Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Toyota Yaris Cross
#307
Posted 02 February 2023 - 19:11
Posesori de Yaris Cross, e cineva care ați achizitionat portbagaj bare. As vrea detalii.
|
#308
Posted 03 February 2023 - 15:25
dan59m, on 02 februarie 2023 - 19:11, said:
Posesori de Yaris Cross, e cineva care ați achizitionat portbagaj bare. As vrea detalii. Din pacate nu se poate, le-am zis de la inceput ca vreau si bare. Au zis da pana am cumparat masina ca apoi sa imi zica ca nu e posibil (nu are sistem de prindere) cu toate ca in oferta lor apare la optiuni contra-cost. Acum de fiecare data cand cumpar ceva mai lung/voluminos si sunt nevoit sa merg cu usa portbagaj deschisa ii trimit si poza celui care mi-a vandut masina, cat o sa am masina o sa il stresez cu treaba asta. Edited by CIP03, 03 February 2023 - 15:26. |
#310
Posted 04 February 2023 - 21:49
Seara bună,
Spunea cineva că atunci când mergi la vale să nu calci prea des frâna. Bateria nu se încarcă atunci când frânezi dacă ai frâne cu recuperarea energiei de frânare? Mă gândeam că asta o face eficientă în oraș, folosirea deasă a frânii. Am observat și eu că pe pilot automat cu LNA merge șerpuit. Dar am văzut după că nu aveam activată opțiunea de a merge pe mijlocul drumului. Nu am mai condus după, o să văd dacă se va schimba ceva. Numai bine! |
#311
Posted 04 February 2023 - 22:08
dan59m, on 29 octombrie 2022 - 15:09, said:
MMike,am activat MyT dar nu am reușit sa inregistrez dispozitivul multimedia. Parcurg pașii până la a seta "conectivitate", pe care nu o găsesc. Nivelul meu de echipare nu include navigație,poate fi de aici, sau mai tre sa sap ? Bună, Nici eu nu am navigație. Dar cu telefonul conectat, pe Maps se duce direct pe Waze. Nu merge să cauți muzica din telefon sau nu știu eu încă, trebuie să selectezi playlistul din telefon. În aplicația mea nu există modul de multimedia. Voiam să întreb dacă poți să programezi reminder că trebuie să faci reviziile, fie în aplicație, fie direct în mașină. Mulțumesc! |
#312
Posted 05 February 2023 - 20:10
Elysium, dacă te uiți pe pictograma cu funcționarea mașinii, vezi când încarcă și când nu. Clasica frâna de motor încarcă bateria. Franari line cu anticipație sunt recomandate.
|
#313
Posted 06 February 2023 - 17:09
Elysium, on 04 februarie 2023 - 21:49, said:
Spunea cineva că atunci când mergi la vale să nu calci prea des frâna. Bateria nu se încarcă atunci când frânezi dacă ai frâne cu recuperarea energiei de frânare? Mă gândeam că asta o face eficientă în oraș, folosirea deasă a frânii. In oras, eficienta la hibrid e facuta in mai multe feluri, viteza mica, franari, iar acceleratia trebuie facuta lin, usor si apoi masina lasata sa mearga din inertie cat mai mult, tehnica "puls and glide". Primavara, vara, toamna, hibridu consuma putin mai ales in oras, inclusiv cand sta pe loc in trafic, motoru termic se declanseaza rar si putin. |
#314
Posted 06 February 2023 - 19:07
Mulțumesc frumos pentru răspunsuri! Am văzut și eu astăzi că încarcă mai mult când iei piciorul de pe accelerație decât când frânezi. Am avut un consum de 6.5 dimineața, deși am mers lent de se băgau toți în fața mea. La intoarcere pentru că am mers și pe autostradă am avut 5.8.
M-am bucurat că dimineață am avut bateria încărcată până la 7. Dar bucuria a fost scurtă! Și-a revenit rapid și brusc la 4. Localizarea mașinii din MyT e în timp real? Adică dacă îmi fură cineva mașina eu pot să văd unde e? Tehnica asta de condus "puls and glide" devine o obișnuință sau toată lumea încă ma stă cu ochii pe ecran? Bine că atunci când intră motorul termin în funcțiune se aude destul de tare. |
#315
Posted 06 February 2023 - 19:36
Condu masina cat mai normal, cum ai conduce orice masina pe benzina, fara a exagera cu acceleratii la podea si decelerand atunci cand vezi ca oricum o sa opresti. Ignora bateria, aia e acolo ca sa-ti dea plusul de putere in acceleratii si sa permita functionarea minunii aleia de e-cvt, faptul ca merge si pur electric este un plus bine-venit, dar nu asta e ideea. Bateria sta la jumatate pentru ca in jurul acelei valori are randamentul cel mai bun la incarcare. Ai sa observi ca daca incerci sa conduci obsedat de modul electric, vei reusi sa o duci pe la 2-3 linii, apoi motorul va munci disperat sa o incarce spre jumatate, ca sa-ti asigure rezerva de putere necesara la acceleratii lungi. Nu te astepta la consumuri minunate cand afara este frig si faci drumuri scurte, in prima faza consuma mai mult pentru a aduce motorul la o temperatura acceptabila si a conditiona bateria.
|
#316
Posted 06 February 2023 - 20:23
Iarna bateria "vrea" sa stea pe la 6 din 8 liniute si consumu e mai crescut. Vara se multumeste doar cu 3 liniute.
Daca nu esti atent cand conduci o hibrisa, e posibil sa ai surprize neplacute la consum, daca asta urmaresti. Daca vrei sa fii economic tot timpu, atunci trebuie sa stai cu ochii pe indicatoru de consum de carburant din bord si pe indicatoru verde "Ev". |
|
#317
Posted 06 February 2023 - 20:25
MMike, on 06 februarie 2023 - 17:09, said: La vale e pacat sa folosesti orice fel de frana decat daca e caz de reducere a vitezei sau un obstacol. Masina asta pe modurile Eco si Normal are o frana de motor slaba, intra tarziu si putin, care permite sa se mearga din inertie mult, timp in care bateria se tot incarca. Tot la vale, acceleratiile, doar cand e cszu, se fac cu o apasare usoara, pentru a nu declansa motoru termic. Astfel, un drum la vale, cat e panta de lunga, se poate mentine doar in regim electric (si inertie). In acest caz, de pot merge zeci de km fara niciun consum de carburant si cu destula viteza si se ajunge jos, cu un consum aproape de 0. Folosind frana de motor mult, la un moment dat, consumu incepe sa creasca, viteza se reduce, nu e o varianta buna. |
#318
Posted 06 February 2023 - 20:30
Bateria e "problema" ei cand si cat se incarca. Important e ca motoru termic sa functioneze cat mai putin posibil, insa iarna functioneaza destul de mult pentru ca el asigura si caldura in habitaclu.
cata, on 06 februarie 2023 - 20:25, said: Să coboare în SPORT! In Eco si Normal, in panta, coboara ca vagonu la vale daca nu pui picioru pe frana. Greu face frana de motor in modurile astea. |
#319
Posted 06 February 2023 - 22:37
MMike, on 06 februarie 2023 - 20:30, said: Te-ai trezit pe invers ?..... In Eco si Normal, in panta, coboara ca vagonu la vale daca nu pui picioru pe frana. Greu face frana de motor in modurile astea. Cum face hibridul tau? MMike, on 06 februarie 2023 - 20:30, said:
insa iarna functioneaza destul de mult pentru ca el asigura si caldura in habitaclu |
#320
Posted 07 February 2023 - 17:07
cata, on 06 februarie 2023 - 22:37, said:
Pai și în Sport se oprește sau o ia marșarier? Frana de motor la hibrid (Toyota), la motoru asta 1.5 hsd si 1.8 hsd, are modul B (Brake) la schimbator, care face frana de motor prompta. Insa nu e ok sa o tii mult timp in B. La coborare pe serpentine e buna. cata, on 06 februarie 2023 - 22:37, said:
Ești sigur de ce spui? Baga căldură in maxim 5 minute. Din alta cauză merge termicul mai mult când este frig, dar nu spun ăștia pe YouTube. Edited by MMike, 07 February 2023 - 17:10. |
#321
Posted 16 February 2023 - 19:36
Tocmai ce am sosit de la o partida de ski, de la Domeniul de ski Sureanu. 105 km din Alba Iulia, ultimii 19 km drum forestier cu zăpadă bătătorita cu diferență de nivel aprox. 700 m. Tracțiunea integrală a funcționat excelent. A întrat automat când a trebuit, sunt incantat. Ca și consum 7,1 la dus și 2,3 la coborât!!. 105 km făcuți în 2 ore și jumătate dus, 2 ore venit. Asta pentru o imagine a vitezei de deplasare. Concluzia mea e ca merita din plin 4x4. Am mai văzut-o la lucru inainte si pe niște serpentine parțial înghețate, dar de mai mica amploare precum cea de azi.
|
|
#322
Posted 17 February 2023 - 15:46
dan59m, on 16 februarie 2023 - 19:36, said:
Ca și consum 7,1 la dus și 2,3 la coborât!!. dan59m, on 16 februarie 2023 - 19:36, said:
105 km făcuți în 2 ore și jumătate dus, 2 ore venit. Apropo, in ultima vreme am vazut din ce in ce mai multe Yaris Cross pe strazi, cel putin in B. O urcare cu un CHR 1.8 hybrid pe Transfagarasan,de jos pana la Balea lac, la inceput de vara, sus fiind inca foarte frig si zapada, un consum de 12.5%. La coborare, jos era un consum sub 1% . |
#323
Posted 17 February 2023 - 16:21
dan59m, on 16 februarie 2023 - 19:36, said:
ultimii 19 km drum forestier cu zăpadă bătătorita cu diferență de nivel aprox. 700 m. Tracțiunea integrală a funcționat excelent. Edited by MMike, 17 February 2023 - 16:22. |
#324
Posted 18 February 2023 - 11:46
MMike, on 17 februarie 2023 - 16:21, said: A fost vreun moment in care masina s-a poticnit sau a ezitat sau a tras mai greu la urcare ? La coborare au fost probleme de alunecare ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users