Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 

1 stea NCAP - Dacia Spring

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
138 replies to this topic

#109
Horica00

Horica00

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 08.08.2019
Sincer, era de așteptat. La bază e un Dongfeng cu șasiul modificat la limită pentru a îndeplini (la limită) normele UE. Momentan, nu este o opțiune viabilă. De altfel, nicio electrică nu este, dar asta are autonomie mică, durată de încărcare mare, stațiile de încărcare sunt insuficiente, asamblarea mă îndoiesc că este extraordinară (am văzut una căreia i se cojea vopseaua de pe plastice după nici 1000 de kilometri) și lista poate continua.

#110
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Acum sa fim realisti ca si Euroncap au inasprit testele astea, mai ales ca ai masina contra bariera deformabila proiectate fiecare la 50km/h sau masina vs zid de beton. Testele sunt mult mai brutale ca acum 5 ani si automat ca orice masina mai ieftina sau mai veche va iesi prost din teste.

Oricum sa fim seriosi, Spring este un cos de cumparaturi cu volan, deci nu vei merge foarte tare si departe cu el, mai mare pericol este un SUV scapat de sub control sau intrat pe rosu peste el, decat alta masina la un impact frontal.

#111
underrated

underrated

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,200
  • Înscris: 03.08.2010
Eu nu mi-as urca copilul in șpring.

#112
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,332
  • Înscris: 15.10.2007

View Postcotizo_dacul, on 08 decembrie 2021 - 22:28, said:

Lasa ca este mai  bun un  BMW sau  un Audi facut  din bucati..Din  doua masini  lovite,una  in  fata alta  in spate,taiate,sudate,apoi vandute  ca masini  de babute   care  au  fost numai duminica la Biserica  cu ea.
De aia   francezii  fac   coada  sa le cumpere(Springurile),de aia  englezii  au  facut petitii peste  petitii la Renault ca sa  o  bage si in Anglia.Stii  tu , masina asta  a  fost construita pt  tarile civilizate unde  restrictiile  de  viteza in  orase se respecta.Nu  ai  cum  sa  suferi un accident ff  grav  cand  toti  circula cu  30-40-50 km?h.Masinuta  asta  nu este  pt  Romanica  unde  restrictiile de viteza  in orase  sunt pt fraieri.Si unde  se circula ca  pe autostrada,cu  viteze  de peste  100 km/h in oras.Normal  ca  cineva  isi bate joc de romani,pai cum  sa  mai moara  "dujmanii" de  oftica  cand or sa te   vada  cu un Spring.Altfel mor de  ciuda ,cand te  vad  intr-un BMW,haudi,mercedes,chiar  sintru-un amarat de  ww  sau macar  un Opel.Dar  Spring?!Or sa moara de ras.
serios?
pai la o viteza de 45-50km/h (legala in oras) o masina "de fite" cum le place unora sa spuna a fost dauna totala, adica devizul de reparatie in reprezentanta a fost 20k euro.
Concluzia ? posibil ca intr-o masinuta gen Spring sa ai parte de coliva chiar si la 50km/h. idem si vinovatul a avut dauna totala (sasiu deformat etc).

#113
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 30.01.2008

View Postunderb, on 09 decembrie 2021 - 13:41, said:

Dupa cum spuneam, e f greu sa faci o masina electrica mica sa fie sigura, fara sa devina inutil de grea si de scumpa (din cauza bateriilor suplimentare necesare pastrarii autonomiei cu toate ranforsarile suplimentare, cu trenul de rulare dimensionat corespunzator greutatii crescute si ce mai e...). Inclusiv sa o faci de la zero.

E un cerc vicios care te scoate rapid din clasa mini pt ca vei avea o masina f mica dar la fel de grea si de SCUMPA ca altele mai mari daca vrei sa o faci si sigura. Si nu o va lua nimeni pt ca la sfarsit tot o masina de clasa mini va ramane.

Corect, insa asta poate fi ajustat la proiectare.

O masina mica nu are fizic cum sa iasa la fel de bine la testele de impact ca una mai mare, cu mai mult spatiu pentru elemente deformabile, asa ca se compenseaza in alte locuri. Ex. tetiere eficiente impotriva supraextensiei cervicale ('whiplash'), airbag-uri decente (nu lhabareli gen downgrade cum au facut Rino pe ultima versiune de Z), airbag-tunel pe centru pentru a preveni zborul prin habitaclu, airbag pentru picioarele soferului (care vad ca a cam inceput sa dispara in mod nejustificat de pe masini) s.a.m.d.

Plus cat mai multe elemente de siguranta activa: AEB care vede pietonii/biciclistii (nu doar alte masini), avertizor unghi mort, Lane Assist, etc. NCAP vor sa-i forteze pe producatori sa nu mai puna echipamentele de siguranta in pachete optionale, ci sa fie standard.

#114
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Aceeasi problema si cu alea. Costa la fel si pe una mica si pe una mare si pe masura ce adaugi diverse sisteme, diferenta de pret dintre una mica si una mare devine din ce in ce mai mica (procentual, evident) iar aia mica devine nevandabila.

#115
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021

View PostIon_Bumbu, on 08 decembrie 2021 - 12:49, said:

N`a fost depunctat masiv, doar de la 1 stea, ca mai mult nu avea cum sa ia, la 0 stele.
Asa Loganul a fost depunctat mai mult, de la 4 stele la 2.
Loganu n-a avut niciodata 4 stelute , numa 3 . Sandel a avut 4 si acum are 2 .

View Postbostanu_4u, on 08 decembrie 2021 - 12:02, said:

Intrebare e.. care sunt sansele sa ajunga springu in situatia de a face un asa accident? Eu cred ca 0.

Crezi prost ! E de ajuns sa intre in tine unu cu-n gipan din 1900 toamna si te face terci.

Edited by BaXXXon, 09 December 2021 - 15:25.


#116
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 30.01.2008

View Postunderb, on 09 decembrie 2021 - 15:23, said:

Aceeasi problema si cu alea. Costa la fel si pe una mica si pe una mare si pe masura ce adaugi diverse sisteme, diferenta de pret dintre una mica si una mare devine din ce in ce mai mica (procentual, evident) iar aia mica devine nevandabila.

Aia se poate ajusta prin politici publice (evident, aici ma refer in tari civilizate, nu la noi, ca romanii nu-s singura natie ce cumpara masini). Ex. locuri publice de parcare mai mici, in care poate intra lejer o masina de 3.7-3.8 metri, insa nu si o salupa de aprox. 4-juma. Locuri mai mici = mai multe locuri, deci impusti doua zburatoare dintr-un foc.

Edited by End-L-user, 09 December 2021 - 15:33.


#117
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,567
  • Înscris: 31.01.2010

View PostBaXXXon, on 09 decembrie 2021 - 15:25, said:

Loganu n-a avut niciodata 4 stelute , numa 3 . Sandel a avut 4 si acum are 2 .



Nu, verificati la Logan 2020 si vedeti ca s-ar incadra in 4 stele daca n-ar fi elementele de siguranta.

#118
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,408
  • Înscris: 20.02.2008

View PostIon_Bumbu, on 09 decembrie 2021 - 15:48, said:

Nu, verificati la Logan 2020 si vedeti ca s-ar incadra in 4 stele daca n-ar fi elementele de siguranta.

Pe principiul: ar fi avut chiar si 5* + daca nu ii faceau testele. Cum poti spune ca avea 4 dar fara "elemente de siguranta"? Adica testul era pentru frumusete, nu pentru siguranta?

#119
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,863
  • Înscris: 27.04.2010
S-ar putea numi BMW, daca n-ar avea sigla cu Dacia ...Posted Image

#120
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021

View PostIon_Bumbu, on 09 decembrie 2021 - 15:48, said:

Nu, verificati la Logan 2020 si vedeti ca s-ar incadra in 4 stele daca n-ar fi elementele de siguranta.
Daca si cu parca era intr-o barca , domnu Bumbu ce-s cu aberatiile astea ? Ori ori!
Daca n-ar fi elementele de siguranta ce dracu s-ar mai testa ? Culoarea ? Posted Image

#121
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 14.05.2018

View Postcotizo_dacul, on 08 decembrie 2021 - 22:28, said:


De aia   francezii  fac   coada  sa le cumpere(Springurile),de aia  englezii  au  facut petitii peste  petitii la Renault ca sa  o  bage si in Anglia.Stii  tu , masina asta  a  fost construita pt  tarile civilizate unde  restrictiile  de  viteza in  orase se respecta.

diferenta e ca englezii si francezii isi permit sa aiba o jucarie de oras si una de  drum lung, pe cand la noi e mai dificil. hai sa vedem cati au de dat 9000 pe chinezaria asta rebranduita si inca vreo 10.000 pe un Logan nou.

la noi in general incearca sa se impace ambele lucruri, sa ai si o masina ok pt oras dar si cat de cat potenta la drum lung. asta pana vine unu cu x6 si ocupa 2 locuri de parcare in centrul orasului.. dar acolo e alta specie

#122
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,567
  • Înscris: 31.01.2010

View PostBaXXXon, on 09 decembrie 2021 - 16:46, said:

Daca si cu parca era intr-o barca , domnu Bumbu ce-s cu aberatiile astea ? Ori ori!
Daca n-ar fi elementele de siguranta ce dracu s-ar mai testa ? Culoarea ? Posted Image

Iara o luam pe aratura?
https://www.euroncap...cia/logan/42505
Siguranta pasagerilor   70% 4 stele
Siguranta copiilor 72% 4 stele
Pietoni 41% 3 stele
Elemente de siguranta   42% 2 stele
Deci elementele de siguranta au adus Loganul la 2 stele, structura este chiar OK.

P.S. am inteles, v-a bagat in ceata termenul de elemente de siguranta, trebuia sa-i zic safety assist!
:D

Edited by Ion_Bumbu, 09 December 2021 - 17:09.


#123
haxx123

haxx123

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 679
  • Înscris: 18.01.2014

View PostIon_Bumbu, on 09 decembrie 2021 - 17:07, said:



Iara o luam pe aratura?
https://www.euroncap...cia/logan/42505
Siguranta pasagerilor      70%    4 stele
Siguranta copiilor            72%    4 stele
Pietoni                            41%     3 stele
Elemente de siguranta   42%     2 stele
Deci elementele de siguranta au adus Loganul la 2 stele, structura este chiar OK.

P.S. am inteles, v-a bagat in ceata termenul de elemente de siguranta, trebuia sa-i zic safety assist!
:D

Eu sunt curios cati dintre cei care sar atat in sus cand aud ca Logan a luat doua stele la testele ncap, atunci cand isi cumpara o masina pun vreun accent pe sistemele pentru care Loganul a fost depunctata masiv, tind sa cred ca procentul este spre zero.




#124
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,021
  • Înscris: 29.06.2011
Vezi masini cu 4 stele, au la siguranta pasagerilor de la 75% in sus. Nu mai umfla stelele la Dacia ca nu tine....
Ex: masina 4 stele Fiat 500e - 76/80 protectie pasageri, cam departe de 70/72 la Dacia de 2 stele....

#125
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021

View PostIon_Bumbu, on 09 decembrie 2021 - 17:07, said:

Deci are 2 stele , bun , s-a lamurit . Posted Image
Extrapoland , Dacia termica e mai sigura ca si dacia electrica - bine de stiut Posted Image

View Posthaxx123, on 09 decembrie 2021 - 17:16, said:

Eu sunt curios cati dintre cei care sar atat in sus cand aud ca Logan a luat doua stele la testele ncap, atunci cand isi cumpara o masina pun vreun accent pe sistemele pentru care Loganul a fost depunctata masiv, tind sa cred ca procentul este spre zero.
Pai numa un prost sau inconstient cumpara o masina in care moare 100% in caz de accident ( chiar daca nu din vina lui ) . Cand ii aud pe cate unii ca iau masinile astea pt sotie .... mi-e clar ca numa iubire si respect nu e pt acea persoana.

View Postconnectorxp, on 09 decembrie 2021 - 15:00, said:

Acum sa fim realisti ca si Euroncap au inasprit testele astea, mai ales ca ai masina contra bariera deformabila proiectate fiecare la 50km/h sau masina vs zid de beton. Testele sunt mult mai brutale ca acum 5 ani si automat ca orice masina mai ieftina sau mai veche va iesi prost din teste.

Oricum sa fim seriosi, Spring este un cos de cumparaturi cu volan, deci nu vei merge foarte tare si departe cu el, mai mare pericol este un SUV scapat de sub control sau intrat pe rosu peste el, decat alta masina la un impact frontal.
Pai asta e problema ca da un prost cu suv peste tine in Spring si te face afis  de nu te mai dezlipesc astia de pe asfalt .

#126
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012
Tin sa multumesc tuturor celor care isi fac griji pentru noi astia care putem sa murim in Spring, rar mi-a fost dat sa vad atata implicare si grija pentru semeni.
Pe de alta parte ei trebuie sa fie linistiti ca in conservele lor la o adica daca au un impact cu un Spring scap toti teferi.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate