Resoftare ECU cielo MPI, opel, sau altele asemanatoare
Last Updated: Dec 27 2021 16:49, Started by
stdalionutpwr
, Dec 20 2021 17:15
·
0
#1
Posted 20 December 2021 - 17:15
Sunt interesat ca masina sa porneasca cu GPL pe frig.
Am avut mai demult o solenza, (renault) cu instalatie secvetiala turceasca care pornea si pe minus 20 grade direct pe gaz, in aia n-am avut benzina niciodata. Se zice ca ingheata gazul in vaporizator, ingheata, dar nu-i nici o problema, il lasi la relanti 2-3 min si se rezolva. Acum am un cielo MPI n-am reusit sub nici o forma sa conving instalatia secventiala sa porneasca pe gaz pe frig, chiar daca am pacalit senzorul de temperatura de pe vaporizator, ineaca motorul, da prea mult gaz. AM descoperit pana la urma care-i problema: timpii de injectie lungi setati de electronica masinii cand motorul e rece, la gaz trebuie exact invers, am pacalit sonda de temperatura a ECU si porneste cu gaz pe frig fara nici o problema, masinile astea a doua sonde de temperatura una pe ECU si una pe racire, nu afecteaza racirea. Problema este ca trebuie sa adaug o rezistenta in paralel cu sonda pana pornesc si se incalzeste un pic. Doresc sa resoftez ECU sa faca singur ce are de facut sa pot porni cu gaz pe frig, sau in caz ca nu se poate sa-mi sugerati o alta masina ieftina la care se poate. |
#2
Posted 20 December 2021 - 17:40
Are vreo probelema majora daca faci pornirea cu combustibil si cuplezi dupa aia gazul si scapi de o gramada de probleme.?Doar intreb.
|
#3
Posted 20 December 2021 - 18:08
Da am. ma stesseaza sa mai dau in plus si pe la pompa de benzina, si sa umblu cu benzina dupa mine, un pic de benzina pe fundul rezervorlui e periculoasa, se poate amesteca cu aer si face bum,in plus sunt patit cu pompe de benzina arse deoarece nu aveau racire, nu erau imersate in benzina, din acest motiv am dat jos releul pompei sa nu mai patesc din astea, se poate lasa si cu bum nu doar cu fum.
Decat sa umblu si dupa benzina mai bine dau de intrerupatorul pe care am pus rezistenta respectiva si pornesc direct cu gaz, dar cred ca la masina asta mai am si alta problema la electronica, uneori nu se accelereaza cand apas pedala, ramane la turatia de relanti, cred ca e defect potentiometrul de pe clapeta de acceleratie, face la fel daca scot potentiometrul respectiv din mufa. Masina asta cere alta, are ceva rugina desi mecanic e ok cu kilometri putini, dar daca iau alta vreau sa rezolv din start problema pornirii cu gaz pe frig, daca o mai folosesc pe asta are nevoie de ceva TLC, trebuie schimbate potentimetrul de pe clapeta si motorasul de aer de relanti si rezolvat cu rugina. Edited by stdalionutpwr, 20 December 2021 - 18:09. |
#4
Posted 20 December 2021 - 19:38
nu e adevarat ce zici tu cu putina benzina în rezervor. Cine te-a păcălit?
Pe pompa de benzina electrica din rezervor se montează un releu, când merge masina pe gaz, nu mai este alimentata cu curent. |
#5
Posted 20 December 2021 - 19:56
#6
Posted 20 December 2021 - 20:37
#7
Posted 20 December 2021 - 21:51
Este prea mare saracia sa ai masina daca nu iti permiti 5 l de benzina la 2 luni. Poate nici atat. Pur si simplu ma sperie ideea ca tu nu bagi in masina decat cand ti.au ajuns placutele la fier sau s.au crapat discurile. Pompele de benzina s.au ars din cauza ca nu ai avut suficienta benzina, se raceste cu benzina care trece prin ea.
|
#8
Posted 21 December 2021 - 11:14
Partea mecanica este absolut ok, franele sunt noi, schimbat cu totul, dar nici le care au fost nu erau uzate, cauciucuri noi, de anul asta, nu are joc la directie, nu a avut accidente, merge drept daca las volanul liber.
