Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Panou plan care curge
 Formatare conditionata tabel exce...

Misiune sub acoperire pentru stat...

Panouri Solare Presurizate

PV obligatoriu pt toate construct...
 Este obligatoriu sa am PFA daca...

Pui Caprioara

Descriere PC in retea in W 10

Operatiune terorista in Belgrad
 Adeziv pt vata Mapei Mapetherm AR...

Recomandare monitor cu tuner TV

tcl,hisense,hiaomi sunet cu fidel...

Chimist vs Biochimist vs Inginer ...
 

Powerbank pentru EV (si nu numai)

* * - - - 6 votes
  • Please log in to reply
85 replies to this topic

#37
chilly willy

chilly willy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,594
  • Înscris: 23.10.2006
asta e powerbank pentru masina electrica

Attached Files



#38
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,364
  • Înscris: 08.03.2015

Vizualizare mesajgeorge_alexandru, pe 15 decembrie 2021 - 14:33, a scris:

Tocmai de aceea nu-ti iei electrica daca nu vrei compromisuri sau nu-ti permiti una cu autonomie ridicata.

Cate dintre alea cu autonomie ridicata sunt pe persona fizica? Nu e vorba doar de permis. E vorba de mana cui o bagi in foc si cine se arde in caz ca nu iese bine treaba.


#39
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,494
  • Înscris: 28.11.2006

Vizualizare mesajdagobar, pe 15 decembrie 2021 - 12:04, a scris:

[...]
Sa nu uitam ca datorita acestor early adopters cercetarea in domeniu are finantarea necesara, ceea ce ajuta la descoperirea de noi tehnologii mai eficiente/ieftine lucruri de care o sa putem beneficia in viitor toti.
Aiurea. Finantarea pentru cercetare in domeniul EV provine in cea mai mare parte din subventii ale statelor (inclusiv la nivel de UE), adica din suprataxarea benzinei si motorinei. Deci si daca ai masina cu ICE, tot platesti pentru cvele electrice, vrand-nevrand.

Dar va veni o vreme cand subventiile vor trebui sa inceteze (deja Norvegia se gandeste la asta, pentru ca sunt prea multe masini electrice pentru care nu se ia impozit si au scazut incasarile la buget), cand reteaua electrica va deveni insuficienta iar puterea produsa in general pe regenerabile va veni cand vrea ea, nu cand vrem noi. Atunci sa te tii pene de curent si scumpiri la greu. Si probabil atunci se vor ridica oamenii care au vazut ca poitica asta de a pune toate ouale intr-un co, si ala cu gauri, e paguboasa pe termen lung.

#40
chilly willy

chilly willy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,594
  • Înscris: 23.10.2006
nu provine din nicio suprataxare. Stii tu vreun institut de cercetare a ev-urilor? Nu exista, ue se bazeaza pe amenzi impuse firmelor auto ca nu respecta emisiile. Si spera ca aia o sa gaseasca o solutie. Care insa nu exista, si Toyota a zis ca nu exista dar vazand ca debilii astia mintali dau in continuare cu prostia asta au zis ca las ca scoatem si noi unele ca doar nu o sa pierdem piata.
Daca era o solutie tehnica ea se impunea fara subventii si amenzi pentru ca era superioara.

#41
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 12.02.2008

Vizualizare mesajchilly willy, pe 16 decembrie 2021 - 11:33, a scris:

nu provine din nicio suprataxare. Stii tu vreun institut de cercetare a ev-urilor? Nu exista, ue se bazeaza pe amenzi impuse firmelor auto ca nu respecta emisiile.
Cu cata lejeritate dezinformezi. Unii ar putea crede ca esti documentat si oferi pareri pertinente. Sunt foarte multe institutii publice, in UE, care fie conduc fie pac parte ca membru din proiecte de cercetare care tintesc catre tot ce inseamna electrificare. Foarte multe dintre ele au fost direct implicate in punerea bazelor multor sisteme prezente in autoturismele pe care le vedem pe strazi azi si care acum ni se par sisteme/functionalitati banale sau indispensabile. Ei bine aceleasi institutii publice sau public-private lucreaza la urmatoarele inovatii care, ulterior, vor fi industrializate de institii private (OEM, Tier 1, Tier 2...)
Ca sa iti dau un exemplu: Institutul Pentru Sisteme Mecatronice al TU Darmstadt. E plina Europa de astfel de institutii in care lucreaza "celebritatile" lumii academice ingineresti.

#42
chilly willy

chilly willy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,594
  • Înscris: 23.10.2006
pai proiecte de cercetare intre diverse firme si universitati sunt in lumea civilizata, la noi nu stiu dar ar trebui sa fie. Si nasa are proiecte cu MIT asa cum institutele astea de are zici au sunt sigur contracte cu diverse corporatii auto dar nu inseamna ca sunt platite din taxele pe combustibil si ca sunt niste institute de studiere a ev finantate de stat ca sa cerceteze ev-urile prin taxele de pe combustibil. Contracte de cercetare cu universitati exista in toate domeniile de la ce vrei tu medicina, electronica si desigur si chestii legate de automobile.

#43
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 12.02.2008
UE/CE finanteaza de multi ani tot ce tine de reducerea emisiilor de CO2 si mobilitate electrica. Pot sa dau un exemplu elocvent, Horizon 2020 (80 mld. euro). Succesorul lui, Horizon Europe (2021-2027, 120 mld. euro), are componenta "verde" si mai pronuntata. Programele astea, mari, sunt mecanismul prin care banii colectati din taxe si impozite ajung sa fie canalizati pe directii considerate importante de UE.

