1 stea NCAP - Dacia Spring
#73
Posted 08 December 2021 - 14:20
Naijax, on 08 decembrie 2021 - 11:31, said:
Inca mai puneti botu' la prostiile astea ? Pai cele mai multe puncte le-a pierdut la capitolul sisteme de asitență Cu respect dar, fac pipi pe ele N-am nevoie de lane assist, traffic sign assist sau alte asemenea Tu nu, dar altii cu siguranta mai au nevoie de o rescolarizare (in special la teorie). Plus ca line assist pe drumurile noastre nu stiu cat de util ar fi. Pe centura inca sunt petice mari care mascheaza liniile de demarcatie dintre benzi. Ontopic: din moment ce se bazeaza pe Sandero, era normal sa mosteneasca cate ceva de acolo. |
#74
Posted 08 December 2021 - 14:26
#75
Posted 08 December 2021 - 14:43
Pololica, on 08 decembrie 2021 - 14:20, said:
Ontopic: din moment ce se bazeaza pe Sandero, era normal sa mosteneasca cate ceva de acolo. Nu se bazeaza pe Sandero, este cu totul alta masina, provenita din Renault KZE / Dongfeng. Este o masina chinezeasca 100%, proiectata si fabricata in China, unde costa 5-6000 USD si unde nu are cine stie ce succes. Piata auto din China este extrem de competitiva cand vine vorba de electrice. In rest, au pus 3 surcele in plus si o aduc in Europa sub sigla Dacia, si cu un pret de lista triplu. Singura chestie care salveaza Spring este Rabla. Si asta explica de ce jumatate din comenzile in Europa sunt din Romania, ca in rest, sunt curios cine-o cumpara la 19 K euro, pret intreg. Edited by bluesnake, 08 December 2021 - 14:44. |
#76
Posted 08 December 2021 - 14:46
Eu nu sunt de acord ca aceasta chinezarie de masina sa fie finantata din banii mei.
Este foarte mult 10.000 de euro subventie de la stat, adica din munca mea si taxele mele care si asa sunt nejustificat de mari (50%) pentru ca eu nu primesc nimic in schimbul lor. Daca masina ar fi fost produsa in Romania integral cu componente si tot altfel stateau lucrurile, macar stiam ca banii mei nu sunt risipiti prin china si prin gropi de gunoi de prin Africa |
#77
Posted 08 December 2021 - 14:59
N-are treaba pe unde e construita. E proiect francez si cum e proiectata, asa e facuta (de la structura pina la deviz (materiale, manufactura) ) . O puteai face in Rom^nia si era acelasi drac. Singurul avantaj era probabil niste locuri de munca in plus.
Edited by SorinGT, 08 December 2021 - 15:01. |
#78
Posted 08 December 2021 - 15:03
bluesnake, on 08 decembrie 2021 - 11:27, said:
Sincer, eram foarte interesat de Spring, dar dupa ultimele informatii aparute despre cat de slab construita este, cred ca spun Nu multumesc! Nu prea este vorba de construcție, cât de dotări. Că punctele slabe vin de la siguranța pasivă a pietonilor și asistența prin metode inteligente. Să fim serioși, e la fel ca Sandero din punct de vedere al construcției. Că nu concurează cu mașini de trei ori mai scumpe la câte beculețe se aprind prin bord la o anumit moment, nu cred că e așa important. |
#80
Posted 08 December 2021 - 15:08
euroncap care a devenit mai mult un test de briz brizuri decat de siguranta auto.
ce asteptari sa fie de la un Renault kwid (varza la crash-test in india) rebotezat? A10, on 08 decembrie 2021 - 13:20, said:
in primul rand trebuie luat in seama pt ce segment e destinata masina. E ieftina, are autonomie mica > deci e pentru oras, curier, delivery, taxi etc... nu circuli cu mai mult de 50-60 km/h. daca te prinde vreun cetatean care merge prin oras cu 80 la ora si trece pe rosu te cam face acordeon in spring |
#81
Posted 08 December 2021 - 15:08
Dacia se astepta sa ia 1 stea, asta a fost si targetul lor. Fata de varianta ce se vinde in China, la Dacia Spring au facut modificari de la caroserie, ca altfel luau 0 stele. Daca ar testa modelul chinezesc 0 stele ar lua.
Pe mine ma ingrijoreaza 49% siguranta la sofer si pasageri. Fata de Spring, Sandero si Logan 3 par tancuri din acest punct de vedere. Edited by qew, 08 December 2021 - 15:10. |
#83
Posted 08 December 2021 - 15:11
Andreysc7, on 08 decembrie 2021 - 11:49, said:
In banii aia horhescu, on 08 decembrie 2021 - 15:08, said:
euroncap care a devenit mai mult un test de briz brizuri decat de siguranta auto. ce asteptari sa fie de la un Renault kwid (varza la crash-test in india) rebotezat? daca te prinde vreun cetatean care merge prin oras cu 80 la ora si trece pe rosu te cam face acordeon in spring |
#84
Posted 08 December 2021 - 15:12
#85
Posted 08 December 2021 - 15:13
Mie problema mi se pare nu atat la Spring, cat la ZOE. Sa inlocuiesti un airbag bun cu unul mai prost, doar ca sa mai ciupesti cativa oiro, e cam lhabareala jenibila.
Mai ales in conditiile in care coaja e tot aia de acu 10 ani. Asa cum e acum, o Zoe model vechi e o idee mai sigura la impact decat una model nou. |
#86
Posted 08 December 2021 - 15:16
End-L-user, on 08 decembrie 2021 - 15:13, said:
Mie problema mi se pare nu atat la Spring, cat la ZOE. Sa inlocuiesti un airbag bun cu unul mai prost, doar ca sa mai ciupesti cativa oiro, e cam lhabareala jenibila. Mai ales in conditiile in care coaja e tot aia de acu 10 ani. Asa cum e acum, o Zoe model vechi e o idee mai sigura la impact decat una model nou. renault e un cost killer bun dar pe segmentul de electrice nu le-a iesit socoteala. inca nu se gaseste ieftin si bun aici |
#87
Posted 08 December 2021 - 15:19
horhescu, on 08 decembrie 2021 - 15:16, said:
renault e un cost killer bun dar pe segmentul de electrice nu le-a iesit socoteala. inca nu se gaseste ieftin si bun aici Lor le iesise initial socoteala cu versiunea veche, insa nu au tinut pasul cu ce a iesit nou pe piata. Au taraganat-o cu noile modele, ar fi trebuit sa avem deja Megane e-Tech si Renault 5. ZOE a fo bun de prima tentativa, si ceva mai mult decat o simpla "compliance car", cum au fost altele, insa trebuia inlocuit complet in 2020. Edited by End-L-user, 08 December 2021 - 15:21. |
|
#88
Posted 08 December 2021 - 17:00
Cu genul asta de cotete se pregateste masiv limitarea vitezei in orase, la 30 km/h, poate si mai putin ...
India 2.0, dar la alte preturi. Aia au biciclete cu coviltir, noi o sa avem Spring-uri ... aceeasi siguranta si colo, si colo ... Aia au viciclete la 3 euro bucata, noi o sa avem pseudo-masini la 10k bucata. Edited by shymano, 08 December 2021 - 17:03. |
#89
Posted 08 December 2021 - 17:26
YOUR_GOD, on 08 decembrie 2021 - 11:52, said:
Nici mie nu-mi pasa de sistemele de asistenta. Dar...ati vazut vreodata Logan tamponat sau lovit frontal? Eu, da. Si stiu ca sunt multe pe la noi, mult mai multe decat alte marci, insa, luand numarul de masini de alta marca, indiferent de an si egalandu-l cu numarul de Logan-uri, va spun ca ar trebui sa va pese de siguranta. Am vazut Logan facut armonica, rupt in doua, rupt de la jumatate. Se comporta in cazul impactului, ca Dacia 1300. Si ar trebui sa fiti atenti si la altele, cum ar fi sistemele multimedia, designul. Ca aici au plusat, au pus LED-uri, si alte chestii, ca sa ia ochii, insa unde conteaza, au lasat de la ei. Eu platesc mai putin pe Dacia ca nu are aia, ailalta, dar vreau sa nu se faca rabat la calitate la sasiu, la rezistenta la impact. Si citit cu atentie articolul, nu le-au luat puncte ca nu are softuri ajutoatoare, nu doar pentru asta. Iubitorii de jucării se uită la nimicuri electronice, nu la rezistenţa caroseriei. Cei mai mulţi sunt rămaşi la stadiul de adolescenţi uşor impresionabili. |
#90
Posted 08 December 2021 - 17:45
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users