![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
EV - autonomie autostrada, 130 km/h
Last Updated: Apr 14 2022 21:38, Started by
Adm
, Dec 05 2021 12:20
·
6

#199
Posted 17 January 2022 - 13:38

pe ciclu WLTC beneficiul adaugarii unei CV multi-speed tinde spre 0.
Motorul electric folosit in masinile electrice are eficienta maxima in primele 3/4 din gama de turatii. ![]() Attached FilesEdited by kolfleading, 17 January 2022 - 13:39. |
#200
Posted 17 January 2022 - 13:44

Câteva observații:
- cutia de viteze dintre motorul electric si diferențial/roata se numește “reduction box”; - când se alege conceptul pentru cutie/motor/diferențial se calculează curba ideală de tracțiune pentru aplicația respectiva, apoi se trasează “output-ul” sistemului; in cele mai multe cazuri nu ai nevoie de cutie de viteze ca sa satisfaci curba de tracțiune si putere maxima; - o mașina nu poate sa fie eficientă in toate regimurile, așa ca se optimizează diferite aspecte, in funcție de aplicație. Mașinile electrice nu au probleme cu motoarele sau trenul de rulare, sunt foarte efective. Problema este la baterii, acolo se bagă banii in RnD. Bateria este noul motor, când vine vorba de complexitate. |
#201
Posted 17 January 2022 - 13:59

Sunt valori teoretice, Acum studiaza si graficele reale de eficienta ale motoarelor cu magnet permanent. Sunt documente din belsug pe piata. Cea mai mare eficienta actuala este pe la 94-95% si este pe o gama foaaaaarte larga de turatii. Acum depinde cum scalezi acea cutie unica si ce artificii mai faci la motor ca sa lungesti palierul cuplu/turarii pentru a optimiza utilizarea acelui raport unic. Asta este o curba generica a unui motor cu magnet permanent. Nu e cel de la Tesla specific. Ceea ce difera este aria de eficienta maxima, lucru care se poate optimiza pentru diferite aplicatii. ![]()
Ar fi fain daca ar fi asa, dar nu e. ![]() Max RPM la un motor de Model 3 este de 17900 rpm (conform documentelor de omologare). Considerand dimensiunile rotilor de 18", raportul total al reductorului si viteza maxima de 230Km/h rezulta turatia maxima permisa in utilizare = 15850rpm. Din documentul asta de analiza al motorului de Model 3 din 2018 (deci versiunea "veche", cele din 2020 au motor schimbat, mai eficient): https://motorxp.com/...TeslaModel3.pdf Rezulta asta (pagina 3): ![]() Asta inseamna 94% eficienta la viteza maxima posibila. La 50Km/h motorul merge cu cca 3400 rpm, adica deja peste 90% eficienta. Na, faceti voi mai multe calcule mai departe daca vreti. Edited by ro_explorer, 17 January 2022 - 14:02. |
#202
Posted 17 January 2022 - 14:06

#203
Posted 17 January 2022 - 14:19

Ok, am inteles. Acum studiaza si graficele reale de eficienta ale motoarelor cu magnet permanent. ![]() Afla ca exista deja solutii pe piata cu 0.97 randament maxim pentru perechea motor+invertor. Un exemplu: https://www.greencar...0922-bosch.html . Vor mai fi si altele. Te rog sa nu te legi de faptul ca solutia este pentru vehicule comerciale.
Pai depinde cum calibrezi masina. Daca o tii in zona rosu inchis ai eficienta maxima a motorului, si este pe un domeniu larg. Depinde cum calibrezi masina, pentru ce gama de viteze vrei eficienta maxima. Unele tipuri de motoare electrice au eficienta maxima mai mare dar pe o plaja mai mica iar altele au eficienta maxima mai mica dar pe o plaja mai mare. Cu un CV cu doua trepte poti avea doua plaje de eficienta maxima care combinate acopera mare parte din plaja totala de turatie. Consider ca am spus ce am avut de spus si cred ca m-am facut inteles. Bineinteles, asta nu inseamna ca altcineva trebuie sa fie de acord cu ce am scris. Edited by r_vlad, 17 January 2022 - 14:22. |
#204
Posted 17 January 2022 - 16:14

#205
Posted 14 April 2022 - 21:38

E doar un "proof of concept" dar e al dracului de aproape de ceea ce putem primi de la producatorii premium in 4-5 ani
VISION EQXX: Viteza medie 87,4 km/h si 1008 km cu 85% din baterie. Autonomie ramasa de 140 km. Datele testului si specificatiile tehnice ale masinii. ![]() ![]() Aici toate detaliile Edited by r_vlad, 14 April 2022 - 21:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users