In ceea ce priveste subiectul topicului. Pe mine ma surprinde ca finantatorii companiilor care dezvolta astfel de solutii de stocare i-au lasat foloseasca in scopuri de marketing idea de solutie de back-up pentru EV-uri. Use case-ul are o acoperire atat de restransa incat potentialele venituri generate n-ar permite nici macar o bruma de profitabilitate.

#44
chilly willy

chilly willy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,594
  • Înscris: 23.10.2006
sa nu exageram, nu am stiut de Horizon asta dar e o chestie generica, finanteaza cercetarea in general de la coronavirus pana la electronica, energie nucleara si include desigur si posibilitati de reducere a emisiilor dar nu e un program special pentru ev-uri. Ev-urile sunt dezvoltate de firmele auto si desigur ca folosesc descoperiri si patente produse si de universitati si sunt programe de cercetare in lumea civilizata nu programe de plagiat cum e obiceiul pe la noi.
De exemplu premiul pentru cel mai curat motor nu s-a dat:
https://ec.europa.eu...ngine-future_en
Mie mi se pare ca nu are vreun efect dar poate ma insel. Europa sta prost la tehnologii noi, cam tot ce e nou vine din america.

#45
Dizlpower

Dizlpower

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,014
  • Înscris: 16.02.2004
On Topic:

https://ev-charger-s...rger-from-evig/

https://blinkchargin...mobile-charger/

Il poti incarca in casa si il duci la parcare...daca e neapărat.

Nu spun ca e ieftin, doar ca apr soluții...


#46
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,749
  • Înscris: 23.04.2007

Vizualizare mesajDizlpower, pe 17 decembrie 2021 - 13:49, a scris:

Il poti incarca in casa si il duci la parcare...
Care ... asta cu Estimated Weight 353.9 lbs  ?

Vizualizare mesajDizlpower, pe 17 decembrie 2021 - 13:49, a scris:

Nu spun ca e ieftin,
Asa e ... la €23.050,00 la e ok pretu' Posted image
... oare si la astea da statu' ceva pomana ?

Vizualizare mesajDizlpower, pe 17 decembrie 2021 - 13:49, a scris:

doar ca apr soluții...
Solutii pentru ce ?

#47
Dizlpower

Dizlpower

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,014
  • Înscris: 16.02.2004
Nu știi la ce folosesc ? :)

Topicul este făcut pentru a afla soluții gen "powerbank"..., deci da, există...pentru cârcotași nu există :)

Nu este o soluție pentru tine, dar pentru cine da 100 de mii de eur oe o mașină, s-ar putea sa vrea sa aiba la îndemână o soluție de urgență, rapida....





#48
chilly willy

chilly willy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,594
  • Înscris: 23.10.2006
blinkchargerul ala de 353.9lbs e cu benzina. Eu zic ca mai bine iti iei o masina pe benzina. in loc sa dai 100k pe masina si sa cari asta dupa tine.
La ala de 23050 euro imi plac plusurile
- 7” touchscreen (la banii astia puteau sa-i puna macar de 10)
- Cloud connectivity (sper ca are netflix)
- Wireless software updates (normal, trebuie update la netflix)
- Robust wheels and chassis (adica nu sunt niste roti de troler de cumparaturi)
Kempower-ul nu vad cu ce te ajuta pentru ca este o statie de incarcare mobila care trebuie cuplata la o sursa de curent, nu are nimic pe ea ca sa stocheze sau sa genereze curent

Vizualizare mesajadrian_r5, pe 17 decembrie 2021 - 14:11, a scris:

Solutii pentru ce ?

pentru prosti

#49
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,875
  • Înscris: 15.12.2009

Vizualizare mesajDizlpower, pe 17 decembrie 2021 - 18:06, a scris:

Nu este o soluție pentru tine, dar pentru cine da 100 de mii de eur oe o mașină, s-ar putea sa vrea sa aiba la îndemână o soluție de urgență, rapida....
Nu este o solutie pentru nimeni. Powerbank folosesti la telefon si la laptop daca vrei, nu la masina. La masina chemi powerbankul la tine cu un telefon, indiferent de cat a costat masina aia.

#50
Nukem

Nukem

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,221
  • Înscris: 28.01.2006
Unii cred ca astea sunt solutii pentru cei care stau la bloc si nu vor sa atarne cabluri pe balcon. Poate sunt halterofili, ca sa cari ala pe scari e munca si pentru Arnold...160 kg? Clar pentru Arnold, in tinerete.

#51
chilly willy

chilly willy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,594
  • Înscris: 23.10.2006
cred ca mai degraba pentru hulk.
Si daca duci generatorul afara ce faci cu el? stai langa el sa nu fie furat pana se incarca masina?
Nu ar fi mai bine ca masina sa aiba din constructie un motor cu benzina de mica putere 50-250 cc ca backup? Mai ales la masinile cu mai multe motoare ar putea folosi unul din motoare ca generator si in timpul mersului daca e nevoie de range extender.

Edited by chilly willy, 17 December 2021 - 21:37.


#52
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,875
  • Înscris: 15.12.2009

Vizualizare mesajchilly willy, pe 17 decembrie 2021 - 21:34, a scris:

Nu ar fi mai bine ca masina sa aiba din constructie un motor cu benzina de mica putere 50-250 cc ca backup?
Nu. De aia ai stații de încărcare peste tot.

#53
chilly willy

chilly willy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,594
  • Înscris: 23.10.2006
atunci de ce raman unii fara curent de trebuie powerbankurile astea pe roti?
Oricum iarna ar aduce avantaje clare. Ar incalzi cabina cu caldura reziduala a motorului termic, ar incalzi si bateriile care ar merge mai bine.

#54
Nukem

Nukem

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,221
  • Înscris: 28.01.2006
Si astfel am ajuns la hibride 😁

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate