Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Nu pot sa platesc in China
Last Updated: Dec 16 2021 16:00, Started by
Cai0r
, Dec 15 2021 14:17
·
0
#19
Posted 15 December 2021 - 21:57
Cai0r, on 15 decembrie 2021 - 17:01, said:
Nu are nici un procesator de plati. Daca stiam ca avem observator de limba engleza printre noi mai bine nu mai postam. Cat ceri pe luna ca vreau sa fac si eu ceva meditatii ? Vad ca te pricepi ca observator de limbi straine, ai good eyes. Sunt seriosi. Ei poate sunt seriosi, dar exista riscul ca site-ul lor sa fi fost hack-uit iar la accesare sa fi fost redirectionat catre o pagina care colecteaza datele cardului tau. Faptul ca banca ta nu vede respingerea tanzactiei ar trebui sa-ti dea de gandit. |
#20
Posted 16 December 2021 - 08:26
Pai poate procesatorul a respins direct tranzactia fara sa apuce sa contacteze banca.
|
#21
Posted 16 December 2021 - 11:11
wertyck, on 15 decembrie 2021 - 17:04, said:
Cum sa nu aiba nici un procesator de plati? Procesarea platii online se realizeaza printr-un astfel de intermediar - procesatorul de plati Ai trimis "manual" datele cardului cuiva pe email? Nu cred! |
#22
Posted 16 December 2021 - 15:06
Situatia e cam asa, orice interogare a cardului creaza la banca emitenta cardului o cerere (actiune).
Acea cerere poate avea diverse raspunsuri, pe baza raspunului primit comerciantul sau procesatorul platii afiseaza un mesaj ce poate fi interpretat usor de client. Asadar, nu se poate afisa o eroare, fara a fi fost interogata banca. Ma rog, sunt situatii cand sa zicem conexiunea dintre procesator si banca nu se poate face, dar asta iar ar trebui semnalata cumva nu sa arunci un mesaj generic. Astfel ca depinde de procesator ce vrea sa afiseze la diverse mesaje de eroare. Daca nu a ajuns la banca nici o cerere, fie ea s-a oprit pe drum, fie, nu exista in realitate nici o eroare si atunci e doar o eroare fake, care sa te faca pe tine sa crezi ca cine stie ce s-a intamplat, insa ei sa fie interesati doar sa stranga datele cardurilor. Daca nu ma insel au fost asemenea situatii in care, prima tentativa dadea erori, ca utilizatorul sa mai incerce o data. Ei prima oara de fapt se iau datele cardului si abia a doua incercare e cea legitima, sa zic asa. Aceste situatii sunt grosolane, cand intervine o pagina terta. Sfatul meu e ca in cazul in care faci plati spre site-uri de la care nu poti obtine datele comerciale si pe care nu-i poti trage de maneca daca ceva-i in neregula, sa folosesti un intermediar pentru plati, precum PayPal, astfel incat datele cardului sa nu ajunga la cine stie cine. Din pacate in cazul tau trebuie sa o faci pe-a detectivul si sa ii iei pe rand pe: comerciant, procesator si apoi banca sa vezi de la cine-i problema. Edited by Ciubex, 16 December 2021 - 15:11. |
#23
Posted 16 December 2021 - 16:00
Acolo zice - error reason: other error deci cred că te încadrezi la punctul 3. Ia legătura cu comerciantul și vezi ce zice.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users