![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
250 000 rable trebuie casate pana in 2026
Last Updated: Jan 20 2022 21:48, Started by
Ahasverus
, Dec 13 2021 19:39
·
0

#1
Posted 13 December 2021 - 19:39

Tanczos Barna: Guvernul și-a asumat ca, până în anul 2026, să scoatem din circulație 250.000 de vehicule mai vechi de 15 ani, condiția ca România să primească fonduri pentru autostrăzi / Ministrul promite sprijin semnificativ pentru schimbarea mașinilor
Quote ”Vinerea Verde este o oportunitate grozavă de a vorbi despre planurile noastre verzi, despre ecologie și despre provocările care urmează: Guvernul și-a asumat prin PNRR ca, până în anul 2026, să scoatem din circulație 250.000 de vehicule mai vechi de 15 ani, aceasta fiind condiția ca România să primească fonduri europene pentru construirea de autostrăzi. Această țintă ambițioasă o putem atinge doar dacă Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor acordă ajutor cetățenilor pentru achiziționarea unor autovehicule mai puțin poluante: anul acesta, am dublat bugetul Programului Rabla, derulat de Administrația Fondului pentru Mediu, față de anul trecut și am triplat suma totală de finanțări în cazul mașinilor electrice”, a transmis, vineri, ministrul Mediului. Tanczos Barna a precizat că se va acorda sprijin semnificativ celor care au intenția să-și schimbe mașinile mai vechi de 15 ani, dar situația lor financiară nu le permite această achiziție. ”Nu putem privi fără să luăm măsuri la faptul că mașinile vechi, cu motor mare, rămân un simbol al statutului, în loc ca oamenii înstăriți să-și schimbe mașinile poluante cu autovehicule prietenoase cu mediul”, a mai transmis ministrul. News.ro La capitolul "ministri spun lucruri trasnite", azi avem Min mediului, care sustine ca "pensionarii speciali" au masini cu v8, care polueaza, dar pe care le tin ca simbol social? Ma intreb cateodata cum dracu gasesc astia niste oameni atat de prosti si rupti de realitate ca sa ii puna ministri. E concurs care e mai prost? Inteleg ca avem 250 000 de masini vechi, cu motoare mari, iar astea sunt cele care polueaza? ![]() Momentan au inceput cu dreptul, adica au oprit programul Rabla clasic si plus. P.S. varsta medie a parcului auto romanesc este de 16.5 ani, deci la 15 ani poti zice ca sunt in floarea varstei, domn ministru! |
#2
Posted 13 December 2021 - 19:43

Quote - EUR 6 a devenit obligatoriu din Septembrie 2015. - EUR 5 a devenit obligatoriu din Ianuarie 2011. - EUR 4 a devenit obligatoriu din Ianuarie 2006. http://www.theaa.com...sions-standards In 2026 se fac 20 de ani de cand EUR4 a devenit obligatoriu, moment in care nu cred ca vor mai fi realist prea multe harburi < EUR4. De fapt, problema mare se numeste Diesel in orase, insa nimeni nu vrea sa o spuna, pt ca e sinucidere dpdv popular. |
#3
Posted 13 December 2021 - 19:44

Eu il stiu pe unul Drula care a zis " vom trece de 1000 de km de autostrazi " ...dupa care partidul lui a iesit de la guvernare . Praful s-a ales de programul lui de imbunatatit infrastructura rutiera.
Asa functioenaza politica. Intai arunca o mizerie pe surse. Dupa aia se uita la reactii . dupa aia mai ajusteaza pretentiile. dupa aia apare un partid care zice ca daca va fi ales va sta cu pieptul pavaza in fata scumpirilor , certificatului verde, casarii rablelor, inflatiei , bla-bla-bla .... Dupa 30 de ani de "democratie " nu ati inteles cu ce se mananca ? |
#4
Posted 13 December 2021 - 19:47

Zicea cineva ca nu vom vedea decat avansul de la PNNR
![]() |
#5
Posted 13 December 2021 - 19:49

Sa puna taxe usturatoare pt orice import de cazane de peste 10 ani inclusiv, si doar firme cu capital serios care pot fi trase la raspundere daca umbla cu cioara vopsita * sa dispara samsarii auto pa persoana fizica neplatitori de taxe , asta in primul rand , Era f bine cum era pe vremuri ce e peste 8 ani sa nu se poata inmatricula . La noi se aduc toate ciurucurile de dincolo .
Si eu mi-am luat o gioarsa si sincer nu m-ar deranja sa o fac cotet de gaini daca dau astia legea. Edited by BaXXXon, 13 December 2021 - 19:51. |
#6
Posted 13 December 2021 - 19:51

#7
Posted 13 December 2021 - 19:51

Zicea cineva ca nu vom vedea decat avansul de la PNNR ![]() |
#8
Posted 13 December 2021 - 19:52

Momentan au inceput cu dreptul, adica au oprit programul Rabla clasic si plus. Nu, s-au epuizat fondurile pe anul asta. Anul viitor vrea sa plece din februarie. Pe fond are dreptate, statul trebuie sa incurajeze cumpararea de autoturisme noi si o face prin impozitare ca descurajare si/sau prin bonificatii. Crezi ca germanii renunta de fraieri la autoturismele pe motorina? Nu, sunt taxati mai mult... Metoda de calcul pentru autoturismele actuale se bazează pe o sumă minimă de 2 euro pe 100 cm³ sau o parte din aceasta pentru motoarele pe benzină și de 9,50 euro pe 100 cm³ sau o parte din aceasta pentru vehiculele diesel. La aceasta se adaugă valoarea impozitului condiționat de CO₂. În cazul autoturismelor, impozitul pe autovehicule se bazează pe greutatea admisă și pe clasa de poluare a acestora. Autovehiculele noi înmatriculate după 1 septembrie 2018 sunt clasificate în cea mai bună clasă de poluare (S6). https://ro.ohanainsu... Btw, Franta dadea 12.000 euro pentru achizitie autoturisme electrice in 2020... https://turbomag.ro/...a-de-electrice/ Germania dadea la nivel de 2019 bonus de 6.000 euro, iar pentru hybrid plug-in 4.500 euro. https://www.automark...onus-94577.html Edited by claudiu1, 13 December 2021 - 20:00. |
#9
Posted 13 December 2021 - 19:54

de unde draq gasesc astia in Romania masini vechi cu V8? Ce, suntem in america sa aiba astia camaro si mustangi cu motoare v8?
Tot o repeta cretinul ala de tanczos despre pensionari cu masini v8 cu euro 3 sau mai jos. De parca pe aici ar fi plin de mustangi din anii 70 Edited by chilly willy, 13 December 2021 - 19:55. |
#10
Posted 13 December 2021 - 19:55

cred ca asistam la ce numeam mai demult ”masina nu e obligatorie”, altii nu, ca e o necesitate. ehh, ia RCA dublu, ia taxe pentru masini vechi si mai mult de atat ia preturi crescute la masini. pana si un Logan cu aer in echiparea essential(deci nu confort) 1.0 gpl ajunge la 10.000 cu rabla.
se face ca mai demult, am stat si o saptamana in Bruxelles, la o conferita cu cei din UE si am fost si la parlament. Micul dejun a fost misto si am cunoscut oameni care au o moralitate ridicata si o perceptie asupra vietii ok. Dar asta nu e oarecum drept, daca eu mi-am luat masina noua acum 15 ani, acum vii si-mi pui piedici. Nu merge nici argumentul ala cu, pai nici cu caruta nu mai ai voie. Cum am mai zis de multe ori si a reamintit si @ADM, dieselul trebuia sa ramana pentru camioane. E pur si simplu un carburant infect si face rau. Daca ar fi ITP-ul pe bune nu am mai avea discutia asta. Edited by bobitad, 13 December 2021 - 19:57. |
#11
Posted 13 December 2021 - 19:57

Romania nu e Germania.
Germanii renunta la diesel din motive de taxe si acces viitor. O fac in directia hibrid si electric. Romanii nu isi permit masini noi, care sunt din ce in ce mai scumpe. Sa ziceti ca toti vor trece pe Logan EU6+, e o presupunere incorecta, cat timp majoritatea cererilor de sfaturi achizitie masini de pe forum sunt sub 5000 eur. |
|
#12
Posted 13 December 2021 - 19:58

Offfff, of, periodic revine subiectul ăsta, ca și altele
![]() Interese și dezinformare, și mulți, inconștient sau nu, trag la căruța ilogicii". |
#13
Posted 13 December 2021 - 19:59

Romanii nu isi permit masini noi, care sunt din ce in ce mai scumpe. Sa ziceti ca toti vor trece pe Logan EU6+, e o presupunere incorecta, cat timp majoritatea cererilor de sfaturi achizitie masini de pe forum sunt sub 5000 eur. |
#14
Posted 13 December 2021 - 20:00

In primul rand , hai sa ne gandim , care este sensul existentei unui astfel de program PNRR ? Adica, de ce se dau banii astia? Se dau ca sa se faca autostrazi si alte lucrari de infrastructura cu anumite firme sau subsidiare ale acestora, ca sa se redreseze industria auto a tarilor puternic industrializate din UE , care sunt si principalele producatoare de masini, care trebuie sa vanda pentru ca pandemia le-a cam subrezit veniturile si asta inseamna un lant de concedieri, de bani mai putini la stat , adica bani mai putini la bugetul UE. UE ne da bani dar cu conditia ca ei sa se intoarca in buzunarele firmelor influente din tarile care au influenta asupra distribuirii banilor. Sigur , noi ca tara bananiera ne bucuram. Suntem copiii mici , prosti si handicapati ai unui sistem economic prea complex pentru a-l intelege. Ca de obicei , cu ce se intoarce in buzunarele alea din care au pllecat, cu ce se sifoneaza local , cu ce se sifoneaza direct spre factorii de decizie de la nivelul decizional al Uniunii, nu va mai ramane mare lucru pentru imbunatatirea vietii noastre. Toate acestea vor fi suprtate ghicici de cine ? Ati ghicit din prima...de noi . Cu cat PNRR este mai mare, cu atat o sa strangem noi cureaua mai mult. Politicienii o vor prezenta ca pe o uriasa realizare, noi o sa mai inchidem robinetele si vom mai citi la lumanare ca , de , curentul va fi scump.
|
#15
Posted 13 December 2021 - 20:01

#16
Posted 13 December 2021 - 20:01

Doar cineva care are metrul la buza blocului si serviciul la o iesire + nu are copii, poate sustine ca in ziua de azi masina NU e o necesitate!
Masina e o necesitate, pt ca iti permite sa te misti, sa faci bani, sa traiesti. Exista viata si in afara marilor orase. MULTA viata! Cu multe dintre rablele mult hulite, oamenii isi fac treaba in afara marilor orase, dar la noi masurile sunt alb/negru, realitatea e gri. Edited by Ahasverus, 13 December 2021 - 20:04. |
|
#17
Posted 13 December 2021 - 20:05

In primul rand , hai sa ne gandim , care este sensul existentei unui astfel de program PNRR ? Adica, de ce se dau banii astia? Se dau ca sa se faca autostrazi si alte lucrari de infrastructura cu anumite firme sau subsidiare ale acestora, ca sa se redreseze industria auto a tarilor puternic industrializate din UE , care sunt si principalele producatoare de masini, care trebuie sa vanda pentru ca pandemia le-a cam subrezit veniturile si asta inseamna un lant de concedieri, de bani mai putini la stat , adica bani mai putini la bugetul UE. UE ne da bani dar cu conditia ca ei sa se intoarca in buzunarele firmelor influente din tarile care au influenta asupra distribuirii banilor. Sigur , noi ca tara bananiera ne bucuram. Suntem copiii mici , prosti si handicapati ai unui sistem economic prea complex pentru a-l intelege. Ca de obicei , cu ce se intoarce in buzunarele alea din care au pllecat, cu ce se sifoneaza local , cu ce se sifoneaza direct spre factorii de decizie de la nivelul decizional al Uniunii, nu va mai ramane mare lucru pentru imbunatatirea vietii noastre. Toate acestea vor fi suprtate ghicici de cine ? Ati ghicit din prima...de noi . Cu cat PNRR este mai mare, cu atat o sa strangem noi cureaua mai mult. Politicienii o vor prezenta ca pe o uriasa realizare, noi o sa mai inchidem robinetele si vom mai citi la lumanare ca , de , curentul va fi scump. ce am uitat sa scriu in postul precedent e ca in Romania nu ai alternative la transport. asta cred eu ca e cel mai naspa. CFR-ul e o joaca, pai Italia are ala frecia rosa care merge cu 300 km/h, chiar ma uitam ca au falimentat transporturile aeriene interne. cand ai transport feroviar asa bun nici nu mai conteaza. altii te duc in alte tari pana-n varful muntelui. linii separate pentru autobuze si metrou in mai multe orase. ahh si piste de biciclete ca in Amsterdam. cam asta e visul, wake me up...cum ar zice americanii. Edited by bobitad, 13 December 2021 - 20:08. |
#18
Posted 13 December 2021 - 20:06

Nu e necesitate , te minti singur . Uita-te numa pe aici pe forum cum se caca la propriu unii cum sa repare cotetul in fata blocului cu sarma si mai stiu eu ce , nu mai zic de toti bocitorii cand vine vorba de platit un RCA - era unu p-aici care la un nenorocit de matiz avea asigurare rca de 1000 de lei, om la 60 de ani si mai ca plangea.... te doare bila . Masina e un lux fara doar si poate .
Edited by BaXXXon, 13 December 2021 - 20:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users