Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
1 stea NCAP - Dacia Spring
#109
Posted 09 December 2021 - 14:51
Sincer, era de așteptat. La bază e un Dongfeng cu șasiul modificat la limită pentru a îndeplini (la limită) normele UE. Momentan, nu este o opțiune viabilă. De altfel, nicio electrică nu este, dar asta are autonomie mică, durată de încărcare mare, stațiile de încărcare sunt insuficiente, asamblarea mă îndoiesc că este extraordinară (am văzut una căreia i se cojea vopseaua de pe plastice după nici 1000 de kilometri) și lista poate continua.
|
#110
Posted 09 December 2021 - 15:00
Acum sa fim realisti ca si Euroncap au inasprit testele astea, mai ales ca ai masina contra bariera deformabila proiectate fiecare la 50km/h sau masina vs zid de beton. Testele sunt mult mai brutale ca acum 5 ani si automat ca orice masina mai ieftina sau mai veche va iesi prost din teste.
Oricum sa fim seriosi, Spring este un cos de cumparaturi cu volan, deci nu vei merge foarte tare si departe cu el, mai mare pericol este un SUV scapat de sub control sau intrat pe rosu peste el, decat alta masina la un impact frontal. |
#112
Posted 09 December 2021 - 15:12
cotizo_dacul, on 08 decembrie 2021 - 22:28, said:
Lasa ca este mai bun un BMW sau un Audi facut din bucati..Din doua masini lovite,una in fata alta in spate,taiate,sudate,apoi vandute ca masini de babute care au fost numai duminica la Biserica cu ea. De aia francezii fac coada sa le cumpere(Springurile),de aia englezii au facut petitii peste petitii la Renault ca sa o bage si in Anglia.Stii tu , masina asta a fost construita pt tarile civilizate unde restrictiile de viteza in orase se respecta.Nu ai cum sa suferi un accident ff grav cand toti circula cu 30-40-50 km?h.Masinuta asta nu este pt Romanica unde restrictiile de viteza in orase sunt pt fraieri.Si unde se circula ca pe autostrada,cu viteze de peste 100 km/h in oras.Normal ca cineva isi bate joc de romani,pai cum sa mai moara "dujmanii" de oftica cand or sa te vada cu un Spring.Altfel mor de ciuda ,cand te vad intr-un BMW,haudi,mercedes,chiar sintru-un amarat de ww sau macar un Opel.Dar Spring?!Or sa moara de ras. pai la o viteza de 45-50km/h (legala in oras) o masina "de fite" cum le place unora sa spuna a fost dauna totala, adica devizul de reparatie in reprezentanta a fost 20k euro. Concluzia ? posibil ca intr-o masinuta gen Spring sa ai parte de coliva chiar si la 50km/h. idem si vinovatul a avut dauna totala (sasiu deformat etc). |
#113
Posted 09 December 2021 - 15:14
underb, on 09 decembrie 2021 - 13:41, said:
Dupa cum spuneam, e f greu sa faci o masina electrica mica sa fie sigura, fara sa devina inutil de grea si de scumpa (din cauza bateriilor suplimentare necesare pastrarii autonomiei cu toate ranforsarile suplimentare, cu trenul de rulare dimensionat corespunzator greutatii crescute si ce mai e...). Inclusiv sa o faci de la zero. E un cerc vicios care te scoate rapid din clasa mini pt ca vei avea o masina f mica dar la fel de grea si de SCUMPA ca altele mai mari daca vrei sa o faci si sigura. Si nu o va lua nimeni pt ca la sfarsit tot o masina de clasa mini va ramane. Corect, insa asta poate fi ajustat la proiectare. O masina mica nu are fizic cum sa iasa la fel de bine la testele de impact ca una mai mare, cu mai mult spatiu pentru elemente deformabile, asa ca se compenseaza in alte locuri. Ex. tetiere eficiente impotriva supraextensiei cervicale ('whiplash'), airbag-uri decente (nu lhabareli gen downgrade cum au facut Rino pe ultima versiune de Z), airbag-tunel pe centru pentru a preveni zborul prin habitaclu, airbag pentru picioarele soferului (care vad ca a cam inceput sa dispara in mod nejustificat de pe masini) s.a.m.d. Plus cat mai multe elemente de siguranta activa: AEB care vede pietonii/biciclistii (nu doar alte masini), avertizor unghi mort, Lane Assist, etc. NCAP vor sa-i forteze pe producatori sa nu mai puna echipamentele de siguranta in pachete optionale, ci sa fie standard. |
#114
Posted 09 December 2021 - 15:23
Aceeasi problema si cu alea. Costa la fel si pe una mica si pe una mare si pe masura ce adaugi diverse sisteme, diferenta de pret dintre una mica si una mare devine din ce in ce mai mica (procentual, evident) iar aia mica devine nevandabila.
|
#115
Posted 09 December 2021 - 15:25
Ion_Bumbu, on 08 decembrie 2021 - 12:49, said:
N`a fost depunctat masiv, doar de la 1 stea, ca mai mult nu avea cum sa ia, la 0 stele. Asa Loganul a fost depunctat mai mult, de la 4 stele la 2. bostanu_4u, on 08 decembrie 2021 - 12:02, said:
Intrebare e.. care sunt sansele sa ajunga springu in situatia de a face un asa accident? Eu cred ca 0. Edited by BaXXXon, 09 December 2021 - 15:25. |
#116
Posted 09 December 2021 - 15:32
underb, on 09 decembrie 2021 - 15:23, said:
Aceeasi problema si cu alea. Costa la fel si pe una mica si pe una mare si pe masura ce adaugi diverse sisteme, diferenta de pret dintre una mica si una mare devine din ce in ce mai mica (procentual, evident) iar aia mica devine nevandabila. Aia se poate ajusta prin politici publice (evident, aici ma refer in tari civilizate, nu la noi, ca romanii nu-s singura natie ce cumpara masini). Ex. locuri publice de parcare mai mici, in care poate intra lejer o masina de 3.7-3.8 metri, insa nu si o salupa de aprox. 4-juma. Locuri mai mici = mai multe locuri, deci impusti doua zburatoare dintr-un foc. Edited by End-L-user, 09 December 2021 - 15:33. |
#118
Posted 09 December 2021 - 15:55
Ion_Bumbu, on 09 decembrie 2021 - 15:48, said:
Nu, verificati la Logan 2020 si vedeti ca s-ar incadra in 4 stele daca n-ar fi elementele de siguranta. Pe principiul: ar fi avut chiar si 5* + daca nu ii faceau testele. Cum poti spune ca avea 4 dar fara "elemente de siguranta"? Adica testul era pentru frumusete, nu pentru siguranta? |
|
#119
Posted 09 December 2021 - 16:28
#120
Posted 09 December 2021 - 16:46
Ion_Bumbu, on 09 decembrie 2021 - 15:48, said:
Nu, verificati la Logan 2020 si vedeti ca s-ar incadra in 4 stele daca n-ar fi elementele de siguranta. Daca n-ar fi elementele de siguranta ce dracu s-ar mai testa ? Culoarea ? |
#121
Posted 09 December 2021 - 16:54
cotizo_dacul, on 08 decembrie 2021 - 22:28, said: De aia francezii fac coada sa le cumpere(Springurile),de aia englezii au facut petitii peste petitii la Renault ca sa o bage si in Anglia.Stii tu , masina asta a fost construita pt tarile civilizate unde restrictiile de viteza in orase se respecta. diferenta e ca englezii si francezii isi permit sa aiba o jucarie de oras si una de drum lung, pe cand la noi e mai dificil. hai sa vedem cati au de dat 9000 pe chinezaria asta rebranduita si inca vreo 10.000 pe un Logan nou. la noi in general incearca sa se impace ambele lucruri, sa ai si o masina ok pt oras dar si cat de cat potenta la drum lung. asta pana vine unu cu x6 si ocupa 2 locuri de parcare in centrul orasului.. dar acolo e alta specie |
#122
Posted 09 December 2021 - 17:07
BaXXXon, on 09 decembrie 2021 - 16:46, said:
Daca si cu parca era intr-o barca , domnu Bumbu ce-s cu aberatiile astea ? Ori ori! Daca n-ar fi elementele de siguranta ce dracu s-ar mai testa ? Culoarea ? Iara o luam pe aratura? https://www.euroncap...cia/logan/42505 Siguranta pasagerilor 70% 4 stele Siguranta copiilor 72% 4 stele Pietoni 41% 3 stele Elemente de siguranta 42% 2 stele Deci elementele de siguranta au adus Loganul la 2 stele, structura este chiar OK. P.S. am inteles, v-a bagat in ceata termenul de elemente de siguranta, trebuia sa-i zic safety assist! Edited by Ion_Bumbu, 09 December 2021 - 17:09. |
#123
Posted 09 December 2021 - 17:16
Ion_Bumbu, on 09 decembrie 2021 - 17:07, said: Iara o luam pe aratura? https://www.euroncap...cia/logan/42505 Siguranta pasagerilor 70% 4 stele Siguranta copiilor 72% 4 stele Pietoni 41% 3 stele Elemente de siguranta 42% 2 stele Deci elementele de siguranta au adus Loganul la 2 stele, structura este chiar OK. P.S. am inteles, v-a bagat in ceata termenul de elemente de siguranta, trebuia sa-i zic safety assist! Eu sunt curios cati dintre cei care sar atat in sus cand aud ca Logan a luat doua stele la testele ncap, atunci cand isi cumpara o masina pun vreun accent pe sistemele pentru care Loganul a fost depunctata masiv, tind sa cred ca procentul este spre zero. |
|
#124
Posted 09 December 2021 - 17:17
#125
Posted 09 December 2021 - 17:33
Ion_Bumbu, on 09 decembrie 2021 - 17:07, said: Deci are 2 stele , bun , s-a lamurit .Extrapoland , Dacia termica e mai sigura ca si dacia electrica - bine de stiut haxx123, on 09 decembrie 2021 - 17:16, said:
Eu sunt curios cati dintre cei care sar atat in sus cand aud ca Logan a luat doua stele la testele ncap, atunci cand isi cumpara o masina pun vreun accent pe sistemele pentru care Loganul a fost depunctata masiv, tind sa cred ca procentul este spre zero. connectorxp, on 09 decembrie 2021 - 15:00, said:
Acum sa fim realisti ca si Euroncap au inasprit testele astea, mai ales ca ai masina contra bariera deformabila proiectate fiecare la 50km/h sau masina vs zid de beton. Testele sunt mult mai brutale ca acum 5 ani si automat ca orice masina mai ieftina sau mai veche va iesi prost din teste. Oricum sa fim seriosi, Spring este un cos de cumparaturi cu volan, deci nu vei merge foarte tare si departe cu el, mai mare pericol este un SUV scapat de sub control sau intrat pe rosu peste el, decat alta masina la un impact frontal. |
#126
Posted 09 December 2021 - 17:49
Tin sa multumesc tuturor celor care isi fac griji pentru noi astia care putem sa murim in Spring, rar mi-a fost dat sa vad atata implicare si grija pentru semeni.
Pe de alta parte ei trebuie sa fie linistiti ca in conservele lor la o adica daca au un impact cu un Spring scap toti teferi. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users