Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Renault Megane E-TECH
Last Updated: Feb 26 2024 08:38, Started by
Bakkra
, Dec 17 2021 21:19
·
19
#91
Posted 19 March 2022 - 22:30
icssizero, on 19 martie 2022 - 22:03, said:
Urban si autostrada poti avea o predictibilitate, necunoscut si aventura insa mai moale sau poti avea cu adevarat o aventura. Bine, mai e si varianta generatorului in portbagaj...just in case ! Yo-carman, on 19 martie 2022 - 22:13, said:
Autostrada? Aia te suge de nu te vezi! Chiar și la cei 120km/h din Grecia... Încă o data, aberații speculative. Edited by ro_explorer, 19 March 2022 - 22:32. |
#94
Posted 19 March 2022 - 22:58
Eh....cei cu ev nu pleaca in grecia.Am stat acolo 3 ore la peste 30 grade la coada.....nu m-a interesat consumul.Pe cel cu ev cred ca il intereseaza acolo.In rest poate fi zen!
|
#95
Posted 20 March 2022 - 00:01
O mașină electrica stand pe loc cu AC pornit consuna 1-1.5 KW. La o baterie medie de 50kwh, ajungând acolo cu 50% baterie sa zicem, îți permite să stai câte ore ai nevoie fără probleme.
Mai mult, după ce termini de urcat și începi coborârea pui o grămadă de energie înapoi în baterie. Dar... ce știu eu? |
#98
Posted 20 March 2022 - 08:07
Pai stai 5 minute, muti masina 10-20 metri. Asta vreo 2-3 ore continuu.
Și ac-ul la maxim, ca altfel mori... |
#99
Posted 20 March 2022 - 08:23
icssizero, on 19 martie 2022 - 22:18, said:
... Yo-carman, on 19 martie 2022 - 21:47, said:
... Am inteles din prima ca nu sunteti interesati de electrice (sau din diverse motive obiective nu vi se potrivesc)...totusi ce cautati pe aici? Am mai zis, e ca si cum m-as duce la topicul de cafea sa le explic la aia ca mie nu imi place cafeaua ca eu beau bere.... Edited by raven75, 20 March 2022 - 08:25. |
#100
Posted 20 March 2022 - 09:09
Da' voi ce căutați în curte la diesel?
Jucati-va la scara voastră! |
|
#102
Posted 20 March 2022 - 09:53
icssizero, on 19 martie 2022 - 22:03, said:
Eu ma gandeam la cei 4000 de km facuti in Grecia cu termica din care mai putin de jumatate pe autostrazi si drumuri plane. 90% dintre soferi fac 4000 Km pana in Grecia in fiecare zi! icssizero, on 19 martie 2022 - 22:03, said:
Consum pe 4000 km, 6.0 litri la suta de km, adica o autonomie de peste 700 km cu un plin , AC on permanent , ca na, August in Grecia e funny rau. |
#103
Posted 20 March 2022 - 11:11
#105
Posted 20 March 2022 - 11:47
La orice. Cât timp nu vrei sa faci suta în 4 sec la deal consumul cu deplasarea în STAU e neglijabil.
|
|
#106
Posted 20 March 2022 - 12:52
Bai fratilor, thread-ul asta este despre Megane E-Tech. Lasati povestile despre cum ati facut x mii Km in Grecia si cum EV-urile nu-s bune pentru asta (sigur, nu-s bune pentru aceasta situatie extrem de particulara) pentru thread-urile generice ICE vs. EV, etc..
Incercati sa intelegeti ca NU toata lumea conduce asa. Am un EV cu autonomie chiar o idee mai mica decat acest e-tech de aproape jumatate de an, folosit zi de zi in conditii de iarna in Romania - NU am stat la coada sa incarc, NU mi-am dat viata peste cap, NU mi-am schimbat planurile de vacanta sau mai stiu eu ce. Ies cam la aceiasi bani ca TCO in cativa ani (la cum a crescut pretul benzinei, probabil mai repede decat ma asteptam). Sunt oameni si oameni, iar un EV cu 60kWh baterie si 130kW incarcare DC acopera o gama foarte larga din nevoile de deplasare. NU pe toate, dar nici o masina nu le acopera pe toate. Intotdeauna e vorba de un compromis, singura intrebare e unde face fiecare dintre noi acel compromis. |
#108
Posted 20 March 2022 - 15:22
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users