Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Importanta numarului de RPM la ma...

Baterii auto recuperare bani

Vopsele de interior respirabile

Deconectare controller consola PS4
 Punte dentara ocluzie deschisa

Izolație coș de fum

Un imn al iubirii (spirituale)

Depistare cartela ?
 TV Samsung nu recepționeaza ...

Reconventionala la apel?

Detector gaz defect.

Inlocuire serpentina boiler termo...
 Primele supermaketuri, hypermarke...

Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...
 

Bug in “System Data” - cum șterg fișierele?

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
claudiu123abc

claudiu123abc

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 26.11.2020
Ieri s-a întâmplat ceva ciudat.

Imi scot telefonul de la încărcat (iPhone 12 Pro MAX, 256 GB) si imi spune ca nu mai am spațiu disponibil. Din moment ce știam ca mai am cel puțin 120 GB disponibili, intru in setări. Văd ca System Fileș (cache, etc) ocupa aproape 150 GB. Un minut mai târziu, telefonul se Închide si pornește iar automat.

Si aici încep problemele.

Dupa ce trece de secvența de pornire si ajunge la ecranul cu, codul PIN, imediat ce îl introduc, telefonul se Închide iar.
Asta s-a întâmplat de vreo 6 - 7 ori. In final, reușesc sa folosesc telefonul si încep sa șterg din aplicații, NetFlix, Google Photos, orice mi-ar fi consumat spațiu.

Asta a rezolvat problema - dar acum tot am 150 GB de fisiere care nu le pot șterge. Si nu vreau sa resetez telefonul si sa șterg toate aplicațiile. Aplicațiile de genul “Mem Optimizer” nu m-au ajutat cu nimic.

Inițial m-am gândit la iCloud, cumva ca toate fișierele mele s-au sincronizat local. Doar ca am 2 TB pe iCloud si este pe jumătate gol.

Ma bucur ca telefonul funcționează normal acum, dar imi poate spune cineva cum sa șterg tot ce este in System Data, fără sa resetez telefonul?

Multumesc

#2
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Citești pe aici

https://www.macworld...-delete-it.html

după care eu dacă aș fi în locul tău aș întreba la cei de la Apple, pe chatul de pe pagina de suport.

https://getsupport.a...r=cups&SG=SG003

#3
r_ionescu

r_ionescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,470
  • Înscris: 07.07.2010
Un simplu sync în iTunes

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate