Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...
 Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!
 Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...
 orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 

Sfat achiziție auto pana in 3000€

* * * * - 1 votes
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
Mishhuu

Mishhuu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 11.06.2017
Va salut! După multe probleme cu un Ford Focus 2 diesel la partea de motorizare (egr, DPF) am constatat ca un diesel nu e ce trebuie mai ales in oraș. Ce îmi recomandați pana in 3000€. Ma interesează sa fie benzina și o mașina fiabila, deocamdată nu se pune problema de familie și spațiu, dar nici nu vreau un coupe. Cei mai mulți km o sa i fac in oraș și 2-3 ieșiri lunar. M-am tot uitat după un golf 5 1,6 MPI, ce părere aveți? Bugetul se mai poate mari cu 5-600€Aștept alte recomandări din partea voastră.

#2
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Una care sa mearga si sa fie in stare bunicica.
Mai ai si pretentii la banii astia.

#3
newusername123

newusername123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,799
  • Înscris: 05.09.2019
Octavia,Golf 5,Renault Clio / Megane ( mai greu), Mazda 3 , Ford Focus, Volvo S40 (mai greu), Mondeo, Vectra.
Oricare dintre astea o gasesti in stare buna.

#4
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Cauta p fb, baga-te pe grupuri de marci diverse sunt cateodata unii care le dau la bani de nimic, eu asa am aflat de niste masini si cu nici 6000€ am luat o brera 2009 si un mondeo 2014, ambele top, diesel.

#5
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Dacia Sandero 1.4, 1.6

Edited by SpeedDemon, 18 December 2021 - 22:22.


#6
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Tie iti trebuie o masina de 2000, restul pentru reparatii, revizii si taxe/asigurari.

#7
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,192
  • Înscris: 12.09.2013
Nu mai bine iei una de 500 si pastrezi 2500 pentru reparatii neprevazute?

#8
Mishhuu

Mishhuu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 11.06.2017
Am uitat sa precizez pe lângă cei 3000€ am luat in calcul și banii de înmatriculare revizie și ce mai e. Rog cârcotașii sa se abțină, va miroase mâna a bara de autobuz.

#9
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 Friskey, on 18 decembrie 2021 - 22:36, said:

Tie iti trebuie o masina de 2000, restul pentru reparatii, revizii si taxe/asigurari.

De ce nu te muti pe aria FUN ? Daca n-ai nimic de zis, mai bine taci.

 Mishhuu, on 18 decembrie 2021 - 23:02, said:

Am uitat sa precizez pe lângă cei 3000€ am luat in calcul și banii de înmatriculare revizie și ce mai e. Rog cârcotașii sa se abțină, va miroase mâna a bara de autobuz.

Asa e cu bogatanii de pe softpedia.
Daca masina ta e ok, daca i-ai anulat dpf si egr Posted Image  poti sa o conduci in continuare. Un benzinar o sa consume mult mai mult. Golf 5 sta rau la tabla, iar 1.6-le ala e un motor slab, consuma mult, are consum de ulei, etc. Sau daca nu cauta un diesel fara dpf de fabrica (ca sa nu te injure ecologistii de aici ca mergi cu focusul fara dpf). Ai la VW 1.9-le sau 2.0 fara dpf (anumite coduri motor), ai focusul 1.6 de 90cp fara dpf (doar cel de 109 are) si mai sunt si alte marci, chiar Megane 3 (la 3500 gaseai unul ok in primavara, acum s-au scumpit toate masinile foarte tare, nu fac banii ceruti, asa ca iti recomand sa iti pastrezi deocamdata propria masina).

#10
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 14.05.2018
Megane 2 facelift 1.6 16v, nu vezi service-ul decat la revizii.

#11
Mike1alike

Mike1alike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,010
  • Înscris: 02.08.2020
Fiat Punto Mk2.

#12
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021
Daca esti setat pe VW , la banii aia , ma tem ca si tie o sa-ti miroasa mainile a bara de autobuz.

#13
207cc

207cc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 895
  • Înscris: 28.02.2021
in oras un a2, swift, ibiza..

#14
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

 Mishhuu, on 18 decembrie 2021 - 23:02, said:

Am uitat sa precizez pe lângă cei 3000€ am luat in calcul și banii de înmatriculare revizie și ce mai e. Rog cârcotașii sa se abțină, va miroase mâna a bara de autobuz.
:D: Cine vorbea, unul "doldora" de bani.

#15
Excelsior01

Excelsior01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 516
  • Înscris: 24.07.2019

 Mishhuu, on 18 decembrie 2021 - 23:02, said:

Am uitat sa precizez pe lângă cei 3000€ am luat in calcul și banii de înmatriculare revizie și ce mai e. Rog cârcotașii sa se abțină, va miroase mâna a bara de autobuz.
Cred ca in majoritatea tarilor fost comuniste, e o rusine sa mergi cu transportul in comun.Suntem si saraci,si fuduli...

#16
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,361
  • Înscris: 29.01.2008
Acum vreo săptămână niște navetiști au blocat plecarea unui tren privat din gara Timișoara Nord pentru 40 de minute, deoarece operatorul privat voia să renunțe la acea linie din lipsă de personal, iar ei nu mai aveau cu ce să facă naveta. Nu le era rușine să meargă cu transportul în comun.
Soția face naveta la serviciu 6 km (din care circa 1,5 km pe drum circulat fără trotuare sau poteci laterale, iar singura modalitate de a utiliza transportul în comun e să schimbe două microbuze (11 lei/zi, plus timpul de așteptare) sau cu taxiul (24-30 lei/zi - dacă găsește, că nu sunt la orice oră). Mașina personală are un consum mediu (predominant urban) de 6,8 l/100km, iar în zonă de munte trebuie să fii pasionat sau forțat de împrejurări să mergi cu bicicleta (sau cu trotineta electrică?), pe ploaie sau ninsoare.
Sunt localități și zone în țară unde nu există un transport în comun decent și unde mașina personală e o necesitate, nu un moft. Nu toți au condițiile din București, unde cu 1200 lei/an (adică 100 lei/lună) ai abonament nelimitat la toate mijloacele de transport în comun: autobuz, troleibuz, tramvai sau metrou, asta în condițiile în care salariul mediu și nivelul de trai sunt mult mai mari decât în restul țării, mai mari chiar decât media europeană.
Deci suntem săraci, statisticile o confirmă, dar și fuduli... Fuduli sunt aceia care nu pot merge câteva sute de metri pe jos și au nevoie neapărat de mașină, unii dacă ar putea ar merge și la toaletă cu mașina. Dar aceia nu se pot numi săraci. Așa că formula corectă ar fi „suntem SAU săraci, SAU fuduli”. Cei care sunt „ȘI săraci, ȘI fuduli” sunt mult mai puțini.

Edited by alin2pas, 19 December 2021 - 08:36.


#17
MBSL

MBSL

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 321
  • Înscris: 16.11.2021
Stimate coleg.
Am citit integral toate postările la solicitarea dvs..
Sunt total de acord cu postarea #16 a colegului alin2pas.
Cu scuzele de rigoare adresate administratorului site-ului pentru că o să divaghez puțin, voi spune că aștept cu nerăbdare ziua când voi constata că a devenit o normalitate ca șoferul unui Mercedes, BMW, Bentley, Ferarri, Lamborghini sau ce mai vreți să adăugați, mașini de ultimă generație, va opri din proprie inițiativă la trecerea de pietoni sau chiar va coborî din mașină pentru a ajuta o persoană aflată în nevoie să treacă strada. Nu pentru a se da „mare” ci pentru că așa simte. Deja au început să apară astfel de OAMENI. Nu ar trebui să fie considerat o „rușine” un astfel de comportament. Ba din contră.
Am considerat că, având în vedere evoluția „discuțiilor” din acest subiect, este binevenită o asemenea opinie. Poate trezește întrebări și modificări de comportamente în viețile unor persoane.
Voi reveni la subiect.
Inițial postarea #1 mi s-a părut una normală și de bun simț. Până am ajuns la postarea #8 și mi-am schimbat părerea sesizând un nivel mult prea ridicat de infatuare și bășcălie la adresa celor cărora li s-a cerut părerea și au avut bunăvoința să o ofere.
Plecând de la premiza că nu vă cunosc vârsta, nivelul de pregătire și cel de bun simț de care puteți da dovadă vă voi acorda circumstanțe atenuante și vă voi face o recomandare concretă :
Pornind de la aceste premize și datele sumare prezentate în cererea dvs. eu vă recomand un autoturism cu motor alimentat cu motorină, tip 1,5 dci, fabricat de Renault și montat pe modelele Renault Megane 2 sau Renault Clio în perioada anilor 2005 ... 2008 (nu sunt foarte sigur de acest interval de timp). Este un motor foarte fiabil, cu consum mic REAL (cca. 4% în afară și sub 6% în oraș). De câțiva ani motoarele respective se montează și pe Mercedes Benz clasa A. Echipează și gama Dacia. S-a dovedit în timp a fi un motor foarte reușit.
În plus există multe astfel de mașini în România și găsirea pieselor noi sau la mâna a doua nu va fi o problemă iar prețurile vor fi modice.
Nu vorbesc din auzite.
Dețin mai multe mașini printre care și un Renault Megane 2 Estate cumpărat de nou în anul 2007. Până în prezent nu au fost necesare niciun fel de intervenții cu excepția schimbării plăcuțelor de frână la 55.000 de km și a kit-ului de distribuție (înlocuit preventiv, deși la demontare, după 13 ani totul era impecabil, fără jocuri sau vreun fel de uzură). În rest am schimbat uleiul și filtrul de la motor la cca. 10.000 km, filtrul de habitaclu și aer la cca. 25.000 km și de 2 ori bateria. Practic, în 14 ani mașina nu a fost în service. Nu pentru că am evitat să cheltui bani, ci pentru că nu a fost nevoie. A funcționat mereu impecabil. De felul meu îmi păstrez și îngrijesc foarte bine lucrurile, deci și mașinile. În prezent are 65.000 km REALI și nu este de vânzare. Direcția, amortizoarele, motorul, cutia de viteze, ambreiajul, etc., de fapt absolut totul este așa cum a venit din fabrică. Mașina a fost utilizată majoritar în oraș, fără ca acest lucru să se răsfrângă asupra funcționării ei.
Am văzut în postarea #10 publicată de colegul horescu că v-a fost recomandat același tip de mașină dar cu motor pe benzină.
Vă recomand de asemenea să căutați vânzători persoane fizice proprietari reali de cât mai mult timp (de preferat unici proprietari) și să cumpărați o mașină care a fost vândută de nouă în România. Va fi mult mai simplu de verificat istoricul de service și km REALI parcurși decât în cazul celor de „afară” care de regulă au multe sute de mii de km parcurși (minim 3 ... 400.000 km REALI).
Din prețurile care le-am văzut pe internet cred că, fară a vă grăbi sau a părea prea entuziasmat când o evaluați, veți reuși să găsiți o mașină „în mințile ei” în intervalul 1.000 ... 2.500 de euro.
Înainte de a merge să vedeți orice mașină solicitați seria de caroserie REALĂ (precizați acest lucru fiindcă sunt unii „samsa-șmecherași” care dau seria unei mașini impecabile în locul celei a mașinii pe care o au de vânzare). Ulterior dacă nu uitați să verifici seria pe care ați primit-o dacă corespunde cu cea a mașinii veți constata că nu sunt identice. (Atenție la verificarea seriei deoarece ar trebui să se regăsească și să fie identică în 2 ... 3 locuri diferite pe mașină.) În acel moment „samsa-șmecherașul” vă va spune senin că are mai multe mașini de vânzare și poate le-a încurcat. Puteți pleca acasă liniștit fiindcă tocmai ați reușit să evitați o „țeapă”.
Cei care nu vă vor transmite seria de caroserie înainte înseamnă că au ceva de ascuns sau sunt doar proști. Verificați-o pe site-ul rarom.ro (din păcate acum apar informațiile despre odometru doar de după anul 2014) și în cazul în care apare mențiunea de daune cereți vânzătorului să obțină raportul pe cheltuiala lui (nu este o sumă imensă, cca. 35 ... 40 lei, dar la dvs. se tot adună dacă verificați mai multe mașini). Dacă refuză atunci nu este transparent și corect. Renunțați la oferta respectivă.
Nu trebuie să vă impacientați dacă nu găsiți mașina visată în perioada de timp preconizată de dvs.. Continuați să căutați, făcând o selecție și o evaluare prealabile oricărei vizionări. Oferte bune și uneori chiar excepționale au fost, sunt și vor fi întotdeauna. Trebuie doar să aveți răbdare.
Sper să vă fie de folos aceste informații.

#18
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009

 Excelsior01, on 19 decembrie 2021 - 07:35, said:


Cred ca in majoritatea tarilor fost comuniste, e o rusine sa mergi cu transportul in comun.Suntem si saraci,si fuduli...

Dude, am mers eu cu autobuzul cat am avut permisul suspendat, și am stații în fața casei in ambele sensuri și a fost o experiență oribila. Între așteptare lunga, îngrămădit in ultimul hal in picioare, îngrămădit pe scaun de cate vreun om voluminos, mirosuri, conflicte.
Crede-mă că mă uitam cu invidie la moșii cu Dacia 1310. 🙄
Punctul culminant, a fost ceva accident mortal pe traseu și toate microbuzele au rămas blocate acolo, până la urmă am luat taxi.

Edited by SpeedDemon, 19 December 2021 - 10:14.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate