Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
INVERTOR.
Last Updated: Dec 24 2021 21:42, Started by
AKSAGUAM
, Dec 24 2021 20:04
·
0
#1
Posted 24 December 2021 - 20:04
Salut, ce invertor se poate utiliza fara sa ia foc instantaneu pt a folosi un flex sau o bormasina cind nu ai alta sursa de curent in zona ? Am citit pe net ca nu orice masina suporta orice invertor, este vorba despre amperaj si deci sa va spun si ce masina va deveni atelier mobil, este vorba despre un Hyundai Tucson JM. Ceva experiente legate de invertoare, ceva sfaturi de dat ?
|
#2
Posted 24 December 2021 - 20:19
Trebuie cu unda pura ($$$). Alea ieftine nu sunt bune pt motoare. Alegi in functie de puterea sculelor lasand o marja de siguranta de macar 50% daca alegi invertorul dupa pret.
Ideal e sa montezi si o baterie de tractiune cu izolator. Bateria de start sa fie cu treaba ei iar aia de tractiune cu treaba ei. Nu vei solicita in niciun fel alternatorul. Gasesti detalii pe forumurile de rulotisti/offroad/barci. Ma gandesc ca nu tii sculele in sarcina cu orele. Mai dai, mai iei o pauza... Varfurile le suporta bateria de tractiune iar alternatorul baga constant, recuperand cand faci pauza. Edited by underb, 24 December 2021 - 20:23. |
#3
Posted 24 December 2021 - 20:20
In primul rand nu invertorul e problema principala, ci acumulatorul si sculele pe care ai de gand sa le utilizezi.
Dupa ce stabilesti astea, te gandesti si la invertor. Edited by pasilla, 24 December 2021 - 20:23. |
#4
Posted 24 December 2021 - 20:25
Si ar trebui invertor de joasa frecventa, cu transformator toroiodal.
Invertoarele de inalta frecventa mai ieftinute se strica daca consumatorul are variator de turatie cu triac (bormasina). Ideal ar fi o a doua baterie doar pentru invertor. Pentru incarcat bateria "de lucru" de la alternatorul masinii, eu recomand un convertor DC-DC Orion 12/12V de la Victron Energy. Nu este nevoie de izolare galvanica, deci merge si unul non-isolated. https://www.victrone...c-dc-converters |
#5
Posted 24 December 2021 - 20:28
Cu siguranta invertorul e problema principala. De baterie va tine timpul de lucru daca consumul e peste ce da alternatorul.
Invertorul va dicta daca vor functiona sau nu sculele. pasilla, on 24 decembrie 2021 - 20:20, said:
In primul rand nu invertorul e problema principala, ci acumulatorul si sculele pe care ai de gand sa le utilizezi. Dupa ce stabilesti astea, te gandesti si la invertor. kolfleading, on 24 decembrie 2021 - 20:25, said:
Si ar trebui invertor de joasa frecventa, cu transformator toroiodal. Invertoarele de inalta frecventa mai ieftinute se strica daca consumatorul are variator de turatie cu triac (bormasina). Ideal ar fi o a doua baterie doar pentru invertor. Pentru incarcat bateria "de lucru" de la alternatorul masinii, eu recomand un convertor DC-DC Orion 12/12V de la Victron Energy. Nu este nevoie de izolare galvanica, deci merge si unul non-isolated. https://www.victrone...c-dc-converters "Izolatorul" de baterii doar gestioneza incarcarea celor 2 baterii. Vb de cele dedixate RV/barci/masini offroad cu 2 baterii. Nu are legatura neaparat cu izolarea galvanica. E doar o confuzie semantica. Edited by underb, 24 December 2021 - 20:30. |
#6
Posted 24 December 2021 - 20:28
kolfleading, on 24 decembrie 2021 - 20:25, said:
Pentru incarcat bateria "de lucru" de la alternatorul masinii, eu recomand un convertor DC-DC Orion 12/12V de la Victron Energy. Mai precis, Orion-Tr Smart DC-DC 12/12-30 (360W). https://www.victrone...rt-non-isolated Attached FilesEdited by kolfleading, 24 December 2021 - 20:29. |
#7
Posted 24 December 2021 - 20:30
Ce putere are flexul?
Daca peste 1500 W, cred ca e mai avantajos sa cumperi un flex pe baterii, decat un invertor care sa poata alimenta un flex de peste 1500 W. Un invertor china HF cu sinusoida pura de 2000 W continuu, adica minimul pentru flex de 1500, costa peste 700 de lei. Daca vrei un LF solid deja vorbim de mii de lei. |
#8
Posted 24 December 2021 - 20:36
underb, on 24 decembrie 2021 - 20:28, said:
"Izolatorul" de baterii doar gestioneza incarcarea celor 2 baterii. Vb de cele dedixate RV/barci/masini offroad cu 2 baterii. Nu are legatura neaparat cu izolarea galvanica. E doar o confuzie semantica. "Izolatorul" nu controleaza / nu limiteaza curentul absorbit de la alternator, ceea ce poate fi o problema. O sarcina mare pe bateria "de lucru" poate deteriora circuitul de 12V al masinii, alternatorul... Convertorul DC-DC are avantajul ca poti controla precis ce curent maxim vrei sa treaca de la o baterie la alta. |
#9
Posted 24 December 2021 - 21:34
Exista invertoare sinus de 4000w la 12v cu peack de 8000w.Garantat duce un flex. Cum spuneau si colegii ar fi bine sa ai baterie separata.
Al meu de 4000w la 24v duce o mașină de spălat miele care ia vreo 2800w pe incalzit si învârtit. |
#10
Posted 24 December 2021 - 21:42
Ia-ti un generator mai bine, daca vrei sa-ti faci "atelier mobil" (nu mi-e prea clar ce-i aia). Repari masini sau inchizi balcoane?
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users