vacuum la actuator, cand lasam iarasi pierdea vacuumul.
O sa schimb toate furtunurile de vacuum sa am pace cu ele.

#7
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Cumpara furtunele de la un dealer Skoda. Sunt o cota intermediara cele originale , iar de cumparat gasesti doar cote fixe , 3,4,5,6 mm diametru . Merg fortate cele cota inferioara dar risti sa rupi conectorii aia mici de plastic .

#8
eug3n92

eug3n92

    Mechanical Engineer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 28.09.2009
Problema rezolvata.
A fost rupt un furtun de pe teava de vacuum de sub actuatorul de la turbo, chiar partea aia mica de jos de langa evacuare care e protejata termic.

Attached Files


Edited by eug3n92, 28 December 2021 - 23:42.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate