Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

achizitie Camaro ZL1 6.2L din SUA sau Canada

* - - - - 11 votes
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
In Europa ZL1 nu a fost disponibila din cauza că bara fata nu e ok pt pietoni. Dar cred că poți lua Z28 din Europa și e cam la fel de rapid.
Realistic daca nu o alergi rău în Europa ești bine mersi și cu Camaro ăla de 2l. 🙄

Edited by SpeedDemon, 08 December 2021 - 14:43.


#20
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,913
  • Înscris: 03.12.2005

 originsvm, on 07 decembrie 2021 - 16:55, said:

Salutare!

As vrea sa cumpar un Camaro ZL1 6.2L nou (de preferabil pe comanda dar este ok si daca au pe stock la reprezentanta cu specificatiile cat de cat dorite) din SUA sau Canada (sau Germania, dar nu stiu daca se mai poate pe comanda).
Care este procedura pentru livrare in Europa sau chiar sa o aduc personal?
Ce parere au posesorii de Camaro despre aceasta masina? merita? dureaza exagerat de mult sa ajunga piese daca ai nevoie?

Orice informatii despre achizitie/transport/service/etc despre masina sunt bine-venite, multumesc!

Nu mai treci tu pe aici, dar in fine.

Majoritatea dealerilor pot pregati documentatia pentru export. La o masina noua documentul de proprietate nu va fi certificate of title ci certificate of origin, care nu stiu cum va fi primit la noi la DRPCIV, dar afli tu. Pentru minim de bataie de cap ai putea lua una inmatriculata anterior cu un rulaj oricat de mic, dar care va veni cu un document de proprietate (DRPCIV ii zic inmatriculare pentru ca habar n-au) pe care l-au mai vazut.

De la dealer ti-o ridica o firma de transport auto international care se ocupa de transportul pe uscat, ambalarea in container si transportul pe mare pana in port. Exista si roll on roll off (RORO), dar la genul asta de masini mai bine stai potolit. Nu vrei sa ti-o manevreze prin port vreun sudanez platit cu minim pe economie.

O data trimisa, in portul din Europa pe care il vei alege o va receptiona un comisionar vamal (iti zice transportatorul la cine ajunge, sau poti opta tu) care se va ocupa de despachetare, formalitatile de vama si TVA pentru importul in EU. Evident, serviciile sale au un cost.
Ia-ti gandul de acum de la trimis la Constanta din mai multe motive. Cele mai importante sunt ca vei plati triplu pe container, vei plati un container intreg si va dura minim triplu tranzitul si respectiv ca vei deranja toata viermuiala de pile si spagi ce se petrece pe acolo incercand sa fii cinstit. Eu stiu o singura persoana care isi trimite masinile in Constanta, iar frate-sau e din intamplare vames.
Revenind la vama si TVA, in mai toate tarile spalate comisionarul iti va prezenta calculul intr-un PDF, tu trimiti inapoi un PDF cu recipisa transferului bancar si in 2-3 zile masina poate fi incarcata. Iti trimiti transportatorul in depozitul comisionarului vamal cu imputernicirea in dinti si detaliile a ce are de ridicat.

O data ajunsa in tara ii poti elibera numere provizorii timp in care te ocupi de conversiile specifice la normele EU (spalator de far daca e cazul, stop de ceata) si programezi omologarea individuala RAR. Acolo nu iti ramane decat sa speri ca echivalarea se poate face direct pe baza normei de poluare UE (vreo 3000 lei) si nu prin test dinamic (costa aproape triplu si se face doar la RAR Voluntari).

O data obtinuta omologarea primesti si carte de identitate si mergi la DRPCIV ca la oricare alta masina pentru inmatriculare.

#21
originsvm

originsvm

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 07.12.2021
[...]

Intrebarea mea despre achizitie era DOAR pentru posesori de Camaro si pentru oameni cu informatii legate de achizitii internationatle
Tocmai de aceea, @vladut01 @sebulbus si cine a mai fost  va multumesc mult pentru raspunsurile voastre cu amanuntul si pe subiect. exact ce cautam si de ajutor.

Edited by Dany_Darke, 13 December 2021 - 15:34.
si tie iti place sa rascolesti rahatul cand prinde crusta


#22
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,853
  • Înscris: 06.10.2008
Oricum.... lumea ti-a apreciat topicul, ai 7 voturi cu 1*
Sa ne spui si cand aduci masina.......


 sebulbus, on 09 decembrie 2021 - 19:35, said:


Nu mai treci tu pe aici, dar in fine.



#23
originsvm

originsvm

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 07.12.2021

 sandu222, on 13 decembrie 2021 - 17:51, said:

Oricum.... lumea ti-a apreciat topicul, ai 7 voturi cu 1*
Sa ne spui si cand aduci masina.......

m-am decis la un AMG GT 63, deci nu mai e nevoie sa aduc nimic, stai linistit

nu e de mirare de ce majoritatea romanilor sunt si saraci si vai de steaua lor, pentru ca sunt invidiosi si nu isi vad de viata lor, asa cum esti tu si te bagi in seama aiurea. stai cuminte acolo cu 1.2-ul tau

#24
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

 originsvm, on 19 decembrie 2021 - 16:56, said:

m-am decis la un AMG GT 63, deci nu mai e nevoie sa aduc nimic, stai linistit

nu e de mirare de ce majoritatea romanilor sunt si saraci si vai de steaua lor, pentru ca sunt invidiosi si nu isi vad de viata lor, asa cum esti tu si te bagi in seama aiurea. stai cuminte acolo cu 1.2-ul tau
nu reactiona la ciuda altora, nu face bine la ficat.
AMG GT 63 4 usi sau 2 usi? Vad din ce in ce mai multe 43/53/63 cu 4 usi prin oras, nu arata rau dar coupe-urile sunt dureros de frumoase./
Felicitari de achizitie, te asteptam pe aria de jurnal de bord.

#25
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,913
  • Înscris: 03.12.2005
Probabil si la noi primeaza ratiunea si oamenii aleg varianta cu 4 usi/locuri. Nu e diferit nici prin alte parti, coupe-urile sunt mult mai rare iar cabrio inca si mai si.

#26
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,853
  • Înscris: 06.10.2008

 originsvm, on 19 decembrie 2021 - 16:56, said:

m-am decis la un AMG GT 63, deci nu mai e nevoie sa aduc nimic, stai linistit

nu e de mirare de ce majoritatea romanilor sunt si saraci si vai de steaua lor, pentru ca sunt invidiosi si nu isi vad de viata lor, asa cum esti tu si te bagi in seama aiurea. stai cuminte acolo cu 1.2-ul tau
Parca iti doreai Camaro, dar fiind banii tai faci ce vrei cu ei. Bravo tie ca ai acesti bani!
Insa degeaba ai bani  multi daca te crezi superior tuturor si ingamfat. Nu esti nici tu departe(ca om vorbesc) de aia saraci si invidiosi cu masina de 1.2, de parca asta ar conta cel mai mult, ca ai masina de 1.2 sau de 4.0.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate