Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Resoftare ECU cielo MPI, opel, sau altele asemanatoare

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
stdalionutpwr

stdalionutpwr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,410
  • Înscris: 08.04.2020
Sunt interesat ca masina sa porneasca cu GPL pe frig.

Am avut mai demult o solenza, (renault) cu instalatie secvetiala turceasca care pornea si pe minus 20 grade direct pe gaz, in aia n-am avut benzina niciodata.
Se zice ca ingheata gazul in vaporizator, ingheata, dar nu-i nici o problema, il lasi la relanti 2-3 min si se rezolva.

Acum am un cielo MPI n-am reusit sub nici o forma sa conving instalatia secventiala sa porneasca pe gaz pe frig, chiar daca am pacalit senzorul de temperatura de pe vaporizator, ineaca motorul, da prea mult gaz.

AM descoperit pana la urma care-i problema: timpii de injectie lungi setati de electronica masinii cand motorul e rece, la gaz trebuie exact invers, am pacalit sonda de temperatura a ECU si porneste cu gaz pe frig fara nici o problema, masinile astea a doua sonde de temperatura una pe ECU si una pe racire, nu afecteaza racirea.

Problema este ca trebuie sa adaug o rezistenta in paralel cu sonda pana pornesc si se incalzeste un pic.

Doresc sa resoftez ECU sa faca singur ce are de facut sa pot porni cu gaz pe frig, sau in caz ca nu se poate sa-mi sugerati o alta masina ieftina la care se poate.

#2
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,019
  • Înscris: 07.11.2006
Are vreo probelema majora daca faci pornirea cu combustibil si cuplezi dupa aia gazul si scapi de o gramada de probleme.?Doar intreb.

#3
stdalionutpwr

stdalionutpwr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,410
  • Înscris: 08.04.2020
Da am. ma stesseaza sa mai dau in plus si pe la pompa de benzina, si sa umblu cu benzina dupa mine, un pic de benzina pe fundul rezervorlui e periculoasa, se poate amesteca cu aer si face bum,in plus sunt patit cu pompe de benzina arse deoarece nu aveau racire, nu erau imersate in benzina, din acest motiv am dat jos releul pompei sa nu mai patesc din astea, se poate lasa si cu  bum nu doar cu fum.

Decat sa umblu si dupa benzina mai bine dau de intrerupatorul pe care am pus rezistenta respectiva si pornesc direct cu gaz, dar cred ca la masina asta mai am si alta problema la electronica, uneori nu se accelereaza cand apas pedala, ramane la turatia de relanti, cred ca e defect potentiometrul de pe clapeta de acceleratie, face la fel daca scot potentiometrul respectiv din mufa.

Masina asta cere alta, are ceva rugina desi mecanic e ok cu kilometri putini, dar daca iau alta vreau sa rezolv din start problema pornirii cu gaz pe frig, daca o mai folosesc pe asta are nevoie de ceva TLC, trebuie schimbate potentimetrul de pe clapeta si motorasul de aer de relanti si rezolvat cu rugina.

Edited by stdalionutpwr, 20 December 2021 - 18:09.


#4
adrianitza

adrianitza

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 205
  • Înscris: 11.04.2015
nu e adevarat ce zici tu cu putina benzina în rezervor. Cine te-a păcălit?
Pe pompa de benzina electrica din rezervor se montează un releu, când merge masina pe gaz, nu mai este alimentata cu curent.

#5
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,854
  • Înscris: 06.10.2008

View Poststdalionutpwr, on 20 decembrie 2021 - 18:08, said:

Da am. ma stesseaza sa mai dau in plus si pe la pompa de benzina,

Pai s-a facut si gazul 4lei, deja dieselul e iar(cum era odata) mai rentabil ca GPL-ul.

#6
murdar

murdar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,862
  • Înscris: 24.05.2020

View Postsandu222, on 20 decembrie 2021 - 19:56, said:

Pai s-a facut si gazul 4lei, deja dieselul e iar(cum era odata) mai rentabil ca GPL-ul.


Cred ca se referea in plus timp nu in plus bani.

#7
Namidee

Namidee

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,249
  • Înscris: 02.06.2021
Este prea mare saracia sa ai masina daca nu iti permiti 5 l de benzina la 2 luni. Poate nici atat. Pur si simplu ma sperie ideea ca tu nu bagi in masina decat cand ti.au ajuns placutele la fier sau s.au crapat discurile. Pompele de benzina s.au ars din cauza ca nu ai avut suficienta benzina, se raceste cu benzina care trece prin ea.

#8
stdalionutpwr

stdalionutpwr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,410
  • Înscris: 08.04.2020
Partea mecanica este absolut ok, franele sunt noi, schimbat cu totul, dar nici le care au fost nu erau uzate, cauciucuri noi, de anul asta, nu are joc la directie, nu a avut accidente, merge drept daca las volanul liber.

Cu partea de soft nu ma inteleg la modul general nu doar la masina, la serviciu windowsul si imprimanta merg cu o droaie de erori, trebuie restartat de multe ori,impprimanta nu ia jobul deact dupa ce o repornesc,aparatura cu controller din casa merge cu erori, trebuie repornite des, la unele a decedat memoria definitiv, pornesc dar nu mai booteaza.

Pana si la linux am avot o perioada cu erori nelamurite, n-a putut stabili nimeni care era cauza, unii ziceau ca ar fi RAM cu probleme, dar acum merge rezonabil pe acelasi sistem cu acelasi RAM.

Solutia e sa iau una de aia clasica, cu carburatie fara electronica, am un motor cu pornire la sfoara cu carburatie care porneste direct pe gaz si pe ger.

#9
Namidee

Namidee

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,249
  • Înscris: 02.06.2021
Si vreibsa faci toate modificarile acestea pentru 20 lei/luna, cat te costa benzina?

#10
adrianitza

adrianitza

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 205
  • Înscris: 11.04.2015

View PostNamidee, on 21 decembrie 2021 - 11:21, said:

Si vreibsa faci toate modificarile acestea pentru 20 lei/luna, cat te costa benzina?
Chiar nu merita,sa stii. Sa ramana pe benzina 20 lei la 2 luni. Plus ca nu mai are nimeni intreg la cap ,firma tuner,soft de Cielo Daewoo ! Hai sa fim seriosi initiator !

#11
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021

View Poststdalionutpwr, on 20 decembrie 2021 - 18:08, said:

un pic de benzina pe fundul rezervorlui e periculoasa, se poate amesteca cu aer si face bum,
No' da-i pace :)))) , asta e de pus in rama .

#12
stdalionutpwr

stdalionutpwr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,410
  • Înscris: 08.04.2020
Prin urmare electronica este sursa durerilor de cap, nu neaparat cielo, poate una mai recenta, chevrolet, Peugeot, Renault, e.t.c. din aceeasi clasa, un motor de 1400-1600 cm3 4 cilindri.

Am avut care mergeau direct cu gaz, ma introrc versiunea clasica, carburatie fara electronica, alea merg fara probleme, doar ca trebuie sa gasesc una ok si la un pret ok, deja sunt piese de muzeu.
La astel de masina ce marca i-mi recomandati, sa nu fie prea rara si prea scumpa si sa mai gasesc in stare rezonabila (sa fi fost cat de cat de calitate sa dureze).

Dieselul nu-mi place ca e poluant, era sa ucid vecinii cu un generator diesel lombardini..... filtru de particule catalizator, totul pretentios, scump de inlocuit,la gaz trece proba si fara catalizator. la CO si NOx gazul e parfum fata de altceva.

Ar mai exista si varianta EV dar e scump, poate o spring rulata, poate gasesc la anu in jur de 9000 eur, un singur inconvenient, iarna conduci in frig sa faci economie la baterie, mai ales ca e soare putin si nu prea ai cu ce incarca.

#13
Namidee

Namidee

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,249
  • Înscris: 02.06.2021
:)))) tu nu ai 20 de lei pe luna pentru benzina si visezj electrica, care crezi ca se incarca singura, dar nu ai soare prea mult :)))))

Sau mai comica e faza ca se combina benzina cu aerul si explodezi. Cine ti.a spus ca in rezervor ai benzina si vid?

#14
adrianitza

adrianitza

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 205
  • Înscris: 11.04.2015

View Poststdalionutpwr, on 21 decembrie 2021 - 17:02, said:

Am avut care mergeau direct cu gaz, ma introrc versiunea clasica, carburatie fara electronica, alea merg fara probleme, doar ca trebuie sa gasesc una ok si la un pret ok, deja sunt piese de muzeu.
La astel de masina ce marca i-mi recomandati, sa nu fie  prea scumpa si sa mai gasesc in stare rezonabila (sa fi fost cat de cat de calitate sa dureze).

Dieselul nu-mi place ca e poluant, era sa ucid vecinii cu un generator diesel lombardini..... filtru de particule catalizator, totul pretentios, scump de inlocuit,la gaz trece proba si fara catalizator. la CO si NOx gazul e parfum fata de altceva.
Dacia 1310/1300 berlina cu gpl :)
sau skoda 100S/120L cu gpl

Edited by adrianitza, 21 December 2021 - 19:51.


#15
stdalionutpwr

stdalionutpwr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,410
  • Înscris: 08.04.2020
Dacia e preferata mea, am condus ani de zile sper sa mai gasesc una nestrecuratore, la alea sunt inca piese de schimb.

chiar am gasit o skoda 120l din 1980 acceptabil ca rugina.

Edited by stdalionutpwr, 24 December 2021 - 17:42.


#16
adrianitza

adrianitza

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 205
  • Înscris: 11.04.2015
ia una din cele doua
din 1975 pana dupa anii 2000,erau masini folosite zilnic
si dupa,le-a folosit lumea. Cauta uitate in garaj,km putini,tabla si motor ,cutie de viteze, mecanica tzipla
Schimbi tot ce e lichide + cauciuc si nu ai treaba.
Carburatia si aprinderea le faci usor singur dupa manualul de reparatie ;)

Skoda 120L, o rezolvi cu antifon cauciucat si grund bicomponent ,dupa ce cureti rugina. O faci masina.
Piese mai gasesti la rusi in piete si pe forumul skoda club.

#17
stdalionutpwr

stdalionutpwr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,410
  • Înscris: 08.04.2020
Am gasit o Dacia 1410 din 1997 78k kilometri cutie 5 viteze, stata in garaj cu gpl, ma duc s-o vad, daca mi place am rezolvat.

#18
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,854
  • Înscris: 06.10.2008
Dacia 1410 e 3 clase sub Cielo tau.
Cielo e masina,  mai bun ca Logan1, asta o zic eu care am Logan.  Am fost foarte aproape sa cumpar o Leganza rosie(f. frumoasa) cu 1200E, GPL, functionala, motor 2000cmc. La banii astia omul imi dadea inca o masina pt, piese de schimb.

Ia uite aici, si ce pret are: https://www.olx.ro/d...html#d8a9f0f9dc

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate