Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie masina noua
Last Updated: Jan 15 2022 15:21, Started by
georgemarin100
, Dec 06 2021 19:07
·
0
#38
Posted 03 January 2022 - 22:38
^
Am tot auzit argumente de genul si sunt in general o mare aberatie. In primul rand ca daca te uiti la orice masini de generatie mai noua (sa zicem post 2015) nu o sa gasesti nimic cu 90% protectie pentru ocupanti si 5% pentru pietoni. Alea care au 1-2 stele au scoruri mici la toate capitolele. Cine baga bani in siguranta de obicei o fac pe toate planurile. Pentru ca nu e aberant de scump. Vezi Skoda Fabia 2021, 5 stele la testele cu standarde 2021. Yaris cross la fel, ambele masini cu pret de baza sub 20.000 eur. Deci nu ai nicio scuza la capitolul asta. Apoi, si daca ar fi 90% pasageri 5% pietoni, nu ai vrea ca in cazul in care lovesti un pieton acesta sa supravietuiasca? Crezi ca e ok pentru sofer sa traiasca cu ideea ca a omorat pe cineva (chiar daca a fost vina pietonului, sa nu mai zic de dosar penal, etc. etc.). Deci conteaza si protectia pentru pietoni. Apoi briz-brizurile alea te pot scuti de accidente grave in care poti sa mori, ca dupa cum ziceam, masinile care n-au briz-brizuri nu prea au nici siguranta pasageri. Stiu ca romanii sunt absolut toti piloti de curse si simuleaza ABS-ul din pedala, si n-au nevoie de ESP ca ei sunt una cu masina si stiu exact cum sa invarta din covrig, si nici de braking automat pentru ca niciodata nu se uita in telefon. D-aia avem cei mai multi morti pe sosele, de piloti ce sunt romanii care nu pot nici macar sa adapteze viteza la infrastructura si conditiile de trafic, d-apai sa inteleaga ceva cand ii fuge fundul masinii. Daca te intereseaza masina din ultimii ani, vreo 6-8 asa, si iti pasa de siguranta, sunt foarte utile testele NCAP, testele de stabilitate, etc. Dar cum la noi in tara cu CEI MAI MULTI MORTI PE SOSELE din Europa efectiv nu ai de ce sa-ti cumperi masina safe, putem sari peste aspectul asta ca sigur nu ni se intampla fix noua. |
#39
Posted 08 January 2022 - 20:58
Eu sânt pățit și am învățat pe propriul buzunar să nu supraapreciez limitele, nici ale mașinii, nici ale mele. O mașină care a luat 5 stele NCAP acum 10 ani acum poate ar lua maxim o stea, iar parcul auto din România are o vechime medie de peste 15 ani. Când am luat mașină (nouă), am căutat să aibă un minim de dotări care eu le consider esențiale, să aibă rezultate bune în testele de stabilitate (pentru că dacă aici nu stă bine, ajungi să verifici numărul de stele NCAP) și să mă simt bine în mașină. Asta în limita banilor disponibili.
Cât despre morții de pe șosele, sunt mai multe situații: - unii se cred Napoleon, că pot face mai multe lucruri deodată; - unii se cred Schumacher sau cel puțin egalii lui Dom Toretto; - alții cred că dacă mașina are un milion de sisteme de siguranță, știe să-i scoată și pe ei din rahat. Dacă eliminăm aceste 3 categorii, am ajunge aproape de celălalt capăt al topului la accidente mortale pe șosele. |
#40
Posted 09 January 2022 - 20:56
Pai tocmai, dar fiind multi, ai sanse sa intalnesti unul care te acroseaza, tu mergand perfect legal. Inclusiv in oras, am vazut in bucuresti accidente nasoale de tot seara/noaptea. Unele live, altele la ~2-3 minute inainte sa ajung eu in zona, etc.
Eu sunt de acord ca nu alegi in principal dupa stele NCAP, dar strict personal nu m-as simti ok intr-o masina care-i la pamant la capitolul siguranta. Acu' fiecare cu prioritatile lui, dar, repet, NCAP nu e de ignorat, cu atat mai mult daca te uiti la masini relativ noi. Sau macar iti asumi ca nu-ti pasa prea mult de capitolul siguranta, dar asta nu inseamna ca e irelevant ratingul respectiv. |
#41
Posted 10 January 2022 - 15:20
Nu e de neglijat, dar e bine de intrat în detaliile testării atunci când ai de ales între 3-4 modele care te interesează. Poate o mașină a fost depunctată pentru niște lipsuri care nu prea te interesează, de exemplu lipsa unor sisteme electronice. La urma urmei, o mașină nouă nu o cumperi ca și cum ai cumpăra cartofi de la piață, te documentezi puțin.
|
#42
Posted 10 January 2022 - 15:27
Daca tot te uiti la o masina noua atunci ma gandesc ca nu vrei sa-ti bati joc si de bani si de sanatatea ta , nu ? Orice are sub 5 stele la test , din 2021 si actual 2022 , eu le-as ocoli 100%. Daca ar face toti ca mine , nici un producator nu si-ar mai permite sa fabrice gunoaie . Din pacate majoritatea romanilor sunt pe principiul ieftin si las ca merge si asa ... pana intra unu in tine si realizezi cat de neinspirat ai fost sa scutesti la bani , exact sanatatea.
Edited by BaXXXon, 10 January 2022 - 15:28. |
#43
Posted 15 January 2022 - 10:13
Buna ziua.Am vorbit cu dealerul și mi.a comunicat că mașina are ID.Imi puteți spune ce înseamnă,este in lucru deja?Mulțumesc.
|
#44
Posted 15 January 2022 - 15:21
georgemarin100, on 06 decembrie 2021 - 19:07, said:
3. Nevoi (familie, spatiu necesar, nr km lunar / anual) : 10.000 km anuali; familie (posibil copil mic in urmatorii ani) .... 7. Caroserie: SUV / mini suv Mini SUV e mare cit un Polo sau Fabia. Ia incearca sa bagi un carucior de copil si ditamai sacosa cu cele necesre in aceste masini. Te-ai gindit la asta? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users