Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Limp Mode - Skoda Octavia 2 - 1.9 BLS
Last Updated: Dec 28 2021 23:41, Started by
eug3n92
, Dec 26 2021 16:45
·
0
#1
Posted 26 December 2021 - 16:45
Salutare tuturor,
Am o problema la masina mea Skoda Octavia 2, 1.9 TDI - cod motor BLS, din 2007. Ieri in timp ce conduceam s-a aprins martorul "Check Engine" si ala de bujii. Evident, nu mai avea putere la accelerare, turbina nu mai intra. Cand am ajuns acasa am pus VCDS-ul si am primit eroarea atasata. Astazi le-am luat eu pe toate la verificat si am constatat urmatoarele: 1. Actuatorul functioneaza corect si geometria nu e blocata ( le-am testat pe ambele cu o pompa de vacuum manuala, iar actuatorul tine presiune si urca si coboara fara agatari ). 2. Electrovalva N75 functioneaza, am testat cu alta si e aceeasi treaba ( tensiunea de alimnetare a electrovalvei e intre 11,15 V si 11,20V - aici nu sunt sigur daca e o problema sau tensiunea e buna ). 3. La pornirea motorului, exista vacuum la actuator, daca scot furtunul de vacuum de la actuator urca si daca il pun coboara tija actuatorului - problema apare cand accelerez motorul, efectiv in secunda 2 nu mai am vacuum aproape deloc, nu se mai simte la deget nimic. Din punctul meu de vedere singura problema ar fi pompa de vacuum/tandem, exclud furtunele pentru ca le-am verificat si oricum daca era vreunul spart pierdea vacuum tot timpul, nu doar cand si cand. Voi ce parere aveti ? Ce ar putea fi ? Multumesc. Attached FilesEdited by eug3n92, 26 December 2021 - 16:56. |
#2
Posted 26 December 2021 - 17:25
Nu pierzi vacuum pe la mustiucul pompei tandem? Ai joc acolo?
|
#3
Posted 26 December 2021 - 17:33
dan1980_25, on 26 decembrie 2021 - 17:25, said:
Nu pierzi vacuum pe la mustiucul pompei tandem? Ai joc acolo? Edited by eug3n92, 26 December 2021 - 17:41. |
#4
Posted 26 December 2021 - 20:31
In prima faza schimba garnitura pompei de vacuum. Este ieftina. La pompa in sine ....nu prea are ce sa se strice. Tu ai verificat partea dinaintea turbinei. Uita-te si la partea de dupa. Sonda presiune inainte de intercooler ( conectica , cablaj ) , integritate intercooler si furtune . Limp mode intra si cand ai semnale diferinte inainte si dupa turbina . in mod normal, cand ai o defectiune mecanica care se manifesta intermitent , limp mode nu se stocheaza ca eroare. Se stocheaza ca eroare doar daca o percepe la pornire si asta din senzori . Daca se manifesta pe o anumita plaja de turatie , cand opresti motorul dispare si apare doar dupa ce duci motorul in tegimul de turtie care face ca problema sa se manifeste.
Edited by JurasikMan, 26 December 2021 - 20:33. |
#5
Posted 27 December 2021 - 09:19
16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
Possible Symptoms Reduced Power Output Limp Mode Possible Causes Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking Charger Pressure Control defective Turbocharger faulty Diverter Valve faulty Possible Solutions Check Hoses/Pipes to/between Components Check / Clean / Replace Charge Pressure Control Check Turbocharger Check Diverter Valve Special Notes If the Turbocharger is faulty due to mechanical / internal problems or the exhaust system is restricted (typically the Catalyst) this fault may be the end result. When found in the 1.9 L TDI-PD (BLS): Check vacuum supply from the vacuum reservoir located in the valve cover for leaks. Using a vacuum gauge, wiggle the valve cover and hose connections to check for a leak. |
#6
Posted 27 December 2021 - 19:19
Astazi am luat de proba o a 2-a electrovalva, pe care nici nu stiam ca o are...si se pare ca problema ar fi de la furtunurile de vacuum de la electrovalva respectiva.
Cand tensionam putin furtunurile incepea sa vina vacuum la actuator, cand lasam iarasi pierdea vacuumul. O sa schimb toate furtunurile de vacuum sa am pace cu ele. |
#7
Posted 27 December 2021 - 20:27
Cumpara furtunele de la un dealer Skoda. Sunt o cota intermediara cele originale , iar de cumparat gasesti doar cote fixe , 3,4,5,6 mm diametru . Merg fortate cele cota inferioara dar risti sa rupi conectorii aia mici de plastic .
|
#8
Posted 28 December 2021 - 23:41
Problema rezolvata.
A fost rupt un furtun de pe teava de vacuum de sub actuatorul de la turbo, chiar partea aia mica de jos de langa evacuare care e protejata termic. Attached FilesEdited by eug3n92, 28 December 2021 - 23:42. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users