Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 

1 stea NCAP - Dacia Spring

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
138 replies to this topic

#91
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
https://www.timesnew...stul-euro-ncap/
"Dacia Spring a fost prinsă copiind la testul Euro NCAP"

Edited by SpeedDemon, 08 December 2021 - 19:50.


#92
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,619
  • Înscris: 02.10.2009
Cineva isi bate joc de romani, stiind ca ei nu stiu sa aprecieze cu adevarat viata.
Saracia mentala si materiala sunt usor de exploatat. Tentatia pentru lucrul ieftin, modest, minimal care “ajunge” pentru o minte si viata modeste la randul lor.
Nici o persoana cu scaun la cap in Ro nu va cumpara aceasta masina, chiar daca ar fi doar pentru oras. Tentatia insa e mare, pret modest dat fiind subventia colosala suportata de stat, indirect de toti cetatenii.
Oricum, pana la urma verdictul va fi dat tot in urma folosirii unui numar insemnat de masini din astea, dar nu sunt sigur in ce masura va exista un raspuns suficient si corect, adica neinfluentat de prostie sau interese.

Noul Lastun va pacali pe multi la inceput.

Edited by Rosebud09, 08 December 2021 - 20:18.


#93
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,544
  • Înscris: 07.02.2003

View Postunderb, on 08 decembrie 2021 - 13:20, said:

Motorul termic, daca e montat in fata nu solicita aproape deloc structura in caz de impact frontal pt ca nu are cine stie ce structura deformabila intre el obstacol.
Corect... e o problema generala pe care numai modelele de lux pana acum o mai rezolva, sunt grele electricele si nu in fata.

#94
Epidaurus

Epidaurus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,504
  • Înscris: 13.02.2014
Am vazut chiar destule prin Bucuresti. Deci se cumpara. Sa stea linistiti carcotasi ca masina asta nu este pentru ei. Sunt BMW-uri, Mercedes si sunt electrice si au si 5 stele la NCAP.

#95
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,429
  • Înscris: 30.08.2017
Măcar 2 stele precum Logan și Sandero putea avea. Dacă nici la standardul Dacia nu se ridică... Sau acesta este noul standard?

#96
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,175
  • Înscris: 09.01.2009

View PostRosebud09, on 08 decembrie 2021 - 20:17, said:

Cineva isi bate joc de romani, stiind ca ei nu stiu sa aprecieze cu adevarat viata.
Saracia mentala si materiala sunt usor de exploatat. Tentatia pentru lucrul ieftin, modest, minimal care “ajunge” pentru o minte si viata modeste la randul lor.
Nici o persoana cu scaun la cap in Ro nu va cumpara aceasta masina, chiar daca ar fi doar pentru oras. Tentatia insa e mare, pret modest dat fiind subventia colosala suportata de stat, indirect de toti cetatenii.
Oricum, pana la urma verdictul va fi dat tot in urma folosirii unui numar insemnat de masini din astea, dar nu sunt sigur in ce masura va exista un raspuns suficient si corect, adica neinfluentat de prostie sau interese.

Noul Lastun va pacali pe multi la inceput.
Lasa ca este mai  bun un  BMW sau  un Audi facut  din bucati..Din  doua masini  lovite,una  in  fata alta  in spate,taiate,sudate,apoi vandute  ca masini  de babute   care  au  fost numai duminica la Biserica  cu ea.
De aia   francezii  fac   coada  sa le cumpere(Springurile),de aia  englezii  au  facut petitii peste  petitii la Renault ca sa  o  bage si in Anglia.Stii  tu , masina asta  a  fost construita pt  tarile civilizate unde  restrictiile  de  viteza in  orase se respecta.Nu  ai  cum  sa  suferi un accident ff  grav  cand  toti  circula cu  30-40-50 km?h.Masinuta  asta  nu este  pt  Romanica  unde  restrictiile de viteza  in orase  sunt pt fraieri.Si unde  se circula ca  pe autostrada,cu  viteze  de peste  100 km/h in oras.Normal  ca  cineva  isi bate joc de romani,pai cum  sa  mai moara  "dujmanii" de  oftica  cand or sa te   vada  cu un Spring.Altfel mor de  ciuda ,cand te  vad  intr-un BMW,haudi,mercedes,chiar  sintru-un amarat de  ww  sau macar  un Opel.Dar  Spring?!Or sa moara de ras.

#97
gabrolio

gabrolio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,247
  • Înscris: 01.07.2007
Problema pe care o vad eu la accident cu masina asta e la impactul lateral, chiar si in oras... testul ncap cu impact lateral e la 32 km/h, nu vreau sa ma gandesc ce se va intampla la 50-60 km/h.

Acum sunt curios sa vad testul la noul Jogger, sper macar la 3 stele. Sa vedem ce face Dacia cu noua platfoma CMF-B LS alungita...

#98
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,540
  • Înscris: 21.03.2020
Astia de va mirati de Reno, ce aveti fratilor? Aia e masina saracului la francezi... ce pretentii aveti ?

#99
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
E vorba că Renault stătea foarte bine la testele astea. Vechea ZOE avea 5 stele. In 2001 Laguna a fost prima mașina cu 5 stele la euroNcap...că a zis cineva aici greșit Megane.
Megane 3 avea 5 stele in 2008, 4 stele in 2014 din lipsa electronice. Clio 5 are 5 stele, 96% protectia adulților in 2019...asta e la nivel cu Volvo XC90 asta nou care avea 97 in 2015.
Adică Renault are reputație de mașini sigure, și făceau variante chele fara masuri de siguranță sub brandul Dacia.
https://www.euroncap...ault/clio/35877

Edited by SpeedDemon, 09 December 2021 - 09:53.


#100
cristiana12

cristiana12

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 02.11.2021
Spuneți voi că mașina asta ar fi mai sigură în oraș, dar și la viteze mici se pot întâmpla accidente nasoale, indiferent cât de prudent ai circula, din cauza neatenției altor participanți în trafic. Nici nu vreau să mă gândesc la o tamponare laterală...

Îs făcute-n China, lăsați... Dacia spring ncap test knows it.
Mai bine merg cu metroul decât să cumpăr nebunia asta, chiar dacă are un preț acceptabil. Hai, cât era un abonament metrorex?Posted Image

#101
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012
Ai grijă când te duci spre metrou să nu-ți cadă ceva în cap și să o mierlesti, riscurile sunt mari si la mersul pe jos.

Edited by kiario, 09 December 2021 - 12:10.


#102
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,778
  • Înscris: 12.01.2018

View PostRosebud09, on 08 decembrie 2021 - 20:17, said:

Cineva isi bate joc de romani, stiind ca ei nu stiu sa aprecieze cu adevarat viata.

tancul este destul de bun?

#103
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,751
  • Înscris: 22.11.2006
Daca pt tine EMPP siguranta nu este importanta, nu inseamna ca pentru noi celalti e la fel. Poti sa te dai cu ce vrei tu, nimeni nu-ti ingradeste. Dar suntem unii care stim ce tara e Romania, stim cum multi si-au luat carnetele, stim cum se circula si care este IQ-ul mediu al soferului roman. Drept urmare, noi astia, chiar am vrea o masina mai sigura decat trompeta cu 1 stea.

#104
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Arunci recomand ZOE ... am auzit ca are 0 stele.

#105
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,429
  • Înscris: 30.08.2017

View Postkiario, on 09 decembrie 2021 - 12:08, said:

Ai grijă când te duci spre metrou să nu-ți cadă ceva în cap și să o mierlesti, riscurile sunt mari si la mersul pe jos.

Comparația cu mersul pe jos este stupidă. Oamenii plătesc un preț pentru o mașină pentru niște beneficii, cum ar fi confort, viteza de deplasare, siguranță. Nu are rost să compari siguranța mersului pe jos sau cu bicicleta cu cea a unei mașini. Compari siguranța unei mașini cu cea a unei alte mașini în aceeași zonă de preț și cu aceeași destinație de folosire. Eventual de la același producător. În cazul lui Spring, compari cu Logan sau Sandero, mai ales că au fost evaluate după aceeași metodologie.

Edited by george_alexandru, 09 December 2021 - 13:02.


#106
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,544
  • Înscris: 07.02.2003

View PostEpidaurus, on 08 decembrie 2021 - 21:12, said:

Am vazut chiar destule prin Bucuresti. Deci se cumpara. Sa stea linistiti carcotasi ca masina asta nu este pentru ei. Sunt BMW-uri, Mercedes si sunt electrice si au si 5 stele la NCAP.
Se cumpara, am vazut si eu. Ideea e ca pe un sasiu ordinar sa pui componente si sa faci electrica e cam greu sa iei si stele ncap. Trebuie un intreg design sa tina cont de greutati samd... de aia masini ca Tesla dau clasa pentru ca sunt de la zero facute electrice.
BMW-ul electric are presiune in roti pe spate 3.2-3.4 bari si ep fata 2.9-3 bari.

Edited by andreic, 09 December 2021 - 13:34.


#107
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Dupa cum spuneam, e f greu sa faci o masina electrica mica sa fie sigura, fara sa devina inutil de grea si de scumpa (din cauza bateriilor suplimentare necesare pastrarii autonomiei cu toate ranforsarile suplimentare, cu trenul de rulare dimensionat corespunzator greutatii crescute si ce mai e...). Inclusiv sa o faci de la zero.

E un cerc vicios care te scoate rapid din clasa mini pt ca vei avea o masina f mica dar la fel de grea si de SCUMPA ca altele mai mari daca vrei sa o faci si sigura. Si nu o va lua nimeni pt ca la sfarsit tot o masina de clasa mini va ramane.

Povestea cu "diminishing returns"/ legea randamentului descrescator.

Edited by underb, 09 December 2021 - 13:46.


#108
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,429
  • Înscris: 30.08.2017
Problema vine de la faptul că Springul este un model chinezesc adaptat pieței europene. Probabil această adaptare a avut niște limite. Renault a ales varianta ieftină în loc să construiască un model Dacia nou, așa cum a făcut cu restul modelelor.

Edited by george_alexandru, 09 December 2021 - 13:55.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate