Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
1 stea NCAP - Dacia Spring
Last Updated: Dec 29 2021 14:30, Started by
bluesnake
, Dec 08 2021 11:27
·
0
#55
Posted 08 December 2021 - 13:20
in primul rand trebuie luat in seama pt ce segment e destinata masina. E ieftina, are autonomie mica > deci e pentru oras, curier, delivery, taxi etc... nu circuli cu mai mult de 50-60 km/h. E un compromis acceptabil pentru multe firme sa cumperi o masina noua cu 9000 euro si in care nu bagi bani de combustibil. E un fel de noul Logan/cal de povara pentru treburile din oras
Pentru pretentiosi exista ID3, ID4, Tesla etc Edited by A10, 08 December 2021 - 13:21. |
#56
Posted 08 December 2021 - 13:20
audiofidell, on 08 decembrie 2021 - 13:08, said:
Da, nasol cu Spring. Am auzit ca daca te prinde grindina pe sosea te ciuruieste ca in filmele lui Nicolaescu. Poate strangem semnaturi pentru interzicerea modelului, trebuie protejati toti cei care ar fi tentati sa cumpere. Hai sa salvam si oamenii, nu numai gandacul de autostrada! Si poate da, dracului, Renault faliment sau se relocheaza, ca prea e singura mare firma din Romania care isi plateste taxele catre stat! Nu avem nevoie de rahatul lor de masina! Muncesc nesimtitii aia de la uzina in loc sa puna mana pe carte sa faca cursuri de reprofilare, sa se faca chelneri sau agenti de turism. In loc sa cheltuim banii europeni pe programele de reconversie profesionala din industrie in servicii, vrem autostrazi pentru sicrie pe patru roti. Decat un Spring mai bine doua actiuni la Tesla! Le tin in buzunar si le mai duc la nas cand merg cu metroul sau tramvaiul prin Bucuresti! Asa erau si in 2004 cand a iesit Logan! "Vor banii unui scooter si n-au pus dotarile unei limuzine! Inadmisibil!" |
#57
Posted 08 December 2021 - 13:26
Momentan masina are o piata mai mare decat sunt capabili sa acopere.
Una similara dar mai grea cu 200kg si mai scumpa cu 4-5 mii (net) nu cred ca ar fi avut aceeasi cerere. Nu sub marca Dacia. Bineinteles ca toti ar fi comentat pretul si calitatea nu stiu carui plastic inadmisibil de normal la pretul ala daca masina avea stele. Edited by underb, 08 December 2021 - 13:27. |
#58
Posted 08 December 2021 - 13:29
Eu cred ca masina merita in continuare cumparata la 8k, insa mi se pare stupid sa vad oameni care incearca sa gaseasca scuze acelui scor. Pana la urma, exigenta consumatorului este ceea ce il face pe producator sa scoata un produs mai bun. Ori, daca consumatorul nu doar ca accepta orice rahat, dar se ia si la cearta cu altii sa-i convinga ca rahatul ala nu-i rahat, prosti sa fie aia de la Renault sa scoata un produs mai bun data viitoare. Cred ca se distreaza aia de minune citind comentariile pe marginea rezultatului testelor EURONCAP
|
#59
Posted 08 December 2021 - 13:53
underb, on 08 decembrie 2021 - 13:20, said:
Probabil ca mai puteau baga 100kg de fier in ea sa intareasca structura. Inca vreo 20 de kg in plus in trenul de rulare sa care fierul ala si cele 20 de kg de baterie in plus care sa care fierul si trenul de rulare fara scaderea autonomiei. Si un motor mai mare care sa care fierul, bateria si trenul de rulare. Si isi dadeau seama ca suta de kg de fier in plus nu mai era suficienta pt ca masina era semnificativ mai grea decat la inceput. Si tot asa... E f greu sa faci sigura o masina electrica mica pt ca ai 200kg de baterie care solicita structura in caz de impact. Structura trebuind sa preia si inertia bateriei. Motorul termic, daca e montat in fata nu solicita aproape deloc structura in caz de impact frontal pt ca nu are cine stie ce structura deformabila intre el obstacol. Problemele par sa fie mai mult la volan si la structurile din bord. |
#60
Posted 08 December 2021 - 13:56
#63
Posted 08 December 2021 - 14:01
murdar, on 08 decembrie 2021 - 13:56, said: In Romania in oras se merge cu 80 la ora si se trece pe rosu. |
#64
Posted 08 December 2021 - 14:03
atw, on 08 decembrie 2021 - 13:53, said:
Nu cred ca structura e problema, daca te uiti la filmulete si citesti PDF-ul, structura a ramas intacta la testele de impact frontal, iar la ala lateral cu stalpul s-a deformat mai putin decat o faceau masini de 5 stele, cu pretentii, din 2015. Problemele par sa fie mai mult la volan si la structurile din bord. Conform comentariilor, a primit penalizare, la punctajul general de impact, si pentru ca portierele s-au deschis foarte greu dupa lovitura. La o masina electrica vrei ca usile sa falfaie pe ea dupa impact, ca daca-i intepata bateria ai cam doua minute la dispozitie sa decolezi. |
|
#65
Posted 08 December 2021 - 14:03
Andreysc7, on 08 decembrie 2021 - 11:59, said:
poftim [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2indFTVpQ_Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Wait, de la impactul frontal a fost 50km/h vs 50km/h? (adica 100km/h impact frontal). Pai s-a comportat chiar bine, luand in considerare pretul, destinatia etc.). Plus ca intai trebuie sa ajungi cu ea la 50, masina e (metaforic spus) una de 0-100 in 4 minute flat. Edited by SorinGT, 08 December 2021 - 14:06. |
#66
Posted 08 December 2021 - 14:05
A10, on 08 decembrie 2021 - 13:20, said:
in primul rand trebuie luat in seama pt ce segment e destinata masina. E ieftina, are autonomie mica > deci e pentru oras, curier, delivery, taxi etc... nu circuli cu mai mult de 50-60 km/h. E un compromis acceptabil pentru multe firme sa cumperi o masina noua cu 9000 euro si in care nu bagi bani de combustibil. E un fel de noul Logan/cal de povara pentru treburile din oras Pentru pretentiosi exista ID3, ID4, Tesla etc |
#67
Posted 08 December 2021 - 14:07
SorinGT, on 08 decembrie 2021 - 14:03, said:
Wait, de la impactul frontal a fost 50km/h vs 50km/h? Pai s-a comportat chiar bine. Conform scorului obtinut si a observatiilor notate de EURONCAP nu s-a comportat bine. Ca idee, 50km/h vs 50km/h (daca obiectele care se ciocnesc sunt similare) echivaleaza cu impactul cu 50km/h cu un obiect nedeformabil (precum un zid, cap de pod, copac). Edited by george_alexandru, 08 December 2021 - 14:09. |
#68
Posted 08 December 2021 - 14:11
Voiam sa zic ca ZOE ar fi o varianta mai sigura, dar NU:
- ZOE nu a primit nici macar o stea EURONCAP (43% Adult, 52% Copil, 41% Pieton, 14% sisteme asistenta) - SPRING - are macar o stea EURONCAP (49% Adult, 56% Copil, 39% Pieton, 32% sisteme asistenta) Am mers ceva kilometri cu masina in spatele unei Dacia Spring, pe la intrarea in Bucuresti dinspre DN1. Mi-a atras atentia ca avea nr. de PH, ma gandesc ca a reusit sa vina de la Ploiesti. Mi-a mai atras atentia ca topaia spatele la orice mica denivelare, in masina fiind doar soferul. |
#69
Posted 08 December 2021 - 14:12
SorinGT, on 08 decembrie 2021 - 14:03, said:
Wait, de la impactul frontal a fost 50km/h vs 50km/h? (adica 100km/h impact frontal). Pai s-a comportat chiar bine, luand in considerare pretul, destinatia etc.). Plus ca intai trebuie sa ajungi cu ea la 50, masina e (metaforic spus) una de 0-100 in 4 minute flat. Da, "offset barrier" e cumulativ (50 + 50). |
|
#70
Posted 08 December 2021 - 14:12
Ma simt in siguranta cu al meu eUP care ar avea 3 stele. Lane assist e un pishat, mai bine pastrau franarea de urgenta. Era sa mi-o iau de vreo 3 ori (din vina mea ca ma uitam la decor).
Nici nu stiu, sa-mi revizuiesc iesirile in afara Bucurestiului putin sau sa merg pe mana celor care zic ca o mierlesti pe strada si cu 5 stele. Sa nu ma mai duc la munte, la mare, sa nu mai incerc Thassos la anu? |
#71
Posted 08 December 2021 - 14:13
Buburuza se comporta f bine la impact. Cei care de obicei comenteaza ca sunt nesigure masinile, sunt cei care nu merg legal si fac mizerii in trafic. Punct. Ca altfel, am vazut si seria 7 cum aproape s.a rupt in doua la impactul cu un stalp(cel care fugea de politie). Faptul ca suntem o natie de babuini nu se va schimba niciodata. Sunt curios daca prin vest oamenii isi cumpara masinile in functie de ncap. La ce succes are Dacia pe acolo, probabil ca nu.
Respect, civilizatie...repetati dupa mine Respect, civilizatie....inca o data Respect, civilizatie |
#72
Posted 08 December 2021 - 14:18
george_alexandru, on 08 decembrie 2021 - 14:07, said:
Conform scorului obtinut si a observatiilor notate de EURONCAP nu s-a comportat bine. Ca idee, 50km/h vs 50km/h (daca obiectele care se ciocnesc sunt similare) echivaleaza cu impactul cu 50km/h cu un obiect nedeformabil (precum un zid, cap de pod, copac). Bine, dar nici "oponentul" nu e asa deformabil, nu e o alta masina. Arata tot ca alea cu care se faceau pina acum teste, dar fixe (si tot la 50-60/h): https://youtu.be/Qpmt2tYw6hU?t=74 bine, nu compar masinile, dar e clar ca aici vorbim de o coaja, al carei pret e mai mult bateria, in rest, de unde bani de mai bine? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users