Cu partea de soft nu ma inteleg la modul general nu doar la masina, la serviciu windowsul si imprimanta merg cu o droaie de erori, trebuie restartat de multe ori,impprimanta nu ia jobul deact dupa ce o repornesc,aparatura cu controller din casa merge cu erori, trebuie repornite des, la unele a decedat memoria definitiv, pornesc dar nu mai booteaza. Pana si la linux am avot o perioada cu erori nelamurite, n-a putut stabili nimeni care era cauza, unii ziceau ca ar fi RAM cu probleme, dar acum merge rezonabil pe acelasi sistem cu acelasi RAM. Solutia e sa iau una de aia clasica, cu carburatie fara electronica, am un motor cu pornire la sfoara cu carburatie care porneste direct pe gaz si pe ger. |
#9
Posted 21 December 2021 - 11:21
Si vreibsa faci toate modificarile acestea pentru 20 lei/luna, cat te costa benzina?
|
#10
Posted 21 December 2021 - 13:26
Namidee, on 21 decembrie 2021 - 11:21, said:
Si vreibsa faci toate modificarile acestea pentru 20 lei/luna, cat te costa benzina? |
|
#11
Posted 21 December 2021 - 14:44
#12
Posted 21 December 2021 - 17:02
Prin urmare electronica este sursa durerilor de cap, nu neaparat cielo, poate una mai recenta, chevrolet, Peugeot, Renault, e.t.c. din aceeasi clasa, un motor de 1400-1600 cm3 4 cilindri.
Am avut care mergeau direct cu gaz, ma introrc versiunea clasica, carburatie fara electronica, alea merg fara probleme, doar ca trebuie sa gasesc una ok si la un pret ok, deja sunt piese de muzeu. La astel de masina ce marca i-mi recomandati, sa nu fie prea rara si prea scumpa si sa mai gasesc in stare rezonabila (sa fi fost cat de cat de calitate sa dureze). Dieselul nu-mi place ca e poluant, era sa ucid vecinii cu un generator diesel lombardini..... filtru de particule catalizator, totul pretentios, scump de inlocuit,la gaz trece proba si fara catalizator. la CO si NOx gazul e parfum fata de altceva. Ar mai exista si varianta EV dar e scump, poate o spring rulata, poate gasesc la anu in jur de 9000 eur, un singur inconvenient, iarna conduci in frig sa faci economie la baterie, mai ales ca e soare putin si nu prea ai cu ce incarca. |
#13
Posted 21 December 2021 - 18:44
))) tu nu ai 20 de lei pe luna pentru benzina si visezj electrica, care crezi ca se incarca singura, dar nu ai soare prea mult ))))
Sau mai comica e faza ca se combina benzina cu aerul si explodezi. Cine ti.a spus ca in rezervor ai benzina si vid? |
#14
Posted 21 December 2021 - 19:50
stdalionutpwr, on 21 decembrie 2021 - 17:02, said:
Am avut care mergeau direct cu gaz, ma introrc versiunea clasica, carburatie fara electronica, alea merg fara probleme, doar ca trebuie sa gasesc una ok si la un pret ok, deja sunt piese de muzeu. La astel de masina ce marca i-mi recomandati, sa nu fie prea scumpa si sa mai gasesc in stare rezonabila (sa fi fost cat de cat de calitate sa dureze). Dieselul nu-mi place ca e poluant, era sa ucid vecinii cu un generator diesel lombardini..... filtru de particule catalizator, totul pretentios, scump de inlocuit,la gaz trece proba si fara catalizator. la CO si NOx gazul e parfum fata de altceva. sau skoda 100S/120L cu gpl Edited by adrianitza, 21 December 2021 - 19:51. |
#15
Posted 24 December 2021 - 17:40
Dacia e preferata mea, am condus ani de zile sper sa mai gasesc una nestrecuratore, la alea sunt inca piese de schimb.
chiar am gasit o skoda 120l din 1980 acceptabil ca rugina. Edited by stdalionutpwr, 24 December 2021 - 17:42. |
|
#16
Posted 24 December 2021 - 18:11
ia una din cele doua
din 1975 pana dupa anii 2000,erau masini folosite zilnic si dupa,le-a folosit lumea. Cauta uitate in garaj,km putini,tabla si motor ,cutie de viteze, mecanica tzipla Schimbi tot ce e lichide + cauciuc si nu ai treaba. Carburatia si aprinderea le faci usor singur dupa manualul de reparatie Skoda 120L, o rezolvi cu antifon cauciucat si grund bicomponent ,dupa ce cureti rugina. O faci masina. Piese mai gasesti la rusi in piete si pe forumul skoda club. |
#18
Posted 27 December 2021 - 16:49
Dacia 1410 e 3 clase sub Cielo tau.
Cielo e masina, mai bun ca Logan1, asta o zic eu care am Logan. Am fost foarte aproape sa cumpar o Leganza rosie(f. frumoasa) cu 1200E, GPL, functionala, motor 2000cmc. La banii astia omul imi dadea inca o masina pt, piese de schimb. Ia uite aici, si ce pret are: https://www.olx.ro/d...html#d8a9f0f9dc |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users