Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...
 

Chevrolet Lacetti nu se tureaza mai mult de 4500 rpm

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,701
  • Înscris: 25.11.2014
Hai noroc!

Cotetul de sacrificiu, un Chevrolet Lacetti din 2006, 1.6 benzina + gpl de 109 cai imi tot da batai de cap. M-am trezit din senin ca nu mai trage. Pe loc se tureaza pana la 4500 rpm, in sarcina prinde suta, iar de la 100 la 120 imi ia cam 2 zile lucratoare. La 120 deja incepe sa mearga in suturi fie ca e pe gaz sau benzina.

Am pus un tester elm 327 pe ea. Mi-a dat eroare pe senzor arbore + eroare map. Am schimbat ambii senzori, am schimbat bujii, am schimbat filtre ( cele din dotare + gpl), am schimbat si fise ca erau uzate rau. Aaaaa da. Am curatat si EGR.....

Ideea e ca masina scoate fum cand ajunge la 4500 rpm. Semn ca arderea nu e cum trebuie.  Am cam ajuns la limita rabdarii cu ea ca nu ii dau de cap si mai ales pentru ca e periculoasa lipsa puterii cand depasesti un camion. Nu ia viteza si dureaza foarte mult. Imi vine sa o duc la fier vechi inainte de termen.

S-a mai confruntat cineva cu probleme similare pe orice inseamna gunoaie fabricate de GM?

#2
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006
Pedala de acceleratie?

#3
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,701
  • Înscris: 25.11.2014
Cablul de acceleratie e ok. Am dat jos tubul de cauciuc care vine din filtrul de aer sa vad cum se prezinta clapeta. Clapeta e curata si se deschide la maxim cand accelerez. Ar trebui dat jos corpul clapetei? Ce anume sa verific la ea?

#4
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Posibil sa ai ceva problema pe admisie, ceva sa blocheze aerul sa intre in cilindri.

#5
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,701
  • Înscris: 25.11.2014
Tu zici ca e admisia infundata, tata zice ca e evacuarea infundata :lol:.

Daca reusesc sa dau ambele galerii jos si nu merge, arde mai intai si dupa ajunge la fier vechi daca nu isi revine :))).

Mai astept totusi niste pareri inainte sa ii cant prohodul. Poate a mai intalnit cineva probleme similare.

#6
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,701
  • Înscris: 25.11.2014
Ca tot ma plictisesc in a doua zi de Craciun, am dat prima sonda Lamda jos. Cea care e pe galeria de evacuare, fix inaintea catalizatorului. Face ca un UTB dar se tureaza la 7200 rpm Posted Image  pe loc. In timp ce mergea motorul am infiletat Lamda de forma, neconectata la ecu ca sa vad cum e cu presiunea pe evacuare. Surpriza, maxim 5000 rpm o repriza si in rest 4500-4700 rpm.

Din pacate nu o pot testa in mers cu lamda scoasa. La 6000 rpm da cu flacari si cu popcorn Posted Image. N-as vrea sa iau foc in mers :)))
As zice ca e catalizatorul muci. Alte pareri?

Edited by Serafim606, 26 December 2021 - 13:27.


#7
gmartau

gmartau

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 639
  • Înscris: 30.04.2008
De ce nu faci o diagnoza completa? Pui sonda la loc iar cu aplicatia inregistrezi in vreo 30-60s, crescand usor turatia, cat mai multi parametri, minim: debit aer maf, tensiuni pe sondele lambda, short, long fuel trim, turatia, presiunea absoluta de intrare. Atasezi jurnalul si o sa ai mai multe pareri.

#8
hvoicu

hvoicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 05.03.2004
Cel mai probabil catalizator partial obturat . Daca il poti da jos , incearca sa-l sufli dinspre toba spre galeria de evacuare, poate il poti desfunda. Mie nu mi-a reusit (la un focus 1) si am fost nevoit sa sparg ceramica pentru a putea merge. E nasol la ITP ca nu mai iese la noxe. Nu recomand catalizator universal, nu se incadra cu el in norma de poluare .
.

#9
stevetlangat

stevetlangat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,718
  • Înscris: 24.10.2019

 Serafim606, on 26 decembrie 2021 - 13:27, said:

As zice ca e catalizatorul muci. Alte pareri?

Si catalizatorul muci.

Ca nu s-a stricat degeaba. Ceva senzor a facut motorul sa mearga aiurea si sa il infunde.

#10
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,701
  • Înscris: 25.11.2014

 hvoicu, on 26 decembrie 2021 - 13:58, said:

Cel mai probabil catalizator partial obturat . Daca il poti da jos , incearca sa-l sufli dinspre toba spre galeria de evacuare, poate il poti desfunda. Mie nu mi-a reusit (la un focus 1) si am fost nevoit sa sparg ceramica pentru a putea merge. E nasol la ITP ca nu mai iese la noxe. Nu recomand catalizator universal, nu se incadra cu el in norma de poluare .
.

ITP mai are 10 luni Posted Image. Oricum, catalizator pentru ea am gasit la 900 de lei. Nu e universal, dar nici nu stiu cat o sa duca.

O incerc de inceput sa il curat. Daca nu merge, catalizator nou.

 stevetlangat, on 26 decembrie 2021 - 14:13, said:

Si catalizatorul muci.

Ca nu s-a stricat degeaba. Ceva senzor a facut motorul sa mearga aiurea si sa il infunde.

320k km, iar eu sunt al 6-lea proprietar in carte Posted Image. Eu zic ca si-a cam mancat viata din el.

Edited by Serafim606, 26 December 2021 - 14:24.


#11
the_renegade

the_renegade

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 24.06.2021
Un catalizator nou si fara alte probleme de motor ar trebui sa mearga alti 300k de km. Suflatul pentru curatare e frectie la picior de lemn. In cateva saptamani va fi iarasi infundat.
Vezi daca gasesti pe cineva care are masina de spalat cu ultrasunete sa il bagi acolo iar mai apoi sufli cu aer comprimat pentru a scoate apa ramasa intre celule. E foarte important sa il usuci bine (aer cald, ideal 30/40 de minute la 120 de grade celsius) inainte de al monta.


PS: Ideal ar fi sa gasesti un service care detine o astfel de masina: https://otomatic.eu/products/

#12
adrianitza

adrianitza

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 205
  • Înscris: 11.04.2015
cumpara catalizatorul aftermarket de la targuldepiese, este 8mil marca AL-CO

#13
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,078
  • Înscris: 16.10.2018

 Serafim606, on 26 decembrie 2021 - 14:24, said:

320k km, iar eu sunt al 6-lea proprietar in carte Posted Image. Eu zic ca si-a cam mancat viata din el.
Iar lumea rea de pe forum zice că VW face mașini nașpa... Eu am trecut de 380 k km cu Golful(1.9 TDI) și toarce ca-n prima zi. Cât o mai toarce...
Sper să te interesezi în toate părțile să rezolvi problema că opțiunile pentru o mașină nouă sunt extrem de mici și vin cu timpi foarte mari de livrare.

#14
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,075
  • Înscris: 10.07.2013

 Serafim606, on 26 decembrie 2021 - 13:27, said:

Ca tot ma plictisesc in a doua zi de Craciun, am dat prima sonda Lamda jos. Cea care e pe galeria de evacuare, fix inaintea catalizatorului. Face ca un UTB dar se tureaza la 7200 rpm Posted Image  pe loc. In timp ce mergea motorul am infiletat Lamda de forma, neconectata la ecu ca sa vad cum e cu presiunea pe evacuare. Surpriza, maxim 5000 rpm o repriza si in rest 4500-4700 rpm.

Din pacate nu o pot testa in mers cu lamda scoasa. La 6000 rpm da cu flacari si cu popcorn Posted Image. N-as vrea sa iau foc in mers Posted Image))
As zice ca e catalizatorul muci. Alte pareri?

Poti remedia problema sondelor+catalizatorului infundat alimentand 50 litri cu benzina OMV MaxxMotion 100 plus si dupa aceea adaugi in rezervor 1 flacon cu Protec OxiCat.
Dupa ce vei conduce minim 25 kilometri de mers sportiv la turatii mari, vei vedea ca sondele Lambda si catalizatorul vor fi ca noi! Posted Image
Atentie mergi doar pe autostrada sau un drum national....
*Am testat personal aceasta combinatie pe un Ford Focus 2 cu motor 1,6 TI-VCT.

Edited by xmanyacs77, 26 December 2021 - 19:48.


#15
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,701
  • Înscris: 25.11.2014

 xmanyacs77, on 26 decembrie 2021 - 19:41, said:

Poti remedia problema sondelor+catalizatorului infundat alimentand 50 litri cu benzina OMV MaxxMotion 100 plus si dupa aceea adaugi in rezervor 1 flacon cu Protec OxiCat.
Dupa ce vei conduce minim 25 kilometri de mers sportiv la turatii mari, vei vedea ca sondele Lambda si catalizatorul vor fi ca noi! Posted Image
Atentie mergi doar pe autostrada sau un drum national....
*Am testat personal aceasta combinatie pe un Ford Focus 2 cu motor 1,6 TI-VCT.

Il stiu. Il folosesc de 2 ani pe diferite masini inainte de ITP-uri. Preventiv. Si pe Chevrolet am bagat si mers cu el vreo 300 de km. A iesit la noxe, dar uite ca a fost prea obosit ca sa mai tina  Posted Image. Dupa ce rezolv catalizatorul, fie ca il curat, fie ca il schimb, o sa ii dau in continuare cu oxicat pt preventie. Faza e ca mie imi creste consumul cu vreo 3 litri minunea aia de aditiv Posted Image.

 _R_A_D_U, on 26 decembrie 2021 - 19:25, said:

Iar lumea rea de pe forum zice că VW face mașini nașpa... Eu am trecut de 380 k km cu Golful(1.9 TDI) și toarce ca-n prima zi. Cât o mai toarce...
Sper să te interesezi în toate părțile să rezolvi problema că opțiunile pentru o mașină nouă sunt extrem de mici și vin cu timpi foarte mari de livrare.

Vine de curtea GM. Nu te astepta la minuni.
PS: Mai am o masina, nu ma intereseaza una noua acum. Dar cotetul asta il bag peste tot unde ti-e mila de orice alta masina. E cotetul de sacrificiu si isi face treaba.

Edited by Serafim606, 26 December 2021 - 20:37.


#16
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,075
  • Înscris: 10.07.2013

 Serafim606, on 26 decembrie 2021 - 20:35, said:

Il stiu. Il folosesc de 2 ani pe diferite masini inainte de ITP-uri. Preventiv. Si pe Chevrolet am bagat si mers cu el vreo 300 de km. A iesit la noxe, dar uite ca a fost prea obosit ca sa mai tina  Posted Image. Dupa ce rezolv catalizatorul, fie ca il curat, fie ca il schimb, o sa ii dau in continuare cu oxicat pt preventie. Faza e ca mie imi creste consumul cu vreo 3 litri minunea aia de aditiv Posted Image.


Inseamna ca acest aditiv OxiCat isi face treaba cu brio dar sondele Lambda sunt pe final de viata...Posted Image

#17
adrianitza

adrianitza

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 205
  • Înscris: 11.04.2015
Nu va mai luati fratilor dupa ldpe, Oxicat nu face nimic.Omul doar face reclama la produse atat.
Ptr curatat catalizatoare,e o firma la Odorheiul Secuiesc, sau la AvdTurbo in capitala.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate