Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
1 stea NCAP - Dacia Spring
#91
Posted 08 December 2021 - 19:49
https://www.timesnew...stul-euro-ncap/
"Dacia Spring a fost prinsă copiind la testul Euro NCAP" Edited by SpeedDemon, 08 December 2021 - 19:50. |
#92
Posted 08 December 2021 - 20:17
Cineva isi bate joc de romani, stiind ca ei nu stiu sa aprecieze cu adevarat viata.
Saracia mentala si materiala sunt usor de exploatat. Tentatia pentru lucrul ieftin, modest, minimal care “ajunge” pentru o minte si viata modeste la randul lor. Nici o persoana cu scaun la cap in Ro nu va cumpara aceasta masina, chiar daca ar fi doar pentru oras. Tentatia insa e mare, pret modest dat fiind subventia colosala suportata de stat, indirect de toti cetatenii. Oricum, pana la urma verdictul va fi dat tot in urma folosirii unui numar insemnat de masini din astea, dar nu sunt sigur in ce masura va exista un raspuns suficient si corect, adica neinfluentat de prostie sau interese. Noul Lastun va pacali pe multi la inceput. Edited by Rosebud09, 08 December 2021 - 20:18. |
#93
Posted 08 December 2021 - 21:09
underb, on 08 decembrie 2021 - 13:20, said:
Motorul termic, daca e montat in fata nu solicita aproape deloc structura in caz de impact frontal pt ca nu are cine stie ce structura deformabila intre el obstacol. |
#95
Posted 08 December 2021 - 21:18
#96
Posted 08 December 2021 - 22:28
Rosebud09, on 08 decembrie 2021 - 20:17, said:
Cineva isi bate joc de romani, stiind ca ei nu stiu sa aprecieze cu adevarat viata. Saracia mentala si materiala sunt usor de exploatat. Tentatia pentru lucrul ieftin, modest, minimal care “ajunge” pentru o minte si viata modeste la randul lor. Nici o persoana cu scaun la cap in Ro nu va cumpara aceasta masina, chiar daca ar fi doar pentru oras. Tentatia insa e mare, pret modest dat fiind subventia colosala suportata de stat, indirect de toti cetatenii. Oricum, pana la urma verdictul va fi dat tot in urma folosirii unui numar insemnat de masini din astea, dar nu sunt sigur in ce masura va exista un raspuns suficient si corect, adica neinfluentat de prostie sau interese. Noul Lastun va pacali pe multi la inceput. De aia francezii fac coada sa le cumpere(Springurile),de aia englezii au facut petitii peste petitii la Renault ca sa o bage si in Anglia.Stii tu , masina asta a fost construita pt tarile civilizate unde restrictiile de viteza in orase se respecta.Nu ai cum sa suferi un accident ff grav cand toti circula cu 30-40-50 km?h.Masinuta asta nu este pt Romanica unde restrictiile de viteza in orase sunt pt fraieri.Si unde se circula ca pe autostrada,cu viteze de peste 100 km/h in oras.Normal ca cineva isi bate joc de romani,pai cum sa mai moara "dujmanii" de oftica cand or sa te vada cu un Spring.Altfel mor de ciuda ,cand te vad intr-un BMW,haudi,mercedes,chiar sintru-un amarat de ww sau macar un Opel.Dar Spring?!Or sa moara de ras. |
#97
Posted 09 December 2021 - 08:57
Problema pe care o vad eu la accident cu masina asta e la impactul lateral, chiar si in oras... testul ncap cu impact lateral e la 32 km/h, nu vreau sa ma gandesc ce se va intampla la 50-60 km/h.
Acum sunt curios sa vad testul la noul Jogger, sper macar la 3 stele. Sa vedem ce face Dacia cu noua platfoma CMF-B LS alungita... |
#98
Posted 09 December 2021 - 09:20
Astia de va mirati de Reno, ce aveti fratilor? Aia e masina saracului la francezi... ce pretentii aveti ?
|
#99
Posted 09 December 2021 - 09:53
E vorba că Renault stătea foarte bine la testele astea. Vechea ZOE avea 5 stele. In 2001 Laguna a fost prima mașina cu 5 stele la euroNcap...că a zis cineva aici greșit Megane.
Megane 3 avea 5 stele in 2008, 4 stele in 2014 din lipsa electronice. Clio 5 are 5 stele, 96% protectia adulților in 2019...asta e la nivel cu Volvo XC90 asta nou care avea 97 in 2015. Adică Renault are reputație de mașini sigure, și făceau variante chele fara masuri de siguranță sub brandul Dacia. https://www.euroncap...ault/clio/35877 Edited by SpeedDemon, 09 December 2021 - 09:53. |
#100
Posted 09 December 2021 - 10:03
Spuneți voi că mașina asta ar fi mai sigură în oraș, dar și la viteze mici se pot întâmpla accidente nasoale, indiferent cât de prudent ai circula, din cauza neatenției altor participanți în trafic. Nici nu vreau să mă gândesc la o tamponare laterală...
Îs făcute-n China, lăsați... Dacia spring ncap test knows it. Mai bine merg cu metroul decât să cumpăr nebunia asta, chiar dacă are un preț acceptabil. Hai, cât era un abonament metrorex? |
|
#101
Posted 09 December 2021 - 12:08
Ai grijă când te duci spre metrou să nu-ți cadă ceva în cap și să o mierlesti, riscurile sunt mari si la mersul pe jos.
Edited by kiario, 09 December 2021 - 12:10. |
#102
Posted 09 December 2021 - 12:25
#103
Posted 09 December 2021 - 12:29
Daca pt tine EMPP siguranta nu este importanta, nu inseamna ca pentru noi celalti e la fel. Poti sa te dai cu ce vrei tu, nimeni nu-ti ingradeste. Dar suntem unii care stim ce tara e Romania, stim cum multi si-au luat carnetele, stim cum se circula si care este IQ-ul mediu al soferului roman. Drept urmare, noi astia, chiar am vrea o masina mai sigura decat trompeta cu 1 stea.
|
#105
Posted 09 December 2021 - 13:00
kiario, on 09 decembrie 2021 - 12:08, said:
Ai grijă când te duci spre metrou să nu-ți cadă ceva în cap și să o mierlesti, riscurile sunt mari si la mersul pe jos. Comparația cu mersul pe jos este stupidă. Oamenii plătesc un preț pentru o mașină pentru niște beneficii, cum ar fi confort, viteza de deplasare, siguranță. Nu are rost să compari siguranța mersului pe jos sau cu bicicleta cu cea a unei mașini. Compari siguranța unei mașini cu cea a unei alte mașini în aceeași zonă de preț și cu aceeași destinație de folosire. Eventual de la același producător. În cazul lui Spring, compari cu Logan sau Sandero, mai ales că au fost evaluate după aceeași metodologie. Edited by george_alexandru, 09 December 2021 - 13:02. |
|
#106
Posted 09 December 2021 - 13:31
Epidaurus, on 08 decembrie 2021 - 21:12, said:
Am vazut chiar destule prin Bucuresti. Deci se cumpara. Sa stea linistiti carcotasi ca masina asta nu este pentru ei. Sunt BMW-uri, Mercedes si sunt electrice si au si 5 stele la NCAP. BMW-ul electric are presiune in roti pe spate 3.2-3.4 bari si ep fata 2.9-3 bari. Edited by andreic, 09 December 2021 - 13:34. |
#107
Posted 09 December 2021 - 13:41
Dupa cum spuneam, e f greu sa faci o masina electrica mica sa fie sigura, fara sa devina inutil de grea si de scumpa (din cauza bateriilor suplimentare necesare pastrarii autonomiei cu toate ranforsarile suplimentare, cu trenul de rulare dimensionat corespunzator greutatii crescute si ce mai e...). Inclusiv sa o faci de la zero.
E un cerc vicios care te scoate rapid din clasa mini pt ca vei avea o masina f mica dar la fel de grea si de SCUMPA ca altele mai mari daca vrei sa o faci si sigura. Si nu o va lua nimeni pt ca la sfarsit tot o masina de clasa mini va ramane. Povestea cu "diminishing returns"/ legea randamentului descrescator. Edited by underb, 09 December 2021 - 13:46. |
#108
Posted 09 December 2021 - 13:54
Problema vine de la faptul că Springul este un model chinezesc adaptat pieței europene. Probabil această adaptare a avut niște limite. Renault a ales varianta ieftină în loc să construiască un model Dacia nou, așa cum a făcut cu restul modelelor.
Edited by george_alexandru, 09 December 2021 - 13:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users