Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Intrebari succesiune
Last Updated: Dec 19 2021 12:10, Started by
207cc
, Dec 09 2021 21:52
·
0
#1
Posted 09 December 2021 - 21:52
Prima intrebare, e normal ca un card al cuiva recent decedat sa ramana blocat in bancomat si sa trebuiasca facuta succesiunea pt a debloca/vedea contul respectiv?
|
#3
Posted 09 December 2021 - 22:02
dar de unde stie banca asta? primeste automat notificare ca posesorul a decedat, de unde?
|
#4
Posted 09 December 2021 - 22:02
Eu nu inteleg cum de mai adresezi prima-ntrebarea asta.
Mi-e frica de a doua... |
#5
Posted 09 December 2021 - 22:04
crocodilul, habar nu am la legile astea, scuze daca par copilaresti dar vreau sa inteleg cum functioneaza si decurg lucrurile.
|
#7
Posted 09 December 2021 - 22:07
207cc, on 09 decembrie 2021 - 21:52, said:
Prima intrebare, e normal ca un card al cuiva recent decedat sa ramana blocat in bancomat si sa trebuiasca facuta succesiunea pt a debloca/vedea contul respectiv? Edited by andreic, 09 December 2021 - 22:08. |
#8
Posted 09 December 2021 - 22:10
"recent" decedat?
În câteva ore, maxim zile se poate folosi (ilegal firește). |
#9
Posted 09 December 2021 - 22:14
A anuntat mortul banca si l-au blocat!
Nu radeti,in Romania se poate!Am vazut morti si la vot! |
#10
Posted 09 December 2021 - 22:25
mai exact, decedeaza sotia....dupa cateva saptamani sotul se duce cu cardul la bancomat sa verifice contul, greseste parola sau pur si simplu cardul e retinut. pe urma banca spune ca are nevoie de succesiune financiara ca sa acceseze contul.
|
|
#11
Posted 09 December 2021 - 22:32
imi pare rau, condoleante
daca ai pus pin de trei ori gresit il blocheaza. altfel, asa cum s-a zis, probabil Primarie sau eventuali potentiali mostenitori au notificat banca |
#12
Posted 09 December 2021 - 22:38
Ori greșește pin-ul ori e reținut din prima?
Totuși după câteva săptămâni.... |
#13
Posted 09 December 2021 - 22:42
multumesc. potentiali mostenitori este exclus zic eu.
se poate face doar succesiune financiara doar pt banca intitial, nu? |
#14
Posted 09 December 2021 - 22:49
andreic, on 09 decembrie 2021 - 22:07, said:
Bineinteles. Cand se afla de deces conturile asociate persoanei se blocheaza in asteptarea eventualelor succesiuni iar bancomatele primesc comanda retinere card. In mod normal nu se afla imediat dar cine stie... Cardul nu se blochează în bancomat când ai conturile blocate. Îți arată suma și că e blocat contul. Scoți cardul și pleci acasă. Edited by emeral, 09 December 2021 - 22:50. |
#16
Posted 09 December 2021 - 22:53
Greșești de 3 ori pin-ul se retine cardul in bancomat.
Îl recuperează doar titularul. |
#17
Posted 09 December 2021 - 22:56
Ai 3 incercari pentru PIN.
Cardul se retine la al 4-lea PIN gresit. Eu asa procedez daca gasesc un card pe strada, il duc la primul bancomat. |
#18
Posted 09 December 2021 - 22:58
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users